Şimdi Ara

Volkswagen bora rölanti sorunu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
757
Tıklama
Tüm Forumlar >> Motorlu Araçlar Dünyası >> DH Garaj >> Volkswagen bora rölanti sorunu.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Çavuş
    95 Mesaj
    Arkadaşlar; 2001 bora 1.6 8V comfortline aracım var. Aldesa marka 8 yıllık LPG sistemim var. Motorda rölanti esnasında titreme var, ayrıca kış aylarında devir 900 ile 1000 arasında sürekli git gel yapıyor. Kış aylarında sabah ilk çalıştırmadan sonra giderken 3000 devirde debriyaja basınca araba stop ediyor. Araba çekişten de düştü. Şu an benzinde 4000 devirden sonra anlık gaz kesip devam ediyor, vuruntu oluyor. Bunları benzinde de denedim, azalma olsada yine var. Hava filtresi temiz. Arızam bu. Gelelim yaptıklarıma:
    .
    1. LPG gaz ayarı yaptırdım, olmadı,
    2. LPG nin enjektörünü değiştirdim, daha beter oldu,
    3. Boğaz kelebeğini temizletip adaptasyon yaptırdım, 150 km benzinde sürdüm, olmadı,
    4. MAF sensörü hata verdi, arızayı sildirdim, oldu, ertesi gün bozuldu,
    5. Boğaz kelebeğini temizlettim, MAF sensörünü değiştirdim, adaptasyon yaptırdım, arızayı sildirdim, lpg gaz ayarı yaptırdım, bujilerin ateşlemesini kontrol ettirdim (usta tamam oldu dedi, sabah arabayı almaya gittim bozulmuş, MAF sensörü yine hata verdi), Elektrik sistemini ölçtürdüm, sağlam çıktı,
    6. Eski MAF sensörünü geri taktırdım, hatayı sildirdim, olmadı, usta senin LPG bozuk dedi ama aynı arızalar benzinde de var.
    7. LPG yi devre dışı bıraktım, 100 km dir benzinde kullanıyorum, olmadı.
    .
    Şimdi biri bana ne olduğunu söyleyebilir mi? Nedir bu arabanın arızası?
    Ek bir soru daha; LPG de aracı yokuş aşağı viteste saldığım zaman 1-2 dk içinde benzine geçiyor. Bu olay yukarıdaki arıza çıkmadan önce de vardı. Bazıları tüpün kendi özelliği olduğunu söylüyor. Bu normal mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi buz61 -- 9 Ağustos 2018; 0:0:59 >



    |
    |
    _____________________________




  • Çavuş
    95 Mesaj
    En sonunda motoru indirtecem. Derdime bir çare.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    4982 Mesaj
    Subap ayarina bi baktırın ayrica katalizör oksijen sensörüne de baktırın.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    CLİO SYMBOL 2003 1.5 dCi Authentique GP
  • Yüzbaşı
    397 Mesaj
    Vakum ile çalışan tüm hortumları yenileyin.bogaz kelebeğinin alt contasinin hava almadığına emin olun.rolantide düzensizlik genellikle manifolda kontrolsüz hava girişi nedeniyle olur.araciniz oldukça eski.plastik vakum hortumlarında çatlak ve yırtık olması muhtemel.cok ucuz ve her parcacida bulunan bir malzeme,bu arada ekleme ve dağıtım parcalarinda da çatlak kopma olmadığını teyit edin hortumlarin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Bilgisayar donanım uzmanı -Elektromekanik Teknikeri-Laptop Anakart Tamir Teknikeri-Oto Elektronik Teknikeri-Apple Tamir Teknikeri (macbook-ipad-iphone-imac)
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
bankalar.org
Lastik Avcısı
Sohbet
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,282
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.