Şimdi Ara

Volvo s40 YARDIM

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
906
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Volvo aracımda çekiş problemi vardı yakınlarda servis olmadığı için aldığımdan beri bakıma götüremedim yaklaşık 1 senedir,en sonunda bugün gittim.S40 2001 model 1.6 volvo lpgli 180.000 km de almıştım,döşemeleri çok iyi değil ama aracın aynı modellerine göre 2000 lira civarında daha ucuza aldım.Bugün serviste masraf çıktı.cihazdan 2 adet hata çıktı bunlar ; Maf sensöründe sıkıntı olabilir ya da sente ayarı varmış sanırım onun olduğu yerde bir parçada sorun olabilirmiş.İkisini de kontrol etmek gerekli dediler.Tanesi için kabaca 1000 lira işçilik dahil bir fiyat verdiler.2000 liraya arabayı yaptırıcam ,arkasından lastikleri değiştirsem 800 liraya,alt bakım masrafı çıkardılar ne var ne yok o da 2100 lira tuttu..Aracın airbagleri kontrol edilmedi lambasını çıkarmışlar daha önce..Belki çalışıyor olabilir ya da tümden gitmiş olabilir..Arabada diyelim ki 2000 lira masraf ile problemim giderildi araç piyasa fiyatına geçecek ama diğer masraflar duracak.Satıp daha sonra servisi olan yerlerden kontrol ederek yeni bir araç mı almak mantıklı yoksa bildiğim araç arızları belli yaptır ondan sonra keyfini sür dedi.Tabi yukarıdaki yazıları söyleyen usta aynı zamanda bu arızalardan sonra gizli arızalar da çıkabilir dedi..







  • Yetkili servisemi gittin. . Bence birkac servise daha git.. tanesi 1000 lira..biraz fazla degilmi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Airbag lambasini nasil bir zihniyet soker arabadan..alirken arabayi naktirmadinmi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yetkili servise değil özel volvo servisine gittim.Bir tanesinin malzeme 700 civarı işçilik ile 1000 lira diğeri maf sensörü tarafı 900 lira işçilik ile 1000 lira..Airbag lambası sökülmüş ama airbagler çalışıyor durumda olabilir ya da bence söktüklerine göre gidicidir.Ne yazık ki aldığım yerde volvo servisi yoktu ilk araba sanayiye götürdük ama işte bu kadar anlıyorlarmış..
  • Usta nasil bir cekis problemin var.. 5.vites 3000 devir 110 km hiz yazmissin baska bir sayfada...

    110 km de 3 bin devir normal degilmi... benim 2001 1.8 ov.. 3 bin devirde 110 civari..

    80 de 2000 devri geciyo..110 3000...
    Benim arabada da var o zaman bu problem..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Özel servisteki usta bu arabada % 30 performans düşüklüğü var dedi.Araç 3000 devirde 100-110 yapıyor ondan sonra köklesen de gazı etkilemiyor arabayı..Yokuşlarda bayılma yapıyor mesela en ufak yokuşta 3 ile bile çıkamıyordu.En son bu oksijen sensörünün tak çıkar yaptık aracın çekişi biraz daha iyi oldu.Aynı yokuşa girerken 3.vitesle girdiğimde gaz vermeme rağmen devir düşüyorken şimdi aynı yokuşu 3.vitesle girdiğimde aynı devir ile çıkıyorum düşmeden..Düşük viteslerde araba yokuşlarda geç toparlıyor,mesela yokuşta kamyon geldi karşına sollama şansın yok,hızdan kestin aracı,ondan sonra toparlayamıyor bu yüzden sollama yapmak çok tehlikeli oluyor 2.viteste bile.Tabii şu oksijen sensörünü tak çıkardan sonra o da muhtemelen daha iyi bir hale geldi..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.