Şimdi Ara

Vodafone 64kb Simkart Şarj Sorunu Yaşayanlar (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
750
Cevap
10
Favori
50.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    bende iki senedir avea kullaniyordum.su freezone 19 luk pakete geceyim dedim.simcardi verdiler tasinmayi bekliyorum.baktim banada 64 kblik simcard vermisler.zaten telefona sarj dayandiramiyorum.insallah bende ayni problemi yasamam

    telefon ne marka hocam inşallah sorun olmaz ama vodafonlu kime sorduysam kendimde dahil sarjdan şikayetci

    telefon galaxy s2.27 sinee basvuru yaptim.haftasonu resmi tatil derken benim nunara tasima haftaya kalacak.bakalim bende bir sey farkedecekmi gorecegiz.olmadi aveaya yikilam pakete gene geri donerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal


    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılmaz YK

    quote:

    Orijinalden alıntı: realbrutal

    bende iki senedir avea kullaniyordum.su freezone 19 luk pakete geceyim dedim.simcardi verdiler tasinmayi bekliyorum.baktim banada 64 kblik simcard vermisler.zaten telefona sarj dayandiramiyorum.insallah bende ayni problemi yasamam

    telefon ne marka hocam inşallah sorun olmaz ama vodafonlu kime sorduysam kendimde dahil sarjdan şikayetci

    telefon galaxy s2.27 sinee basvuru yaptim.haftasonu resmi tatil derken benim nunara tasima haftaya kalacak.bakalim bende bir sey farkedecekmi gorecegiz.olmadi aveaya yikilam pakete gene geri donerim

    anladım ama haftasonuda sayılıyor numara taşımada bilginizolsun btk nın sitesinde yazıyor bugunu sayyolarmı bilmiyorum 1 mayıs ya resmi tatil büyük ihtimal edebilir cünkü ben hiç kullanmadıgım halde teli bugun sarj ediyorumdun yarın pil boşalmış oluyordu türkcell hatla denedim 5 gün sarzı gidiyor telefon ediyorum mesaj atıyorum arasıra internet 3g felan kapalı ama




  • Benimde sarjım yarım gün gidiyor. vodfne 64 kb alakası var mı ? telefonum xperia ion.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_cendere

    Benimde sarjım yarım gün gidiyor. vodfne 64 kb alakası var mı ? telefonum xperia ion.

    söyle yapabilirsin avea veya turkcell hat bul bir kac gün dene eger onlarda sarj uzun giderse vodafoneden yapıyor olabilir
  • 128 kb veya 256 kb ı alınca düzeliyor mu peki? @Yılmaz YK
  • quote:

    Orijinalden alıntı: by_cendere

    128 kb veya 256 kb ı alınca düzeliyor mu peki? @Yılmaz YK

    onu bilmiyorum deneyemedim daha dogrusu 128kb kart bulamadım
  • Benim telefonun şarjı turkcellde 2 gün giderken vodafone'da 12 saati zor çıkarıyor neredeyse. Aveaya geçmeye karar verdim. Az kalsın servise felan yollayacaktım neyseki bu şikayetleri gördüm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aveada 5 gun giden sarjim Vodafoneda 1 gun gitmeye basladi.Gecenlerde simkart bozulunca yenisini cikardim sarjim yine 5 gune cikti.Galiba yeni simkartlarda bu sorunu cozmusler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Asceticc

    Aveada 5 gun giden sarjim Vodafoneda 1 gun gitmeye basladi.Gecenlerde simkart bozulunca yenisini cikardim sarjim yine 5 gune cikti.Galiba yeni simkartlarda bu sorunu cozmusler



    verilen simkart kac kb ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkfk


    quote:

    Orijinalden alıntı: Asceticc

    Aveada 5 gun giden sarjim Vodafoneda 1 gun gitmeye basladi.Gecenlerde simkart bozulunca yenisini cikardim sarjim yine 5 gune cikti.Galiba yeni simkartlarda bu sorunu cozmusler



    verilen simkart kac kb ?

    64bit sanırım
  • bende 64 luk kart var ve pil harcamalarinda en cok harcayan telefon beklemesi yaziyor. kesinlikle anormal bi durum. eger sinyal almak telefonun isletim sisteminden ekranindan daha fazla guc harciyorsa gercekten sacmalik. degisicem karti ama aynisi olucak buyuk ihtimal. 128 lik kartta da ayni sorun var mi ki.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fkfk

    bende 64 luk kart var ve pil harcamalarinda en cok harcayan telefon beklemesi yaziyor. kesinlikle anormal bi durum. eger sinyal almak telefonun isletim sisteminden ekranindan daha fazla guc harciyorsa gercekten sacmalik. degisicem karti ama aynisi olucak buyuk ihtimal. 128 lik kartta da ayni sorun var mi ki.

    değiştirirsen yine aynı 6 kart değiştirdim yine aynı 128kb kart bulamadım burda en son care turkcelle geçmek oldu suan kafam rahat
  • 4-5 ay önce Vodafone'a geçmiştim. Çekim seviyesi çoğunlukla 5'te olduğu için şarjın çabuk bitmesini operatöre bağlamamıştım hiç. Telefona format attım, gereksiz bütün programları sildim, bütün senkronizasyonları da kapattım ama hala 1 günü zor çıkarıyordum. Son bir haftadır konuyu araştırdım ve bugün de reel testlerimi yaptım. Aynı telefona Vodafone takılıyken ekranı bir kez bile açılmayan sürekli beklemede olan telefonun şarjı, 3 saatte %7 düştü. Daha sonra Vodafone hattı çıkardım ve Turkcell'i taktım yine 3 saat içerisinde bu sefer 1-2 mesajlaşma ve 30 dakikalık arabayla yolculuk dahil azalan şarj miktarı %1. Bu arada ne kadar azalmış acaba diyerek 15 dakikada bir ekranı da açıp kontrol ettim telefonu kurcaladım biraz. Buna rağmen sadece %1 düştü 3 saat içerisinde. 4-5 aylık işkenceden sonra sorunu bulmak güzel, sorunun telefonda olmadığını bilmek daha da güzel ama böyle bir sorun olduğunu bilseydim asla ve asla geçmezdim ayda 10-15 lira az vericem diye. Telefon beklemedeyken neredeyse kullanıyormuşum gibi şarj harcıyor resmen saçmalık.

