Şimdi Ara

VOLVO LARDAN ÖLÜ ÇIKMAMIŞ DİYORLAR DOĞRUMU? (VOLVO ALIYORUM) (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
277
Cevap
0
Favori
56.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • volvonun 2020 planı yada amacı bu kaza sırasında insanların uyarılmasıyla böyle bir şeyin olmayacağını söylüyorlar örnek olarak sarhoş bir insanın bir tarafını kırmamasi diyorlar ne kadar doğrudur bilemem ama
    _____________________________
    Kişi doğdu, öldü, sözü kaldı, bak! Özü gitti insanın, adı kaldı, bak!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devian

    quote:

    Orijinalden alıntı: S R T

    Ölüm geldikten sonra, Volvo'su S-Class'ı hikaye

    sen kemerde takmıyorsundur bu kafa ile

    Nerden anladın kemer takmadığımı?Hatta deprem esnasında hiç istifimi bozmuyorum,ölüceksek ölürüz abi
    _____________________________
    psn : SRT_1903
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aydoğan*


    CrazyRomeo156,

    Yukarıdaki mesajınızda benim Laguna ile ilgili yorumum olmamasına rağmen ve konu Laguna olmamasına rağmen, Laguna ile Volvo S40 fotoğrafları vermişsiniz. Ve bir iddianız var sanki.

    Küçük bir araştırma yaptım ve sonuçlar aşağıda. Dünyanın kabul ettiği NCAP testleri sonuçları. O zaman buyurun hangisi daha güvenli.

    NCAP test sonuçları puanı:

    Laguna: 37 puan

    Volvo s40: 34 puan



    Renault Laguna - 5 Yıldız - Büyük Aile Otomobili
    Yan çarpışma: 16
    Ön Çarpışma: 16
    Havuz: 2
    Emniyet Kemeri Uyarısı: 3
    Toplam: 37


     VOLVO LARDAN ÖLÜ ÇIKMAMIŞ DİYORLAR DOĞRUMU? (VOLVO ALIYORUM)






    Volvo S40 - 5 Yıldız - Büyük Aile Otomobili
    Önden Çarpma: 13
    Yandan Çarpma: 16
    Havuz Testi: 2
    Emniyet Kemeri Uyarısı: 3
    Toplam: 34



     VOLVO LARDAN ÖLÜ ÇIKMAMIŞ DİYORLAR DOĞRUMU? (VOLVO ALIYORUM)



    Kaynak:http://forum.donanimhaber.com/m_41383726/tm.htm

    bu verdiğiniz test araçların sağlamlığını değil, araçların deforme olmayacağı bir kazada gelen darbenin sönümlenme miktarını ölçerek puanlama yapan bir testtir. sonuç olarak lagunanın bu testte daha yüksek puan alması daha sağlam olduğunu değil düşük hızda yapılan kazalarda gelen darbeyi daha az içeriye aksettirdiğini gösterir. herhangi bir teste-incelemeye bakarken niçin hazırlandığını neyin ölçüldüğünü bilmek gerekir ki doğru yorum yapılabilsin.

    edit: volvolarda ölümlü kaza olmadığına dair efsaneler firmanın da viral reklamını yapan mesnetsiz bir dedikodu. şüphesiz ki volvo güvenliğe önem veren bir firma ama böyle bir iddia trajikomik.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 19 Ocak 2012; 20:27:22 >
    _____________________________
  • Benim duyduğum bir rivayete göre; Volvo'nun sahibinin kızı Volvo marka bir araçta trafik kazası sonucu yaşamını yitirmiş, Volvo'nun sahibi de "benim canım yandı, başkasının canı yanmasın, artık güvenliği üst düzeyde arabalar üreteceğim ve kimse trafikte yaşamını yitirmeyecek" benzeri bir söz vermiş kendine.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aRm

    Dijital göstergeli Tipo ve Tempra'larda 200 km/s hızı geçince göstergede kuru kafa işareti çıkıyor rivayeti bile bundan daha inandırıcı.
    Not: Zamanında denedim, çıkmıyor.


    Çok iyiydi.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adanaliyik

    Evet doğru. Volvo'lardan ölü çıkmamış; çıkarılmış

    Mutlu musun şimdi senin yüzünden DH hesabımı kapatıyorum





























    _____________________________
    Bir DH atasözü derki: "Hit gelecek yerden tavuk esirgenmez"


    Eski çağlarda ejder, kaplana denk görülen tek yaratıktı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eray89

    Böyle bir söylenti var ortalıkta. bu işin aslı nedir arkadaşlar?

