Şimdi Ara

Vodafone Hatalı Htc Desire 816 G Sattı Başım Dertte

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Android Telefonlar >> HTC >> Vodafone Hatalı Htc Desire 816 G Sattı Başım Dertte
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2523 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    johnny_bravo_


    Herkesin bayramı mübarek olsun arkadaşlar Allah hepimize sevdiklerimizle nice mutlu bayramlar nasip etsin tekrar tekrar..

    Biraz uzun bir konu olabilir nereye açacağıma karar veremedim bu yüzden göz önünde olsun diye burayı tercih ettim

    25 Haziran 2015 tarihinde Vodafone Kocaeli ..... A.Ş isimli bayiden üzerime kayıtlı hattıma 24 ay taahüttle HTC DESİRE 816G model cep telefonu aldım..Fakat aldığım günün akşamı sıfır kutusundan çıkardığım telefonda bazı anormallikler fark ettim ilk başta önemsemedim ama sorun giderek büyüyünce telefonu 27 Haziran sabahı aldığım bayiye geri götürdüm..((Telefon menüye girdiğim zaman arama ekranında mesaj menüsünde vs vs bilimum uygulama sırasında kendi kendine işlem yapmaya başlıyor kendine kendine mesaj yazıyor oradan çıkıp arama yapıyor facebook açıyor internete giriyor kameraya geçip foto çekiyor oyun açıyor hiç bir şekilde müdahale edilmiyor sadece ekranı kilitleyince duruyor tekrar açınca 10 saniye sonra aynı şeyler oluyor ve artı olarak kamerası ile çektiğim bütün videolarda aşağıdaki resimlerde görüleceği gibi pembe ve yeşil çizgiler çıkıyor..

    1300 lira değerindeki 1080p video çekebilen bir telefonun çektiği videolar işte aşağıdaki şekilde bariz bir şekilde hata olduğu zaten belli oluyor







    bahsettiğim durumlarla bayiye gittiğimde tek başına bir şey yapamayacağını servise gönderebileceğini ona göre karar verebileceğini belirtti bende biraz cahillik birazda çaresizlikle kabul ettim ve 24 saat dahi kullanılmayan cihaz 27 Haziran 2015 tarihinde Teleservice'e gönderildi..
    Binbir zahmetle telefonu 16 Temmuz 2015 Perşembe günü geri aldım..24 saat dahi kullanılmayan telefon serviste yedek parça değişimi yapılmış ve komple ekran değişimi yapılmıış..Bu noktada zaten telefonun sıkıntılı olduğu bariz şekilde ortaya çıktı..Bende yine cahilliğimin etkisiyle telefonu o şekilde düzelmiştir lanet olsun diyerek geri aldım.Fakat aynı günün akşamında hiç bir şeyin düzelmediğini aksine belirttiğim aynı şikayetlerin dahada artmış olduğunu fark ettim..Maalesef araya bayram tatili girdiği için böylece kaldım telefon bahsettiğim şikayetler dolayısıyla neredeyse kullanılmayacak derecede şuanda..

    Bayram tatilinde gittiğim İzmir'de arkadaş ortamında tesadüfen ortak arkadaş vasıtasıyla İzmir'de teknik servis zinciri olan bir arkadaş ile tanıştım direk telefonu önüne koydum kardeşim geçmiş olsun başına iş almışsın uğraşacaksın dedi..Kamera sorunu ile ilgili pikseller ve kameranın kendisiyle ilgili olduğunu bahsettiğim uygulama açma kitlenme olayınında kesinlikle ekran ile yazılım ile alakalı olmadığını sorunun telefonun ana kartı ile ilgili olduğunu mutlaka komple iade edilmesini yada yeni telefonla birebir değişim yapılmasını tamirinin imkansıza yakın olduğunu belirtti..

    Sabah aldığım yere geri gideceğim inanılmaz derecede sinirliyim...Bu noktada izlemem gereken yollar ne olmalıdır..Tekrar servise gönderelim diyecek muhtemelen iade dediğimde taahhütlü olduğu için vodafone da iade işleminin olmadığı gibi bazı bilgiler edindim internetten komple değişim mi isteyeceğim ...

    Tüketici haklarına şikayet edeceğimi söyleyeceğim bu konudaki prosedürler nelerdir..Bilgisi olan arkadaşlardan rica ediyorum yardımcı olmalarını...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi johnny_bravo_ -- 19 Temmuz 2015; 22:58:53 >



    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2523 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    johnny_bravo_


    Arkadaşlar hiç mi bilgisi olan yok??
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2523 Mesaj
    Eski Kullanıcı Adı:
    johnny_bravo_


    ????
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    831 Mesaj
    Sıkıntı yapma, değişim yada iade olmazsa tüketici hakem heyeti var.

    Atla deve değil, verilmemiş sadakalarınıda ver ..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Onuncu köyün yolcusu...
  • Çavuş
    88 Mesaj
    aslında ilk aldıgın gün direk telefonu değiştirindesen olurdu sanarsa 7 gün icinde direk iade edebiliyorsun gibisinden birşeyi vardı
    ordaki adamın hatası direk yenisini vermesi gerekirdi sana

    her türlü değiştirirler sıkııntıya gerek yok



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MUCAH1T -- 21 Temmuz 2015; 14:40:15 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
SEO
SEO
Bey Azura
üniversite
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,234
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.