Şimdi Ara

'VOLVO S60 (2011 ve sonrası): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar' (151. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
19.663
Cevap
152
Favori
1.467.349
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    yol cok tehlıkelı bır yol o kamyonun tam sagında kamyoncuların yemek yedıgı bır yer var ve bız hergun o yolu kullanıyoruz daha bugun 3 araba bırbırıne gırdı 2 arac okul ogrencısıne aıt 1 arac dısardan bır vatandasa allahtan olen yaralanan yok.
    vatandas takla atmıs bızım ogrencılerden tekı kuma saplanmıs arabası ıle artık nasıl oldu ıse sıze vıdeo cekıcem dıe bende tahtalı koye gıdcem bu gıdısle :)))) arac ıcı trıpod kullanıcam artık

    Alıntıları Göster
    Sn. milchschnitte

    Aracınız hayırlı olsun gayet iyi bir rakama almışsınız sanırım aracınızda sunroof mevcut değil ancak yinede çok makul bir fiyat. Şimdi tam T4 alma zamanı bence sizde fırsattan istifade etmişsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    yol cok tehlıkelı bır yol o kamyonun tam sagında kamyoncuların yemek yedıgı bır yer var ve bız hergun o yolu kullanıyoruz daha bugun 3 araba bırbırıne gırdı 2 arac okul ogrencısıne aıt 1 arac dısardan bır vatandasa allahtan olen yaralanan yok.
    vatandas takla atmıs bızım ogrencılerden tekı kuma saplanmıs arabası ıle artık nasıl oldu ıse sıze vıdeo cekıcem dıe bende tahtalı koye gıdcem bu gıdısle :)))) arac ıcı trıpod kullanıcam artık

    Gerçekten tehlikeli bir test gerçekleştiriyorsunuz ancak verdiğiniz değerler önemli.

    Bu hızda aracın motoru videodan görüldüğü üzere 3100-3200 gibi devir çevirmekte. Tüketim değerlerinin yolun eğimine göre gayet ciddi oranlarda değişebileceğini düşünüyorum. Videodan yolun tam eğimini anlayamadım ancak testten sağlıklı değerler elde edebilimek için aynı güzergahı hem gidişte hemde dönüşte alıp elde edilen değeri 2 ye bölmek bence mantıklı olur.

    İçten yanmalı motorlar yapıları gereği sabit devirlerde zaten az yakıt tüketmekteler ancak hızlanma durumlarında aşırı tüketim söz konusu olmakta. Sizde önünüze bir araç çıkıp tekrar hızlandığınız sıradaki tüketim değerleri artmakta. Bu durumda bence asıl problem sabit 170 km/s ile gitmekte değil. 90 km sabit hızda araç kullanabilmek kolay iken 170 gibi yüksek hızlarda sabit olarak seyredebilmek çok daha zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    Teşekkürler arkadaşlar.


    somebodykillmeplz araç advance donanım ve ekstra hiçbir donanım yok. fiyat: 88.000 TL. Otokoç İstinye'den aldım, Tayfun Bey oldukça ilgili ve düzgün bir arkadaş, standart indirime ilave olarak eski Alfa Romeo'cu olduğum için ek destek indirimi aldı. Destek indirimi gerçekten bu sebepten mi aldı bilemiyorum ama bana kendimi iyi hissettirdi

    T4 için çok güzel bir fiyat, güle güle kullanın. Deri koltuk olduğunu sanıyorum.

