Şimdi Ara

Volvo'nun yakışıklı delikanlısı; C30 / C30 R Design... (95. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.515
Cevap
24
Favori
217.034
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu tarz şeyler artık tanıdık özel servislerde bile olmuyor Erhan. Bunu duymak güzel.
  • @ nevniyaz
    Böyle videolar görmek tüylerimi diken diken etitği gibi sinirlenmeme de sebebiyet veriyo.
    Koskoca volvo'nun böyle bir segmenti yok edercesine durdurması yürek burkan bir mevzu bence. Black R paketini çıktığından beri hep tatmak istemişimdir.

    Taşdelen servisi volvo konusunda çok ılımlı bi servis. Sanırım İstanbul'da en kolay randevu alınabilen servislerden aynı zamanda. (anadolu yakası için volcar Altunizade'den kat kat daha hızlı randevu alınır, daha ilgilidirler )
    Bir o kadar da volvo müşterisine aç bi servistir, ufak bir ampül'ü kolay temin edip uygulayarak karşılığında birşey talep etmeyerek müşterisini bağlayabilir. Şuan 20tl lik bir ampül ile benim bile sevgimi kazandılar sağolsunlar.
  • volvo c30u üretimden kaldırdı
    eee
    şimdi coupe denilen bi aracı yok volvonun öyle değilmi ?
    benim bildiğim araba üreticilerinin her sınıfta bi aracının olması gerekir
    bakalım volvo daha nekadar coupe'siz devam edicek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erhan850

    arkadaşlar biraz önce taşdelen volvo yetkili servisiyle ilgili başımdan geçeni anlatmak istiyorum.
    bildiğiniz üzere stop lambası yanmıyordu ben de bana yakın diye aradım randevu falan alayım dedim bir de fiyat sordum birşey tutmaz 15-20 tl tutar dediler hemen gittim. sağulsun uğur bey var ilgiliydi gayet. araç içeri alındı usta takribi 5 dakika da yeni ampül ile değiştirdi bozuk olanı. sonra "kapıya yaklaşırsanız otomatik açılır iyi sürüşler" dedi ve gitmeye yeltendi. dedim borcumuz nedir. "yok ne borcu güle güle kullanın" dedi. kendisine teşekkür ettikten sonra satış temsilcisinin yolunu tuttum. bir v40 test sürüş için de randevu aldım mis gibi oldu

    yetkili servislerle ilgili duyduğumuz onca sıkıntılı yorumdan sonra bu tarz bir davranış ve jest gerçekten çok hoşuma gitti ve beni mutlu etti. 15 20 tl evet para bile değil nelere vermiyoruz ki, fakat gel gör ki aracı oradan bile almamama rağmen böyle bir jestin yapılması yine de gururunu okşuyor insanın. buradan Sabri bey'de okuyorsa bir kez daha teşekkür ederim onun aracılığı ile.

    Yetkili Volvo servisi olarak Altunizade Volcar servisininde bana ayni sekilde yaklasimlari oldu. Garanti haricinde olan 1-2 ufak seyi ( cam suyu fiskiyesi) vesaire ucretsiz degistirdiler. Tabi bakima gelincede 650 TL hasirt oldu ona yapacak bir sey yok

    p.s son yetkili servis ziyaretim oldu bu ziyaret :P




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furion90

    volvo c30u üretimden kaldırdı
    eee
    şimdi coupe denilen bi aracı yok volvonun öyle değilmi ?
    benim bildiğim araba üreticilerinin her sınıfta bi aracının olması gerekir
    bakalım volvo daha nekadar coupe'siz devam edicek

    C70 de devam ediyor diye biliyorum ama yamulmuyorsam :) coupe üretimine

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Volvo o segmentte amerika avustralya pazarini bos birakmamak icin C70 e devam etmek zorunda bence.. Zaten avrupada falan C70 diye bir model neredeyse yok :) Malum motor hacimleri 2.5T , 2.0 D seklinde..

    p.s bu arada elinde kalan s40 ve c30 un yedek parcalarinida bitirmis olur :p (konsol,ic mekan vsvs)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 13 Mart 2013; 23:58:38 >
  • arkadaşlar c30 alma arefesindeyim :)

    dün 1-2 araca baktım bugün de görüşmelerim devam edecek...

    aklıma yatan yüksek kilometrede bi dizel var ancak ağır bakım kilometresi nedir c30 ların? bir de bu araçlarda dizel partikül filtresi var mıdır?

