Şimdi Ara

Volkswagen'imde Büyük Sorun Yaşıyorum (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
397
Cevap
1
Favori
26.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Boşa yazıyosun taym... :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Phantoka

    Boşa yazıyosun taym... :)


    Biz "forum üyeliği" vazifemizi yerine getirelim de.
  • Dün akşam arabamı bıraktığım yetkili servisteki kuzenimi aradım ve arabayı bu sabah alacağımı söyledim dışarda yaptırıcam dedim neyse oda beni bu sabah aradı ve 10 gün sonra 4.000 TL ile gel arabanı al dedi yani bi kılıfını uydurup bi şekilde 4.000 e motor revizyonu yapacak yetkili servis. ama bana dediği sen değilde normal bir müşteri gelse 24.900 TL'yi ya verirdi yada arabasını alır giderdi dedi kimseninde umrunda olmazdı Garantisi geçtiği için kulağınıza küpe olsun benden söylemesi,

    Sancak_beyi hala kullanıcı hatası acemi diyorsun senin araban 122 Bg ve hala üretilen bir motor, 140'a bin gel seninle bi otobanda köşe kapmaca oynıyalım anahtarına burdaki insanlarda şahit olsun madem çok ustasın şöförsün alsana HODRİ MEYDAN okey geL yani acemi görsün gözün...
  • Çok ucuz atlatmışsınız.

    Tekrar geçmiş olsun. Umarım benzer bir sorunla bir daha karşılaşmazsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Çok ucuz atlatmışsınız.

    Tekrar geçmiş olsun. Umarım benzer bir sorunla bir daha karşılaşmazsınız.


    Yani 4.000 e sevinir oldum yapıcak birşey yok... teşekkür ederim Allah kimsenin başına vermesin sancak_beyi hariç :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf24

    Dün akşam arabamı bıraktığım yetkili servisteki kuzenimi aradım ve arabayı bu sabah alacağımı söyledim dışarda yaptırıcam dedim neyse oda beni bu sabah aradı ve 10 gün sonra 4.000 TL ile gel arabanı al dedi yani bi kılıfını uydurup bi şekilde 4.000 e motor revizyonu yapacak yetkili servis. ama bana dediği sen değilde normal bir müşteri gelse 24.900 TL'yi ya verirdi yada arabasını alır giderdi dedi kimseninde umrunda olmazdı Garantisi geçtiği için kulağınıza küpe olsun benden söylemesi,

    Sancak_beyi hala kullanıcı hatası acemi diyorsun senin araban 122 Bg ve hala üretilen bir motor, 140'a bin gel seninle bi otobanda köşe kapmaca oynıyalım anahtarına burdaki insanlarda şahit olsun madem çok ustasın şöförsün alsana HODRİ MEYDAN okey geL yani acemi görsün gözün...


    Hocam muhtemelen sizin aracınızın Triger zinciri gevşemiş ve sente attırmış. Vale marşa basıp gaza birden yüklenince subaplar kırılmış. Sıkıştırma olmadığı için de marş basmış ama motor çalışmamış. Belki de egzantirik mili de gitmiştir.

    Ama tesbitim yanlışsa gerçek sorunu öğrenmek isterim

    Büyük geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaCKeRBoY64 -- 8 Eylül 2011; 2:31:00 >




  • Hocam muhtemelen sizin aracınızın Triger zinciri gevşemiş ve sente attırmış. Vale marşa basıp gaza birden yüklenince subaplar kırılmış. Sıkıştırma olmadığı için de marş basmış ama motor çalışmamış. Belki de egzantirik mili de gitmiştir.

    Ama tesbitim yanlışsa gerçek sorunu öğrenmek isterim

    Büyük geçmiş olsun


    Sibop kesmiş araba bana söylenen bu 10 Km kadarda yol yapmıştım arızadan önce
  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf24

    quote:

    Hocam muhtemelen sizin aracınızın Triger zinciri gevşemiş ve sente attırmış. Vale marşa basıp gaza birden yüklenince subaplar kırılmış. Sıkıştırma olmadığı için de marş basmış ama motor çalışmamış. Belki de egzantirik mili de gitmiştir.

    Ama tesbitim yanlışsa gerçek sorunu öğrenmek isterim

    Büyük geçmiş olsun


    Sibop kesmiş araba bana söylenen bu 10 Km kadarda yol yapmıştım arızadan önce


    Subap kesmesi için triger kayışının/zincirinin uzaması veya kopması gerekir hocam bu sebeple böyle bir sorunla karşılaşmışsınız. Siz de biliyorsunuzdur zaten.

