Şimdi Ara

Vodafone 'CEPNET PAKETİ' 13 TL'ye Sınırsız İnternet! (Abone Alımı Bitmiştir) (276. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.849
Cevap
27
Favori
1.193.257
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Giriş
Mesaj
  • peki maksimum kaç kb down - up hızına erişiyorsunuz ?
    _____________________________
  • Bu 8 liralık tarifeden verim alamadım. tek sayfa bile açmakta zorlanıyor.

    7610 telefon kullandığımızdan mıdır acaba? Çeng çüng ucuz bir tel alsak daha hızlı sayfa açar mı?
    _____________________________
  • Telefonun 3g desteklemiyor. Edge ile ping değerleri yüksek çıktığından azda olsa 3g destekli telefonla hız farkı olacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sereye

    Bu 8 liralık tarifeden verim alamadım. tek sayfa bile açmakta zorlanıyor.

    7610 telefon kullandığımızdan mıdır acaba? Çeng çüng ucuz bir tel alsak daha hızlı sayfa açar mı?
  • Bu cepnet ile daha önceki aylarda kaç mb internet kullandığımızı nereden öğrenebiliriz? az kullanıyorsam değiştirmeyi planlıyorum da..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    Bu cepnet ile daha önceki aylarda kaç mb internet kullandığımızı nereden öğrenebiliriz? az kullanıyorsam değiştirmeyi planlıyorum da..

    telefonun sayacı yoksa ne kadar kullandığınızı öğrenemezsiniz önceden self serviste gösteriyordu artık yanlış gösteriyor
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dEs_

    Telefonun 3g desteklemiyor. Edge ile ping değerleri yüksek çıktığından azda olsa 3g destekli telefonla hız farkı olacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sereye

    Bu 8 liralık tarifeden verim alamadım. tek sayfa bile açmakta zorlanıyor.

    7610 telefon kullandığımızdan mıdır acaba? Çeng çüng ucuz bir tel alsak daha hızlı sayfa açar mı?




    doğru diyor 3g li telefon ile gayet iyi açıyor .
    bilgisayara bağlayınca da gayet rahat.
    _____________________________
    Türkiye Türklerindir
    Baba bana subaru al

    PSN : Jeopol
  • 3 aylık vodemnet paketi almıştım 2 ay hızım 5mbit altına hiç düşmemişti 3 gündür hız içler acısı bazen oluyor siteyi bile açamıyorum 15 gün sonra tahahhüt bitiyor 2gb kotam kaldı onu kullandırtmayacaklar bana.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c_._s -- 14 Haziran 2011; 15:14:40 >
    _____________________________
  • BB 9300 3G kullanıyorum vodafone hattım var aylık cepnet paketi kullanıyorum, netbook notebook üzerinden internete girersem extra ücret öder miyim?
    Bağlantıyı Blackberry desktop managerden kurmam gerekiyor başka bir yerden mi kurmam gerekiyor?
    _____________________________
  • ARKADAŞLAR..BEN AVEADAN VODAFONE GEÇECEM..BİLGİ ALMAK İÇİN VODAFONE GİTTİM.BANA CEPNET İLE İLGİLİ BİLGİ İSTEDİM..MP3 ,RESİM.FİLM.VS..DOWLOAND YAPARSANIZ..AYRICA ÜCRET YANSIR DEDİ..SADECE GEZMEK İÇİN BU İNTERNET KULLANILACAK DEDİLER..BİLGİNİZ VARMI..BİRAZ TRSTIM..KONU İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARMI..YADA UYGULAMA FARKLIMI...ANKARADAN ..BAYİ KIZILAY.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osce

    ARKADAŞLAR..BEN AVEADAN VODAFONE GEÇECEM..BİLGİ ALMAK İÇİN VODAFONE GİTTİM.BANA CEPNET İLE İLGİLİ BİLGİ İSTEDİM.**** ,RESİM.FİLM.VS..DOWLOAND YAPARSANIZ..AYRICA ÜCRET YANSIR DEDİ..SADECE GEZMEK İÇİN BU İNTERNET KULLANILACAK DEDİLER..BİLGİNİZ VARMI..BİRAZ TRSTIM..KONU İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARMI..YADA UYGULAMA FARKLIMI...ANKARADAN ..BAYİ KIZILAY.