    Volvo güvenlik konusunda öncü bir markadır. Volvo nun marka stratejisinde güvenlik 1. sırada yer alır. Bir çok güvenlik sistemi geliştirmiştir ve geliştirmektedir. Emniyet kemerini Volvo bulmuştur. Daha sonra bu teknolojiyi geliştirerek günümüz 3 noktadan bağlı emniyet kemerini üretmiştir.
    _____________________________
  • Çok çok fazla atmış birisi helal olsun. Ama şu da bir gerçek Volvo şirket karının 3' te 1' ini güvenlik testleri için harcayan bir marka ve otomobilde insan güvenliği fikrini en çok benimseyen markaların başında gelir. Volvo ilk defa aracın ön göğüsünü yumuşak bir maddeyle kaplayarak, kaza anında ki darbenin etkisini azaltmayı amaçlayan ve bunu ilk defa kullanan markadır. Günümüz de milyonlarca araçta olan ve belki de binlerce kişinin hayatını kurtaran 3 noktalı emniyet kemerini ilk Volvo kullanmıştır (yanılmıyorsam Amazon modeliydi). Volvo yaya algılama sistemini geliştirmek için tama 5 sene harcadı ve dünyada, tüm iklim ve yol koşullarında bu sistemi 500.000 km' nin üzerinde test ettikten sonra piyasaya sundu. Evet bir çok marka bu amaçla çalışıyor ama güvenlik konusunda Volvo bence bir adım önde.. Saygılar.
    _____________________________
  • önceki çalıştığım firmanın bir sorumlusu volvo s40'da vefat etmişti..Allah mekanını cennet eylesin
    _____________________________
  • öyle bir efsane var ama 1895ten yana ölümlü kazası olmamış diye ama geçenlerde duydum ölmüş içindeki çocuk. zaten bu araçtan ziyade kullananla alakalı geçenlerde genç bir kardeşimizi 10 hava yastığına rağmen insigniada vefat etmişti forum darma duman dağılan porshe ferrari lamborginhi konuları ile dolu bu yüzden gerçeklik payı olduğunu düşünmüyorum

    heleki böyle bir örnek varken




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ceycey11 -- 19 Ocak 2012; 15:14:55 >
    _____________________________
  • Volvo imajının niye "Güvenlik"ten farklı yönlere kaydırılmak istenmesine dair haber:

    "53 yaşındaki CEO otomotiv endüstrisinin genelinde güvenlik alanında kaydedilen ilerlemelerin, Volvo’nun şöhretinin değerini azalttığını tespit etti.

    İmajının bu şekilde demode olması, önemli bir pazar olan ABD'de, Volvo’nun birçok Amerikalı için bir seçenek olmaktan çıkmasına neden olmuş."

    Haberin tamamı aşağıda.






    Volvo güvenlikten fazlasını istiyor

    Güvenliği ve güvenilirliğiyle şöhret kazanan Volvo kullanıcı dostu konfor ve lüks özellikler ekleyerek daha geniş bir kesime, özellikle Çinli müşterilere hitap etmek istiyor.

    Şirketin hedefi satışları iki kattan fazla arttırarak 800.000 araca çıkararak Alman üst sınıf lideri BMW, Audi ve Mercedes-Benz’e meydan okumak.

    İmajdaki bu kaymaya CEO Stefan Jacoby önayak oldu. Eski VW yöneticisini Zheijang, Geely Volvo’yu geçen Ağustos ayında yaklaşık 1,5 milyar dolara Ford’dan satın aldıktan sonra göreve getirmişti.

    53 yaşındaki CEO otomotiv endüstrisinin genelinde güvenlik alanında kaydedilen ilerlemelerin, Volvo’nun şöhretinin değerini azalttığını tespit etti.

    İmajının bu şekilde demode olması, önemli bir pazar olan ABD'de, Volvo’nun birçok Amerikalı için bir seçenek olmaktan çıkmasına neden olmuş. San Diego’daki Strategic Vision araştırma şirketinin otomotiv biriminin başkanı Alexander Edwards, ABD’li otomobil alıcılarının sadece yüzde 15’inin Volvo almayı göz önünde bulundurduğunu, bu rakamın Toyota Motor Corp.’un Lexus markası için yüzde 22, BMW için ise yüzde 21 olduğunu söyledi.

    Edwards yine de markanın pazarlamasını iyileştirirse büyük bir potansiyele sahip olduğunu, çünkü tüketicilerin markaya güvendiklerini sözlerine ekledi.