    Performansından da memnun kalacağınızı sanıyorum. 1.6 dizel kullanıcıları alınmasınlar ama 1.6 dizel merakı yüzünden artık piyasada performanslı araç bulunmaz oldu. Performans konusundaki izlenimlerinizi de paylaşabilirseniz çok sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fato65 -- 28 Nisan 2012; 10:41:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    yol cok tehlıkelı bır yol o kamyonun tam sagında kamyoncuların yemek yedıgı bır yer var ve bız hergun o yolu kullanıyoruz daha bugun 3 araba bırbırıne gırdı 2 arac okul ogrencısıne aıt 1 arac dısardan bır vatandasa allahtan olen yaralanan yok.
    vatandas takla atmıs bızım ogrencılerden tekı kuma saplanmıs arabası ıle artık nasıl oldu ıse sıze vıdeo cekıcem dıe bende tahtalı koye gıdcem bu gıdısle :)))) arac ıcı trıpod kullanıcam artık

    Gerçekten tehlikeli bir test gerçekleştiriyorsunuz ancak verdiğiniz değerler önemli.

    Bu hızda aracın motoru videodan görüldüğü üzere 3100-3200 gibi devir çevirmekte. Tüketim değerlerinin yolun eğimine göre gayet ciddi oranlarda değişebileceğini düşünüyorum. Videodan yolun tam eğimini anlayamadım ancak testten sağlıklı değerler elde edebilimek için aynı güzergahı hem gidişte hemde dönüşte alıp elde edilen değeri 2 ye bölmek bence mantıklı olur.

    İçten yanmalı motorlar yapıları gereği sabit devirlerde zaten az yakıt tüketmekteler ancak hızlanma durumlarında aşırı tüketim söz konusu olmakta. Sizde önünüze bir araç çıkıp tekrar hızlandığınız sıradaki tüketim değerleri artmakta. Bu durumda bence asıl problem sabit 170 km/s ile gitmekte değil. 90 km sabit hızda araç kullanabilmek kolay iken 170 gibi yüksek hızlarda sabit olarak seyredebilmek çok daha zor.

    Alıntıları Göster
    sert kalkıslarda 2 ye gecene kadar 40 45 lerde seyredıyor anlık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    Teşekkürler arkadaşlar.


    somebodykillmeplz araç advance donanım ve ekstra hiçbir donanım yok. fiyat: 88.000 TL. Otokoç İstinye'den aldım, Tayfun Bey oldukça ilgili ve düzgün bir arkadaş, standart indirime ilave olarak eski Alfa Romeo'cu olduğum için ek destek indirimi aldı. Destek indirimi gerçekten bu sebepten mi aldı bilemiyorum ama bana kendimi iyi hissettirdi

    T4 için çok güzel bir fiyat, güle güle kullanın. Deri koltuk olduğunu sanıyorum.

    Performansından da memnun kalacağınızı sanıyorum. 1.6 dizel kullanıcıları alınmasınlar ama 1.6 dizel merakı yüzünden artık piyasada performanslı araç bulunmaz oldu. Performans konusundaki izlenimlerinizi de paylaşabilirseniz çok sevinirim.

    performanstan kastınız nedır acaba sehır ıcınde zaten 100 u gecemıyorsunuz her yerde radar var. 1.6 dızelde cok rahat 200 km nın ustune cıkıyor vede son derece ekonomık fazlasına bence gerek yok sonucta draglara katılmıyoruz gunluk hayatta kullanmak ıcın aldık bu arabaları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    Teşekkürler arkadaşlar.


    somebodykillmeplz araç advance donanım ve ekstra hiçbir donanım yok. fiyat: 88.000 TL. Otokoç İstinye'den aldım, Tayfun Bey oldukça ilgili ve düzgün bir arkadaş, standart indirime ilave olarak eski Alfa Romeo'cu olduğum için ek destek indirimi aldı. Destek indirimi gerçekten bu sebepten mi aldı bilemiyorum ama bana kendimi iyi hissettirdi

    T4 için çok güzel bir fiyat, güle güle kullanın. Deri koltuk olduğunu sanıyorum.

