|
Vodafonenet teknik servis çok bilgisiz anlamıyor işten. Teknik servis göndereceğiz dediler, ancak iki gündür hiçbir arama ya da iletişim yok. Daha önce de benzer durumlar yaşamıştım; teknik servis gönderileceğine dair söz verilip, ardından arıza giderildi mesajıyla arıza kaydı kapatılmıştı. Fakat gerçekte hiçbir şey değişmedi; bağlantı sürekli yavaşlıyor, kesiliyor ve 10-20 dakika sonra normale dönüyor. 6 ay boyunca en uzun kesintisiz kullanabilidiğim süre iki yada üç haftaydı. Artık her gün en az bir kez, yaklaşık 15–20 dakika boyunca yavaşlıyor 0.1 megabite düşüyor hızım ve sonrasında ise kendiliğinden hızlanıyor. Bence, saha dolabı yetersiz kalıyor; tüm mahalleyi tek bir VDSL saha dolabına bağlamışlar ve kapasitenin yetmemesi hiçte şaşırtıcı değil bence. Hat değerlerim kötü mtu testine göre 1464'den yukarı çıkarsam paket kaybı %100 oluyor. Ama kesintiler ve yavaşlama olmasa hızı yeterli hız dalgalı sürekli ama herşey benim için yeterli seviyede hızlı açılıyor. Hangi sağlayıcıya geçmemi önerirsiniz? Şikayetvara göre her sağlayıcı kötü karar vermek çok zor. Arıza kaydını aramadan uygulamadan yada online işlemler sitesinden açabileceğim sağlayıcı varsa iyi olur. Taşınmadan önce Vodafone güzeldi ama taşınınca bozuldu düzelmedi bir türlü. Teknik servisi değişti sanırım TechAsay 'a devretmişler teknik servisi. Defalarca şikayetvara yazdım arıza kaydı açtırdım şimdide BTK 'ya dilekçe yazdım gene değişen birşey olmadı her gün yavaşlıyor. Gıbırnet geçicektim kaydolup giriş yapmıştım sitesi güzeldi ama vazgeçtim. Gıbırnet iyi midir? Biraz karışık ve uzun yazdım sanırım kusura bakmayın. Bu arada eklemeyi unuttumda Muğla Seydikemer 'de ikamet ediyorum. Cimer 'e yada Bimer 'e yazsam faydası olur mu acaba? Yada BTK 'ya nasıl bir dilekçe yazmalıyım? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CLumsyKnight -- 21 Haziran 2025; 23:1:21 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler
Hızlı