    (Haber kaynağı:
    http://www.ntvmsnbc.com/id/25233321/#storyContinued)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-89A2A547C -- 19 Ocak 2012; 15:27:26 >
    _____________________________
  • volvonun isveç çeliği kullandığı ve bu yüzden kabinlerinin diğer markalara göre daha güvenli olduğunu herkes biliyor.Lütfen kimse aksini iddia etmesin.

    Onun dışında volvo demek güvenlik demektir.Bugün insanlar nasıl canını Mercedese emanet ediyorsa volvoyada emanet ediyor.

    s80 nin karsısında durabilecek ve onun kadar koruyacak araç sayısı çok çok azdır.

    Tabii kimse ölmedi ölü cıkmadı gibi şeyler saçmalık.Ama volvonun diger markalardan cok daha saglam oldugu aşikar.
    _____________________________
  • Volvo'da öleni o araçla birlikte incelemeye alıyorlar çıkarmıyorlar
    _____________________________
    in money we trust!
  • Geçen sanayide arabayı götürdüğü usta muhabbet esnasında "Abi şimdiye kadar Volvo'da ölümlü kaza olmamış" dedi. İçimden "Hey Allah'ım yarabbim" diye geçirdim .
  • Dunyada olumlu kazanin en az oldugu arac firmasi volvo ve saab diye biliyorum

    Tam emin degilim
    _____________________________
    İnsana saygı yok ama Arabaya var !!!!
  • Artık her markanın Volvo kadar güvenli olduğu şeklinde yazan birkaç bilgisiz arkadaş var.Bir kere onlara katılmıyorum.Bir Volvo modeli piyasaya sürülmeden önce nasıl güvenlik testlerinden geçtiğini bir zahmet edip araştırsanız zaten böyle bir şey söylemeye gerek kalmayacak.Volvo bunu yapıyor-şunu yapıyor diyerek gereksiz laf kalabalığı yapmayacağım.Merak eden varsa youtubeda 1-2 video izlesin.

    Ancak Volvo'larda ölümlü kaza olmamış demekte saçma.Mutlaka vardır.Abuk-subuk kazalarda arabanın yapacabileceği birşey yok maalesef.Google'da araştırıp bulamasakta mutlaka yüzlerce ölümlü kazası yıllar içinde olmuştur.Ancak 2020 yılında ulaşılması hedeflenen Volvo'nun güvenlik vizyonuna göre 2020 yılından itibaren bir Volvo içinde bırakın ölmeyi ciddi bir yaralanma dahi olmayacağı yönünde iddiaları var.Volvo'nun şu an için darbelere karşı müthiş şekilde mukavemet gösteren kaporta konusunda bilgi birkimi ve pasif güvenliklerin (sips-ic-whips-ldw-dstc-idis vs) yanısıra şu anda hali hazırda aktif güvenliktede(kazayı önleyici sistemler) sektörün öncüsü konumunda.

    Otomobil güvenliğini ABS-4 airbag-ESP kavramları arasında değerlendirenler için diyecek lafım yok ancak biraz daha sağduyulu davrananların güvenlik konusunda Volvo'nun 1 numara olduğunu görmesi çokta zor değil.
    _____________________________
  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolbert

    Artık her markanın Volvo kadar güvenli olduğu şeklinde yazan birkaç bilgisiz arkadaş var.Bir kere onlara katılmıyorum.Bir Volvo modeli piyasaya sürülmeden önce nasıl güvenlik testlerinden geçtiğini bir zahmet edip araştırsanız zaten böyle bir şey söylemeye gerek kalmayacak.Volvo bunu yapıyor-şunu yapıyor diyerek gereksiz laf kalabalığı yapmayacağım.Merak eden varsa youtubeda 1-2 video izlesin.

    Ancak Volvo'larda ölümlü kaza olmamış demekte saçma.Mutlaka vardır.Abuk-subuk kazalarda arabanın yapacabileceği birşey yok maalesef.Google'da araştırıp bulamasakta mutlaka yüzlerce ölümlü kazası yıllar içinde olmuştur.Ancak 2020 yılında ulaşılması hedeflenen Volvo'nun güvenlik vizyonuna göre 2020 yılından itibaren bir Volvo içinde bırakın ölmeyi ciddi bir yaralanma dahi olmayacağı yönünde iddiaları var.Volvo'nun şu an için darbelere karşı müthiş şekilde mukavemet gösteren kaporta konusunda bilgi birkimi ve pasif güvenliklerin (sips-ic-whips-ldw-dstc-idis vs) yanısıra şu anda hali hazırda aktif güvenliktede(kazayı önleyici sistemler) sektörün öncüsü konumunda.

