Şimdi Ara

Volvo S40 2000-2001 hakkında (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
62
Cevap
4
Favori
89.217
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • S40 2001 model 1.8 olan arkadaşlar, benim araçta sevmediğim bazı şeyler var merak ettim sizdede varmı, cevaplarsanız sevinirim.
    1- İçeri çok motor sesi geliyor
    2-su birikintisinden geçince motor stop ediyor
    3-fan çalışırken gazdan ayağını çekince devir aşağı iniyor, o arada gaz veirirsen stop ediyor
  • muku M kullanıcısına yanıt
    Otomatik mi?
  • nacker kullanıcısına yanıt
    düz vites
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darnglove

    2000 model volvo s40 2.0 T aracıma prins marka lpg taktırıcam şu anda 100 tl lik benzin ile şehir içinde 350 km yapıyorum , lpg ile ne olur ?

    Ben lpg önermiyorum sorunlar artacak buna dayalı da masrafları artacak kısa vadede ekonomik de olmayacak bu durum ama %40 daha ekonomik olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muku

    S40 2001 model 1.8 olan arkadaşlar, benim araçta sevmediğim bazı şeyler var merak ettim sizdede varmı, cevaplarsanız sevinirim.
    1- İçeri çok motor sesi geliyor
    2-su birikintisinden geçince motor stop ediyor
    3-fan çalışırken gazdan ayağını çekince devir aşağı iniyor, o arada gaz veirirsen stop ediyor

    Araçta lpg var mı ? Rölanti sensörü temizlenip bakmak lazım bende daha önce benzerini yaşamıştım.Lpgsiz ve otomatik di aracım.Hava filtresinden debimetre ye oradan rölanti sensörüne kadar kontrolü edilip sonunda rölanti sensöründen yaptığı anlaşıldı temizliği yapılıp yeniden takıldı sonrasında düzeldi.Su ya girince stop etme durumuda var sizde benim tahminim sizin ateşleme sisteminde bir sorununuz olması muhtemel buji kablolarından ateşleme bobinlerine kadar ateşleme sistemini kontrol ettirin bobinlerde sorun varsa mutlaka orijinali taktırın yakıt daha iyi olacak.

    Motor sesi kolay kolay almaz 2.0t kullandım otomatik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koruma37 -- 3 Ekim 2016; 15:39:26 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • muku M kullanıcısına yanıt
    Aynı aracın otomatiğinde bahsettiğiniz sorunların hiç biri yok. Hatta araç tekerleklerin yarısına gelecek kadar derinlikte sudan geçmeye izin veriyor. Mutlaka bir arıza vardır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koruma37

    quote:

    Orijinalden alıntı: muku

    S40 2001 model 1.8 olan arkadaşlar, benim araçta sevmediğim bazı şeyler var merak ettim sizdede varmı, cevaplarsanız sevinirim.
    1- İçeri çok motor sesi geliyor
    2-su birikintisinden geçince motor stop ediyor
    3-fan çalışırken gazdan ayağını çekince devir aşağı iniyor, o arada gaz veirirsen stop ediyor

    Araçta lpg var mı ? Rölanti sensörü temizlenip bakmak lazım bende daha önce benzerini yaşamıştım.Lpgsiz ve otomatik di aracım.Hava filtresinden debimetre ye oradan rölanti sensörüne kadar kontrolü edilip sonunda rölanti sensöründen yaptığı anlaşıldı temizliği yapılıp yeniden takıldı sonrasında düzeldi.Su ya girince stop etme durumuda var sizde benim tahminim sizin ateşleme sisteminde bir sorununuz olması muhtemel buji kablolarından ateşleme bobinlerine kadar ateşleme sistemini kontrol ettirin bobinlerde sorun varsa mutlaka orijinali taktırın yakıt daha iyi olacak.

    Motor sesi kolay kolay almaz 2.0t kullandım otomatik.


    lpg li benimki, sensörü dediğiniz gibi temizletirim. Ateşleme zaten yeni sayılır, geçen bakımda bobin ve bujiler değişti.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Aynı aracın otomatiğinde bahsettiğiniz sorunların hiç biri yok. Hatta araç tekerleklerin yarısına gelecek kadar derinlikte sudan geçmeye izin veriyor. Mutlaka bir arıza vardır.

