Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (210. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
605.285
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir

    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum



    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Şuanda baktığım araçlarda da en büyük sıkıntı bu işte. BMW ye bakıyorum Mercedese bakıyorum(3 ve C serisi); araçların ısıtmalı, elektrikli, hafızalı koltuklu olanını bulmak neredeyse imkansız gibi. Hayret ediyorum ki bunları alan insanlar neden bunlara dikkat etmemiş. Maksat adı Mercedese BMW ye biniyor desinler diye adamlar bom boş deri döşemesi bile olmayan araçlarla geziyorlar. Sırf görüntü olsun diye.
    Volvo sanırım lükslük konusunda hepsinden 1 adım önde. Diğer hususları saymıyorum bile...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_kurt -- 26 Mart 2013; 11:25:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir

    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum



    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Şuanda baktığım araçlarda da en büyük sıkıntı bu işte. BMW ye bakıyorum Mercedese bakıyorum(3 ve C serisi); araçların ısıtmalı, elektrikli, hafızalı koltuklu olanını bulmak neredeyse imkansız gibi. Hayret ediyorum ki bunları alan insanlar neden bunlara dikkat etmemiş. Maksat adı Mercedese BMW ye biniyor desinler diye adamlar bom boş deri döşemesi bile olmayan araçlarla geziyorlar. Sırf görüntü olsun diye.
    Volvo sanırım lükslük konusunda hepsinden 1 adım önde. Diğer hususları saymıyorum bile...

    güvenlik konusu ise hepsine 5 çeker. biryerde okudum galiba. şimdiye kadar volvo ile kazalarda 3.kişi hayatını kaybetmiş. bunlardan 2 si türkmüş. nasıl becerdilerse artık.korkusuz türk kardeşlerimiz. oda denize ucarak vefat etmişler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80


    merak ettiğim birşey var benim aracın soğuk havalarda immobilizer ışığı yanıyor ama çalışmasında bir problem yok. motor ısındığında tekrar çalışınca ışık sönüyor. sizce bunun sebebi nedir?

    soruma bir cevap verecek kimse yokmu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir

    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum



    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Şuanda baktığım araçlarda da en büyük sıkıntı bu işte. BMW ye bakıyorum Mercedese bakıyorum(3 ve C serisi); araçların ısıtmalı, elektrikli, hafızalı koltuklu olanını bulmak neredeyse imkansız gibi. Hayret ediyorum ki bunları alan insanlar neden bunlara dikkat etmemiş. Maksat adı Mercedese BMW ye biniyor desinler diye adamlar bom boş deri döşemesi bile olmayan araçlarla geziyorlar. Sırf görüntü olsun diye.
    Volvo sanırım lükslük konusunda hepsinden 1 adım önde. Diğer hususları saymıyorum bile...

    güvenlik konusu ise hepsine 5 çeker. biryerde okudum galiba. şimdiye kadar volvo ile kazalarda 3.kişi hayatını kaybetmiş. bunlardan 2 si türkmüş. nasıl becerdilerse artık.korkusuz türk kardeşlerimiz. oda denize ucarak vefat etmişler.

    O biraz şehir efsanesi hocam. Keşke öyle olsa ama değil. Yalnız şu var: ölümlü kazalarda sebepleri araştırmak için volvo'nun bir ekibi var. Türkiye'de geçerli değil tabi. Eğer bir volvo'da kaza sonucu ölüm vuku bulmuşsa bu ekip gerekirse helikopterle gelip niye olmuş nasıl olmuş volvo olarak bundan sonraki araçlarımızda benzer hadisenin olmaması için neler yapmalıyız, şeklinde bir araştırmaya giriyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80


    merak ettiğim birşey var benim aracın soğuk havalarda immobilizer ışığı yanıyor ama çalışmasında bir problem yok. motor ısındığında tekrar çalışınca ışık sönüyor. sizce bunun sebebi nedir?

    soruma bir cevap verecek kimse yokmu?