    yüksek kilometrelerde değişmesi gereken bi parça ve de baya maliyetli bildiğim kadarıyla

    uygun fiyata araç alayım derken astarı yüzünden pahalıya gelmesin :) sizin fikirleriniz nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vtecmaniaa

    arkadaşlar c30 alma arefesindeyim :)

    dün 1-2 araca baktım bugün de görüşmelerim devam edecek...

    aklıma yatan yüksek kilometrede bi dizel var ancak ağır bakım kilometresi nedir c30 ların? bir de bu araçlarda dizel partikül filtresi var mıdır?

    yüksek kilometrelerde değişmesi gereken bi parça ve de baya maliyetli bildiğim kadarıyla

    uygun fiyata araç alayım derken astarı yüzünden pahalıya gelmesin :) sizin fikirleriniz nedir?

    dizel partikül filtresi sanırım 2008 model araçlardan itibaren başladı. benim aracımda yok diye biliyorum mesela. arıza oranları yüksek ve onarım maliyetleri fazla olan bir parça. o yüzden çoğu yerde ilanlar verilir "arıza uyarısız dpf iptali" diye. yüksek km li bir c30 sahibi olarak. motor yorgunluğunun en büyük dezavantajı yakıt tüketimi. fakat buradaki arkadaşlarda bilsin diye söylüyorum yaklaşık 3 haftadır. şişli ümraniye gidip geliyorum 1 depo 770 km yakıt ortalaması olarak ta 6.6 yaptım. cruise control olsa çok daha aşağılara çekebileceğime eminim. ve hergün gidiş dönüş köprü trafiğine giriyorum. demekki 8.5 ların sebebi mecidiyeköy kağıthane yokuşları trafik lambaları ve kısa mesafe yoldandı. ama hala hız ortalamam 36, benim hesabıma göre en az 30 dakika 100 km lerde seyretmeme rağmen hız ortalamasının 36 olması ilgin. önceden de 31 di. siz nasıl 40ları görüyorsunuz anlamadım.

    onun dışında c30 kronik arızaları olan bir araç olmadığı için baktığınız araçların kmsi ne olursa olsun sağlam detaylı ve güvenilir bir eksper kontrolünden sonra temiz çıkarsa gönül rahatlığıyla alabilirsiniz.

    dikkat etmeniz gereken diğer bir husus ise düzenli servise gidip gitmediği dizel motorlar aşırı ilgi isteyen motorlar. düzenli servis ve ömrünü tamamlayan parçaların zamanında değiştirilmesi ile yüzbinlerce km yapabilmek mümkün. dolayısıyla alacağınız aracın muhakkak servis geçmişini de araştırın ve değişen parçaların hangileri olduğunu kaç km de neden değiştirildiğini de öğrenebiliyorsanız öğrenin.

    şimdiden hayırlı olsun dileklerimi iletir aramıza hoşgeldin derim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan850 -- 14 Mart 2013; 11:28:55 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vtecmaniaa

    arkadaşlar c30 alma arefesindeyim :)

    dün 1-2 araca baktım bugün de görüşmelerim devam edecek...

    aklıma yatan yüksek kilometrede bi dizel var ancak ağır bakım kilometresi nedir c30 ların? bir de bu araçlarda dizel partikül filtresi var mıdır?

    yüksek kilometrelerde değişmesi gereken bi parça ve de baya maliyetli bildiğim kadarıyla

    uygun fiyata araç alayım derken astarı yüzünden pahalıya gelmesin :) sizin fikirleriniz nedir?

    Dizel partikul filtresi sadece volvo c30 icin degil 2008-2009 ustu hemen her dizel aracta var zaten :) Dolayisiyla c30 icin ozellikle degerlendirmeniz gereken bir husus degil. Ama yuksek kmde arac almanin risk oldugu fikrine katiliyorum. Sonucta ucuza aliyorsunuz ama kisa zamanda cebinizden belli olmayan bir miktar cikacak ( aracin yapilmis veya yapilmamis bakimlarina gore degisir ) + yuksek km satarkende problem oluyor buda asikar..

    Bakim olayi soyle, volvo her 10 bin kmde bir bakimlarini yapiyor aracin.Ayni motora sahip ford ve fransizlar(pejo,citroen) 15 bin km de bir normal bakim araligi uyguluyor. Avrupada ise motorun standart bakim araligi 18-20 bin km. Ayni yag ile (castrol edge 5-30) bmw dizel motorlar 30 binde bir servise giriyor.

