onun hem sms hem konuşma idi konuşması bitmişti. Mesajlar geç geldi ve hiç gelmedi diyebilirim fatura tarihine 2 gün kala başlamış ücretlendirilmeye. zaten 250 dk kullanıyordu 500 dk geçti zaten. Ve geçmiş dönemlerdede vardı onlarıda ödediler.
Vodafone ısrarla faturada hata olmadığını söylüyor. İki kere itiraz ettim ikisinde de aynı. Başka 2 faturam daha var onlarda da hata yok diyor. Vodafone dışında nereye itiraz edebilirim ? Tüketici Mahkemesi ? BTK ?
Vodafone sistem hataları ile dolu olan bir operatör. Avea bile bu kadar hata yapmıyor.
Yurtdışı vodafone aradığım için katlanıyorum SOYGUNCU-HIRSIZ vodafone'a yoksa 1 dakika bile durmak istemiyorum.
üç aylık faturam yanlışlıklarla dolu temmuz 56tl ağustos 219tl eylül 119tl itirazlara kulak asan yok siz ödeyin biz sonra hata varsa gelecek ay faturalarınızdan düşeriz diyorlar... Vodafona dikkat bu milleti salak yerine koymalarına izin vermeyin her zaman her yerde bu konuları paylaşıp insanlara aktarın. ben yarın doğru tüketici mahkemesine ve şunuda unutmayın tüketici mahkemelerindeki en kabarık dosya vodafona ait. Herkeze geçmiş olsun:))
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme