Şimdi Ara

Vodafone net aktivasyon sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24.12.2020 tarihinde yeni evime taşındığım için nakil talebinde bulundum. Alt yapı daha iyi olduğu için paketimi de yükseltmek istedim. İlk olarak 89.90 TL olarak sunulan 50mb VDSL paket 114.90 TL olarak değiştirildi. Dedim bu fiyata teklif ettiniz bu olacak siz bilirsiniz dediler. Neyse kabul ettim. 26.12.2020 tarihinde kuruluma geldi arkadaş. Abi keşke yeni modem alsaydın seni bayağı bir uğraştıracaklar dedi. Kurulumu yaptı. Kullanıcı adı şifre oluşmamış o yüzden gitti. 28.12.2020 tarihinde bir arkadaş daha geldi. Kurulumu yaptı modem IP de aldı ama aldığı IP 10.56 denilen hatalı IP olduğunu söyledi. Akşama kadar düzeleceğini düzelmezse müşteri hizmetlerini arayıp 10.56 hatası dersen onlar halleder abi dedi gitti arkadaş. Akşama kadar İnternet gelmedi ben de doğal olarak müşteri hizmetlerini aradım. Aktivasyon süreciniz devam ediyor 10 gün süresi var dendi. Tamam dedim. Şuan itibari ile 26sını baz alırsak 13 gün geçti hala internetim bağlanmadı. Ne zaman arasam her temsilci farklı şeyler söylüyor. Abonelik haklı fesih talebinde bulunamıyoruz. Btkya düşen 7sindeki şikayet kaydını ve neden çözümlendi yazıyor diye soruyorum bizde böyle kayıt görünmüyor diyorlar. Bir gün Türk Telekom a suç atıyorlar. Birgün genel arıza var diyorlar. Öbürkü gün saha ekibinin yapacağı bişey diyorlar. Bir sonraki gün aktivasyon ekibinin işi diyorlar. Valla gına geldi artık. Hem Vodafone net hem de red müşterisiyim. Çok fena şaşırttı beni. İki tane hizmet numaram gözüküyor. En kısa sürede sorununuzu çözeceğiz diyorlar. Bakalım o süre ne zaman olacak. Vodafone net aktivasyon sorunu







  • Size şöyle bir taktik vereyim. Cayma bedeliniz 120 tl den az çıkıyorsa ve bunu türk.net ödüyor. Türk.net e geçiş yapın ve bunlardan kurtulun. Bunlara kolunu veren bacağını kaptırıyor bilginiz olsun. Türk.net te 1 ayda bedava.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E2D77F344 -- 8 Ocak 2021; 22:4:41 >
  • Cayma bedeli 1100 TL hocam. Yoksa çoktan geçeceğim. 16mb internet taahhütsüz 300tlymiş ben 69 liraya alıyormuşum. 😂😂😂
  • spawn_67 S kullanıcısına yanıt

    YUHHH . o nasıl bir cayma bedelidir. Hizmet veremedikleri için şikayet edeceğim iptal edin de bence.

  • Şikayet ettim hocam btkya dünkü şikayeti çözüldü diye işaretlemişler birde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spawn_67

    Şikayet ettim hocam btkya dünkü şikayeti çözüldü diye işaretlemişler birde.

    direk vodafone bayisine gidip konuş bence.

  • Bayiler biz bakmıyoruz diyor
  • Bende vdsl pakete geçiş yaptım.15 gündür hat yok.Elli kere şikayet kaydım var ama nafile.Btk yada kayıt bıraktım bir şey olmadı.

  • mrti14 M kullanıcısına yanıt
    Birebir aynı durum bende ki de. Hiçbir şey yapmıyorlar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.