    Otomobil güvenliğini ABS-4 airbag-ESP kavramları arasında değerlendirenler için diyecek lafım yok ancak biraz daha sağduyulu davrananların güvenlik konusunda Volvo'nun 1 numara olduğunu görmesi çokta zor değil.

    yukarıda bende bahsetmiştim detaylarıda yazmışsınız sağolun her kelimesine katılıyorum..
    _____________________________
    Kişi doğdu, öldü, sözü kaldı, bak! Özü gitti insanın, adı kaldı, bak!
  • Volvo ile kaza yapıp ölürsen fabrika aracı geri alıyormuş, tüp takılmış Ferrari hikayesindeki gibi.
    _____________________________
    Atiyba Auto
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmeta60



    Youtube daki yorumlarda videoya çok sayıda itiraz var:

    1) "Even thought, Vovlo 940 was designed in 80`s, it predates the era in passengers safety. This "test" should be renamed to "Renault Advertorial". Why?

    Because Volvo has no engine under the bonnet!

    So, it`s obvious that it will be squashed like egg-shell even by bicycle.

    at97dotcom 2 weeks ago "

    Yani diyor ki, "Volvo 940, 1980'lerde tasarlanmasına rağmen yolcu güvenliğinde çığır açmıştır. Bu testin adı Renault reklamı olarak değiştirilmeli çünkü Volvo'nun kaputunda motoru yok! Dolayısıyla bir bisikletle bile yumurta gibi kırılırdı!"

    2) "No wonder the Volvo got smashed, there is no engine in it, stupid video.

    Bierkameel 2 weeks ago "

    Yani; "Tabii ki volvo ezildi çünkü içinde motoru yok, aptal video.."

    3) "Do this test with 2011 Volvo.It can be more equal.

    8604847 2 weeks ago "

    Yani; "Bu test 2011 model bir Volvo ile yapılırsa daha eşit olabilir."

    4) "Dude, the 940 was designed in the 80's, and the renault atleast 20+ years later.. my life was also saved by a volvo 1 year ago, this video is just stupid.

    AND WHY DOESN'T THE VOLVO HAVE ANY ENGINE UNDER THE BONNET?! Stupid show.

    RuffleCoptah 1 week ago "

    1. maddeyle benzer şeyler söylüyor ve hayatının 1 yıl önce Volvo sayesinde kurtulduğunu ekliyor.

    5) "FaiL! No Air bag and no Engine in the VOLVO! The engine is part of the safety system in the 940 series and the 940 came standard with DUAL front airbags so the occupants should have been ok.

    MrSponge1985 5 days ago "

    Yani, "Olmamış! VOLVO motor ve airbag yok! Motor 940 serisinde güvenliğin bir parçasıdır ve 940 da önde çift airbag standart'dır, o yüzden içerde oturanlar sağlam kalmalıydılar."

    6) "I think the Volvo did rather well considering it's age and the Renault's safety rating, and the fact that it's engine and airbags were removed.

    Jakeness21 2 days ago "

    Yani, "Bence Volvo yaşına, Renault'nun güvenlik sınıfına, ve motoru ile airbaglerinin çıkarılmış olduğu gerçeğine rağmen yine de iyi iş çıkardı."

    Bir de şunu okuyun:

    7) "@Bierkameel Just for the laugh of it, imagine someone commenting "but that is not true, look at the guy driving the Volvo at the beginning..." lol!

    TheSRalston 1 day ago "

    Yani, "Volvo'da motor yok" diyen Bierkameel'e cevaben, "Düşünsene, şimdi biri de çıkar dermiş: 'Ama bu doğru değil ki, baksana videonun başında adam arabayı kullanıyor!..' HAHA" diyor.



    Video için teşekkürler..
    _____________________________
    AKTİFLER: | Asus Zenfone 6 | Samsung Galaxy Note 3 | Samsung Galaxy SIII | Vodafone Smart Tab 10 |
    PASİFLER: | Samsung Galaxy Note II (dahili bellek bozuldu) | HTC Evo 3D (dokunmatik bozuldu) | Motorola Atrix (dokunmatik bozuldu) |
    | Samsung S8530 Wave II (satıldı) | Nokia Xpress Music 5800 (su teması) |
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.