Şimdi Ara

Vodafone bu sabah bir mesaj yolladı !!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
0
Favori
497
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Vodafone bu sabah paketiniz tanımlanmıştır diye bir mesaj yolladı. 25TL ye 500 dk vermiş. Ben böyle bir paket isteği yapmadım internettende başvuru yapmadım. Müşteri temsilcisini aradığımda resmen dalga geçti siz yapmışsınız sizin isteğiniz ile olmuş diye. İyi güzelde benim olduğum yerde bi kere vodafone çekmiyor telefonu cam kenarına koymam lazımki 2 kutu çeksin ben böyle bir mesaj yollamadım dediğim halde siz yapmışsınız diyor. Böyle birşey başına gelen varmı yol gösterebilicek varmı acaba ?



  • quote:

    Orijinalden alıntı: cana-cana

    Vodafone bu sabah paketiniz tanımlanmıştır diye bir mesaj yolladı. 25TL ye 500 dk vermiş. Ben böyle bir paket isteği yapmadım internettende başvuru yapmadım. Müşteri temsilcisini aradığımda resmen dalga geçti siz yapmışsınız sizin isteğiniz ile olmuş diye. İyi güzelde benim olduğum yerde bi kere vodafone çekmiyor telefonu cam kenarına koymam lazımki 2 kutu çeksin ben böyle bir mesaj yollamadım dediğim halde siz yapmışsınız diyor. Böyle birşey başına gelen varmı yol gösterebilicek varmı acaba ?

    muhtemelen biri bayiden yanlış numara verip sizin hatta 25 tl karşılığında 500 dk yükletmiş :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tknn

    quote:

    Orijinalden alıntı: cana-cana

    Vodafone bu sabah paketiniz tanımlanmıştır diye bir mesaj yolladı. 25TL ye 500 dk vermiş. Ben böyle bir paket isteği yapmadım internettende başvuru yapmadım. Müşteri temsilcisini aradığımda resmen dalga geçti siz yapmışsınız sizin isteğiniz ile olmuş diye. İyi güzelde benim olduğum yerde bi kere vodafone çekmiyor telefonu cam kenarına koymam lazımki 2 kutu çeksin ben böyle bir mesaj yollamadım dediğim halde siz yapmışsınız diyor. Böyle birşey başına gelen varmı yol gösterebilicek varmı acaba ?

    muhtemelen biri bayiden yanlış numara verip sizin hatta 25 tl karşılığında 500 dk yükletmiş :)

    Telefonda TL tutmamak lazım bugün bunu öğrenmiş oldum :) Yapabileceğim birşey var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Turkcellde olsa arıyorum yanlışlıkla şunu yükledim diyorum, parayı bile geri yüklüyorlar, 3 kez yaptım, ama pahalı işte

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı durum Turkcell'de babamın başına gelmişti. 19 TL'ye 500 dakika tanımlamışlardı.
    Tanımladıkları hakları hiç kullanmadan müşteri hizmetlerini aradım. Şu saatte telefonum çaldı, açtım; 19 TL'ye 500 dakika tanımlandığı söylendi; ama ben böyle bir paket talebinde bulunmamıştı. Paketin hattımdan kaldırılmasını ve 19 TL'nin hattıma iadesini istiyorum dedim ve 19 TL geri iade edildi.
    Ayrıca müşteri hizmetlerini aradığım için ücretlendirilip ücretlendirilmediğimi sordum, ücretlendirildiniz dedi. Bu ücretin de iadesini istedim, onu yapamam edemem kem küm etti ama telefon kapandığında o ücret de yansıtılmamıştı hatta ve 19 TL iade edilmişti.

    Müşteri hizmetlerini işi çözecek biri çıkana kadar bir iki kez daha arayın derim. Paketten kullanım yapılmadıysa iade yapmak zorundalar. Yine de olmazsa BTK'ya da şikayet edin, sosyal medyada da biraz verip veriştirin; elbet hallolur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sis651

    Aynı durum Turkcell'de babamın başına gelmişti. 19 TL'ye 500 dakika tanımlamışlardı.
    Tanımladıkları hakları hiç kullanmadan müşteri hizmetlerini aradım. Şu saatte telefonum çaldı, açtım; 19 TL'ye 500 dakika tanımlandığı söylendi; ama ben böyle bir paket talebinde bulunmamıştı. Paketin hattımdan kaldırılmasını ve 19 TL'nin hattıma iadesini istiyorum dedim ve 19 TL geri iade edildi.
    Ayrıca müşteri hizmetlerini aradığım için ücretlendirilip ücretlendirilmediğimi sordum, ücretlendirildiniz dedi. Bu ücretin de iadesini istedim, onu yapamam edemem kem küm etti ama telefon kapandığında o ücret de yansıtılmamıştı hatta ve 19 TL iade edilmişti.

    Müşteri hizmetlerini işi çözecek biri çıkana kadar bir iki kez daha arayın derim. Paketten kullanım yapılmadıysa iade yapmak zorundalar. Yine de olmazsa BTK'ya da şikayet edin, sosyal medyada da biraz verip veriştirin; elbet hallolur.

    o gün bir kaç kere daha denedim. Aldığım cevap yardım edebileceğim başka bir konu varmı oldu :) sıkıştıklarında da internetten yapıldığını söylüyor. İlk kez başıma geldi bu artık kullanıldığı için geç oldu bi daha hatta tl bırakmak gibi bir hata yapmam :) teşekkürler yorum için




  • cana-cana C kullanıcısına yanıt
    O zaman o mesele, direkt olarak operatörün hizmet kalitesi ile ilgili bir mesele. Yani böyle hatalara karşı işleyiş düzenini planlayan birimlerin düşünüp müşteri memnuniyeti sağlayacak bir çözüme ulaştıracak plan yapıp, buna göre çağrı merkezi görevlilerinin eğitilmesi gerekli. Ancak bariz hatalı oldukları konularda bile ortaya bir çözüm sunamamaları kötü.
    BTK ve Şikayetvar.com sitelerine de yazın derim mutlaka.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Vodafoneun acayip dandik bi çözüm anlayışı var. Hatta sanki özellikle çözmüyor gibiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.