    Ben bilemedim hocam. O yüzden yazamadım. Bir keresinde immobiliser ile ilgili hata vermişti araba. Onda da anahtar mesleğim gereği fazla un tozuna bulanmıştı; galiba ondan mütevellid olmuştu. Temizleyince düzeldi. Bir daha da yapmadı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buluşma işine gelirse... olsa iyi olur, hoş olur. Ama gel gelelim herkesin işi gücü var. Mekan uysa zaman uymuyor; zaman uysa mekan...

    Benim de şahsen tatil günüm gibi birşeyim olmadığından kesin söz veremiyorum. Umulmadık bir şey çıkar mahcup olurum diye...

    Yine de bir buluşma denenebilir. Olmasa da yolunda uğraştık denir...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80


    merak ettiğim birşey var benim aracın soğuk havalarda immobilizer ışığı yanıyor ama çalışmasında bir problem yok. motor ısındığında tekrar çalışınca ışık sönüyor. sizce bunun sebebi nedir?

    soruma bir cevap verecek kimse yokmu?

    Immobilizer ışığı dediğiniz hangi ışık?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan
    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt
    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir
    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum

    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Donanım konusu çok bireysel bir konu. Her donanım bir ihtiyacı karşılar ama kimi de gereksiz bulur. Örneğin ben baktığımda şöyle çıkıyor:

    1. Taklalı bir kazada sunroof'u tehlikeli buluyorum. Forumda bu tarz bir kaza yaşayan arkadaşın mesajını birkaç kez eklemiştim. Yaşanan feci kazada vücuduna gelen tek zarar sunroof'un yerinden oynaması ve aşağa inmesi yüzünden olmuştu. Ayrıca İst'da sunroof açıp gezecek temizlikte hava yok.
    2. Hafızalı koltuk demek ek motor ve beyin demek. Bu da bozulma ihtimali demek. Sonra koltuğun motoruna servis 1000tl istedi diye vahlanmaktansa mekaniğini tercih ederim.
    3. Rüzgarlığın zaten pek yakıştığını söyleyemeyeceğim. Tampon eklerini tam anlamadım.
    4. Elle içeriden ayarlanabiliyorsa sorun yok diğeri ek sensör vs. o da ek masraf ihtimali demek.
    5. Bunlar da yine ek motor, ek masraf ihtimali ve başağrısı demek.
    6. 17" jantta yanak boyu çok düşüyor. Bu da T'nin bol çıkurlu ve tümsekli yollarında balon ihtimalini artırıyor.
    7. Xenon olsa iyi olur. Ama sonradan takılabiliyor.

    Bana göre de içi dolu olup kötü kullanılmış olacağına az km yapmış, iyi servis görmüş ve temiz bakılmış olan araçtan daha iyi verim alınır. S60'ın baz donanımı bu segment için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta kumaş koltuklu, jant kapaklı S60 yok. Sport donanım almam demiyorum ama benim gözümden bakıldığında vazgeçilmez de değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 26 Mart 2013; 14:43:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir

    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum



    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Şuanda baktığım araçlarda da en büyük sıkıntı bu işte. BMW ye bakıyorum Mercedese bakıyorum(3 ve C serisi); araçların ısıtmalı, elektrikli, hafızalı koltuklu olanını bulmak neredeyse imkansız gibi. Hayret ediyorum ki bunları alan insanlar neden bunlara dikkat etmemiş. Maksat adı Mercedese BMW ye biniyor desinler diye adamlar bom boş deri döşemesi bile olmayan araçlarla geziyorlar. Sırf görüntü olsun diye.
    Volvo sanırım lükslük konusunda hepsinden 1 adım önde. Diğer hususları saymıyorum bile...

    güvenlik konusu ise hepsine 5 çeker. biryerde okudum galiba. şimdiye kadar volvo ile kazalarda 3.kişi hayatını kaybetmiş. bunlardan 2 si türkmüş. nasıl becerdilerse artık.korkusuz türk kardeşlerimiz. oda denize ucarak vefat etmişler.

    O biraz şehir efsanesi hocam. Keşke öyle olsa ama değil. Yalnız şu var: ölümlü kazalarda sebepleri araştırmak için volvo'nun bir ekibi var. Türkiye'de geçerli değil tabi. Eğer bir volvo'da kaza sonucu ölüm vuku bulmuşsa bu ekip gerekirse helikopterle gelip niye olmuş nasıl olmuş volvo olarak bundan sonraki araçlarımızda benzer hadisenin olmaması için neler yapmalıyız, şeklinde bir araştırmaya giriyorlar.