    Performansından da memnun kalacağınızı sanıyorum. 1.6 dizel kullanıcıları alınmasınlar ama 1.6 dizel merakı yüzünden artık piyasada performanslı araç bulunmaz oldu. Performans konusundaki izlenimlerinizi de paylaşabilirseniz çok sevinirim.

    performanstan kastınız nedır acaba sehır ıcınde zaten 100 u gecemıyorsunuz her yerde radar var. 1.6 dızelde cok rahat 200 km nın ustune cıkıyor vede son derece ekonomık fazlasına bence gerek yok sonucta draglara katılmıyoruz gunluk hayatta kullanmak ıcın aldık bu arabaları

    Bence T4 iyiki de almışım dedirtecek bir araç uzun yolda sollamalarda çok rahat bir şekilde hızlanabiliyorsunuz. Şehir içinde de bir çok arabanın ayndan küçüldüğünü görebiliyorsunuz. Her zaman kullanma gereği olmasa bile ayağınızın altında bu gücün olduğunu bilmek insana rahatlık veriyor. Tabiki 1.6 dizel kadar ekonomik değil ancak herkesiçinde ekonomi her şey değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: toledox

    quote:

    Orijinalden alıntı: skr44

    quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    Teşekkürler arkadaşlar.


    somebodykillmeplz araç advance donanım ve ekstra hiçbir donanım yok. fiyat: 88.000 TL. Otokoç İstinye'den aldım, Tayfun Bey oldukça ilgili ve düzgün bir arkadaş, standart indirime ilave olarak eski Alfa Romeo'cu olduğum için ek destek indirimi aldı. Destek indirimi gerçekten bu sebepten mi aldı bilemiyorum ama bana kendimi iyi hissettirdi

    T4 için çok güzel bir fiyat, güle güle kullanın. Deri koltuk olduğunu sanıyorum.

    Performansından da memnun kalacağınızı sanıyorum. 1.6 dizel kullanıcıları alınmasınlar ama 1.6 dizel merakı yüzünden artık piyasada performanslı araç bulunmaz oldu. Performans konusundaki izlenimlerinizi de paylaşabilirseniz çok sevinirim.

    performanstan kastınız nedır acaba sehır ıcınde zaten 100 u gecemıyorsunuz her yerde radar var. 1.6 dızelde cok rahat 200 km nın ustune cıkıyor vede son derece ekonomık fazlasına bence gerek yok sonucta draglara katılmıyoruz gunluk hayatta kullanmak ıcın aldık bu arabaları

    Bence T4 iyiki de almışım dedirtecek bir araç uzun yolda sollamalarda çok rahat bir şekilde hızlanabiliyorsunuz. Şehir içinde de bir çok arabanın ayndan küçüldüğünü görebiliyorsunuz. Her zaman kullanma gereği olmasa bile ayağınızın altında bu gücün olduğunu bilmek insana rahatlık veriyor. Tabiki 1.6 dizel kadar ekonomik değil ancak herkesiçinde ekonomi her şey değil.

    Alıntıları Göster
    gerçek anlamda T4 için yakıt tüketimi aralığı nedir?
    8,5 - 11 lt arasında mı değişkenlik gösteriyor?
    yani sakin sayılabilen sürüşte izmir şehir içinde 8,5 lt ortalama tutturma ihtimali var mıdır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skr44


    performanstan kastınız nedır acaba sehır ıcınde zaten 100 u gecemıyorsunuz her yerde radar var. 1.6 dızelde cok rahat 200 km nın ustune cıkıyor vede son derece ekonomık fazlasına bence gerek yok sonucta draglara katılmıyoruz gunluk hayatta kullanmak ıcın aldık bu arabaları

    Aslında sn. toledox düşüncelerimi özetlemiş ama ben de açıklamaya çalışayım.

    Performanstan kastım; gaza bastığınızda aracın hiç yığılmadan hızlanmaya başlaması, ara sollamalarda (özellikle yokuş yukarı iken) aracınızın solladığınız aracı geçmekte zorlanmaması, sıkıştığınızda gaza basıp diğer araçlardan ileri fırlayarak o sıkışıklıktan kendinizi kolayca kurtarabilmeniz gibi benim aracın seri olması olarak adlandırdığım şeyler. Bana göre özellikle şehir içi kullanımda bu noktalar hayatı çok kolaylaştırıyor.

