Şimdi Ara

Vodafone Mobil Tv (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
650
Cevap
1
Favori
56.004
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Özgür kardeşim teşekkürler ayar için.. Her şey tamam ama medya oynatıcıdan akış ayarları diye bir şey yok bizde.. Sanırım tek o eksik kaldı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dincerZ

    Özgür kardeşim teşekkürler ayar için.. Her şey tamam ama medya oynatıcıdan akış ayarları diye bir şey yok bizde.. Sanırım tek o eksik kaldı..

    medya oynatıcıda var bende öyle ayar yeri bende pek anlamıyorum telefondan öyle bir ayar yoksada dene belki girer
  • arkadaşlar şimi test yaptım
    n95 var kablo ile tv ye bağladım ses net ama görüntüde sorun var
    telefonda görüntü nasılsa tvde de o şekilde gösteriyor
    telefonda tam ekran yapınca tv dede tam ekran çıkıyor
    ama telefonda tam ekran yapınca görüntü yan oluyor,tvde de görüntü yan duruyor
    gerçektende tvyi yan yatırmak lazım
    şaka derken gerçek oldu


    tv nin hemen sağında telefon var onada bakarsanız tam ekranda görüntü yan duruyor,tvdede yan duruyor

     Vodafone Mobil Tv

     Vodafone Mobil Tv



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baris195 -- 2 Ağustos 2009; 15:40:27 >




  • uygulamaya ulaşmak için tıklayın. diye gelen mesaja tıklıyorum.data hesabı yok diyor.nasıl yapmama gerekiyor ayarları.
  • Var ama ben yaptım bir çözüm olmadı. medya oynatıcıda seçenek indirilenler kısmında var göreceksin... ama ben hala yanıt yok uyarısını alıyorum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: dincerZ

    Özgür kardeşim teşekkürler ayar için.. Her şey tamam ama medya oynatıcıdan akış ayarları diye bir şey yok bizde.. Sanırım tek o eksik kaldı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korner12

    Açılmasını bekledim derken ? ben müşteri hizmetlerini aradım onlarda bana 48 saat bekleyin çözeceğiz dediler acana aynı olay mı kanallara bağlanamıyorum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: _ZeratuL_

    Bu gün deneme şansım oldu yaklaşık 2 gün aboneliğin açılmasını bekledim ama beklediğime değdi görüntü kalitesi süper kanala bağlandıktan 10 saniye sonra görüntü iyice netleşiyor yanlız yeni kanallarında eklenmesi lazım çeşitlilik gerekli



    bari 1 ay bedavaya 2 gün daha ekleseler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: baris195

    arkadaşlar şimi test yaptım
    n95 var kablo ile tv ye bağladım ses net ama görüntüde sorun var
    telefonda görüntü nasılsa tvde de o şekilde gösteriyor
    telefonda tam ekran yapınca tv dede tam ekran çıkıyor
    ama telefonda tam ekran yapınca görüntü yan oluyor,tvde de görüntü yan duruyor
    gerçektende tvyi yan yatırmak lazım
    şaka derken gerçek oldu






    Konu dışında konu aç hocam




  • özgür kardeş dedigin herşeyi yaptım ama yine yanıt yok diyor akış ayarınıda yaptım adım adım foto çekip yolarmıısn benim tel 3120c izlemek istiyorum artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: korner12

    Var ama ben yaptım bir çözüm olmadı. medya oynatıcıda seçenek indirilenler kısmında var göreceksin... ama ben hala yanıt yok uyarısını alıyorum...
    quote:

    Orijinalden alıntı: dincerZ

    Özgür kardeşim teşekkürler ayar için.. Her şey tamam ama medya oynatıcıdan akış ayarları diye bir şey yok bizde.. Sanırım tek o eksik kaldı..





    Hocam hissediyorum çözüme çok yaklaştık.. O akış ayarlar kısmında MOBİL TV de seçiliyor.. Ama o şekilde yine olmadı.. Ufak bir yerde hata yapıyoruz sanki..
  • medya sunucusuna bağlanılamadı diyor şimdide.
  • yapılandırma ayarlından varsıyaln yapılandırma ayarını :vodafone live tercih edilen erişim noktasınıda:vodafone mobile tv yapın bakalım olcakmı
  • evet açalıcak allahın ziniyle bilgisayarın başından ayrılmıyorum üç gündür takipteyim özgür kardeş adım adım ne yaptıgını yazarsan nokia javaların menüleri aynı nerdeyse yanıt yok uyarısı alıyorum bende arkadaşlar gibi hadi bi bakıver
  • onuda yaptık yine olmuyo adım adı yaptıgını aynısını bi yazıver sana zahmet teşekkürler şimdiden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dincerZ


    quote:

    Orijinalden alıntı: baris195

    arkadaşlar şimi test yaptım
    n95 var kablo ile tv ye bağladım ses net ama görüntüde sorun var
    telefonda görüntü nasılsa tvde de o şekilde gösteriyor
    telefonda tam ekran yapınca tv dede tam ekran çıkıyor
    ama telefonda tam ekran yapınca görüntü yan oluyor,tvde de görüntü yan duruyor
    gerçektende tvyi yan yatırmak lazım
    şaka derken gerçek oldu






    Konu dışında konu aç hocam

    açtım bakabilirsin




  • Benim medya oynatıcının AKIŞ AYARLARında gördüğüm MOBİL TV ayarı Turkcell den aldığım MOBİL TV ayarıymış.. Turkcellden de denemek için ayar istemiştim.. Şimdi mesele şu.. Turkcellden aldığım ayar oraya geçmiş ama neden Vodafone'un Mobil Tv ayarı medya oynatıcıda gözükmüyor..
  • hadi özgür bildaer çöz şu işi bekliyorum sabısızlıkla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dincerZ

    Benim medya oynatıcının AKIŞ AYARLARında gördüğüm MOBİL TV ayarı Turkcell den aldığım MOBİL TV ayarıymış.. Turkcellden de denemek için ayar istemiştim.. Şimdi mesele şu.. Turkcellden aldığım ayar oraya geçmiş ama neden Vodafone'un Mobil Tv ayarı medya oynatıcıda gözükmüyor..


    oo hocam sen baya ilerleme katetmişsin anlaşılan şimdi okudum da topiği tekrar :)
    ben hala yerimde sayıyorum desteklenmiyor mesajını halledebildinmi sen yani üyelik yapabildinmi ? eger hayırsa nereleri tırmalıyosun bana da söölede beraber kovalıyalım bende mobil tv lafı telefonun hiçbir yerinde gecmiyo vodafonelive üzerindenmi ugrasıyosunuz ?
  • hala yanıt yok diyo çözecek birileri yokmu forumda herkes izliyo biz anca boş ekrana bakıyoruz
  • desteklenmiyor mesajı sadece mobil tv uygulamsı için geçerli öyle olanlar live üzerinden seyredecek yani javalar ama olmuyo işte
  • @KIRKY hocam sen MTV AC mesajlarına devam et.. Şu an için yapacağın başka bir şey yok
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.