    Youtube'da videoları olması lazım; yalnız Volvo'ların karıştığı kazalar değil dünya genelinde, yanlış hatırlamıyorsam, 30,000 ölümlü kaza yerinde incelenip gerçek hayattaki kazaların oluş şekli ve neticeleri hakkında bilgi toplanıyor. Bu bilgi Volvo kaza test merkezinde gerçek hayattaki kazaların oluş şekli simule edilerek kaza testleri gerçekleştirilmesinde kullanılıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan
    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt
    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir
    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum

    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Donanım konusu çok bireysel bir konu. Her donanım bir ihtiyacı karşılar ama kimi de gereksiz bulur. Örneğin ben baktığımda şöyle çıkıyor:

    1. Taklalı bir kazada sunroof'u tehlikeli buluyorum. Forumda bu tarz bir kaza yaşayan arkadaşın mesajını birkaç kez eklemiştim. Yaşanan feci kazada vücuduna gelen tek zarar sunroof'un yerinden oynaması ve aşağa inmesi yüzünden olmuştu. Ayrıca İst'da sunroof açıp gezecek temizlikte hava yok.
    2. Hafızalı koltuk demek ek motor ve beyin demek. Bu da bozulma ihtimali demek. Sonra koltuğun motoruna servis 1000tl istedi diye vahlanmaktansa mekaniğini tercih ederim.
    3. Rüzgarlığın zaten pek yakıştığını söyleyemeyeceğim. Tampon eklerini tam anlamadım.
    4. Elle içeriden ayarlanabiliyorsa sorun yok diğeri ek sensör vs. o da ek masraf ihtimali demek.
    5. Bunlar da yine ek motor, ek masraf ihtimali ve başağrısı demek.
    6. 17" jantta yanak boyu çok düşüyor. Bu da T'nin bol çıkurlu ve tümsekli yollarında balon ihtimalini artırıyor.
    7. Xenon olsa iyi olur. Ama sonradan takılabiliyor.

    Bana göre de içi dolu olup kötü kullanılmış olacağına az km yapmış, iyi servis görmüş ve temiz bakılmış olan araçtan daha iyi verim alınır. S60'ın baz donanımı bu segment için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta kumaş koltuklu, jant kapaklı S60 yok. Sport donanım almam demiyorum ama benim gözümden bakıldığında vazgeçilmez de değil.

    Sizinki de farklı bir bakış açısı tabi. Bunlar kişiye göre değişen göreceli kavramlar.




  • Birinci video der ki, Volvoların karıştığı kazalar inceleniyor. Yılda 100 kaza incelenmekte, şu ana kadar da 36 bin kaza incelenip araçların daha güvenli üretilmesi için kullanıldı.



    İkinci video bir S60 kazasını inceleyip aynısını güvenlik merkezinde gerçekleştirilmesi üzerine. Kaza sırasında ön koltukta oturan ve kazadan sağlam çıkan kişi de güvenlik merkezinde kazayı inceliyor ve kendi yaşadığı ile aynı olduğunu söylüyor. Hatta kazada bacaklarım sağa dönmüştü mankenin de aynı şekilde olmuş diyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan
    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt
    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir
    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum

    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Donanım konusu çok bireysel bir konu. Her donanım bir ihtiyacı karşılar ama kimi de gereksiz bulur. Örneğin ben baktığımda şöyle çıkıyor:

