Şimdi Ara

Vodafonedan İp5 aldım sürekli arıza veriyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
270
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Vodafonedan ayda 69 tl ye aldığım ip5 sürekli kapanma problemi yapıyordu. Daha 2 .günden service gönderdim sağolsun teleservice sadece yazılım güncellemiş ve geri göndermiş halbuki ben bilgisayarımda yazılım güncellemiştim.Tabi makine aynı arızayı gene vermeye başladı.Şirket hattı üzerinden aldığım için fatura şirkete kesildi normalde 15 gün içöerisinde makineyi iade almaları yahut değiştirmeleri gerekirken şuanda bunu yapmıyorlar. Makinayı aldım alalı kullanamadım tüketici mahkemesinede gidemiyorum çünkü şirket adına ürünü getiren vodafone kurumsaldakilerde iplemiyorlar sinir harbi yaşıyorum sizce ne yapmalıyım?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buffa

    Arkadaşlar Vodafonedan ayda 69 tl ye aldığım ip5 sürekli kapanma problemi yapıyordu. Daha 2 .günden service gönderdim sağolsun teleservice sadece yazılım güncellemiş ve geri göndermiş halbuki ben bilgisayarımda yazılım güncellemiştim.Tabi makine aynı arızayı gene vermeye başladı.Şirket hattı üzerinden aldığım için fatura şirkete kesildi normalde 15 gün içöerisinde makineyi iade almaları yahut değiştirmeleri gerekirken şuanda bunu yapmıyorlar. Makinayı aldım alalı kullanamadım tüketici mahkemesinede gidemiyorum çünkü şirket adına ürünü getiren vodafone kurumsaldakilerde iplemiyorlar sinir harbi yaşıyorum sizce ne yapmalıyım?

    Gecmiş olsun.
    Ayarlar-Genel-Hakkında-tanılar ve kullanım- tanılar ve kullanım verilerine bakarmısınız , panic.plist ve resetcounter yazıyormu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magellan74


    quote:

    Orijinalden alıntı: Buffa

    Arkadaşlar Vodafonedan ayda 69 tl ye aldığım ip5 sürekli kapanma problemi yapıyordu. Daha 2 .günden service gönderdim sağolsun teleservice sadece yazılım güncellemiş ve geri göndermiş halbuki ben bilgisayarımda yazılım güncellemiştim.Tabi makine aynı arızayı gene vermeye başladı.Şirket hattı üzerinden aldığım için fatura şirkete kesildi normalde 15 gün içöerisinde makineyi iade almaları yahut değiştirmeleri gerekirken şuanda bunu yapmıyorlar. Makinayı aldım alalı kullanamadım tüketici mahkemesinede gidemiyorum çünkü şirket adına ürünü getiren vodafone kurumsaldakilerde iplemiyorlar sinir harbi yaşıyorum sizce ne yapmalıyım?

    Gecmiş olsun.
    Ayarlar-Genel-Hakkında-tanılar ve kullanım- tanılar ve kullanım verilerine bakarmısınız , panic.plist ve resetcounter yazıyormu?

    Evet hocam yazıyor




  • Garantili makine değil mi versin adiler niye oyalıyorlar
  • İşlemciden kaynaklanan tamiri mümkün olmayan bir arıza diye biliyorum.Yenisiyle değiştirilmesi için talepte bulunun.
    Benim i5 de aynı arızadan bekliyor,amerika ya gidecek değismek için.işlemciden kaynakli kronik bir arıza var saniyorum kendileride çözemiyormuş.Avrupa ve amerika da direkt degişim yapıyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.