Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (548. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.464.844
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 546547548549550
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, motor kodu D4162T ile başlayan 1.6 dizel mi? Çünkü 2.0 dizel motor kodu da aynı şekilde D4 ile başlıyor fakat 1.6 dizel fiyat listesinde D2 olarak gözüküyor. 2.0 dizel motor kodu ise D4204T5 oluyor yanılmıyorsam?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Live yourlife -- 16 Haziran 2015; 11:56:09 >
  • D dizel 4 silindir 16 1600cc 20 2000cc
  • denmus D kullanıcısına yanıt
    Makyajli kasa T4 satildi ( bende var ).. Gecenlerde sahibindende siyah advance bi tane satilikti dusuk km de... Bu arada ben uzaklardan takip ediyordum burayi ama uye olayim dedim:D bu da bizim ufaklik..
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volvopolestar -- 20 Haziran 2015; 3:28:03 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle Allah kaza bela vermesin. Cevap için teşekkürler bende sorumdan sonra gördüm ilanlarda bir kaç tane var.

    Bu arada ben bakınırken ford forumunda "kuga"ya LPG ile ilgili bir konu denk geldi. Uygulatan arkadaşlar gayet memnunlar. T4 ile kuga aynı motormu? bilgisi olan var mı?
  • Tesekkurler.. Aslinda bu ikinci T4 bi de 2012 si vardi bende..Ayni motordu ( kuga 1.5 e gecti ). Sanirim volvorun da uygulatan biri vardi hatta konu acmisti diye hatirliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tesekkur ederim hocam

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denmus

    Öncelikle Allah kaza bela vermesin. Cevap için teşekkürler bende sorumdan sonra gördüm ilanlarda bir kaç tane var.

    Bu arada ben bakınırken ford forumunda "kuga"ya LPG ile ilgili bir konu denk geldi. Uygulatan arkadaşlar gayet memnunlar. T4 ile kuga aynı motormu? bilgisi olan var mı?

    Evet o lpg taktıran arkadasla şu anki t4 motor aynı.yeni çıkan kugalar ise 1.5 180 hp o farklı lakin yzılımları farklı olduğu ve yazılımlara müdahale edilemediği için şu an motor aynıda olsa prins t4 e lpg takılamıyor ancak liste güncelleniyor sürekli yakında olur.dizi bilmem Ama 7000 tl çıksada taktırırmıyım sanırım hayır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsnn

    Evet o lpg taktıran arkadasla şu anki t4 motor aynı.yeni çıkan kugalar ise 1.5 180 hp o farklı lakin yzılımları farklı olduğu ve yazılımlara müdahale edilemediği için şu an motor aynıda olsa prins t4 e lpg takılamıyor ancak liste güncelleniyor sürekli yakında olur.dizi bilmem Ama 7000 tl çıksada taktırırmıyım sanırım hayır

    Teşekkür ederim.

    yeniler evet 1.5 ve farklı. sanırım bahsi geçen konuyu sizde takip etmişsiniz. 7000 tl ye ben taktırırmıyım onada karar veremiyorum ne yalan söyleyeyim. hani ford için geliştirilir, rekabet olur, fiyat düşer amenna. genede insanoğlu işte, aklının bir köşesinde daha ucuz yakıtla binme fikri hep var




  • s60 d2 2014 model araçta, arka park kamera hazırlığı yokken , arka park kamerası takılabiliyor mu. bunu yapabilecek servis var mıdır. daha önce yaptıran varsa fiyat konusunda bilgilendirebilir mi.teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: volvoP1800

    s60 d2 2014 model araçta, arka park kamera hazırlığı yokken , arka park kamerası takılabiliyor mu. bunu yapabilecek servis var mıdır. daha önce yaptıran varsa fiyat konusunda bilgilendirebilir mi.teşekkürler

    benim bildiğim kadarıyla otokoç mesela bütün araçlarını (baz dahil) arka park kamerası hazırlığı ile beraber Türkiye'ye getiriyor. sonradan bunu araca taktırmak çok maliyetli oluyor.
    size önerim navigasyonunuz yoksa garmin navigasyon alıp sonrasında bc20 wireless camera monte ettirmeniz. kablosuz olduğu için ara kabloya gerek yok. internette garmin bc20 diye aratırsanız bulabilirsiniz. bu kamerayı gerivitese bağlamak gerekiyor internette videolar da mevcut.
    ama her zaman için aracınızla tam uyumlu volvo ürünleri almanız garantiniz varsa sıkıntı olmamasını sağlar. yetkisiz kişilere kablo hattı çektirmek her zaman soru işareti. belki biraz daha pahalı olur ama en azından aklınızda soru işareti kalmaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 1.6 D2 powershift 2013 my aracım var aracımda 38.000 titreme , silkeleme ve vuruntu nedeni ile kavrama değişti ama sıkıntı halen devam ediyor. parça değişeli 10. 000 km oldu ama ilk başlarda silkeleme, vuruntu kayboldu ama düşük devirde araçta 1 vitesten 2 vitese geçerken hissedilen titreme artarak devam etmekte ve tekrar tank gibi teklemeye başladı araç. Bu sıkıntı bana mı denk geldi yoksa benzer problem yaşayıp da çözüme kavuşan varmı? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
  • htn H kullanıcısına yanıt
    1 den 2 ye geçerken titreme düşük devirlerde normal diye biliyorum.Tekleme için mazot aldığınız yeri değiştirin bence birde öyle deneyin.Pislik vs enjektörleri tıkamış olabilir.Ya da mazotun kalitesinden kaynaklı bir sıkıntı olabilir.Genelde katkıyı az ekledikleri için mazotun kalitesi araca olumsuz etki yapabiliyor.Birde DPF kirliliğinden yapabilir.İlk 40.000 sonra her 20.000 de bir temizlenmesi gerektiğini forumlarda okumuştum.Carbon clean işlemini serviste yapıyor sanırım.

