Şimdi Ara

Vodafone nun beceriksizliği ve yaşanılan çaresizlik

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
458
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Deli gibi tavsiyem sonrasında damat dayanamadı telefonunu Turkcell den Vodafone na taşıdı.

    Bekleme süreci normal geçti. Taşıma işlemi bitip zamanı gelince Vodafone sim kartı taktık.

    Ve sorun o an başladı. Hat üzerinden arama yapabiliyoruz ancak arama gelmiyor. İnternet e bağlanmıyor. SMS gelmiyor.

    Sayısız kere Mh hizmetleri arandı çözüm olmadı. Ya 48 saat bekleyin diyorlar ya da sorun çözülmüş gözüküyor diyorlar.

    Taşımanın yapıldığı bayi çözüm üretmiyor. Söylediği tek şey " ben daha önce böyle bir şey görmedim"

    Numara Vodafone dan aranınca hiç çalmadan boşa düşüyor başka operatör den aranınca "böyle bir numara kullanılmamaktadır" diyor.

    Yaklaşık 1 haftadır saçma sapan bir durumda hiç bir yetkiliden cevap alamadan bekliyor ve çözüm uretsinler diye her kapıyı çalıyoruz. Ancak nafile...

    Arada Mh muhteşem fikir üretiyor ve diyor ki "yanımda uygulamasına girin oradan vs vs..." diyoruz ki şifre yok Mh ben size SMS yolladım. Biz yine diyoruz ki sorun zaten SMS alamamamız, gelmiyor SMS ler.. Mh diyor ki e napayim ben yolladım.......

    Döngü böyle gidiyor ve Vodafone nun da artık iyiden iyiye geriye gittiğini anlıyorum...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 17 Ağustos 2023; 19:36:46 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Hocam garip olacak ama hiç telefonu 2G ye 3G ye alıp denediniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt
    Aynısı bundan 6 sene önce başıma geldi, yedek hattımı faturalıdan faturasıza geçirmiştim. Ufak bir borcu kalmıştı iş güç vs derken unuttum tabi hat geçici olarak iptal edilmişti, neyse ödedim bu defa ben arama yapıyorum bana sms geliyor ama biri beni aradığında "aradığınız numara geçici olarak servis dışıdır" uyarısı veriyor. Müşteri hizmetleri sim kart değiştirin dedi değiştirdim olmadı, hat aktif olarak görünüyor ama dışarıdan arama gelmiyor. Vodafne genel müdürlükte zamanında çalıştığım için sistemlere az çok hakimim, müşteri hizmetlerinde en üst yetkili ile görüşüyorum hatta sorunun nererden kaynaklandığını anlatıyorum şikayet kaydında belirtin diyorum yok abi olmuyor. 1.5 ay böyle geçti en sonunda ekşisözlükte başlık açtım çok geçmeden 2 saat sonra beni aradılar ve mobil ekibin geleceğini söylediler. İşim gereği günün 10 saati belediye'de dışarda çalışıyorum, çalıştığım sokağı söyledim ve 1 saat sonra mobil ekip geldi açtılar bilgisayarı sisteme girdiler. Ben onlara hatanın nerede kaynaklandığını söyledim hatta adam sen nereden biliyorsun diyince telefonumda vodafone genel müdürlük kartımı gösterdim ve dediğim gibi yaptılar hat düzeldi. Sorun şundan kaynaklanıyordu, şimdi hatlar geçici iptal edileceği veya borçtan dolayı kapanaçağı zaman o işlemi yapan bir ekip var arka planda. Bunlar benim hattı geçici iptal ederken orada yanlış yeri işaretlemişler bundan dolayı 1.5 ay sorun yaşadım, sizin gördüğünüz gibi herşey otomatik olarak sistem kendi yapmıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • KISKANIYORLAR K kullanıcısına yanıt

    Hocam telefon çift sim li...

    Önce öteki kart yuvasına taktık olmadı telefon değiştirdik olmadı ios telefona taktik olmadı.