    1. Taklalı bir kazada sunroof'u tehlikeli buluyorum. Forumda bu tarz bir kaza yaşayan arkadaşın mesajını birkaç kez eklemiştim. Yaşanan feci kazada vücuduna gelen tek zarar sunroof'un yerinden oynaması ve aşağa inmesi yüzünden olmuştu. Ayrıca İst'da sunroof açıp gezecek temizlikte hava yok.
    2. Hafızalı koltuk demek ek motor ve beyin demek. Bu da bozulma ihtimali demek. Sonra koltuğun motoruna servis 1000tl istedi diye vahlanmaktansa mekaniğini tercih ederim.
    3. Rüzgarlığın zaten pek yakıştığını söyleyemeyeceğim. Tampon eklerini tam anlamadım.
    4. Elle içeriden ayarlanabiliyorsa sorun yok diğeri ek sensör vs. o da ek masraf ihtimali demek.
    5. Bunlar da yine ek motor, ek masraf ihtimali ve başağrısı demek.
    6. 17" jantta yanak boyu çok düşüyor. Bu da T'nin bol çıkurlu ve tümsekli yollarında balon ihtimalini artırıyor.
    7. Xenon olsa iyi olur. Ama sonradan takılabiliyor.

    Bana göre de içi dolu olup kötü kullanılmış olacağına az km yapmış, iyi servis görmüş ve temiz bakılmış olan araçtan daha iyi verim alınır. S60'ın baz donanımı bu segment için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta kumaş koltuklu, jant kapaklı S60 yok. Sport donanım almam demiyorum ama benim gözümden bakıldığında vazgeçilmez de değil.

    Yarbay hesheit' ı selamlıyorum.

    Daha fazla motor; daha fazla arıza ihtimali, maliyet, yakıt tüketimi.

    S60 (benimki 2005 2.0T, sadece sunroof var; cruise, elekt.kolt., kafalık ile katlanır ayna yok), standart haliyle bile yeterince güvenli ve konforlu.




  • Forum daki yorumları okuyorum ilgiyi görüyorum, İsveç te fabrikaya gidesim geliyor. Acaba Türkiye Volvo çalışanları bu markayı bizim kadar seviyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TANIOS74

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan
    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt
    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir
    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum

    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Donanım konusu çok bireysel bir konu. Her donanım bir ihtiyacı karşılar ama kimi de gereksiz bulur. Örneğin ben baktığımda şöyle çıkıyor:

    1. Taklalı bir kazada sunroof'u tehlikeli buluyorum. Forumda bu tarz bir kaza yaşayan arkadaşın mesajını birkaç kez eklemiştim. Yaşanan feci kazada vücuduna gelen tek zarar sunroof'un yerinden oynaması ve aşağa inmesi yüzünden olmuştu. Ayrıca İst'da sunroof açıp gezecek temizlikte hava yok.
    2. Hafızalı koltuk demek ek motor ve beyin demek. Bu da bozulma ihtimali demek. Sonra koltuğun motoruna servis 1000tl istedi diye vahlanmaktansa mekaniğini tercih ederim.
    3. Rüzgarlığın zaten pek yakıştığını söyleyemeyeceğim. Tampon eklerini tam anlamadım.
    4. Elle içeriden ayarlanabiliyorsa sorun yok diğeri ek sensör vs. o da ek masraf ihtimali demek.
    5. Bunlar da yine ek motor, ek masraf ihtimali ve başağrısı demek.
    6. 17" jantta yanak boyu çok düşüyor. Bu da T'nin bol çıkurlu ve tümsekli yollarında balon ihtimalini artırıyor.
    7. Xenon olsa iyi olur. Ama sonradan takılabiliyor.

    Bana göre de içi dolu olup kötü kullanılmış olacağına az km yapmış, iyi servis görmüş ve temiz bakılmış olan araçtan daha iyi verim alınır. S60'ın baz donanımı bu segment için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta kumaş koltuklu, jant kapaklı S60 yok. Sport donanım almam demiyorum ama benim gözümden bakıldığında vazgeçilmez de değil.

    Yarbay hesheit' ı selamlıyorum.

    Daha fazla motor; daha fazla arıza ihtimali, maliyet, yakıt tüketimi.

    S60 (benimki 2005 2.0T, sadece sunroof var; cruise, elekt.kolt., kafalık ile katlanır ayna yok), standart haliyle bile yeterince güvenli ve konforlu.


