Merhaba arkadaşlar. Ben vodafone net hizmetimi 07/11/2019 tarihinde, taşınma sebepli alt yapı olmaması nedeni ile iptal formunu faksladım. Hat sahibi ben değilim. Hat sahibine gelen mesaj şudur (55***** numaralı hizmetiniz talebiniz üzerine iptal edilmiştir. İnternet aboneliğiniz kapsamında temin etmiş olduğunuz modemin iadesi ile ilgili ayrıntılı bilgi içinhttp://vftr.co/) Bu şekil de mesaj geldi. Bunun üzerine kontrol etmek amaçlı vodafone bayisine gittim bana söylenen hattın dondurulmuş olduğu idi. Meğerse hat sahibi aranıp taahütün bittiği zaman iptal edileceği söylenmiş. Hat sahibi başka bir ilde olduğundan dolayı bu olayı öğrendikten sonra arayıp teyit ettim. Şimdi benim sormak istediğim alt yapı olmayan yeni adresimde 08/11/2019 da alt yapı türktelekom tarafından sağlandı. Bu durumda alt yapı olmamasından dolayı iptal etmek istediğim hizmet iptal olacakmı yoksa alt yapı geldiği için devam mı ediyor. Taahütüm 28/12/2019 da bitecek benim tekrar taahüt günü iptal formu göndermem lazım mı ? Taahütten kaç gün önce dilekçe yada form gönderebilirim çünkü ulaşmadı felan olayı ile uğraşmak istemiyorum. Birde bu dondurma olayı varken iptal formu gönderebiliyor muyuz yoksa dondurma kaldırılmalı mı önce. Son olarak ben iptal formunu verdiğimde altyapı yoktu şimdi var iptal olursa eğer ben taahüt cezası mı ödeyeceğim. Yardımcı olursanız çok sevinirim...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme