Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (199. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hkaydin
    Tesekkurler sn. kurzweil. Passat variat hic dusunmedim zaten. O kadar cirkin ki ona binilmez bile. Bende sedan var. Ama benzinli sonucta. V60 en basindan beri hayalim zaten almaya karar verdim. Kor siyah (aslinda flamenko istiyordum ama yas 35 olunca arkadaslar sana gitmez dediler).

    Sadece sizin lamine cam almayin dediginizi okumustum. Ama birileri de ses izolasyonu sagliyor diye yazmis. Ne dersiniz?

    Sn. hkaydin,
    Sn. hesheit'in dediği gibi, "Flamenko 35 yaşa bal gibi gider. Zaten çoğu kişi bu kadar parayı kazanarak ancak bu yaşlarda biriktirebiliyor. Onlardan da kırmızıyı esirgememek gerek" diyorum ben de.

    Ayrıca bakmayın siz benim siyah aldığıma. Bana göre S60'a en yakışan renk Flemenko Kırmızı. Bence metalik farkı bir tek bu renk için verilir. Flemenko Kırmızı bir bordodur. Opak kırmızı kadar iddialı değildir yani. O yüzden içiniz rahat olsun. Yine de güneş görünce iddialı, gölgede ise ağır bir renge döner(çoğu zaman ağır bir renktir). Arkadaşlarınız da sizi 35 değil, 55 yapmışlar bu arada. Flemenko Kırmızıyı özellikle istiyorsanız, başka renge bakmayın derim.

    Lamine cam mevzusunda çok tartıştık. Yazdıklarımı okuduysanız, neden lamine cama karşı olduğumu zaten biliyorsunuz. Bu yüzden söylenecek yeni bir şey yok. Ama yine de özet olarak "kesinlikle uzak durulmalı" görüşündeyim. Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman


    quote:

    Orijinalden alıntı: egemen1963

    quote:

    Orijinalden alıntı: imagoodman

    Dün 3oooo km bakımı icin servisteydim.
    Aracı beklerken showroom'a çıktım.2o13 siyah adv.d2 icin 98ooo tl teklif aldım.
    Su vites topuzu yeni olanlardan.yeri gelmişken belirteyim göreceli birsey ama topuz yakışmamış araca.2o12 modelleri cok daha hesaplı verebiliriz dediler.


    Sn.Elixirzm
    Ufak bir düzeltme yapayım izninizde ;) nickim tanrı adam değil iyi adam ;)
    Aman farklı yerlere gitmesin yanlışlıkla ;)
    Bahsettiginiz markada çalıştığım icin fiyat politikasını ne yapabileceğiniz az cok biliyorum.
    Volvo kullanıcısıyim ayrıca büyük bir Volvo severim Bu yüzden elimden geldiğince paylaşım yapmaya çalışıyorum.


    2013 modeller Ocak'tan itibaren gelecek diye biliyorum...bu arada 30.000 bakımı için ne kadar ücret ödediğinizi belirtebilirmisiniz ?

    Yok 2o13 ler hiçbir zaman Ocak ayına kalmaz.
    3oooo km bakımım 446 tl tuttu.hava ve polen filtreleri değişmedi.(araç :2o10 s4o dRİVE)


    Kanun değişti.Artık Ocak'tan önce 2013 gelmeyecek.




  • Kırmızı S60 reklamı sanki biryerlerden araklama gibi Ama bitişi yine de güzel olmuş.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 9 Temmuz 2012; 8:30:27 >
  • Bal gibi olur derken...

    Koy öne bir kırmızı S60, arkadan da çalsın Kenan Doğulu:

    Bu sebepsiz ayrılık nedendir ki
    Kimse sen gibi
    Kimse ben gibi
    Olamaz biliyoruz
    İkimiz de bal gibi

    İşte sana reklam!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Teklif aldigim aracin donanimi;

    Drive+powershift advance+17 jant+metalik kor siyah+isitmali deri koltuklar

    Bu verilen 93 bin TL ilk asamada dusulen fiyat,daha pazarlik payi var gibi geldi bana.



    :) Bende aynı arabanın koltuk ısıtması olmayanına 93 bin aldım. :) Bence yine de pahallı. :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Arkadaşlar,
    Bu 2012 model, 2013 model konusunda, çıkarılan bir kanun gereği aracın mesela 2013 model olması için, aynı yıl içerisinde tescil edilmesi gerekliliğinin getirildiği gibi bir haber okuduğumu hatırlıyorum. Bu değişikliğin sebebi ise, henüz yıl bitimine aylar varken, bir sonraki model yılı ile araba tescilinin önüne geçmek. Bu değişikliğin en doğrusunu bilen varsa lütfen paylaşsın.

    Bu durumda, 2012 yılında makyaj görüp satılan arabalar, sadece makyajlı 2012 model olurlar. 2013 model değil. Saygılar.

