Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (236. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
624.791
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdsnl

    abiler, kardeşler size birkaç sorum olacak yardımcı olursanız bahtiyar olurum.

    biz volvo s60 almayı düşünüyoruz(2001-2004) fakat araç hakkında tam bilgi sahibi eğiliz volvo s60 ı iyi tanıyan , kullananlarlan cevaplarını bekliyorum öncelikle bikaç sorum olacak;

    1-kronik bir sorunu var mıdır?(otomatik şanzıman özellikle)
    2-yedek parça fiyatları ve peiyodik bakımları çok mu pahalı ?
    3-tutulmuyor diyorlar tutulmaması beni pek ilgilendirmiyor çünkü alıp uzun süre binmeyi düşünüyoruz aldıktan sonra satarken çok değer kaybı yaşanır mı?
    4-bir de 2.0T lerin yakıt tüketimi nasıl?

    Hoşgeldin dostum...

    1-Evet o yıllar arasında kronik şanzıman sorunu var. Kullanıma bağlı olarak 100-150 bin arasında rahatsızlık vermeye başlar. 2000 tl civarı bir maaliyeti olur. Ayrıca gösterge panelinde bir arıza olma ihtimali var. 400-500 tl arası da onun tamiri tutar.
    2- Çok pahalı değil diğer ithal araçlara göre. Çoğu parçanın yan sanayisi, eşdeğeri vs bulunabiliyor. Normal bir bakım 350 tl eğer benzin filtresi-polen işin içine girerse (bunlar 20 binde bir değişiyor genelde) 500 tl civarı tutar. Triger değişirse örneğin 350-450 tl tutabilir.
    3- Tabiki Volvo Türkiye'de bir vw bir bmw gibi değil. Ama tutulmuyor da denemez.
    4- Yakıt tüketimi şehirlar arası yolda 7-8,5 İstanbul gibi yoğun trafikli şehir içinde 12-14 lt arası yakar.

    Bu arada mahsuru yoksa bütçe nedir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    akıl meyillenmiyorda kalbim ... ama osmaniyedeki gayet mantıklı gibi geliyor bana...

    bencede, ama sport ise.
  • merhabalar değerli volvocu arkadaşlar... s40 çı arkadaşlardan bir cevap gelmeyince daha hareketl olan bu bölumde sormayı
    denemek iştedim. T4 ve 2.0T arasında yakıt sarfiyatı farkı uçurum mudur yoksa ayı mıdır?
    ben de bi aksilik olmazsa 2001-2004 1.9 T4 otomatik ya da 2001-2004 2.0T otomatik almayı planlıyorum önumzdeki gunlerde.
    2.0T ile T4 arasında kuçuk bi tuş farkı dikkatimi çekti ön göğuslukte. şoför koltuğunun ısıtmasını açan tuşun
    tam altına denk gelen dikine biraz uzunca bir tuş var. 2.0T lerde tuşun ustunde bi resim var ama T4 lerde aynı tuşun uzeri boş görunuyor.
    bu tuşun işlevi nedir? bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim. hepinize kazasız suruşler. Saygılar....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Benim amcaoğlunun galerici bir arkadaşı varmış. Geçen biraraya gelince Volvo'dan muhabbet açılmış. O sıra altında da yeni kasa S80 T6 varmış. Hatta o araba ile gezmeye gitmişler. Asıl konuya gelmeden amcaoğlunun o t6 ile ilgili yorumunu aktarayım: "Bizim arabalar haaayyyynnn yapar diğer vitese geçer nefesi tükenir, arkadaş bu arabada haaayynnn hiç bitmiyor" diyordu.

    İşte bu galerici özetle "Volvo'lardan kazandığım parayı diğer hiç bir markadan kazanmıyorum. Markayı bilmeyen birine yarı parasına versen almaz. Ama meraklısını bulsan 10 bin tl fazlasına satarsın. Diğer markalarda 1000-2000 tl ancak kazanıyorum..." diyormuş.

    bilmiyorum, ne kadar meraklısı olursa olsun, 2010 aracın bir değeri var, ondan fazlasını verecek ben düşünemiyorum, olabilirde tabiki ama düşünemiyorum. o meraklı kişiyi bulana kadar devam etsin vatandaş,,