    otomatik sürekli ittiği için stop etmiyodur belki, benimkide giderken stop etmiyor, suya girdikten hemen sonra durursam stop ediyor rölantide yani.
  • Maf sensörü, pcv sistemi, motor sıcaklık sensörü ilk aklıma gelenler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba. İki hafta oldu 2001 s40 1.6 aldım.full olan model. Yanlız araç hakkında çok fazla bilgim yok. Araçta koltuk ısıtması var mı. Ve aracımın kliması kendiliğinden devreye giriyor. Bu sorunu yaşayan başkaları varmı? Çözümü nedir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rsn21_07 -- 13 Kasım 2016; 22:17:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rsn21_07 kullanıcısına yanıt
    S40 hic kullanmadim ama eger koltuk isitmasi varsa aracin konsolunda sag ve sol icin iki ayri dügme olur tipki alttaki resimde sag ve sol baslardaki koltuk simgesi olan butonlar gibi.Klima nasil devreye giriyor biraz aciklaman gerek.Tamamen kapali iken durduk yere kendiliginden mi aciliyor.Otomatige ayarli olmasin,gerci onu anlarsin.Tuhaf bir durum.

     Volvo S40 2000-2001 hakkında
     Volvo S40 2000-2001 hakkında



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi D.Baran -- 13 Kasım 2016; 22:54:58 >




  • rsn21_07 kullanıcısına yanıt
    Merhaba;
    Hayırlı uğurlu olsun.gülerek kullanın.
    Koltuk ısıtma genelde 2.0,2.0t'de mevcut.
    Klima kendiliğinden çalışma sebebi yüklediğim resimdeki ön cam konumuna getirip,fan ayarını açtığınızda,otomatik olarak devreye girer.bunun haricindeki konumlarda,a/c tuşuna basmadığınız müddetçe klima devreye girmez.

     Volvo S40 2000-2001 hakkında

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkür ederim. Sanırım araçta koltuk ısıtması yok.
    Fan kapalı konumda iken kendiliginden üflemeye başlıyor ve klima düğmesi on konumuna geliyor. Ve sonra yine duruyor. Sanirim sensöründe sorun var. Umarim araci aldığıma pisman olmam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayrica atacimin klima paneli böyle değil. Otomatik konumu yok ve sıcaklık ayar düğmesinde rakamlar yok. Sadece soğuk sicak renkleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rsn21_07 kullanıcısına yanıt
    Paneli resimleyip yüklermisiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • es-selamu aleyküm .. arkadaşlar çok acil tecrübelerinizden faydalanmam lazım.. volvo s40 2.0t otomatik almak üzereyim alt tarafta linkini atacam ordada gözükeceği gibi prins marka lpg takılı imiş, kullanan arkadaşa mesaj attım sağolsun cevap verdi, tam olarak doğruysa şu anki tarih itibarı ile uzun yolda 520 km ye 100 tl lpg yakmış, bana göre çok güzel, şimdi arkadaşlar sorularımı cevaplarsanız çok minnettar olurum..

    1- 2004 volvo s40 2.0t otomatik benzin/lpg normal kullanımda şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimini söylermisiniz..
    2- 2004 volvo s40 2.0t otomatik şanzuman kaç ileri vitestir..
    3- Ben biraz araştırdım ama 2004 volvo s40 2.0t otomatik hakkında bilgi bulamadım burdahttp://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=9574 1999-2003 arası var 2004 bulamadım, belki ben göremedim..
    4- Bu aracı alırken illaki expertize sokacam, ama dikkat etmem gereken en önemli sıkıntısı, problemi ne olabilir, nereye bakmam veya baktırmam lazım..
    5- Ve gelelim asıl konuya aşağıda ilanını vereceğim oto fiyatına göre uygun mu, en fazla ne kadar eder, yada sizin tavsiye edeceğiniz başka bir volvo s40 1.8 veya 2.0t varmı..
    Bu abinize, kardeşinize ne sayarsanız yaşım 44-45 yardımcı olursanız sevinirim..

    Araç Linki https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volvo-2.0-turbo-motorlu-147-binde-sunroof-koltuk-isitma-391643475/detay/

    Hadi Volvocular :)




  • Hiç yardımcı olabilecek arkadaş yokmu .. :(
  • YAYAD kullanıcısına yanıt
    merhaba, ben de aynı araçtan kullanıyorum, kararınızı değiştirmediyseniz bildiklerimizi yazayım, belki işinize yarar.
    benimki 2003 model 2.0T, ilandaki araçtan sadece sunroof eksik ve ön ızgara eski tip. zaten 2004 2.0T lerden çok az var diye biliyorum, malum son üretim yılı.sorularınıza gelirsek:

    1. ben benzinli alıp kendim brc marka taktırdım, fs otogazda yapıldı, haliyle kaliteli işçilik oldu. 100 kmde lpgde minimum 9lt, maksimum 14lt tüketimi gördüm. istanbuldayım, genelde şehir için kullandığım için ortalama 11-12lt arası. uzun yolda benzinde 6,5-7 lt değerlerini yakalayabiliyorum ki bu araç için çok başarılı bence. kısaca tüketimi makul. bu arada 18.000km boyunca yakıt verilerimi linkten görebilirsiniz:http://www.fuelly.com/car/volvo/s40/2003/ersin310/553729

    2. bu modeller 5 ileri aisin şanzıman. yağ değişimi önemli, daha önceden yapıldıysa bu modeller uzun ömürlü. ayrıca vites oranları bence çok iyi ayarlanmış, 100km hızda yaklaşık 2000 devirde seyrediyor, uzun yolda tüketimin düşük olmasının bir sebebi de bu.

    3. s40 1 konusundan teknik verilere ulaşabilirsiniz.

    4. ekspertizde az çok belli olacaktır ama yaşı itibariyle yavaş yavaş değişmesi gereken parçalar çıkacaktır. triger ve turbo tarafında yağlanma varsa, vites geçişlerinde vuruntular varsa masraf çıkarma olasılığı daha yüksek. bobin, sensörler, motor takozları, vvt, benzin basınç regulatörü gibi parçalar oldukça pahalı, eğer değişmediyse zamanı yaklaşmıştır. bu tip masrafları göz önüne almanızda fayda var. bir de her usta anlamıyor, iyi bir volvo ustası ve mümkünse orjinal veya kaliteli yan sanayi parçalar kullanmak baş ağrıtmaması açısından önemli.

    5. fiyat olarak, artık pek takip etmediğim için birşey diyemiyorum, ama sürekli artan fiyatlar nedeniyle belki biraz pazarlıkla makul olabilir. şahsi fikrim olarak, konu volvo olunca 2-3bine çok takılmamak lazım, eğer bakımsız denk gelirse çok rahat bakım masrafı olarak geri gelebiliyor:)

    umarım faydalı olur, hayırlısı olsun şimdiden.




  • Allah razı olsun işime yaradı, araca bu gün baktım gördüğüm eksiklikler ve arızalar..

    1- ön kaput hidrolik kolları biri yok diğeri arızalı..
    2- otomatik vites kolu düğmesi yada ne diyorsunuz tetik kısmı basmıyor zorlanıyor zor vitese geciyor..
    3- koltuk airbag lambası yanıyor sökülüp bakılması lazımmış..
    4- arka sol çamurluk benzin deposu kapağı alt kısmına vurup kaçmışlar kaporta işlem gerektiriyor..
    5- motorun ordan ses geliyor sökülüp bakılması lazım trigerden de olabilir bilyeden de olabilirmiş..
    6- sanruf arka tarafı yaklaşık yarım cm aşağıda duruyordu ayarlanması lazımmış..
    7- ön far silecekler yerinde takılı değildi muhtemelen koparılmış alınmış olabilir..
    Şimdi bunlar bana ne kadara mal olur tahmini veya çok büyük masraf açabilirmi ona göre pazarlık yapacam..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YAYAD

    Allah razı olsun işime yaradı, araca bu gün baktım gördüğüm eksiklikler ve arızalar..

    1- ön kaput hidrolik kolları biri yok diğeri arızalı..
    2- otomatik vites kolu düğmesi yada ne diyorsunuz tetik kısmı basmıyor zorlanıyor zor vitese geciyor..
    3- koltuk airbag lambası yanıyor sökülüp bakılması lazımmış..
    4- arka sol çamurluk benzin deposu kapağı alt kısmına vurup kaçmışlar kaporta işlem gerektiriyor..
    5- motorun ordan ses geliyor sökülüp bakılması lazım trigerden de olabilir bilyeden de olabilirmiş..
    6- sanruf arka tarafı yaklaşık yarım cm aşağıda duruyordu ayarlanması lazımmış..
    7- ön far silecekler yerinde takılı değildi muhtemelen koparılmış alınmış olabilir..
    Şimdi bunlar bana ne kadara mal olur tahmini veya çok büyük masraf açabilirmi ona göre pazarlık yapacam..


    3 ve 5 numaraların sebebi belli olmadığı için, giderilmesi çok masraflı olabilir, olmaya da bilir. Bunların sebepleri önemli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.