    Selam,
    Aracın modeli fabrikadan çıktığı yıl olacak. Bunun için tabiri caizse her araç için kimlik belgesi istenecek. Eskiden olduğu gibi 2011 fabrika çıkışlı bir araç gümrükten 1-2 yıl sonra çekilip 2012 ya da 2013 model olarak tescil edilip satılamayacak.




  • Sayın callandor,
    Bence de mantıken en doğrusu, model yılının, fabrikadan çıktığı yıl olmasıdır. Düzenleme bu yönde olmuşsa, 2013 model araçlar ancak şubat ayında teslim edilebilirler demektir.
  • 1.6 dizel powershift advance donanimli sunrooflu beyaz renk fiyati hakkinda tahmini olan var mi acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sercan_54_54

    1.6 dizel powershift advance donanimli sunrooflu beyaz renk fiyati hakkinda tahmini olan var mi acaba?

    liste fiyatı 105 bin indirimlerle 95 civarına gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Kırmızı S60 reklamı sanki biryerlerden araklama gibi Ama bitişi yine de güzel olmuş.




    Sn. hesheit,
    O güzelim Saab'ın bu duruma düşmesi çok üzücü. Bu bağlamda Volvo'nun, Ford'un elinde kalsaydı başına neler gelebileceğini düşünmek istemiyorum. Volvo'nun başına gelen en güzel şey, Çinli'lerin Volvo'yu satın almasıydı.

    Aşağıya 2012 Detroit Auto Show'da Volvo Cars Amerika yeni başkanı John Maloney ile yapılan bir röportajı ekliyorum. Kendisi ilk olarak XC60 Plug-in Hybrid'in çalışma prensibini anlatıyor. 02:38'de Volvo'nun sahipliğinin değişimi üzerine görüşlerini ifade ediyor. Bu konuda diyor ki, "Ağustos 2010'da Volvo'nun Çinliler tarafından satın alınmasından sonra geçen 16 aylık süreç neredeyse farkedilmeden geçti ve Volvo'nun Volvo olmasına izin verdi. Volvo'ya para sağlayan ve bizim Volvo olmamıza izin veren bir yatırımcımız var."

    Ayrıca geçen yıl yaptıkları en büyük işin, S60 franchise'ını oluşturmak olduğu belirtiyor. Bunda da çok başarılı olmuşlar çünkü Amerika'da S60 satışını, C serisi, A4 ve 3 serisinin toplam satış artışından daha fazla artırmış. Volvo geçen yıl toplamda %20, Amerika'da %25, Avrupa'da %13 ve Çin'de %54 büyümüş. Dünyada ve Ameraka'da en fazla büyüyen lüks araba markası olmuş:




  • Reklama devam:

    Güzel reklam olmuş.
  • Ben Volvo'nun kopyaladığı Saab reklamını yine de daha başarılı buldum. Saab için bir gizem yaratılmış. S60 ise kurdun önünde, en ince detayıyla parıl parıl parlıyor. Ormandaki aydınlatmaya bak! Otomobil piyasasında Saab reklamları kadar yaratıcı olana pek rastlamadım desem yeridir. Aşağıya bir tane daha ekliyorum. Çok dikkat etmedim ama ormandaki kırmızı S60 reklamında parçayı söyleyen aşağıdaki reklamda söyleyen Frida Öhrn olabilir.




    Saab'ı batıran vahşi Amerikan kapitalizmidir. GM sonuna kadar Saab'ı sömürüp sonra da hiçbir yeni alıcıya patentleri vermeyerek öldürmüştür. Volvo yakayı iyi kurtardı. Bugün Ford-Lincoln grubunun araçlarının tümünde Volvo, GM grubunun araçlarının da tümünde Saab teknolojileri kullanılıyor. Vahşi Amerikan kapitalizmine vururken, milyarlarca kron argeye ayırıp sonra da markalarını ABD firmalarına kaptıran, en hafifiyle tabirle "aptal", İsveçlileri de unutmamak gerek tabii.




  • Navigasyon hakkında bilgisi olan yok mu arkadaşlar ? Türkiye'de hala sunulmuyor mu ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Navigasyon hakkında bilgisi olan yok mu arkadaşlar ? Türkiye'de hala sunulmuyor mu ?

    Bende bu sorunun cevabını arıyorum.

    Serviste navigasyon yüklemek için yüksek fiyat çekiyolarmış galiba?

    Gerçi şu an yok ama ilerde olursa diye söylüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Ben Volvo'nun kopyaladığı Saab reklamını yine de daha başarılı buldum. Saab için bir gizem yaratılmış. S60 ise kurdun önünde, en ince detayıyla parıl parıl parlıyor. Ormandaki aydınlatmaya bak! Otomobil piyasasında Saab reklamları kadar yaratıcı olana pek rastlamadım desem yeridir. Aşağıya bir tane daha ekliyorum. Çok dikkat etmedim ama ormandaki kırmızı S60 reklamında parçayı söyleyen aşağıdaki reklamda söyleyen Frida Öhrn olabilir.