    Aracın 0-100 hızlanmasından çok 80-120, ya da 60-100 hızlanmasının olabildiğince çabuk olması kullanımda bana hem güven, hem de kullanım zevki veriyor. Yoksa aşırı hız yapmak, diğer araçlarla yarışmak ya da son hızın kaça kadar çıkabildiği konuları benim de fazla ilgi alanıma girmiyor.

    Yukarıdaki nedenlerle ve çoğunluğun benim gibi düşünmemesinin avantajını kullanarak ben ikinci el 2.0T aldım, uygun fiyata T4 olsaydı onu da alabilirdim. Düz vites D2'ler ile T4, hatta 2.0T ikinci elde aynı fiyata satılıyor.

    Tabii ki, çok kilometre yapan, sabit hızda uzun yol kullanımı fazla olan kişiler için 1.6 dizel araç almak çok daha ekonomik ve mantıklı olacaktır. Benim yukarıdaki yazımdaki amacım, 1.6 dizel araçların piyasayı aşırı domine etmesi nedeni ile benim profilimdeki kullanıcıların araç bulmakta zorlandığını ifade etmekti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fato65 -- 28 Nisan 2012; 18:23:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    gerçek anlamda T4 için yakıt tüketimi aralığı nedir?
    8,5 - 11 lt arasında mı değişkenlik gösteriyor?
    yani sakin sayılabilen sürüşte izmir şehir içinde 8,5 lt ortalama tutturma ihtimali var mıdır?

    Şehir içinde sıkışık trafikte 11-12 litrenin altını yakmıyor bu araç.Ancak şehir içi+şehir dışı ortalamada sakin kullanım 9-10 litre civarı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: grata

    S60 DRIVe Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 92.110 88.460
    S60 DRIVe Premium Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 96.160 92.340
    S60 DRIVe Advance Dizel 1560 cc 115 hp Powershift 100.340 96.360

    Liste fiyatları pahalı.
    Kampanyalı fiyatları normal sayılır.
    Genel anlamda ucuz değil.
    Buna rağmen ülkenin şu andaki araba piyasası içerisinde, benim gözümde fiyat/performans şampiyonu.
    Sonuç olarak fiyatını sonuna kadar hak eden nadir araçlardan birisi Volvo S60.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fato65

    quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    Teşekkürler arkadaşlar.


    somebodykillmeplz araç advance donanım ve ekstra hiçbir donanım yok. fiyat: 88.000 TL. Otokoç İstinye'den aldım, Tayfun Bey oldukça ilgili ve düzgün bir arkadaş, standart indirime ilave olarak eski Alfa Romeo'cu olduğum için ek destek indirimi aldı. Destek indirimi gerçekten bu sebepten mi aldı bilemiyorum ama bana kendimi iyi hissettirdi

    T4 için çok güzel bir fiyat, güle güle kullanın. Deri koltuk olduğunu sanıyorum.

    Performansından da memnun kalacağınızı sanıyorum. 1.6 dizel kullanıcıları alınmasınlar ama 1.6 dizel merakı yüzünden artık piyasada performanslı araç bulunmaz oldu. Performans konusundaki izlenimlerinizi de paylaşabilirseniz çok sevinirim.

    Kısmetse hafta içi aracı teslim aldıktan sonra izlenimlerimi detaylı olarak yazarım.

    Evet araç deri koltuklu. Geçenlerde bir yerde tesadüfen masada duran Mercedes E coupe kataloğunu karıştırırken Volvo'daki gibi ön yüzü kayın arkası siyah olan koltuğu görmüş ve mest olmuştum. Ne şanstır ki bayide aynı renk kombinasyonuna sahip T4'ü görünce çarpıldım resmen.