  • üstadım sende bi incele istersen. sport yazmamış ama jantlar-göstergeler- direksiyon ve vitesteki ince detaylar sport olduğunu söylüyor... bugün adamı aradım görüştüm. yazdıklarımın dışında bişey çıkarsa paranın iki katını veririm diyor. ama öncelikle benim aracı satmam lazım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutankamon80 -- 27 Nisan 2013; 20:20:11 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanemmi

    merhabalar değerli volvocu arkadaşlar... s40 çı arkadaşlardan bir cevap gelmeyince daha hareketl olan bu bölumde sormayı
    denemek iştedim. T4 ve 2.0T arasında yakıt sarfiyatı farkı uçurum mudur yoksa ayı mıdır?
    ben de bi aksilik olmazsa 2001-2004 1.9 T4 otomatik ya da 2001-2004 2.0T otomatik almayı planlıyorum önumzdeki gunlerde.
    2.0T ile T4 arasında kuçuk bi tuş farkı dikkatimi çekti ön göğuslukte. şoför koltuğunun ısıtmasını açan tuşun
    tam altına denk gelen dikine biraz uzunca bir tuş var. 2.0T lerde tuşun ustunde bi resim var ama T4 lerde aynı tuşun uzeri boş görunuyor.
    bu tuşun işlevi nedir? bilen arkadaşlar varsa yardımcı olursanız sevinirim. hepinize kazasız suruşler. Saygılar....

    ben imzamdaki aracı kullanıyorum. 160 km de 7 litre lpg yaktı. T4 bilmiyorum ama biraz daha fazla yakabilir...bende satıyorum




  • volkan hocam;

    risklerin bütününü tanımlayan kelime bizde TEMİNAT; teminatınıza göre tabiki komisyon değeri yada risk bedeli kasko poliçesine yazılıyor. şefik üstat (konusunda gerçekten mükemmel denecek düzeyde ilerlemiş ve konunun en ince detaylarına kadar bilen bir bilge sanki) sağolsun telefonda tam 26 dakika sözünü hiç kesmeden dinledim.

    konuya vakıf oldum. bu gün kasko poliçesinde neyin ne olduğunu az çok kavradım.

    yılda 8-10 bin km şehir içinde genellikle kullanımı olan bir sürücünün teminat denilen derya içerisindeki konumu, yeri, alması gereken önlemler, riskler vs. ne kadar olmalı? sorusunu kendimce bu gün iyice düşüneceğim. pazartesiye karar vermem gerekiyor keza. belki bir iki gün sarkabilir ama netleştireceğim inşallah.

    ama konunun ehlinden kasko poliçesini tanzim ettirdiğiniz için çok ama çok şanslı olduğunuzu ifade etmek isterim. teminatların açılımını anladığımda trafiğe çıkasım gelmedi inanırmısınız. biz gerçekten deli cesareti ile araç kullanıyoruz resmen. neyse hayırlısı bakalım. gerekirse belki müsait olursanız sizinle teminatlar ve riskler başlıklı kısada olsa fikrinizi alıp konuyu netleştirebilirim diyorum.

    sağlıcakla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    üstadım sende bi incele istersen. sport yazmamış ama jantlar-göstergeler- direksiyon ve vitesteki ince detaylar sport olduğunu söylüyor... bugün adamı aradım görüştüm. yazdıklarımın dışında bişey çıkarsa paranın iki katını veririm diyor. ama öncelikle benim aracı satmam lazım


    takas düşünmezmi bir sorsaydınız. keza osmaniye, hatay, k.maraş esnafı bu bölgenin diğer illerindeki esnaflarına benzemez. yani biraz daha mert ve dürüsttürler. tecrübeyle sabittir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdsnl

    abiler, kardeşler size birkaç sorum olacak yardımcı olursanız bahtiyar olurum.

    biz volvo s60 almayı düşünüyoruz(2001-2004) fakat araç hakkında tam bilgi sahibi eğiliz volvo s60 ı iyi tanıyan , kullananlarlan cevaplarını bekliyorum öncelikle bikaç sorum olacak;

    1-kronik bir sorunu var mıdır?(otomatik şanzıman özellikle)
    2-yedek parça fiyatları ve peiyodik bakımları çok mu pahalı ?
    3-tutulmuyor diyorlar tutulmaması beni pek ilgilendirmiyor çünkü alıp uzun süre binmeyi düşünüyoruz aldıktan sonra satarken çok değer kaybı yaşanır mı?
    4-bir de 2.0T lerin yakıt tüketimi nasıl?

    Hoşgeldin dostum...