    Agir bakim dedigimiz olayda ise triger ve debriyaj degisir klasik olarak. Triger bildigim 120 bin kmde. Debriyaj(baski-balata) ise tamamen kullaniciya bakar. Ayni araci kullandigim arkadasim 45 binde baski balata yerken ben 95 bine kadar fabrikasyon debriyajla kullandigim ve sorunsuz sattigim araci bilirim.(her iki aracta mini cooper s)

    Duzgun kullanilmis volvo c30 icinde sanmiyorumki 120 binden once baski balata bitsin..Sehir ici araclari icin bir sey diyemem tabi. Bu forumda 7 kusur litreyle gezen arkadaslarimiz oldugu gibi daha hic 6 litreleri gormemislerde var :) Sahsen ben bu arabaya 2.kez biniyorum(onceki 2008 idi simdiki 2010) birakin 6 yi, 5.5 litre ortalamayi bile agir sartlarda full klima acik ve hergun kopru trafigi seklinde kombinasyonla gorebiliyorum. Tabi bunda aracin payindan cok surucu faktoru oldugunuda defalarca kanitladim.. (esin dostun bu arabayi su litre hayatta yaktiramazsin dedikleri araclari aldim altlarinda 2 gun :) )

    Baski balata, triger disinda surpriz masraflar enjektor ve turbo olur ama bunun icin kimse km araligi veremez. Ben diyim 200 bin siz deyin 50 bin :) Bir suru bilinmeyenli denklem.. Fakat iciniz rahat olsun hem motor sanziman ikilisi hem de aracin sorunsuzlugu piyasadaki hemen hemen hic bir aracta yok.. Kronik sorunu olmayan arac bilmiyorum desem yeridir fakat volvo c30 icin kronik sorunu sudur diyebilecegimiz bir sorun yok hakikaten..belki 2.eldeki volvo piyasasi diyecegim ama onada bir suru ters ornek verebilirim(1 hafta icinde boyasiz c30 umu sattigim gibi )

    Son olarak disk ve disk frenler km yapmis araclarda genelde masraf cikarir. Ama bu parcalarida ford logolu veya muadili parcalarla ucuz yoldan cozersiniz. Zaten piyasada belli bir model disk freni veya balatayi tonlarca farkli arac kullanabiliyor. Bu aracin bakimlarini ve yedek parcalarini ford focus parasina hallediyorsunuz. Zaten ford uzerine uzmanlasmis ustalar artik servislerinde volvo araclari gormeye aliskinlar :) En azindan benim tanidigim ford servisleri oyle..

    P.s Otokoc tasdelen yetkili servisininde ford logolu parcalar kullandigini hatirliyorum :) Malumunuz ayni serviste hem ford hem volvo bakimi yapiliyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 14 Mart 2013; 11:48:45 >




  • kafam karıştı baya :( dizelini de alabilrim benzinliyi de fiyatlar hep yakın(belli bir piyasası yok herkes tutturabildiği fiyatı söylüyor) benzer araçlar araçlar için neredeyse 5 bin tl ye yakın farklılıklar var :S

    arkadaşlar nezaketsizlik olarak algılamayın 2008-2009 model bi araca ne kadar vermem lazım sizce?

    lütfen özel mesaj olarak atınız...
  • @NEVNİYAZ
    c70 cabrio sınıfına giriyor
    c30 coupe
    yani demek istediğim volvonun coupe sınıfında aracı yok
    @vtecmaniaa
    şimdiden hayırlı olsun
    partikul parçasına gelirsek
    ufak partikulu sanayilerde en fazla taş çatlasın 1.500tlye bulursun
    partikulun tamamını 2.500tlye bulursun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furion90

    @NEVNİYAZ
    c70 cabrio sınıfına giriyor
    c30 coupe
    yani demek istediğim volvonun coupe sınıfında aracı yok
    @vtecmaniaa
    şimdiden hayırlı olsun
    partikul parçasına gelirsek
    ufak partikulu sanayilerde en fazla taş çatlasın 1.500tlye bulursun
    partikulun tamamını 2.500tlye bulursun

    c70 cc yani cabrio-coupe

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • c30 un bence kronik sorunları var.
    - Kapıların iç kollarının zamanla kalitesiz hale gelmesi. Gelmeyen c30 henüz görmedim. (kalitesizlikten kastım solup sararma değil. Çıkardığı ses, çabuk vida gevşetmesi vs. )