    Demek ki TSI motorların triger zincirlerinin gerginliklerini 3-5 bin kilometrede bir kontrol ettirmek lazım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HaCKeRBoY64 -- 8 Eylül 2011; 2:39:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: golf24

    Dün akşam arabamı bıraktığım yetkili servisteki kuzenimi aradım ve arabayı bu sabah alacağımı söyledim dışarda yaptırıcam dedim neyse oda beni bu sabah aradı ve 10 gün sonra 4.000 TL ile gel arabanı al dedi yani bi kılıfını uydurup bi şekilde 4.000 e motor revizyonu yapacak yetkili servis. ama bana dediği sen değilde normal bir müşteri gelse 24.900 TL'yi ya verirdi yada arabasını alır giderdi dedi kimseninde umrunda olmazdı Garantisi geçtiği için kulağınıza küpe olsun benden söylemesi,

    Sancak_beyi hala kullanıcı hatası acemi diyorsun senin araban 122 Bg ve hala üretilen bir motor, 140'a bin gel seninle bi otobanda köşe kapmaca oynıyalım anahtarına burdaki insanlarda şahit olsun madem çok ustasın şöförsün alsana HODRİ MEYDAN okey geL yani acemi görsün gözün...


    Sevindim adınıza:)

    25.000 Lira dan 4000 Liraya.

    Ucuz kurtuldunuz diyebiliriz şu durumda.

    Anladığım kadarıyla 122 HP olanlar sorunlu değil sorunlu olan 140 HP ve üzeri olanlar.

    quote:


    VW'nin teknolojik devrimi TSI motor acaba ne kadar uzun ömürlü?

    1999 model VW Golf araç sahibiyim. 211 bin km'de olan 1.6 i 8V motorlu aracım şimdiye kadar sorunsuz çalıştı. Artık eskimeye başlayan aracımı yenilemek istiyorum. Ancak yeni modelde aym motoru mu yoksa 1.4 TSI'yı mı tercih etmeli¬yim, kararsızım. Sizce bu iki motordan hangisini tercih etmeliyim? TSI motorun ömrü de bu kadar uzun olur mu? Okan ÖNELGEVW Golf aracınızın 211 bin km'de olan 8 supaplı motoru uzun ömürlü, ekonomik ve çok başarılı bir dizayndır. Aracınızı 1.4 TSI ile yenilemeniz sonrasında, turbo beslemeli yeni nesil motora geçmiş olacaksınız. Bu yeni nesil motorda henüz bahsi geçen kilometreye ulaşan araçlar olmadığından, sistemin dayanıklılığı yoruma açık bir sorudur. Ancak VW bu motoru pazara sunmadan önce uzun dönemli olarak test etti ve dayanıklılık konusunda yeterliliğini ispatlayınca seri üretime geçme kararı aldı. Bu motorların 122 HP olanları¬nın üstün kaliteli ve uzun ömürlü olması hedeflenerek üretildiklerini biliyorum ancak kullanılan ortam ve kullanım karakterleri ile periyodik bakımlarının aksamadan yapılması hep farklı sonuçlar doğurabilir. Motorun çok ekonomik ve bir üretim harikası olduğu ise kesin. Onno Usta/Auto Show


    Serviste ki usta bile sıkıştırmadan kullanılırsa 200.000 km görür demesi akılda soru işareti bırakıyor çünkü 200 bin bir motor için çok düşük bir sınır.

    140 HP araç alan vatandaş bu beygirlerin tadını çıkarmadan kullanamayacaksa, salonun ortasına dekor olarak koyabilir o motoru.

    Burada hepimiz potansiyel bir Vw veya diğer markaların sahibiyiz.

    Yarın bir gün uygun fiyatlı temiz bir Golf bulursam alabilirim.

    Ama Vw almış olmam o markayı sonuna kadar destekliyeceğim ve sanki hisselerininde bir kısmını almış gibi davanacağım anlamına gelmez.

    Bu forumda sadece Vw konularında tartışma çıkıyor.Diğer tüm marka sahipleri eleştirilere daha esnek ve objektif bakabiliyor.

    Sonuç olarak tüketici olduğumuzu unutmamak lazım.Birbirimiz yerine aracına sahip olduğumuz markayı savunmamalıyız.

    Bunu beceremeyenler yüzünden bu kadar +stres yaşadınız.




  • Fanatizm doruklarda bende bi bomba bırakayım durun En iyi marka Audi'dir arızalanmaz çukurda zıplamaz karda buzda pati çekmez lastiği hayatta patlamaz 200 le duvara vur kaporta yamulmaz bile

    Merak ediyorum bizim kadar bağnaz bir toplum daha varmıdır.

    http://tdk.org.tr/TR/Genel/SozBul.aspx?F6E10F8892433CFFAAF6AA849816B2EF4376734BED947CDE&Kelime=ba%C4%9Fnaz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HaCKeRBoY64


    quote:

    Orijinalden alıntı: golf24

    quote:

    Hocam muhtemelen sizin aracınızın Triger zinciri gevşemiş ve sente attırmış. Vale marşa basıp gaza birden yüklenince subaplar kırılmış. Sıkıştırma olmadığı için de marş basmış ama motor çalışmamış. Belki de egzantirik mili de gitmiştir.