    Ayrıca ücret yansıyacağı olayı doğru değil. Tamamen sınırsız bir internet hizmeti bu. Sadece yavaş.
    _____________________________
    Nokia Şarjı Bulunur
    Çağrılık Kontör Mevcuttur
    Okeye 4. Tavlaya 2. Olunur
    Adres Tarif Edilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: osce
    ARKADAŞLAR..BEN AVEADAN VODAFONE GEÇECEM..BİLGİ ALMAK İÇİN VODAFONE GİTTİM.BANA CEPNET İLE İLGİLİ BİLGİ İSTEDİM..MP3 ,RESİM.FİLM.VS..DOWLOAND YAPARSANIZ..AYRICA ÜCRET YANSIR DEDİ..SADECE GEZMEK İÇİN BU İNTERNET KULLANILACAK DEDİLER..BİLGİNİZ VARMI..BİRAZ TRSTIM..KONU İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARMI..YADA UYGULAMA FARKLIMI...ANKARADAN ..BAYİ KIZILAY.

    daha neler
    zaten arkadaşım cepnet aylık aldığın zaman 100 mb kadar 7.2 mbps hız veriyor, 100 mb aşınca hızı 96 kbps düşürüyor, zaten 96 kbps'de video açmıyor için rahat olsun cepnetle istediğin siteye gir, gez, video seyret istersen program yükle, oyun oyna yani aklına ne gelirse onu yap ayda 8 tl veriyorsun sınırsız internete giriyorsun
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35


    quote:

    Orijinalden alıntı: osce
    ARKADAŞLAR..BEN AVEADAN VODAFONE GEÇECEM..BİLGİ ALMAK İÇİN VODAFONE GİTTİM.BANA CEPNET İLE İLGİLİ BİLGİ İSTEDİM.**** ,RESİM.FİLM.VS..DOWLOAND YAPARSANIZ..AYRICA ÜCRET YANSIR DEDİ..SADECE GEZMEK İÇİN BU İNTERNET KULLANILACAK DEDİLER..BİLGİNİZ VARMI..BİRAZ TRSTIM..KONU İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARMI..YADA UYGULAMA FARKLIMI...ANKARADAN ..BAYİ KIZILAY.

    daha neler
    zaten arkadaşım cepnet aylık aldığın zaman 100 mb kadar 7.2 mbps hız veriyor, 100 mb aşınca hızı 96 kbps düşürüyor, zaten 96 kbps'de video açmıyor için rahat olsun cepnetle istediğin siteye gir, gez, video seyret istersen program yükle, oyun oyna yani aklına ne gelirse onu yap ayda 8 tl veriyorsun sınırsız internete giriyorsun


    Bende avea mı geçsem acaba diyordum. Ne güzel 19 liraya 300 dk 3000 sms 1 GB internette bana yeter, hemde gerçek 3G hızıyla bağlanırız. Hata mı ediyorum kardeş, avea nın 3G bağlantısı nasıl dı? Vodafone da 5Mbit, Türkcell de 3 Mbit gördüm. Avea da durumlar nasıl?
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çıkışgan

    Bende avea mı geçsem acaba diyordum. Ne güzel 19 liraya 300 dk 3000 sms 1 GB internette bana yeter, hemde gerçek 3G hızıyla bağlanırız. Hata mı ediyorum kardeş, avea nın 3G bağlantısı nasıl dı? Vodafone da 5Mbit, Türkcell de 3 Mbit gördüm. Avea da durumlar nasıl?


    yerine göre fark eder ama burda avea'nın 3gsi berbat
    _____________________________
  • 100 mb kadar 7.2 mbps hız veriyor, diyosunz ama ben o hizi hiç göremiyom acaba telefondan bağlanıyorum diyemi telefon 3.6 mbps kadar destekliyo
    aysonunda yenileniyo 8 tlyi kesiyo sonra download yapıyorum 10-15kb arasında değişiyo ve bir ay boyunca hep aynı hızda kalıyo
    karşı komsumda 3g wınn var ona sordum 150kbye kadar çıkıyor diyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi akayogullari -- 14 Haziran 2011; 19:00:02 >
    _____________________________
    >>>DH FIAT MAREA KULÜBÜ<<<
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dEs_


    quote:

    Orijinalden alıntı: emretrg

    Selam arkadaşlar ben de yakında ayda 8 liralık cepnete geçmeyi düşünüyorum ancak 96'lık hızla nokia c5-03 ile yapabileceklerim konusunda bazı sorularım olacak:

    -m.youtube'da takılmadan video izleyebilir miyim ? kalite biraz düşük oluyo ama kasmadan izlencekse sorun olmaz
    -internet radyosu gibi hizmetlerden fayadalanabilir miyim takılmadan tabi ?
    -fizy gibi müzik dinlenen sitelerden kasmadan şarkı dinlenir mi bu hızda cep telefonuyla ?
    -bir de cepten normal facebooka girilebilir mi mobile facebook biraz yetersiz kalıyo çünkü beğenilen sayfalardaki fotolar bile görünmüyo onu nasıl ayarlarım ?

    cevaplar için şimdiden teşekkürler :)

    Youtube için .sis uzantılı uygulamasını yükleyerek takılmadan video izleyebilirsin.
    İnternet radyosu da rahatça dinleyebilirsin.
    Fizy kullanmadım.
    Facebookla pek ilgim yoktur ama mobil olarak da normal olarak da sitede gezinebilirsin. Face'in kendi ayarlarında resim kalitesi ile oynayarak kendine göre ayar çekersin...


