Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (226. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.552
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Cihan, bana çok gelmedi. Sen vw ile icli dişli bir arkadas olarak daha iyi bilirsin. Ornegin bir passatta aynı bakım yetkili serviste ne tutardı ?

    1.4 tsi dsg passat bakimi 15.000 km bakimi

    Hava polen dahil 350.00 tl tuttu araci ben bakima goturdum

    Kendi aracim 1.6 tdi dsg jetta tum filtreler degisti 400.00 tl

    Audi q5 30.000 bakimi dogusta yapildi tum filtreler degisti arti on balata 900.00 tl

    Bu s60 bir sonraki bakimi 600.00 tl gecer

    Hepsinden vazgectim 10.000 km bir yapiliyor olmasi ayri sacmalik

    Passat 15.000 km bir
    Mondeo 15.000 km bir ayni araba s60 ile motor
    Latitude 20.000 km bir
    3.20 30.000 km bir bakima giriyor

    S60 10.000 km bir ve asiri pahali

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar aracimi oglen aldim servisten

    Devirdaim degisti antifiriz v.s garantiden yapildi

    Bakim polen ve hava filtresi haric bunlar 20.000 kmbir degisiyormus

    460.00 tl tuttu

    Servisten son derece memnun kaldim bilginiz olsun

    Ama 10.000'km bir bakim tam sacmalik bence

    Hayırlı olsun mu diyim geçmiş olsun mu diyim bilemedim

    Fiyat gerçekten tuzluymuş hele ki 3 ayda 10 bini deviren biri için.

    İndirim falan yapmıyolar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar aracimi oglen aldim servisten

    Devirdaim degisti antifiriz v.s garantiden yapildi

    Bakim polen ve hava filtresi haric bunlar 20.000 kmbir degisiyormus

    460.00 tl tuttu

    Servisten son derece memnun kaldim bilginiz olsun

    Ama 10.000'km bir bakim tam sacmalik bence

    Hayırlı olsun mu diyim geçmiş olsun mu diyim bilemedim

    Fiyat gerçekten tuzluymuş hele ki 3 ayda 10 bini deviren biri için.

    İndirim falan yapmıyolar mı ?

    İndirim yok bindirim var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar,

    Dün aracın deposunu full doldurdum, 570 km hedef yazıyor. Garip değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Arkadaşlar,

    Dün aracın deposunu full doldurdum, 570 km hedef yazıyor. Garip değil mi ?

    Son yarım saatteki ortalama tuketiminize göre tahmini olarak bir değer göstermiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İki sorum olacak
    1- 17 mı yoksa 18 inç jant mı aradaki fark nedir?
    2 kumaş mı yoksa deri döşememi? Antalya şartları için?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elyasa07

    İki sorum olacak
    1- 17 mı yoksa 18 inç jant mı aradaki fark nedir?
    2 kumaş mı yoksa deri döşememi? Antalya şartları için?

    Volvo s60 alinacakasa eger mutlaka deri koltuk olmali

    Benim almama sebeplerimin basinda deri koltuk geliyor

    Tek sikinti sogutma yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elyasa07

    İki sorum olacak
    1- 17 mı yoksa 18 inç jant mı aradaki fark nedir?
    2 kumaş mı yoksa deri döşememi? Antalya şartları için?

    Antalya'da deri koltuk büyük risk bence. Bu sıcaklarda o koltuğa oturunca yapışır kalırsınız.. mecazi olarak söylemiyorum :)
    Jant konusunu bende sormuştum, 10-15 sayfa kadar gerilere gidip inceleyebilirseniz detaylı bilgilendirmeler var. Sonuç olarak bende görüntü olarak 18 istesemde 17 de karar kılmak zorunda kalmıştım..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selcukakman


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Arkadaşlar,

    Dün aracın deposunu full doldurdum, 570 km hedef yazıyor. Garip değil mi ?

    Son yarım saatteki ortalama tuketiminize göre tahmini olarak bir değer göstermiştir.

    Mantıklı.. Son yarım saati aldığını bilmiyordum. Genel bir ölçümle o verileri veriyor diye düşünüyordum..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: elyasa07

    İki sorum olacak
    1- 17 mı yoksa 18 inç jant mı aradaki fark nedir?
    2 kumaş mı yoksa deri döşememi? Antalya şartları için?

    S60 in kliması çok kuvvetli, 3 dakika içinde aracın içi serinliyor, sıcakta sorun çıkaracağını sanmıyorum. Bence deri döşemeden vazgeçmeyin, sonra pişman olabilirsiniz.

    18" jant konforu düşürecek, ama yol tutuşa küçük bir katkısı olacaktır. Ben olsam konforu düşünerek, 17" tercih ederim ama tercih sizin.
  • EcoDrive gerçekten faydası varmı ?
    Yani yakıt tüketimini düşürürmü. ?
    Yakıt tüketimim şu an 8 civarı, gerçi araç daha çok yeni ama merak ettim.
    Birde tüketim değerleri 6 nın altına düşer mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar aracimi oglen aldim servisten

    Devirdaim degisti antifiriz v.s garantiden yapildi

    Bakim polen ve hava filtresi haric bunlar 20.000 kmbir degisiyormus

    460.00 tl tuttu

    Servisten son derece memnun kaldim bilginiz olsun

    Ama 10.000'km bir bakim tam sacmalik bence

    Hayırlı olsun mu diyim geçmiş olsun mu diyim bilemedim

    Fiyat gerçekten tuzluymuş hele ki 3 ayda 10 bini deviren biri için.

    İndirim falan yapmıyolar mı ?

    İndirim yok bindirim var

    :)
    Senin işin daha zor.
    4 ayda 10 bini devirdin.
    Bu gidişle sen servisten çıkmazsın :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: elyasa07

    İki sorum olacak
    1- 17 mı yoksa 18 inç jant mı aradaki fark nedir?
    2 kumaş mı yoksa deri döşememi? Antalya şartları için?

    kesinlikle deri koltuk ve 17 inç jant. 17 inç konforu azaltırken 18'i düşünemiyorum bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    evet tek cıkısı verdım cıft cıkıs aldım parada vermedım bunun ıcın hatta bu cıft cıkıs gecıcı olarak takıldı bugun gercek dıfızorumu aldım pıona black boyattım.
    on ızgara acık modelı ıse ufak bır kazamdan dolayı kenarındakı 2 tırnak kırılmıstı servısten yenısını ıstedık yenı gelen model boyle. ustunde kapalılık yok bence cok daha guzel.

    Keyifli forumlar

    Sn. skr44,
    Arka plastik tampon kısmını ücretsiz olarak çift çıkışlı olanıyla değiştirmeleri iyi bir haber. Sizin gibi dışarıdan, tek çıkışı çiftlemek isteyebilecek arkadaşlar bu ayrıntıyı bilsinler.

    Ön ızgarayı ise, kendi isteğinizle değiştirdiğinizi sanmıştım. Yalnız servisin size tamamı açık bir ön ızgara vermesi kafamı karıştırdı. Çünkü sahibinden'den baktım ve drive motoru hariç diğer tüm motorlarda ön ızgara tamamen açık. Sadece drive motorlarında ön ızgaranın yarısı kapalı. Buradan hareketle bunun bir sebebi olduğu kanısındayım. Belki de size yanlışlıkla tamamı açık bir ön ızgara verdiler servisten. Doğrusunu servise sormanızı tavsiye ederim.

    Drive motorlarının ön ızgarasının neden yarısının kapalı olduğunu bilen arkadaşlarım lütfen beni aydınlatsınlar. Saygılar.




  • Araci bugun teslim aldim konya otokoctan.ilk izlenimlerim bi kere motoru 1.6 gibi bi performans saglamiyor en az 2.0 gbi koltuga yapistiriyor 2. Kesinlikle deri koltuk alinmali basli basina bi rahatlik ve konfor. 3. Araba iceri sesi almiyor gercekten 4. Volvo gercekten mukemmel bir arac yapmis herseyiyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daha önce yaptığım S60 incelememde bagaj havuzunun kullanışsızlığını belirtmiştim. Şimdi ise bu durumu detaylı olarak açıklayacağım çünkü bagaj havuzunun kullanışsızlığını yaşayarak öğrendim. Aşağıda S60'ın orijinal bagaj havuzunun resmini görüyorsunuz:
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    Bu bagaj havuzuyla ilgili iki çok önemli sıkıntı var. Resim üzerinden gidersek eğer 1. sıkıntı, bagaj havuzunun bagaj tabanını tamamen kapatmaması. Resimde maviyle gösterdiğim alan, bagajın açıkta kalan kısımları. 2. sıkıntı ise, resimde kırmızı oklarla gösterdiğim yerlerde, bagaj havuzunun sızdırmazlık kanallarının kesintiye uğramaları. Bunun da yakın çekim görüntüsü şöyle:
     'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar'

    "Peki bu tasarımın sebebi nedir?" derseniz, her şeyin sorumlusu olarak, bagaj tabanındaki alışveriş tutucusu ortaya çıkıyor. Alışveriş tutucusu bagajın tabanından elle kaldırıldığı için, bagaj havuzunun tasarımını da buna ayak uyduracak şekilde yapmışlar. Bu da, bagaj havuzunun, alışveriş tutucusunun katlandığı yerden katlanabiliyor olmasını gerektiriyor. Bagaj havuzu, resimde gördüğünüz alttaki okların bulunduğu şeritten yukarı doğru katlanıyor. Ve bu katlanma yüzünden sızdırmazlık kanalları da kesintiye uğruyor(1. resimde üstteki okların olduğu kısımdaki katlanmanın sebebi ise, bagajın bu kısmının eğimli olması yüzünden bagaj havuzunu bu eğime uydurmak). Bagaj havuzunun, maviyle gösterdiğim bagaj tabanını kaplamıyor oluşunun sebebi ise, bagaj havuzu yukarı doğru katlandığı zaman havuzun, (olsaydı)mavi renkli kısımlarının, yukarıda bulunan bagaj açma-kapama mekanizmasına denk gelmesi(görüyor musunuz İsveçli'deki üstün zekayı).

    >> Bu iki çok büyük sıkıntı, adeta bagaj havuzunun varlığıyla çelişiyor. Çünkü bagaj havuzunun amacı bagaj tabanını, akışkan olsun olmasın, kirleticilerden korumaktır. Sen ürettiğin bagaj havuzuyla hem bagajın bir kısmını açıkta bırak, hem de sıvı geçirmesin diye yaptığın kanalları dört yerden kesintiye uğrat(sıvı geçirmemesi için yaptığın kanalı, geçirgen hale çevir) sonra da bagaj tabanını korumasını bekle. Korumadı da zaten.

    Bagajımda sık sık meyve sebze taşırım ve dün domatesler suyunu bagaj havuzuna bırakmış. Sonra da havuzun katlandığı yerdeki kanalın kesintisinden(2. resimdeki yerlerden) bagaj tabanına geçmiş. Bagaj tabanına ulaşan domates suyu çok az ve belli belirsizdi neyse ki. Yine de organik kalıntı kalmasın diye sabunlu suyla temizledim bu kısımları. Yani zaten olacağını bildiğim şey başıma geldi. Sızdırmazlık kanallarındaki bu kesintileri silikonla kapatmayı deneyeceğim. Bakalım işe yarayacak mı? Daha iyi fikri olan varsa buyursun.

    >> Bagaj havuzunu aslında görmeden aldım ve aracımı teslim alırken gördüm. Bagaj havuzunu gördüğümdeki hayal kırıklığımı gören bayi, "isterseniz almayabilirsiniz" bile demişti. Fakat kullanışsız dahi olsa, bir bagaj havuzuna ihtiyacım vardı ve yeni S60'ın yan sanayi bagaj havuzu bulunmazdı. Aslında yerli bir üretici, yeni S60'a uygun bir bagaj havuzu yapmalıdır. S60 yüksek satış rakamlarına ulaşacaktır ve talep olacaktır.

