Selamlar bundan 6 ay öncesinde VodafoneNet Fiber müşterisi oldum.Evde24+ tarifesini kullanıyorum.3 ay boyunca son hızlı indirme kampayası vardı.3 Aylık süre içerisinde 50 mbps indirme hızı aldım buraya kadar sorun yok,sorun bu kampanya bitince başladı.Sözleşmemde upload hızım 5 mbit iken,3 aylık son hız kampanyası sonra erdiğinde,upload hızım 2 mbps'ye düşürüldü.2 ay önce müşteri hizmetlerine durumu aktardım,o birim bu birime,şu birim falanca birime diye diye telefonda gezip gezip durdum.Nihayetinde dosyalar açıldı,şikayetler oluşturuldu,sözleşme mail yoluyla ulaştırıldı vs.. İnceleme yapılacağı söylendi,defalarca aradım.İncelenecek aşağı incelenecek yukarı.Sürekli aradığım için artık "Talebiniz inceleniyor." diye günlük sms'ler atılmaya başlandı.Ha bugün ha yarın,dönerler diye bekledim.Dayanamadım bugün aradım,dosya meğer kapatılmış tarafıma 1 aydır ulaştırdıkları hiçbirşey olmadığı gibi müşteri hizmetlerinde yine sörf yaptık,durumu kime anlatsam başka birime yönlendiriyor,artık cidden sıkıldım.Böyle amatör,böyle duyarsız firmalarla uğraşmayın kesinlikle.Ben pişman oldum siz olmayın... < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dark Force -- 12 Ekim 2020; 17:6:30 > |
Bildirim