    1-Evet o yıllar arasında kronik şanzıman sorunu var. Kullanıma bağlı olarak 100-150 bin arasında rahatsızlık vermeye başlar. 2000 tl civarı bir maaliyeti olur. Ayrıca gösterge panelinde bir arıza olma ihtimali var. 400-500 tl arası da onun tamiri tutar.
    2- Çok pahalı değil diğer ithal araçlara göre. Çoğu parçanın yan sanayisi, eşdeğeri vs bulunabiliyor. Normal bir bakım 350 tl eğer benzin filtresi-polen işin içine girerse (bunlar 20 binde bir değişiyor genelde) 500 tl civarı tutar. Triger değişirse örneğin 350-450 tl tutabilir.
    3- Tabiki Volvo Türkiye'de bir vw bir bmw gibi değil. Ama tutulmuyor da denemez.
    4- Yakıt tüketimi şehirlar arası yolda 7-8,5 İstanbul gibi yoğun trafikli şehir içinde 12-14 lt arası yakar.

    Bu arada mahsuru yoksa bütçe nedir?

    estağfurullah bütçe max 30 bin TL. Cevaplar için teşekkür ederim. s60 tarzı araçlara bakıyoruz (D segmenti oluyor sanırım) durum böyle oluca da s60 iyi bir seçim olur diye düşünmüştüm. arada aklım s40 lara da gitmiyor değil.Ama şanzıman işi kafamı karıştırdı işte




  • tutankamon bey tuşun işlevi hakkında bi değerlendirmeniz olabilir mi? saygılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    üstadım sende bi incele istersen. sport yazmamış ama jantlar-göstergeler- direksiyon ve vitesteki ince detaylar sport olduğunu söylüyor... bugün adamı aradım görüştüm. yazdıklarımın dışında bişey çıkarsa paranın iki katını veririm diyor. ama öncelikle benim aracı satmam lazım


    takas düşünmezmi bir sorsaydınız. keza osmaniye, hatay, k.maraş esnafı bu bölgenin diğer illerindeki esnaflarına benzemez. yani biraz daha mert ve dürüsttürler. tecrübeyle sabittir.

    takas kabul etmedi. aracı şansına almış. bu araç sürpriz diyor... ama arabayı sevdim...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gokhanemmi

    tutankamon bey tuşun işlevi hakkında bi değerlendirmeniz olabilir mi? saygılar...

    hangi tuş?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdsnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdsnl

    abiler, kardeşler size birkaç sorum olacak yardımcı olursanız bahtiyar olurum.

    biz volvo s60 almayı düşünüyoruz(2001-2004) fakat araç hakkında tam bilgi sahibi eğiliz volvo s60 ı iyi tanıyan , kullananlarlan cevaplarını bekliyorum öncelikle bikaç sorum olacak;

    1-kronik bir sorunu var mıdır?(otomatik şanzıman özellikle)
    2-yedek parça fiyatları ve peiyodik bakımları çok mu pahalı ?
    3-tutulmuyor diyorlar tutulmaması beni pek ilgilendirmiyor çünkü alıp uzun süre binmeyi düşünüyoruz aldıktan sonra satarken çok değer kaybı yaşanır mı?
    4-bir de 2.0T lerin yakıt tüketimi nasıl?

    Hoşgeldin dostum...

    1-Evet o yıllar arasında kronik şanzıman sorunu var. Kullanıma bağlı olarak 100-150 bin arasında rahatsızlık vermeye başlar. 2000 tl civarı bir maaliyeti olur. Ayrıca gösterge panelinde bir arıza olma ihtimali var. 400-500 tl arası da onun tamiri tutar.
    2- Çok pahalı değil diğer ithal araçlara göre. Çoğu parçanın yan sanayisi, eşdeğeri vs bulunabiliyor. Normal bir bakım 350 tl eğer benzin filtresi-polen işin içine girerse (bunlar 20 binde bir değişiyor genelde) 500 tl civarı tutar. Triger değişirse örneğin 350-450 tl tutabilir.
    3- Tabiki Volvo Türkiye'de bir vw bir bmw gibi değil. Ama tutulmuyor da denemez.
    4- Yakıt tüketimi şehirlar arası yolda 7-8,5 İstanbul gibi yoğun trafikli şehir içinde 12-14 lt arası yakar.

    Bu arada mahsuru yoksa bütçe nedir?

    estağfurullah bütçe max 30 bin TL. Cevaplar için teşekkür ederim. s60 tarzı araçlara bakıyoruz (D segmenti oluyor sanırım) durum böyle oluca da s60 iyi bir seçim olur diye düşünmüştüm. arada aklım s40 lara da gitmiyor değil.Ama şanzıman işi kafamı karıştırdı işte

    Karışacak birşey yok dostum. Çaresiz bir şey değil ki. Dediğim gibi 2000 tl'ya halloluyor. Alırken de ucuza alıyorsun s60'ı. Öyle 30 bin tl lık bir araç değil emin ol.