    - Yazılım sayesinde sapıtma olayları var. (2009 aracım var,sürekli yetkili servise gider orijinal güncelleme alırım ) Bunun nedeni tam belirli değil ama benim tecrübelerim mesela yolcu kapısının camını kapatmak istediğimde aynı sırada yolcu da kapatmaya çalışıyor. İki taraf komut verince cam "bi karar verin" dermişcesine duruyor, bi şekilde kapatılıyor. Sonraki iki üç kontak açılmasına kadar camın ikinci kademeleri çalışmıyor. Keza anahtardan cam açıp kapamak da işe yaramıyor. Otomatik katlanır aynalarda etkilenebiliyor. Sunroof da aynı şekil etkileniyor, ara sıra kapandığını sanıyoruz fakat kapanmayabiliyor ( el freni konsolunun su aldığı c30 lar biliyorum, ve malumunuz airbag beyni vs. de orda)

    - Kronik bir el freni kapağı sıkıntımız var. Bu aynı frene sahip tüm volvolarda mevcut. Yazın bilhassa var olan derinin esnemesi kapağı geri atıyor. Ya da ufak bölmede unutulan eşyalar tetikliyor. Bunun çözümü yazın bu deriyi ara sıra ileri doğru ittirmek. Yaşadığınız iklim önemli, fakat haftada 1 gibi bi ortalama ile bunu kontrol etmemizde fayda oluyor. ( ben bu hatayı soğuk iklimde yaşayan saygıdeğer mühendislere veriyorum Dipnot geçiyim, iç konsolun eski olduğu c30 lardaki el freninde bu sıkıntı yok.

    Bu saydıklarım genelde iç mekana ait sorunlar. Dedikleri gibi motor ve yürüyen anlamında benim bildiğim kadarıyla sıkıntısı yok. Yürüyen konusunda parça sıkıntısı çekme gibi bi olanağınız yok, ford gibi bir firmanın altyapı ağı elinizin altında.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crashmania

    c30 un bence kronik sorunları var.
    - Kapıların iç kollarının zamanla kalitesiz hale gelmesi. Gelmeyen c30 henüz görmedim. (kalitesizlikten kastım solup sararma değil. Çıkardığı ses, çabuk vida gevşetmesi vs. )

    - Yazılım sayesinde sapıtma olayları var. (2009 aracım var,sürekli yetkili servise gider orijinal güncelleme alırım ) Bunun nedeni tam belirli değil ama benim tecrübelerim mesela yolcu kapısının camını kapatmak istediğimde aynı sırada yolcu da kapatmaya çalışıyor. İki taraf komut verince cam "bi karar verin" dermişcesine duruyor, bi şekilde kapatılıyor. Sonraki iki üç kontak açılmasına kadar camın ikinci kademeleri çalışmıyor. Keza anahtardan cam açıp kapamak da işe yaramıyor. Otomatik katlanır aynalarda etkilenebiliyor. Sunroof da aynı şekil etkileniyor, ara sıra kapandığını sanıyoruz fakat kapanmayabiliyor ( el freni konsolunun su aldığı c30 lar biliyorum, ve malumunuz airbag beyni vs. de orda)

    - Kronik bir el freni kapağı sıkıntımız var. Bu aynı frene sahip tüm volvolarda mevcut. Yazın bilhassa var olan derinin esnemesi kapağı geri atıyor. Ya da ufak bölmede unutulan eşyalar tetikliyor. Bunun çözümü yazın bu deriyi ara sıra ileri doğru ittirmek. Yaşadığınız iklim önemli, fakat haftada 1 gibi bi ortalama ile bunu kontrol etmemizde fayda oluyor. ( ben bu hatayı soğuk iklimde yaşayan saygıdeğer mühendislere veriyorum Dipnot geçiyim, iç konsolun eski olduğu c30 lardaki el freninde bu sıkıntı yok.

    Bu saydıklarım genelde iç mekana ait sorunlar. Dedikleri gibi motor ve yürüyen anlamında benim bildiğim kadarıyla sıkıntısı yok. Yürüyen konusunda parça sıkıntısı çekme gibi bi olanağınız yok, ford gibi bir firmanın altyapı ağı elinizin altında.