    Sizin mesajı okuyunca 2/3g ye aldık ve Malesef yine olmadı.

    Teşekkürler bu arada...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türbülans Havayolları A.Ş T kullanıcısına yanıt

    Hocam sen işin içinden biri olarak bu kadar zor hallettiysen / derdini anlatabildiysen biz yanmışız...


    Ben çok uzun süredir Vodafone kullanıcısıyım. Üzülerek şunu fark ediyorum özellikle ilk cephe müşteri temsilcilerinin (sanırım taşeron) kalitesi, bilgi seviyesi, problem çözme yetisi korkunç derecede düştü ve düşmeye devam ediyor.


    Bizim macera nerede ne şekilde sonlanacak bakalım...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt

    Hattı tekrar taşımayı deneseydiniz beklemekten daha çabuk çözülebilirdi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Garip bir şekilde çözüleceğine inandık.

    Böylesine "net" bir sorunu Vodafone halleder diye düşündük ve biz de sanırım girdaba kapıldık.


    Yanlış bilmiyorsam 14 gün içinde taşıma işlemi iptal edilip eski operatör e dönülüyor.


    Bu süre geçmeden (Yarın / öbür gün ) sanırım geri döneceğiz...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt

    Yeni hat ve devir harici süre yok taşıma yapabilirsiniz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Bilmiyordum...

    Çok teşekkür ederim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki size verdikleri sim kartında bir problem vardır. Yeni bir sim kartı verip ona taşımayı deneseler? Gerçi bu kadar rezillikten sonra ben bir daha denemezdim sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 sene önceydi numara taşıdım ve benzer sorunu bende yaşadım. Telefon hattı yoktu, vodafonedan arayınca dıd diyor kapanıyor, diğer operatörlerden arayınca böyle bir numara yoktur diyordu. Taşıma sisteminde hat vodafone da gözüküyordu. Bayi uğraştı, kaç tane kayıt açıldı. 15 gün telefonum kapalı kaldı. En sonunda hattı taşıyarak sorunu çözdüm. Sanırım hattı taşındıktan 1 hafta sonra aradılar numarayı taşıdığınız için işlem yapamıyoruz dediler.  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hattı taşıyın başka operatöre kurtulun İstanbul'un ortasında dahi çekmiyor.

  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Sim kart değişti ama değişen bir bir şey olmadı...

    Yukarıda ki arkadaşlarin da dediği gibi Vodafone hiç bir şekilde çözüm üretmedigi için hattı taşımaya karar verdik.


    Önce Turktelekom a gittik. Elemanlar

    "bizim btk ile anlaşmamız var 90 günden önce hat Taşırsaniz fazla fatura ve hat iptali ile karşılaşabilirsiniz"

    Gibi sacma bir cevap verdiler.


    Bizde tekrar turkcell e gittik onlar "taşıyabilirsiniz sorun olmaz zaten 14 gün cayma hakkınız var"

    Dediler ve tekrar başa dönüp turkcell e geri döndük.


    Şimdi 3 gün gelmeyen aramalar ile geri taşınmasını bekliyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 19 Ağustos 2023; 22:55:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt

    Hat taşımak istiyorum deyin yeter gerisini niye karıştıyorsunuz ki

    he deyin geçin siz işlemimi yapın lütfen deseydiniz .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt

    Hocam turkcell e dönelim hat normal e dönsün de ardından tt ye geçmek için bir daha taşırız....


    Bilgiler için teşekkür ederim...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tasidigin yerlealakali sana yanlis sim karti vermis olmasin benim basim daha oncen eski yilar geldi Turkcel Vodafone tasidim hatti taktim sebeke yok bayi bana yanlis kart vermis bayi gitim olayi cozduk sorun Vodafone da degil becereksiz bayilik yapan kisilerde arastir tasidigin yere git

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • True_Sun kullanıcısına yanıt

    Çok uğraşıyorsun o yüzden  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.