Şimdi Ara

Vodafone Paket ve Hat İptali Rezaleti

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
296
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Dikkat bu bir kurumsal dolandırıcılık hikayesidir.

    Bir miktar uzun bir yazı olacak kusuruma bakmayın.

    Özeti: Vodafone'nun vermediği hizmet ile birden fazla kez kazık beni kazıklamasıdır.


    İçerisinde birden çok kez dolandırılma vakası görülmektedir. Ben illallah ettim. Çaresini bulamıyorum bu lanet şirketten kurtulmanın siz sakın bulaşmayın!!!!


    Vodafone ile tanışma hikayesine gelirsek. Babamın evinde internet altyapısı olmadığı için alternatif yollar ararken RedBox diye (türkcelldeki superbox benzeri) zımbırtısının 150 gb kotalı (100 tl) paketine denk geldim ve almak gibi büyük bir hata yaptım.


    Dolandırıcılık 1) Paket Dolandırıcılığı


    Yaklaşık 2-3 ay 150 gb 100 tl olan paketi kullanıldı. Sonrasında kotanın yetmemesinden dolayı Redbox Limitsiz tarifeye geçmek istedik. Vodafone Yanımda uygulaması geçebileceğiniz paketler üzerinden Limitsiz pakete tıkladık. Limitsiz'e geçtiğimize dair hiçbir belirti sms vs. gelmedi. Açtık vodafone yanımda uygulamasındaki geçebileceğiniz paketlere baktık yine limitsiz var. Galiba hata olduk dedik yine başvurduk.

    İşin komik kısmı burada başlıyor. Mantıken sadece data kullanılabilinen RedBox hattına sadece data paketi içeren paketler tanımlanması gerekir.

    Vodafone'nun işgüzar yazılımcıları ise geçilebilecek tarifelere hem RedBox Limitsiz hemde Limitsiz Redli diye birbirine ismen çok benzer iki paketi koymuş. Siz gidip Redbox Limitsiz tarife yerine Limitsiz Redli tarifeye geçerseniz 160 tl yerine 200+ tllik tarifeye geçiyorsunuz. Peki fiyat farkı nereden kaynaklanıyor.

    Limitsiz Redli paket 200+ tl'ye Sınırsız Arama+SMS+İnternet sağlıyor.

    Redbox Limitsiz paket ise sadece Limitsiz İnternet içeriyor.


    Redbox içerisinden çıkan hat sadece internet iletişime izin veriyor. Yani sizin arama ve sms paketlerini kullanma şansınız yok. Vodafone'a ya benim paketi RedBox Limitsiz'e çevirin ya da hattımı sadece internet değil arama,sms gibi hizmetlere açın dediğimde iki türlü de olumsuz cevap aldım.


    Şimdi gelelim Tüketici Hakem Heyetine bunun hakkında açmış olduğum şikayete ve sonucuna



    Vodafone Paket ve Hat İptali Rezaleti
    Vodafone Paket ve Hat İptali Rezaleti
    Vodafone Paket ve Hat İptali Rezaleti

    Görüldüğü gibi pandemi döneminden dolayı interneti için mecbur olduğumdan ücretini ödediğimden ve kanıtların yetersiz olduğunu belirttikleri gerekçeler ile tüketici hakem heyeti olumsuz sonuçlandırdı. Hakem heyeti sonuç gelene kadar da faturaları ödedim. BTK'nın karar metninden dolayı Eylül ayından itibaren ödemedim. Artık dedim ki bundan kurtuluş yok ekstra her ay ödediğin 40 tl başının gözünün sadakası olsun 12'lık taahhütün bitince cayma bedeli olmaksızın çıkarsın dedim. Nasıl olsa BTK taahhüt süresini maksimum 12 ay ile sınırlandırdı!


    Dolandırıcılık 2) Hat iptali Dolandırıcılığı


    Geldik Kasım ayına dedim ben bunlar 2. dönem paketi paketi geçirmeden hattı iptal edeyim. Hem paketten dolayı cayma bedeli çıkmaz. Sadece ödenmemiş faturaları öderim. Bu arada Kasım ayında interneti kapatmalarına rağmen interneti kullanmışım gibi 200+ tllik fatura geliyor.

    Sen mi yaman ben mi yaman dedim gidip edevlet üzerinden 3 kasım tarihinde Vodafone fesih başvurusu yaptım.


    Vodafone Paket ve Hat İptali Rezaleti


    6 kasım tarihinde vodafone tarafından arandım. Operatör bana paketimin cayma bedeli çıktığını (YALAN) bu yüzden sizi iyi niyet altında 3 aylık 15 tl olan pakete geçirebileceğini söyledi.

    Aslında olması gereken paketimin 11. ayında olduğumdan dolayı cayma bedeli çıkmaması ödenmemiş faturalar ve 4.5G modemin cayma bedeli olan 171 tl civarında olan ücreti almaları lazımdı.

    Operatörün gerçekten iyi niyetli olduğunu sanan ben tamam geçirin dedim. (Dilimi eşek arısı soksaydı keşke.)


    Neyse ayın 20'sinde bakam hattaki paket ne olmuş diye vodafone yanımda uygulamasını açtım ve anında kapattım. Sonra tekrar açtım. Aynı şey yazıyordu. Bir hata vs. olması lazımdı. Bu sefer telefonu kapattım açtım. Sonra tekrar yanımda uygulamasına girdiğimde artık gerçeklerle yüzleşmeye başladım.


    Vodafone 15 tl'lik paket yerine 2. dönem limitsiz redli tarifeyi başlatmış üstüne üstlük fatura kesmiş.

    Hem paketin 2. dönemini başlatmış. Telefonda aranan pakete geçirmemiş.

    2 aydır her türlü iletişime kapalı olan hatta fatura kesmiş.


    Vodafone Paket ve Hat İptali Rezaleti


    O zaman oturup araştırdım. 6 kasımda arayan operatörün yalan söylediğine emin oldum. Gidip şikayetvar'a ve Btk'ya şikayet açtım.

    Şikayetvarda sitesinde yayınlandıktan sonra bugün 23 kasım tarihinde arandım.


    Bu sefer başka bir operatör hattınız pasif duruma düşmüş ondan dolayı 15 tl'lik pakete geçirememişiz diye bir takım şeyler söyledi. Sonrasında ise iyi niyet (!) adı altında 2. dönem limitsiz redli paketin cayma bedelini iptal edeceklerini fakat 2. dönemden gelecek faturayı ödemem gerektiğini söyledi. Yani hizmet almadığım paketin bana yanlışlıkla geçirilen paketin ücretini ödememem gerektiğini söyledi. ŞAKA DEĞİL.


    Bir kez daha tüketici hakem heyetine gideceğim. Yalnız bu sefer kanıtları ve belgeleri daha iyi sunmam lazım. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dugers -- 23 Kasım 2021; 19:19:59 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.