    Bu tamamen sizin görüşünüz. Ben bir araca o kadar para veriyorsam bunlar olmalı. O zaman ne diye vericem o kadar parayı?
    Boş kasasına mı? Bu dediğinizi VW binenler yapıyor. Sizin gibi düşünürsem 2009 modelden yukarı çıkmamam gerekiyor.
    Yani kısaca bu işler zevk meselesi... Ne kadar ekmek o kadar köfte...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_kurt -- 26 Mart 2013; 16:31:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    quote:

    Orijinalden alıntı: TANIOS74

    quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan
    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt
    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir
    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum

    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Donanım konusu çok bireysel bir konu. Her donanım bir ihtiyacı karşılar ama kimi de gereksiz bulur. Örneğin ben baktığımda şöyle çıkıyor:

    1. Taklalı bir kazada sunroof'u tehlikeli buluyorum. Forumda bu tarz bir kaza yaşayan arkadaşın mesajını birkaç kez eklemiştim. Yaşanan feci kazada vücuduna gelen tek zarar sunroof'un yerinden oynaması ve aşağa inmesi yüzünden olmuştu. Ayrıca İst'da sunroof açıp gezecek temizlikte hava yok.
    2. Hafızalı koltuk demek ek motor ve beyin demek. Bu da bozulma ihtimali demek. Sonra koltuğun motoruna servis 1000tl istedi diye vahlanmaktansa mekaniğini tercih ederim.
    3. Rüzgarlığın zaten pek yakıştığını söyleyemeyeceğim. Tampon eklerini tam anlamadım.
    4. Elle içeriden ayarlanabiliyorsa sorun yok diğeri ek sensör vs. o da ek masraf ihtimali demek.
    5. Bunlar da yine ek motor, ek masraf ihtimali ve başağrısı demek.
    6. 17" jantta yanak boyu çok düşüyor. Bu da T'nin bol çıkurlu ve tümsekli yollarında balon ihtimalini artırıyor.
    7. Xenon olsa iyi olur. Ama sonradan takılabiliyor.

    Bana göre de içi dolu olup kötü kullanılmış olacağına az km yapmış, iyi servis görmüş ve temiz bakılmış olan araçtan daha iyi verim alınır. S60'ın baz donanımı bu segment için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta kumaş koltuklu, jant kapaklı S60 yok. Sport donanım almam demiyorum ama benim gözümden bakıldığında vazgeçilmez de değil.

    Yarbay hesheit' ı selamlıyorum.

    Daha fazla motor; daha fazla arıza ihtimali, maliyet, yakıt tüketimi.

    S60 (benimki 2005 2.0T, sadece sunroof var; cruise, elekt.kolt., kafalık ile katlanır ayna yok), standart haliyle bile yeterince güvenli ve konforlu.


    Bu tamamen sizin görüşünüz. Ben bir araca o kadar para veriyorsam bunlar olmalı. O zaman ne diye vericem o kadar parayı?
    Boş kasasına mı? Bu dediğinizi VW binenler yapıyor. Sizin gibi düşünürsem 2009 modelden yukarı çıkmamam gerekiyor.
    Yani kısaca bu işler zevk meselesi... Ne kadar ekmek o kadar köfte...

    Bu tamamen benim görüşüm, doğru.
    Herkes kendi bütçesi/bilgisi/sürüş keyfine göre tabii ki en iyisini ister. Ama sizin istediğiniz özellikler olmayan S60 a "Boş Kasa" demek, konuyu zevk ve köfte meselesinin dışına çıkarıyor. Bana göre tabi...

    Sağlıcakla kalın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkan.d


    quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80

    quote:

    Orijinalden alıntı: tutankamon80


    merak ettiğim birşey var benim aracın soğuk havalarda immobilizer ışığı yanıyor ama çalışmasında bir problem yok. motor ısındığında tekrar çalışınca ışık sönüyor. sizce bunun sebebi nedir?

    soruma bir cevap verecek kimse yokmu?