    Valla 2008,2009 ve 2010 model 3 C30 um oldu. (2009 olan benzinliydi) hicbirinde bunlara rastlamadim , toplamda hepsine 2.5 yil gibi sure binmeme(benzinli biraderindi) ragmen herhalde baya sansliydim:)

    Yalniz kronik sorun dedigimiz olay orasi burasi tikirdamasindan ziyade, yag eksiltme, sente kacirma, soguk startta subaplardan dizel gibi sakirti gelmesi, atiyorum cok yakmasi, ya da habire ariza lambasi yakmasi gibi insanin cidden zamanini ve parasini calan hemen her modelde ortaya cikanlar sorunlardir..

    Genelde bmw, mercedeslerde falan sikca duyariz bunlari.. Ornegin bmw m power motorlarda yag pompasi ariza yapar arac yagsiz kalir ve motor kirar..2002-03 cooper s lerde sanziman sorunludur. 2007-08 cooper s lerde sente kayar hatta ustune 1000km 1 litre yag tuketir ,zincir vs. habire degisir ama cozum olmaz, eninde sonunda lanet edersiniz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 14 Mart 2013; 23:06:03 >




  • national geographic kanalında mega fabrikalar programında araçların nasıl yapıldıgını gösteriyorlar
    volvonun varmıdır acaba
  • @furion

    Gayet takip ettiğim bi programdır ben rastlamadım. "Megastructures" diye geçer programın ingilizcesi, az önce arattım volvo ile ilgili birşey göremedim.

    @yey

    Dediğim gibi kronik olarak değerlendirdiğim sıkıntılar tamamen iç dizayna ait. Ben aracın içine aşırı ilgi gösterenlerdenim, ondan ötürü yaşanılanları aktarmak istedim. Kronik dememin nedeni servise sorduğumda bir çok kullanıcının aynı sıkıntıyı yaşamasını söylemeleri oldu. Saydıklarımdan bir tek el freni kapağını kanıtlayabilirim. O da ikinci el araç ilanları olur, tüm aynı iç dizayna ait volvolarda rahatlıkla görülebilir.

    Aracın yürüyen ya da motoru ile ilgili servislerden dahi böyle bi olay duymadım. Bazı parçalar şanssızlık itibariyle üretimde sıkıntılı geliyor, onlar da 5.000 10.000 km de garantiden değişiyor ki bu her araç firmasında olan şeyler.

    Benim şuana kadar en kronik aracım cooper oldu. Araç performanslı olmasına rağmen c30 a oranla pek farklı kullanmasam da internetten arattığımda birçok kişinin muzdarip olduğu sıkıntılarla karşılaştım.




  • @crash iç mekandaki sıkıntılara nispeten katılıyorum. kapılardan zamanla ses gelmesi. fakat ben bunların sadece kalitesizlikten olduğunu düşünmüyorum bilindiği üzere bizim araçlar normal bir c sınıfına göre oldukça ağır. keza kapılarda öyle. araca her binen kişide bu problemle karşılaşıyorum. kapıyı açmaya çalışıyor suratıma bakıyor diyorum ki "mandalı açmak etmiyor ittirmen lazım kapı ağır olduğu için" bu ağırlıktan dolayı kapının sürekli kapanıp açılmasına bağlı olarak bazı bağlantılarda zamanla gevşeme olabiliyor bu da seslerin çıkmasına neden oluyor. fakat çok pimpirikli olunmadığı sürece bunu bir sıkıntı olarak düşünmemiz yanlış zira bir tek volvo c30 da geçerli değil bu gevşeme ve ses çıkarma durumu
    aynı durumun camlar içinde geçerli olduğunu düşünüyorum aynı anda basınca aracın beyni bir sapıtıyor 2. kademe kullanılmıyor fakat bu sorun hemen geçiyor bende aracı kapatıp açınca ya da bir kez daha kullanınca. yine çok pimpiriklilik hali dışında buna da sorun denilebilmesi için çok ayrıntı kalıyor.




  • @erhan
    kapı konusunda çok haklısın, cidden ağır kapılar. Hani bilmeyen bindiğinde "volvo kalitesi" diyor ama bence eski "volvo kalitesi" değil. Zira eskiden daha ufak kapılar bunlardan daha ağır oluyodu. Kendi özel servisimle de konuştuğumda kapı tutma yerleri için aynısını söyledim. Dedim ki araç kapısına tümleşik olarak bir metal falan olsa, bu kapı tutamacı da o metale entegre olsa ( yumuşak bir malzeme ile birleşerek ) bence yılların eskitemiyeceği bi tasarım olabilirdi.