    -- m.youtube da .sis uzantılı uygulamasını nasıl yükleyeceğiz. nasıl video izleyeceğiz. sorum masaüstü pc içindir. telefon için değil.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caner282828


    quote:

    Orijinalden alıntı: dEs_


    quote:

    Orijinalden alıntı: emretrg

    Selam arkadaşlar ben de yakında ayda 8 liralık cepnete geçmeyi düşünüyorum ancak 96'lık hızla nokia c5-03 ile yapabileceklerim konusunda bazı sorularım olacak:

    -m.youtube'da takılmadan video izleyebilir miyim ? kalite biraz düşük oluyo ama kasmadan izlencekse sorun olmaz
    -internet radyosu gibi hizmetlerden fayadalanabilir miyim takılmadan tabi ?
    -fizy gibi müzik dinlenen sitelerden kasmadan şarkı dinlenir mi bu hızda cep telefonuyla ?
    -bir de cepten normal facebooka girilebilir mi mobile facebook biraz yetersiz kalıyo çünkü beğenilen sayfalardaki fotolar bile görünmüyo onu nasıl ayarlarım ?

    cevaplar için şimdiden teşekkürler :)

    Youtube için .sis uzantılı uygulamasını yükleyerek takılmadan video izleyebilirsin.
    İnternet radyosu da rahatça dinleyebilirsin.
    Fizy kullanmadım.
    Facebookla pek ilgim yoktur ama mobil olarak da normal olarak da sitede gezinebilirsin. Face'in kendi ayarlarında resim kalitesi ile oynayarak kendine göre ayar çekersin...


    -- m.youtube da .sis uzantılı uygulamasını nasıl yükleyeceğiz. nasıl video izleyeceğiz. sorum masaüstü pc içindir. telefon için değil.

    real player proğramını indir
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Çıkışgan

    quote:

    Orijinalden alıntı: efem-35


    quote:

    Orijinalden alıntı: osce
    ARKADAŞLAR..BEN AVEADAN VODAFONE GEÇECEM..BİLGİ ALMAK İÇİN VODAFONE GİTTİM.BANA CEPNET İLE İLGİLİ BİLGİ İSTEDİM.**** ,RESİM.FİLM.VS..DOWLOAND YAPARSANIZ..AYRICA ÜCRET YANSIR DEDİ..SADECE GEZMEK İÇİN BU İNTERNET KULLANILACAK DEDİLER..BİLGİNİZ VARMI..BİRAZ TRSTIM..KONU İLE İLGİLİ BİLGİSİ OLAN VARMI..YADA UYGULAMA FARKLIMI...ANKARADAN ..BAYİ KIZILAY.

    daha neler
    zaten arkadaşım cepnet aylık aldığın zaman 100 mb kadar 7.2 mbps hız veriyor, 100 mb aşınca hızı 96 kbps düşürüyor, zaten 96 kbps'de video açmıyor için rahat olsun cepnetle istediğin siteye gir, gez, video seyret istersen program yükle, oyun oyna yani aklına ne gelirse onu yap ayda 8 tl veriyorsun sınırsız internete giriyorsun


    Bende avea mı geçsem acaba diyordum. Ne güzel 19 liraya 300 dk 3000 sms 1 GB internette bana yeter, hemde gerçek 3G hızıyla bağlanırız. Hata mı ediyorum kardeş, avea nın 3G bağlantısı nasıl dı? Vodafone da 5Mbit, Türkcell de 3 Mbit gördüm. Avea da durumlar nasıl?

    3g'de vodafone ve türkcell'ın hızları çok güzel ama arkadaşım avea'da 3g çok berbat
    bende türkcell 4gb paket var bu ay bu paketi aştığım için avea 1gb paket aldım(+1g daha hediye verdi toplam 2gb oldu)türkcell 3g daha hızlıydı ayrıca bir ara vodafone günlük almıştım 5 mb sonra cepnet kağnı gibi ama vodafonun normal 3g'si hızlı baya türkcelle başa baş hatta türkceli geçer.
    _____________________________




  • cepnet te çok fazla hız düşüyor mu yaww ?
    _____________________________
  • böyle bir mesajla karşılaşan oldumu acaba?
    _____________________________
  • bu paketi iptal ettim, o kadar yavaşki, iphoneda bir sayfa açılsın diye 5 dakika bekliyorum. iyice canımı sıktı. aveaya geçicem 1 sene 1 gb internet 500 dak her yöne ve 1000 sms olayından faydalanacağım. vodafone u çok beğeniyorum ama menfaatlerim bunu gerektiyor..vodafone yapsın 1 gb ı 10 tl aveaya geçmem ama oda olacak gibi değil..
    _____________________________
  • 
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.