    Saab'ı batıran vahşi Amerikan kapitalizmidir. GM sonuna kadar Saab'ı sömürüp sonra da hiçbir yeni alıcıya patentleri vermeyerek öldürmüştür. Volvo yakayı iyi kurtardı. Bugün Ford-Lincoln grubunun araçlarının tümünde Volvo, GM grubunun araçlarının da tümünde Saab teknolojileri kullanılıyor. Vahşi Amerikan kapitalizmine vururken, milyarlarca kron argeye ayırıp sonra da markalarını ABD firmalarına kaptıran, en hafifiyle tabirle "aptal", İsveçlileri de unutmamak gerek tabii.



    ah be üstat, neleri hatırtattınız bana. şu son yerli uçak ile araç yapımı, tarihçesi, Türkiyede olup bitenler doğrultusunda vatanseverleri hatırlayınca. ,




  • Sayın hesheit

    En hafif tabiriyle "aptal" söyleminize katılıyorum.

    Volvo ve SAAB İsveç'e mal olmuş 2 büyük markadır.İsveç dediğimizde aklımıza gelen ilk markalar bunlardır.Ancak bu İsveçli arkadaşlar bu kadar zenginliklerine rağmen bu 2 markayı yurt dışındaki şirketlere satmayı içlerine sindirmişler her nasılsa.

    Şimdide en azından 2 markanın Çinlilerin eline geçmesi iyi oldu.Çünkü buradada birçok kez konuştuğumuz gibi Çinlilerdeki para ve şaşırtıcı vizyonun katkıları nasıl Volvo'nun potansiyeline erişmesine olanak sağladıysa SAAB'ada katkıda bulunacaktır.Ancak İsveçli Volvonun ve SAAB'ın Çinli bir şirketlere ait olmasıda kulağa itici gelmiyor değil.
  • Benim bildiğim Saab kimseye satılamadı. Çinliler talip oldular ama GM patentleri vermem dediği için alan olmadı. Türkiye de ben kendim yapacağım diye tutturduğu için olmadı. İsveç'deki fabrika da kapandı. En son durum buydu. Arada satış oldu mu?
  • Yeni V40 ile ilgilenenler için bu haftaki otohaber dergisinde sürüş izlenimi mevcut.

    Bu araçta sunulan, park asistanı, trafik işaretleri uyarı sistemi (sollama ikazı çizgilerinin ve hız limiti tabelalarını algılıyormuş), limiti 50km hıza çıkan city safety, dijital göstergeler, diz havayastığı, yaya havayastığı, Geliştirilmiş kör nokta sistemi (sanırım artık aynanın altında kamera yok), aktif uzun farlar yakında s60 ve xc60 ta da sunulmaya başlayacaktır. Ama bunlar için 2014ü beklemek gerekecek sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hesheit

    Benim bildiğim Saab kimseye satılamadı. Çinliler talip oldular ama GM patentleri vermem dediği için alan olmadı. Türkiye de ben kendim yapacağım diye tutturduğu için olmadı. İsveç'deki fabrika da kapandı. En son durum buydu. Arada satış oldu mu?

    %51 Hong Kong'lu %49 Japon bir konsorsiyuma satıldı geçtiğimiz ay.

    İsveç'te NEVS adında bir şirket kurdu bu konsorsiyum ve NEVS 250 milyon dolara SAAB'ın assetlerini satın aldı.Ancak isim hakkı şu anda karışık.Yeni şirket SAAB isminide kullanmak istiyor ama Scania ve SAAB'ın holding kolunun izin vermesi gerekiyormuş

    Bazı ayrıntıları şuradan bulabilirsiniz;

    Automotive News Europe
    Chinese-led consortium completes deal to buy Saab, reports say
    http://europe.autonews.com/article/20120607/ANE/120609891/1131



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tolbert -- 9 Temmuz 2012; 14:31:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EfsaneFocus

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ugur31

    Navigasyon hakkında bilgisi olan yok mu arkadaşlar ? Türkiye'de hala sunulmuyor mu ?

    Bende bu sorunun cevabını arıyorum.

    Serviste navigasyon yüklemek için yüksek fiyat çekiyolarmış galiba?

    Gerçi şu an yok ama ilerde olursa diye söylüyorum.

    Otokoç'u aradım, aracı satınalırken opsiyon olarak sunma işinin ne zaman sunulacağını bilmiyorlar..
    Şu anda sadece navigasyon yükleme işlemi için 4300 TL talep ediyorlar.. Ciddi olamazsınız, ekran için zaten ödüyoruz, sadece navigasyon özelliği yüklemeye bu kadar para istediğinize inanamıyorum dedim. "Maalesef öyle" cevabından başka cevap alamadım tabii..




  • 
Sayfa: önceki 197198199200201
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.