    Eski aracım da turbo benzinli Alfa Giulietta'ydı, artık turbonun tadını almış biri olarak konvansiyonel makineler çekici gelmiyor. Dizeli de otomobilde sevmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozakisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozakisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Yuvarlak egzoz uclarini ben kampanyadan 315 TL ye taktirmistim.Saniyorum kampanya harici iscilik dahil 450 TL civariydi.

    Güzel bir indirimden faydalanmışsınız sn tolbert. Daha önce de bir dostumuz R-design tampon kitini kampanyadan ucuza taktırmıştı. Galiba bu gibi aksesuarlar için kampanya olmasını beklemek doğru olur. Bu kampanyalardan nasıl haberdar oluyorsunuz? İnternet sitesinden mi?

    yakında tampon aksesuarlarında indirim olacak arkadaşlar dün öğrendim %20 civarında

    Yetkili servis orjinal egzos uçlarının tanesine 350 lira fiyat veriyor, çifti 700. Fiyat bu kadar yüksek olunca da uzun zamandır egzos ucu için indirimli fiyat arayışındayım. Bir ara Amerikadan getirtmeye bile kalkıştım fakat orjinalliğine güvenemeyip vazgeçtim. Orjinal olmayan egzos uçlarını ise hiç tavsiye etmiyorum, çünkü çok kısa zamanda paslanma yapıyor. Eğer 315 liraya düştüğünü bilseydim kesin alırdım, fırsat kaçmış... yeni indrim konusunda takipteyim...

    ben 10 ay önce 2 sini (yuvarlak orjinal eksozt ucunu 310 tl ye taktırmıştım euro 2200 tl idi


    Haydaa...
    Tanesine 350TL nerede, 450TL nerede, şimdi de 155TL nerede?
    Fiyatlarda bir hata yoksa bu fark nereden kaynaklanıyor?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozakisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ayrton_SENNA

    quote:

    Orijinalden alıntı: ozakisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Yuvarlak egzoz uclarini ben kampanyadan 315 TL ye taktirmistim.Saniyorum kampanya harici iscilik dahil 450 TL civariydi.

    Güzel bir indirimden faydalanmışsınız sn tolbert. Daha önce de bir dostumuz R-design tampon kitini kampanyadan ucuza taktırmıştı. Galiba bu gibi aksesuarlar için kampanya olmasını beklemek doğru olur. Bu kampanyalardan nasıl haberdar oluyorsunuz? İnternet sitesinden mi?

    yakında tampon aksesuarlarında indirim olacak arkadaşlar dün öğrendim %20 civarında

    Yetkili servis orjinal egzos uçlarının tanesine 350 lira fiyat veriyor, çifti 700. Fiyat bu kadar yüksek olunca da uzun zamandır egzos ucu için indirimli fiyat arayışındayım. Bir ara Amerikadan getirtmeye bile kalkıştım fakat orjinalliğine güvenemeyip vazgeçtim. Orjinal olmayan egzos uçlarını ise hiç tavsiye etmiyorum, çünkü çok kısa zamanda paslanma yapıyor. Eğer 315 liraya düştüğünü bilseydim kesin alırdım, fırsat kaçmış... yeni indrim konusunda takipteyim...

    ben 10 ay önce 2 sini (yuvarlak orjinal eksozt ucunu 310 tl ye taktırmıştım euro 2200 tl idi


    Haydaa...
    Tanesine 350TL nerede, 450TL nerede, şimdi de 155TL nerede?
    Fiyatlarda bir hata yoksa bu fark nereden kaynaklanıyor?

    Alıntıları Göster
    Aracınız hayırlı olsun Sayın milchschnitte. Manuel S60'lardaki kampanyayı değerlendirmenize sevindim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Aracınız hayırlı olsun Sayın milchschnitte. Manuel S60'lardaki kampanyayı değerlendirmenize sevindim.