    Bu arada bugün yolda geçerken bi c30 gördüm, camına kağıtla ilan bilgileri verilmişti. Direk durdum yanında , çünkü araç aldığım zamanlar bu aracın ilanını internette görmüştüm Adam aracının şase numaralarını dahi vermişti, satıştan vazgeçmişti beni sürekli ekmesinden anlamış vazgeçmiştim. Araç bugün şans eseri karşıma çıktı, inceledim. Başkasına satılmış tabi bu sırada ve iyiki almamışım diyorum. Bu tip duyguları çok nadir yaşar insan, malum araçtan sayılı adet var




  • Moment = Kuvvet x Kuvvet kolu :)))

    Kapi iclerinde crispy bir citirdak plastik kullandigi muhakkak. Fakat bu bir eksikliktir kronik problem degildir.. ( En azindan diger marka model araclarda yasadigim problemler ve yaptigim masraflardan sonra bana oyle geliyor belki affola :) )

    Volvolarin govdesi hakkinda ufak bir bilgi vereyim.

    Simdi guvenligi ile meshur volvo markasi eski serilerinde carpisma hesaplarini karoser yani govdedeki sac parcalari dusunerek yapan tek markaydi. Aslinda aracin carpismasi esnasinda asil rolu sase elemanlari oynar. Nasilki modern binalari tuglalar tutmaz,tam tersi tugla agirligiyla kolon ve kirislere yuk bindirir.. Bugun bir cok aracin kaportasini soyun ve kaza testine sokun, arac guvenliginde ciddi zaafiyetler vermeyecektir. Fakat volvo aracin karoserinide pasif guvenlik elemani olarak hesaplayip sasenin rijitliginde destek olacak sekilde dizayn etmistir. Iste bu yuzdendirki eski volvo araclarin sac kalinlari ciddi fazladir. Galvaniz karisim operasyonu sonunda daha yogun bir materyal kullanmaktadir.

    Hee gelelim bizim jenerasyonlara, kaportanin sac kalinligi ve malzeme bilesimi hala piyasadaki araclarla ayni degil. Bunu en bilincsiz kullanici dahi aracin kaportasinin cesitli yerlerine parmagiyla tiklatarak anlayabilir. Koyun bir honda civic i farkli yerlerine tiklatin. Bir de volvo c30 u koyun hissedin :)

    Autokingde calisan kaporta duzeltme operasyonundan sorumlu eleman bizzat yanima gelerek sunu soyledi. Abi bir cok aracin kaportasini cektirme esnasinda duzeltebiliyoruz fakat volvo gibi digerlerine gore cok daha yogun ve kalin sac kullanmis araclarda orjinal haline getirmek pek kolay olmuyor, lifleri bozulduysa duzeltirken kiriliyor kaporta eski sagligina daha zor kavusuyor dedi.(boyasiz gocuk duzeltme operasyonu uzerine bir muhabbet)

    Bunun disinda gayri ciddi kaynak olarak kiz arkadasim kapidan ciddi sikayetci :) Onceden mini araclarimin kapisida uzun ve buyuktu c30 gibi fakat yinede bu kadar agir degillerdi..Sac kalinligi bakimindan minide fena degildir.Bakmayin ufacik olduguna 1200 kg otomatik vites ve cam tavanlisi..Tabi bu arada gecen arkadasimin test ettigimiz 2012 model teknoloji harikasi(kendi kendine park adaptif xenon vs) ford c-max i ise 1480 kg idi :) Yani dev cussesine ragmen neredeyse c30 la ayni kilo..


    Buda volvo ile ilgili boyle bir animdir



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YEY -- 16 Mart 2013; 0:03:23 >




  • @YEY
    dediklerine katılıyorum
    sanayiye gittiğimde s40'ın kaputunu görmüştüm baya bi yamulmuş ama belli biyerden snra duraksamış nasıl bi kaza yapmışşsa artk anlamadım
    ustaların bana dediği şuydu ''her aracın yamuk olan kısımlarını düzeltebiliyoruz ama s40'ın şurdaki yamulmuş kaputuna birşey yapamıyoruz ''
  • 
Sayfa: önceki 9394959697
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.