    Immobilizer ışığı dediğiniz hangi ışık?

    hocam araba resminin üzerinde X işareti var. O ışıktan bahsediyorum
  • olmaz hocam bizim türk milleti kazayı biryerlerinde hissetmek ister. illa birkere ambulansa binecek.... ama ben binip emniyet kemerini taktığımda kendimi çok rahat hissediyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan
    quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt
    Bence bu aracın eksikleri çok, sanırım en boş versiyonu,
    1- Bu araçta sunroof yok
    2- Hafızalı koltuklar yok
    3- Tampon ekleri ve rüzgarlık yok(Makyajsız)
    4- Farlar bile otomatik yükseklik ayarlı değil
    5- Ayna katlama, hareketli arka koltuk başları vs. düğmelerinde de nedense eksik var,
    6- Sportta 17" jant var
    7- Muhtemelen farlarıda Xenon değildir
    Ayıca nedense galeride satılan araçların kmsinin orjinalliğine hiç güvenmiyorum.
    En kısa zamanda arayıp kaza durumunuda öğrenmiş olurum

    iyi teşhis. bana görede model yüksek olupta içi boş olacağına. 1 model düşük olsun ama ful olsun.

    Donanım konusu çok bireysel bir konu. Her donanım bir ihtiyacı karşılar ama kimi de gereksiz bulur. Örneğin ben baktığımda şöyle çıkıyor:

    1. Taklalı bir kazada sunroof'u tehlikeli buluyorum. Forumda bu tarz bir kaza yaşayan arkadaşın mesajını birkaç kez eklemiştim. Yaşanan feci kazada vücuduna gelen tek zarar sunroof'un yerinden oynaması ve aşağa inmesi yüzünden olmuştu. Ayrıca İst'da sunroof açıp gezecek temizlikte hava yok.
    2. Hafızalı koltuk demek ek motor ve beyin demek. Bu da bozulma ihtimali demek. Sonra koltuğun motoruna servis 1000tl istedi diye vahlanmaktansa mekaniğini tercih ederim.
    3. Rüzgarlığın zaten pek yakıştığını söyleyemeyeceğim. Tampon eklerini tam anlamadım.
    4. Elle içeriden ayarlanabiliyorsa sorun yok diğeri ek sensör vs. o da ek masraf ihtimali demek.
    5. Bunlar da yine ek motor, ek masraf ihtimali ve başağrısı demek.
    6. 17" jantta yanak boyu çok düşüyor. Bu da T'nin bol çıkurlu ve tümsekli yollarında balon ihtimalini artırıyor.
    7. Xenon olsa iyi olur. Ama sonradan takılabiliyor.

    Bana göre de içi dolu olup kötü kullanılmış olacağına az km yapmış, iyi servis görmüş ve temiz bakılmış olan araçtan daha iyi verim alınır. S60'ın baz donanımı bu segment için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta kumaş koltuklu, jant kapaklı S60 yok. Sport donanım almam demiyorum ama benim gözümden bakıldığında vazgeçilmez de değil.

    Hesheit hocamla tamamen aynı fikirdeyim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • volkan d. hocam.bu begir gücünün yüksek olmasının yazılımdan.artı birde,
    Fiziksel olarak turboların. ne kadar etkisi vardır.volvoda örneğin turbolar farklılık gösteriyormu.
    saygılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: berk dogan

    volkan d. hocam.bu begir gücünün yüksek olmasının yazılımdan.artı birde,
    Fiziksel olarak turboların. ne kadar etkisi vardır.volvoda örneğin turbolar farklılık gösteriyormu.
    saygılar.


    Berk Bey,

    Hiçbir uzmanlığım olmamakla beraber, sadece kaba genel kültürle söyleyebileceğim tek şey; turbo (modeli ve dahi gücü) seçimi, basıncı, şanzıman/vites oranları ve aracın motor yönetim sistemi hep beraber tasarlanması gereken bir sistem. Doğru seçim ve ayarlar yapılmadığı takdirde en güçlü turboyu bile taksanız araçta güç kazancı yerine güç kaybı ile karşılaşabilirsiniz.

    Aşağıdaki linkde bununla ilgili özet ama güzel anlatılmış bilgiler var. Eskiden bir zaman okuyup kaydetmişim. Sorunuza daha detaylı yanıt vermek için benim teknik bilgim yok, umarım işinize yarar. Maalesef İngilizce.

    http://www.wothrline.com/Cars_engine/HW/turbocharger.htm




  • 
Sayfa: önceki 208209210211212
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.