    Ama tesbitim yanlışsa gerçek sorunu öğrenmek isterim

    Büyük geçmiş olsun


    Sibop kesmiş araba bana söylenen bu 10 Km kadarda yol yapmıştım arızadan önce


    Subap kesmesi için triger kayışının/zincirinin uzaması veya kopması gerekir hocam bu sebeple böyle bir sorunla karşılaşmışsınız. Siz de biliyorsunuzdur zaten.

    Demek ki TSI motorların triger zincirlerinin gerginliklerini 3-5 bin kilometrede bir kontrol ettirmek lazım..


    VW zaten triger konusunda sabikali. 1.8T motorlu Beetle`lar hakkinda ufak bir arastirma yaparsaniz daha bakim kitapcigina gore triger kayisi degisimi gelmemis yuzlerce aracta trigerin koptugunu gorebilirsiniz.

    Demekki zincir de fayda etmemis.

    Neyse gecmis olsun umarim bu kadar ile arabaniz eski haline gelir.




  • Öncelikle geçmiş olsun.Bence arkadaşı yalancılıkla suçlayanlar özür dilemeden bir şey yazmamaları gerekir.Bir markayı körü körüne savunmak uğruna bu kadar hakaret etmek gerçekten çok ayıp kaçtı.Otomobiller en nihayet bir makinedir ve insana hizmet etmek için varlar.Asıl olan insandır.
    Önce 25000 deyip sonrada tamam 4000 TL ye halledicez diyen servise ne kadar güvenilir iyi düşünmek lazım.Komik olmasınlar 25000 kimse o aracı yaptırmaz.Benim çevremde problemli araçları alıp,yaptırıp satan bir yakınım var.6-7 ay önce elinde 140 yada 160 lik TSİ ve DSGli golf vardı.Motorunda cidi bir arıza olduğunu.5000 kadar masraf ettiklerini söyledi.Sonrada 37 bin gibi bir fiyata sattı.
  • Eeeee onu yap dediler bunu yap dediler resim koy dediler hepsini yaptı arkadaş. Tükürük yalama vakti geldi sanırım
  • Tekrar geçmiş olsun arkadaşım, ciddi bir sorun yaşamışsın, Allah korusun bu halde yolda ilerlerken başına bir kaza da gelebilirdi. 25.000 TL saçmalığından sonra servis akıllı uslu bir fiyat çıkartabilmiş nihayet.
  • "Yetkili Servis" ölümü gösterip sıtmaya razı etmiş.
  • Demek ki motor 25000tl lik arıza çıkarmamış, (yetkili serviste) 4000 tllik arıza çıkarmış, şimdi de arkadaşa yalancı diyenlerle birlikte 25000binle dalga geçenler de özür dilesin....
    Ayrıca yukarıda 10000tlye sıfır motor ithal edilmiş bir sahibinden linki var, şahsen benim içim rahatladı. demek ki bu fiyata bu motorlar piyasada var, komple motor olarak da gayet uygun fiyatlı, bence eski teknoloji motorlu araçlara bineceğinize 1000tlye chip tuningle bg kasmaya çalışacağınıza aracınıza tsi taktırmanın yollarını arayın, gayet güzel bir motor, tavsiye ederim....
  • o değilde diyelim ki böyle forumdan, yan sanayiden haberi olmayan tabirimi mazur görün "saf bir vatandaş" olsaydı ve 25000 lira ücreti kabul etseydi burada sözüm ona "yetkili servis" in attığı kazığın " tutturabildiğine geçirme politikasının farkındamısınız. Önce 25 bin lira iste sonra 4 bine hallederiz de. Aradaki fark ufak tefek pazarlıkla falan düşülecek bir fiyat değilki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BARKU

    o değilde diyelim ki böyle forumdan, yan sanayiden haberi olmayan tabirimi mazur görün "saf bir vatandaş" olsaydı ve 25000 lira ücreti kabul etseydi burada sözüm ona "yetkili servis" in attığı kazığın " tutturabildiğine geçirme politikasının farkındamısınız. Önce 25 bin lira iste sonra 4 bine hallederiz de. Aradaki fark ufak tefek pazarlıkla falan düşülecek bir fiyat değilki.


    servisin adiliğinden başka birşey değil, o istediği 4000den de kar ediyor ayrıca, gereksiz bir sürü parça değişimi yerine muhtemelen gerekli parçaları değiştirerek işi halledecekler, yani yapılması gerekeni yapacaklar yada 4000tlye görünürde motoru sorunsuz hale getirip satışına kadar idare ettirecekler...
    ama 10000tlye sıfır motor olması gerçekten çok iyi..




  • ne yani dsg tsı motorumuz var diye gaza basmayacakmıyız. 3000 deviri bile geçmeyin diyecekler yakında...
  • Ben 2500 devir diyorum.
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.