    Ayrıca şu da var: Baktığın model yılındaki s60'larda önceki sahibi zamanında bu sorun çıkmış ve yapılmış da olabilir. Benim s60 öyle mesela.




  • pardon gördüm. o tuş benimkindede var. o tuş sadece arka kapıları kilitliyor. yani çocuk kilidi. o tuşa bastığınızda kapılar içeriden açılmıyor ama dışarıdan açılıyor...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tutankamon80 -- 27 Nisan 2013; 20:42:55 >
  • tutankamon hemşerim sport donanım konusunda ısrarcı olmanı pek anlamış değilim açıkçası.

    evet kesinlikle daha çekici görünüyor standart modellere göre ancak bu farklar dış görünümde daha iyi farlar, jant ve bir bagaj spoiler'ı. içeride ise daha güzel bir direksiyon ve koyu gri trim yerine parlak gümüş trim. sunroof da önemliyse sanırım hepsinde sunroof da oluyor.

    bunların çoğu aracı aldıktan sonra keyfine göre yapabileceğin değişiklikler. Dışarıda en önemli parça olan jant, onu da çıkma olarak bulabileceğinden eminim. Spoiler da ayarlayabilirsin yine aynı şekilde. aradaki binlerce lira farka değmeyeceği kanaatindeyim. Ben kendi aracımı bu sene içerisinde değiştirmeyi başaramazsam belki böyle birkaç değişiklik yapacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eas722

    tutankamon hemşerim sport donanım konusunda ısrarcı olmanı pek anlamış değilim açıkçası.

    evet kesinlikle daha çekici görünüyor standart modellere göre ancak bu farklar dış görünümde daha iyi farlar, jant ve bir bagaj spoiler'ı. içeride ise daha güzel bir direksiyon ve koyu gri trim yerine parlak gümüş trim. sunroof da önemliyse sanırım hepsinde sunroof da oluyor.

    bunların çoğu aracı aldıktan sonra keyfine göre yapabileceğin değişiklikler. Dışarıda en önemli parça olan jant, onu da çıkma olarak bulabileceğinden eminim. Spoiler da ayarlayabilirsin yine aynı şekilde. aradaki binlerce lira farka değmeyeceği kanaatindeyim. Ben kendi aracımı bu sene içerisinde değiştirmeyi başaramazsam belki böyle birkaç değişiklik yapacağım.

    hocam aslına bakarsan temiz donanımlı başka bir modelde olur. ben donanım nedeniyle sportlara bakıyorum. sunroof çok aradığım bir özellik değil.sunroof yerine telefonu tercih ederim... düşük km olması önemli....




  • beni kahreden dev çizikle ilgili nanomaster isimli bir firma ile görüştüm cuma günü, kapkalın bir rutuş çektikten sonra bugün 40 dakikalık bir işlemin sonucunda karşıdan ve üstten bakınca çizik belli bile dğeil ama yandan iyice inceleyince ne yazık ki ortada, resimlerde de görürsünüz. yapanı yakalama çabalarım hiç bitmeyecek, kamera sistemleri için güvenlik firmalarından cevap bekliyorum hala. bu işlem ayrıca 30 lira gibi bir bedele yapıldı, ustasından yıkamacısına kimse inanamadı bu düzgünlükte yapıldığına.

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar
     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar
     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar




  • hocam işçilik temiz görünüyor..
  • Tekrar geçmiş olsun nekropsi hocam. Fotoğraflarda çözemediğim bir şey var. Benzin depo kapağının etrafında sökülebilecek bir parça var da o mu söküldü?

    Ayrıca o firmayı da not etmekte fayda var. Her an bizim de başımıza gelebilir. Aslında benim s60'ı ilk aldığım günlerde gelmişti de...Pasta cila ile kısmen gitmesine rağmen tamamen kaybolmadı. Alta fotoğrafını koyuyorum. Birisi sanırım anahtar gibi birşeyle stopların ordan başlamış ön kapıya kadar gelmiş.

     VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HiGHWAYMOUSE -- 30 Nisan 2013; 18:32:58 >




  • Üstat gayet temiz gibi. Bence sıkıntı etme fazla. Böyle mal, servet düşmanlarının da elleri kırılır zaten. İşleri rast gitmez merak etme.
  • 
Sayfa: önceki 234235236237238
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.