Şimdi Ara

Vodafone otomatik ödeme sisteminde yaşanan problem

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
2.443
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Otomatik ödemede Vodafone telefon hattına ait talimatım mevcut idi.Talimat ödenmeyince farklı bir bankadan ödedim fakat daha sonra gördüm ki faturam 2 farklı bankadan ödenmiş durumda.Vodafone’u aradım iban bilgisi aldılar ve iade yapacaklarını söylediler.2 ödeme de kredi kartı ile gerçekleştirilmişti neden iban istendi ve benzer süreci yaşayan varsa bilgilendirebilirse cok sevinirim..
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >



  • Bende sana benzer bir olay basima tt de geldi ben musteri hizmetlerini arayip durumu anlattigimda bir sonraki faturada 2 defa odenen tutar faturadan dusuluyormus bana istersen iade edelim istersen bir sonraki faturadan odenen tutar duser dedi bende bir sonraki faturadan dussun dedim ben sorunu oyle halletmistim ama sen dikkat et parani almaya bak bu vodafone kullandigim zaman bana sorun cikardi biraz burumun ustune gittim para odediler siz beklerseniz sizi oyalayabilir vodafone

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aynısı benim başıma geldi son ödeme gününde yapı kredi ödemesine rağmen vodada ödenmemiş görünüyordu bende başka kartla ödedim sonra voda kartımdan parayı çekti 2 kere ödemiş oldum meğer otomatik ödeme talimatı da Vodafone'da ödeme gününde 1 gün sonra sabah 9 da giriliyormuş :)))) fazla ödediğimde diğer aydan düştü ben öyle istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serseri441907 kullanıcısına yanıt
    Kredi kartindan cekim olduysa birdaha odemeye gerek olmuyor aslinda

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • phasan P kullanıcısına yanıt

    Aynen fakat ben ödenmedi diye panik yaptım vodafone dede gözükmüyordu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serseri441907 kullanıcısına yanıt
    ben oderim.nankadan odendiginde bazen benim tt hattimda da aynisi olur ama sikinti yapmiyorum

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Benzer durum ile karşılaşan arkadaşlar icin cozum sürecini aktarayım; web üzerinden Vodafone sayfasının en alt kısmında yardım başlığının altinda borç alacak sorgulama var bu alandaki bilgileri doldurup talep açtığınızda 2 gün içerisinde iade işleminiz hesabınıza yapılmaktadır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • benzer durum benimde başıma geldi hem otomatik ödemeden çekmiş hemde k.kartında bende çok ugraştım nasıl olurdiye o müşteri hizmetleri bu müşteri hizmetleri zor bela geri aldım ödemeyi.

  • ElvedaTR kullanıcısına yanıt
    Aynı şekilde bende ödemeyi aldım ama uğraştım.Önce aradım işlem başlattıklarını söylediler daha sonra iade olmayınca tekrar aradım işleminiz bulunmamaktadır dedi,web üzerinden şikayet alanından talep oluşturdular ondan sonra 2 gün içinde iade hesaba yapıldı

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.