    Alıntıları Göster
    bende perşembe günü OTOKOÇ istinyeden aldım

    S60 DRIVe Advance Dizel 1560 cc 115 hp Powershift

    deri koltuk koltuk ısıtması sunroof var araçta beyaz renk

    en geç perşembe günü teslim alıcam aracı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    gerçek anlamda T4 için yakıt tüketimi aralığı nedir?
    8,5 - 11 lt arasında mı değişkenlik gösteriyor?
    yani sakin sayılabilen sürüşte izmir şehir içinde 8,5 lt ortalama tutturma ihtimali var mıdır?

    Şehir içinde sıkışık trafikte 11-12 litrenin altını yakmıyor bu araç.Ancak şehir içi+şehir dışı ortalamada sakin kullanım 9-10 litre civarı.

    Bu verilere göre bir T4 sahibi, bir D2 sahibinden tam olarak 2 kat daha fazla yakıt masrafı ediyor. Yol yapan birisi için bu farkın önemi anlaşılıyordur sanırım. Yol yapan birisinin uzun vadede edeceği kâr, dizel motorun performans ve masraf gibi olumsuzluklarının tamamını açık ara egale eder. Mutlaka gönül ister ki "bastı mı uçsun". Ama yol yapan adamın benzin istasyonu yoksa eğer, şimdilik dizelden başka çaresi de yoktur.

    Yani ne bileyim, yakıt masrafı önemli olmasa bile aynı yola iki katı para ödemenin bir anlamı olmaz diye düşünüyorum. Bu mantıkla yol yapmayan birisi bile dizel tercih edebilir belki. O da sevmesi, alışmış olması falan lazım tabi. Ve ya benzinli tercih etmesi daha doğru olacaktır. Performans önemli ise.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Aracınız hayırlı olsun Sayın milchschnitte. Manuel S60'lardaki kampanyayı değerlendirmenize sevindim.

    Teşekkürler. Araç powershift T4 Advance.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Aracınız hayırlı olsun Sayın milchschnitte. Manuel S60'lardaki kampanyayı değerlendirmenize sevindim.

    Teşekkürler. Araç powershift T4 Advance.

    Alıntıları Göster
    İstinye Otokoç'ta araç için anlaşma yapmadan önce test sürüşü talep ettim. Ellerinde o an sadece V60 T4 modeli vardı. Araç oldukça keyifli, koltukları çok rahat ve benim için en önemli kriterlerden olan kabin yalıtımı oldukça başarılıydı.

    Bu bayiye gitmeden önce adını vermeyeceğim başka bir bayi ile ilk görüşmeyi yaptım. Bu bayinin iki ayrı yerde şubesi var, önce x şubesine gittim aracı test etmek için oradaki temsilci test aracımız diğer y bayimizde dedi. Sonra oraya gittiğimde ise ne dediler biliyor musunuz? ''Aracı kiraya verdik maalesef hafta içi bir gün gelin test ettirelim''. Şok oldum, düşünün cumartesi günü milletin zaman bulup eşini çocuğunu alıp araç bakmaya showrooma akın ettiği bir gün hatta içeride bir kaç kişi de var ama araba kirada.

    Bu markaya yazık edenler de yok değil. Neyse ki Koç kalitesini belli eden bir bayiye yönelmekle doğru bir tercih yaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    Aracınız hayırlı olsun Sayın milchschnitte. Manuel S60'lardaki kampanyayı değerlendirmenize sevindim.

    Teşekkürler. Araç powershift T4 Advance.

    Aklım Drive araçlarda kalmış. Fiyatı da manuele tekabul edeceği için öyle söyledim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    İstinye Otokoç'ta araç için anlaşma yapmadan önce test sürüşü talep ettim. Ellerinde o an sadece V60 T4 modeli vardı. Araç oldukça keyifli, koltukları çok rahat ve benim için en önemli kriterlerden olan kabin yalıtımı oldukça başarılıydı.

    Bu bayiye gitmeden önce adını vermeyeceğim başka bir bayi ile ilk görüşmeyi yaptım. Bu bayinin iki ayrı yerde şubesi var, önce x şubesine gittim aracı test etmek için oradaki temsilci test aracımız diğer y bayimizde dedi. Sonra oraya gittiğimde ise ne dediler biliyor musunuz? ''Aracı kiraya verdik maalesef hafta içi bir gün gelin test ettirelim''. Şok oldum, düşünün cumartesi günü milletin zaman bulup eşini çocuğunu alıp araç bakmaya showrooma akın ettiği bir gün hatta içeride bir kaç kişi de var ama araba kirada.

    Bu markaya yazık edenler de yok değil. Neyse ki Koç kalitesini belli eden bir bayiye yönelmekle doğru bir tercih yaptım.

    Sn. milchschnitte,
    Aracı kiraya veremezler. Böyle olduğunu sanmıyorum. Ya araç o an başka bir yerdeydi, ya da test sürüşü yaptıracak kimse yoktu. Onlar da böyle söylemiş olabilirler. Ancak ayıp etmişler. Ayrıca hiç müşteriye aracı kiraya verdik denir mi? Başka bir bahane söylenseymiş keşke.

    Ben de daha önce başka bir markanın showroom'una, pazar günü saat 16:00 gibi gitmiştim. Adamlar kapattık demişlerdi. Halbuki 18:00'a kadar açık olmalı. Araç bakmaya çıkan insanlar daha çok hafta sonu dolaşırlar. Haftasonları gerekirse geç bile kapatılır. Hafta sonları tam hizmet verilmesi icap eder. Bu ne tok satıcılıktır anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kurzweil

    quote:

    Orijinalden alıntı: milchschnitte

    İstinye Otokoç'ta araç için anlaşma yapmadan önce test sürüşü talep ettim. Ellerinde o an sadece V60 T4 modeli vardı. Araç oldukça keyifli, koltukları çok rahat ve benim için en önemli kriterlerden olan kabin yalıtımı oldukça başarılıydı.

    Bu bayiye gitmeden önce adını vermeyeceğim başka bir bayi ile ilk görüşmeyi yaptım. Bu bayinin iki ayrı yerde şubesi var, önce x şubesine gittim aracı test etmek için oradaki temsilci test aracımız diğer y bayimizde dedi. Sonra oraya gittiğimde ise ne dediler biliyor musunuz? ''Aracı kiraya verdik maalesef hafta içi bir gün gelin test ettirelim''. Şok oldum, düşünün cumartesi günü milletin zaman bulup eşini çocuğunu alıp araç bakmaya showrooma akın ettiği bir gün hatta içeride bir kaç kişi de var ama araba kirada.

    Bu markaya yazık edenler de yok değil. Neyse ki Koç kalitesini belli eden bir bayiye yönelmekle doğru bir tercih yaptım.

    Sn. milchschnitte,
    Aracı kiraya veremezler. Böyle olduğunu sanmıyorum. Ya araç o an başka bir yerdeydi, ya da test sürüşü yaptıracak kimse yoktu. Onlar da böyle söylemiş olabilirler. Ancak ayıp etmişler. Ayrıca hiç müşteriye aracı kiraya verdik denir mi? Başka bir bahane söylenseymiş keşke.

    Ben de daha önce başka bir markanın showroom'una, pazar günü saat 16:00 gibi gitmiştim. Adamlar kapattık demişlerdi. Halbuki 18:00'a kadar açık olmalı. Araç bakmaya çıkan insanlar daha çok hafta sonu dolaşırlar. Haftasonları gerekirse geç bile kapatılır. Hafta sonları tam hizmet verilmesi icap eder. Bu ne tok satıcılıktır anlamadım.

    Alıntıları Göster
    arkadaslar sıteme ozel Drive motor aracaclar ıcın bır fırma ıle anlastım dyno sonucları ve fıyatları sıtemde mevcut yazılım sonrası 1.6 drive motorlar

    yaklasık 150 bg 320 tork oluyor.




  • 
Sayfa: önceki 149150151152153
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.