    Otomatik şanzımanlar bilmiyorum ama manuel vitesli arabalarda debriyaj baskı balata değişiminde işçiliğinde çok önemli olduğunu biliyorum.Belki bir işçilik sorunu olmuş olabilir.Konuyu Volvo genel merkeze taşımalarını isteyin isterseniz.Onlar belki gerekli saha görevlileri ya da servisdeki çalışanlardan daha yetkili bilgili kişiler aracılığıyla sorununuzu çözmeye çalışabilirler.Umarım en kısa zamanda sorunlarınızı çözersiniz.

    Sanırım Volvo D2 Powershift opsiyonunu bilerek satışlarından çıkardı.Güzel bir satış sağlayıp pazarda güzel biryer sağladıktan sonra pes etti sanırım.İlerki zamanlarda bizim araçlarda sorun çıkmaz umarım.(Bizde D2 Powershift kullanıyoruz)




  • 1. viteste bende de aynı sorun var araba kalkarken kendini sarsıp oyle kalkıyoru. birde arabaya cok gaz vermedın mı stop edecek gibi oluyor. nedenını bılen var mı. bu arada benım arac manuel
  • coskun3344 C kullanıcısına yanıt
    Benim aracım d2 manuel.diğer dizel araçlardaki gibi hafif eğimli yokuşlarda bile gaza basmadan kalkış yapabiliyorum,stop edecekmiş gibi olmuyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • htn H kullanıcısına yanıt
    Sizin kadar varmıydı bilmiyorum ama bende aynı durum vardı, yakıt aldıgım istasyonu değiştirdim baya bi azalma oldu.
    Eğer aşırı derecedeyse tekrar servise gösterin.
    Birde aklınız hep orda oldugu için en ufak şeyde bile aklınıza "yine mi" sorusu geliyordur eminim.
    İnş sorununuz tez zamanda çözülür.
    Açık söyliyim, garanti bittikten sonra şanzımanda sorun yaşarsak ne yapıcaz şimdiden merak ediyorum.
  • rzcskn R kullanıcısına yanıt
    benım aracta genelde ilk kalkışta oluyor yanı motor sogukken ısındı mı çok azalıyo. ayrıca hafıf rampaya geldım mı tekrardan deneyecem eger kı oluyosa servıs goturmek şart olacak
  • EfsaneFocus kullanıcısına yanıt
    yakıtı nereden alıyosunuz. benım araca onceden opetten alıyolarmıs herzaman ama ben genelde po yada totalden alıyorum
  • Sorununuzun Yakıt ile ilgisi yok. Volvo nun uzun yıllardır haberdar olduğu bir konu. Motor yakıt düzenleyici ve şanzıman düzenleyici ünitelerin uyumu ile ilgili. Sürekli software güncellemesi geliyor. Servise sorarsanız en son sürüm Kasım 2014 de yayınlandı diye biliyorum. Eğer sorun software ile çözülmez ise şanzıman ile ilgili araştırma yapıyorlar. Ve işin sonunda değişikliğe kadar gidiyor. Çoğunlukla software olayı çözüyor. Ancak çözülmeyenler de olabiliyor. Garantiniz var ise mutlaka servise gidip sorunun kaydını açtırıp güncellemeyi yaptırın ki daha sonra olacak benzer sorunlarda hak iddia edebilesiniz.

    Bu arada d2 powershift in artık Volvo da olmamasının sebebi yaşanan bu sorun değil yapılan sözleşmelerin sürelerinin bitmiş olmasıdır. Tüm bu bilgileri Almanya ve Hollanda Volvol yetkilisinden merkezle temasları ile öğrendim. Kazasız sürüşler...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parse P kullanıcısına yanıt
    Doğru söylüyorsunuz ben forumdan gördüğüm kadarıyla mazot kalitesizliğinden sorun yaşayanlar olduğu için öyle söyledim.
    Peki neden yenilemedilerki Volvo en iyi satışını D2 Powershiftle yaptı.Şimdi sıfır araç satımlarında azalma olucağını düşünüyorum.Belkide sorun yaşadıkları için yenilemek istememişlerdir.

    Yetkili Servisler yağ değişimlerinde hangi marka yağ kullanıyor Shell Helix Ultra 0W-30 kullanıyor Grup Volvo Zeytinburnu/İst Volvo Castrolu öneriyor ama servisler neden farklı marka kullanıyor acaba.Bilgisi olan bir arkadaş varmı ?
  • coskun3344 C kullanıcısına yanıt
    BP kullanıyordum , şimdi bi kaç depodur Shell alıyorum, titreme azaldı ancak tamamen bitmedi, bununda normal oldugunu söylüyor servisler.

    Bence powershift yerine tam otomatik ZF şanzıman kullansa çok daha iyi olur kanısındayım.
  • 
Sayfa: önceki 546547548549550
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.