    Bagaj havuzunun tüm sıkıntıları bu kadar da değil. Kalitesi de fiyatına göre çok düşük. İkinci resme dikkat ederseniz, havuzun kalınlığı ince plastik kalınlığında. Ve fiyatı 450TL. Bu fiyata kalın kauçuk bir bagaj havuzu bekliyordum(paspaslar gibi), ama yan sanayisi olsa ondan bile daha kalitesiz olan bu ince plastik bagaj havuzuyla karşılaştım. Hem kalite, hem de tasarım olarak bu ürünün Volvo üretimi orijinal bir ürün olduğuna halen inanamıyorum. Özellikle de bir alışveriş tutucusu için, koca bagaj havuzunu feda etmelerine anlam veremiyorum. Ne kıymetli bir donanımmış bu "alış veriş tutucusu" da biz bilmiyormuşuz. İsveç'te onsuz alışverişe gidemiyorlar galiba. "Pire için yorgan yakmak" diye buna derim ben.




  • Sn. sercan_54_54,
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    Drive manuellerde gerçekten de koltuğa yapışma hissi az da olsa var. Powershift'te yok.
  • Deri koltuk konusunda Antalya dahi olsa alınmasını tavsiye ederim. Tabi eğer deriye özel bir antipatiniz yoksa. İstanbul sıcağı, Antalya ile karşılaştırılamaz ise de, bu sıcaklarda deriden bir şikayetim yok. Eğer arabam güneş altında kalmışsa, mutlaka binmeden önce kumandadan tüm camları açıyorum ve öyle biniyorum(hatta bunu çoğu zaman yapıyorum. Daha ferah oluyor). Sonrasında ise klima çalışmaya başlayınca camları kapatıyorum ve sıcak yememiş oluyorum.

    Deri koltuk konusundaki ısrarımın önemli bir nedeni derinin, arabanın iç mekanına kattığı kalite artısı. Hangi araba olursa olsun, aynı araba için kumaş ile deri koltuk arasındaki kalite hissi farkı dağlar kadardır. Ayrıca S60'da kullanılan deri, yüksek kalite organik olduğu için, iç mekana kattığı kalite hissi daha etkili oluyor. Geçen gün suni derili yeni B serisine bindim. Suni derinin kalitesizliği resmen bağırıyordu. Dokununca tene çok itici gelen bir yapısı vardı. Aracın içerisinde durmak istemedim desem yeridir. Arabamın derisinin kalitesini o zaman fark ettim desem yeridir.

    >> Tüm S60-V60 alacaklara tavsiyem, deri koltuğu arabalarından esirgememeleri olacaktır. Sonra arabanızın aynısının deri koltuklusunu görüp üzülürsünüz. Benden söylemesi. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Arkadaslar aracimi oglen aldim servisten

    Devirdaim degisti antifiriz v.s garantiden yapildi

    Bakim polen ve hava filtresi haric bunlar 20.000 kmbir degisiyormus

    460.00 tl tuttu

    Servisten son derece memnun kaldim bilginiz olsun

    Ama 10.000'km bir bakim tam sacmalik bence

    Hayırlı olsun mu diyim geçmiş olsun mu diyim bilemedim

    Fiyat gerçekten tuzluymuş hele ki 3 ayda 10 bini deviren biri için.

    İndirim falan yapmıyolar mı ?

    İndirim yok bindirim var

    :)
    Senin işin daha zor.
    4 ayda 10 bini devirdin.
    Bu gidişle sen servisten çıkmazsın :)

    3 ayda 10.000 yaptik

    20.000 bakimi 650.00 tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Sn. sercan_54_54,
    Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    Drive manuellerde gerçekten de koltuğa yapışma hissi az da olsa var. Powershift'te yok.

    Ben kesinlikle manuel araca karsiydim malum volvonun fiyat politikasindan dolayi manuel almak zorunda kaldim.ben manuelden cok memnunum her turlu gucu hissttiriyor.bisi sormak istiyorum bi xenon far var aracimda ama uzunlar normal far herkesin mi bole acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 224225226227228
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.