< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Vodafone net iptal çilesi (3. sayfa)
-
-
ben de vodafone net ile ilgili mantıksız şeyler yaşarken kendimi burada buldum
8 gün var taahhüt bitmesine, aradım devam edelim dedim 200 mbs yok 100 ile devam edin dediler
ben de dedim nette var tarifelerde
sadece yeni abonelere dediler ki öyle bir şey yazmıyor
aferin helal olsun dedim
o zaman iptal edin yeniden abone olalım dedim
21 inde arayın dediler (son gün)
sonra meğersem son 30 gün cayma bedeli olmadan iptal oluyormuş resmi olarak, öğrendim
aradım iptal edin dedim
e-devlete başvurun dediler
e hani 21 inde iptal oluyordu telefonla dedim
e-devlet dediler
e-devlette fatura sorgulamada abonelik var
fesih kısmında yok :) şaka gibi
araştırdım ohooo uzun zamandır böyle imiş
160 ı aradım e devlet yetkilisi ile ve 120 yi arayıp btk yetkilisi ile görüştüm
veri girişi vodafone tarafından yapılıyormuş e-devlete yani vodafone bile isteye borç sorgulama kısmına veriyi girmiş ki borcunu görsün desin demiş
ama fesih kısmına veriyi girmemiş ki iptal edemesin
tüm bunları ekran görüntüleri ile hem BTK ya hem Cimere yazdım ki ciddi bir yasal ihlal, kurum yasal fesih sürecini engelliyor ve tüm haksız faturalandırmaların iptali, bu açık hukuku hiçe sayma girişimi nedeni ile cezai işlemlerin uygulanması falan filan yazdım
bakalım ne olacak, ek bir cezai durum olursa o zamanda tüketici hakem heyetine gidicem; en azından şikayetlerim kayda geçti ki zamanında başvurduğum görülsün, müşteri hizmetleri ile konuşmalarım da kayıtlara geçti yasal olarak saklamak zorundalar, gerekirse onlar da istenir hukuki sürece göre
tabi burada milyonlarca aboneden alınan trilyonlar söz konusu olduğundan az sayıda kişinin hakkını savunması nedeni ile ödedikleri adamları etkilemiyor, gerekirse genel bir ceza davası açmak lazım
asıl cezayı kesecek olan BTK
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boramat -- 14 Aralık 2021; 0:26:20 >
-
şikayetlerden sonra e devlettte göründü oradan iptal istedim net kesildi ama hala abonelik var
-
Ben de 5 subatta bitecek olan aboneligimin iptali için bugün e devletten İnternet bankacılığı kanalı ile giriş yapıp abonelik fesih başvurusu yaptım. 5 dk bile sürmeden İnternet kesildi. E devlette abonelik kaydım yok gözüküyor. Bir SMS geldi. 0850 542 5 542 den bir kere aranacakmışım. Aramaya dönmem önemli imiş.
Benim amacım kampanya birimi arasın indirimli teklifte bulunsun idi :) ama e devlet sert çıktı. 6 yıllık Vodafone net kullanıcısiyim. Çok memnunum. Ama fiyat pahalı gelince, kampanya birimince indirim teklifi için bir defa arandim onda da yüksek fiyat verdiler. Ben de böyle bir yönteme baş vurdum ama sanırım ters tepti :)
Yani e devletten fesih başvurusu direk sonuç veriyor haberiniz olsun.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İnternet bankacılığı dediğiniz tam olarak ne oluyor? Ben uygulama üzerinden giriş yaptığımda mobil imza istiyor. Anlamadım bı turlu yardımcı olur musunuz
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
E devlette en başta giriş seçenekleri geliyor ya oradan İnternet bankacılığı seçeneğini seçtim. Onunla girdim.
İlk 3 ay 50 TL sonraki aylar 80 TL olmak üzere 50 mbit download ve 8 mbit upload ile Vodafone nete devam kararı aldım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Teşekkür ederim denedim sen şanslıymışsın, benim e devlette Vodafone kaydım bile gözükmedi. Faks çekicem bakalim ne olacak
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bunun cozumu var btkye sureklı sıkayet edıp mahkemeye verıp bınlerce ınsana hala aynı seyı yaptıklarını soylmeek gerekıyor kı bınlerce ınsanı dolandırıyorlar aynı sekılde. PAranızı aide isteyın bısekılde ıade etmek zorundalar tuketıcı haklarına basvurun mutlaka alın
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9F9095222 -- 7 Mart 2022; 17:50:5 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X