    128kb'lık sim card'la çözülebilecek bir sorun mudur bilemiyorum açıkçası ama artık ilk işim dönem sonunda Vodafone hattımı başka bir operatöre taşımak olacak. Ayrıca bu sorunla ilgili ilk mesajların tarihi 2010 yılına kadar uzanıyor ve Vodafone hala hiçbir düzeltme yapmamış 3 yılda sorun yokmuş gibi davranıyorlar. Bravo onlara da.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mens Rea

    4-5 ay önce Vodafone'a geçmiştim. Çekim seviyesi çoğunlukla 5'te olduğu için şarjın çabuk bitmesini operatöre bağlamamıştım hiç. Telefona format attım, gereksiz bütün programları sildim, bütün senkronizasyonları da kapattım ama hala 1 günü zor çıkarıyordum. Son bir haftadır konuyu araştırdım ve bugün de reel testlerimi yaptım. Aynı telefona Vodafone takılıyken ekranı bir kez bile açılmayan sürekli beklemede olan telefonun şarjı, 3 saatte %7 düştü. Daha sonra Vodafone hattı çıkardım ve Turkcell'i taktım yine 3 saat içerisinde bu sefer 1-2 mesajlaşma ve 30 dakikalık arabayla yolculuk dahil azalan şarj miktarı %1. Bu arada ne kadar azalmış acaba diyerek 15 dakikada bir ekranı da açıp kontrol ettim telefonu kurcaladım biraz. Buna rağmen sadece %1 düştü 3 saat içerisinde. 4-5 aylık işkenceden sonra sorunu bulmak güzel, sorunun telefonda olmadığını bilmek daha da güzel ama böyle bir sorun olduğunu bilseydim asla ve asla geçmezdim ayda 10-15 lira az vericem diye. Telefon beklemedeyken neredeyse kullanıyormuşum gibi şarj harcıyor resmen saçmalık.

    128kb'lık sim card'la çözülebilecek bir sorun mudur bilemiyorum açıkçası ama artık ilk işim dönem sonunda Vodafone hattımı başka bir operatöre taşımak olacak. Ayrıca bu sorunla ilgili ilk mesajların tarihi 2010 yılına kadar uzanıyor ve Vodafone hala hiçbir düzeltme yapmamış 3 yılda sorun yokmuş gibi davranıyorlar. Bravo onlara da.

    haklısınız hocam kac kere mesaj attım aradım vodafoneyi ama sonuc alamadım bende turkcelle gecip sorunu cözdüm vodafone kendi kaybeder böyle devam ederse




  • Bende diyorum niye bu telefonun pili çabuk bitiyor. Bende de 64 kb kart var. Telefonun pil seviyesi %40 civarı idi. Mobil veriyi kapatıp öyle yattım sabah bir kalktım ki telefon kapanmış. Ben hayret ediyorum bu telefonun pili nasıl bu kadar çabuk bitiyor diye. Çünkü gece 1'de yattım ve mobil veriyi kestim. Saat 10 gibi uyandım. 9 saatte mobil veri kesik durumda iken hiçbir şey yapılmadan bitmesi kart sorunu. Ya telefonu kapatacağız ya da hatsız moduna alacağız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: scoopi

    quote:

    Orijinalden alıntı: notebook-yk

    quote:

    Orijinalden alıntı: scoopi

    quote:

    Orijinalden alıntı: notebook-yk

    hocam ben turkcele gectim suan sarj süresi 4 gün 3g acık 2 dk konusma 100tane mesaj cektim gelenle birlikte 1diş kaldı oda yarın biter herhalde toplam 5 gün vodafone de olsaydım 1 günde sarj bittiydi

    telefonun marka ve işletim sistemi nedir? symbian ise "Nokia Energy Profiler" veya benzeri bir uygulama ile harcadığı enerjiyi öğrenip paylaşabilir misin? ben de vodafone kullanıyorum ve şarj en fazla 2 gün gidiyor. karşılaştırma yapmak için sordum sadece.

    3g demi 2g demi kullanıyorsunuz ....?

    3g de kullanyrm, ama 3g de internete bagli iken 2 kat enerji harcadiginin farkindayim. Ama önemli olan bekleme konumunda ne kadar enerji harcadigi. Bekleme konumundayken benim telfn 3g ve 2g ile ayni enerjiyi harciyor. Avea ve turkcel hat takarak da ayni enerjiyi harcadagini gözlemledim. Fakat söylendigi gbi vdfn 64 kb simkartlar sorunlu mu acaba. Cunku ben de bu karttan kullaniyorum. Galiba en dogru sonucu bulmak icin farkli operatör simkarti takarak bekleme konumunda ne kadar surede sarjinin gittigini bulmak.

    Sim kartla ne kadar alakalı bilmiyorum.

    Benim fikrim kapsama alanı ile ilgili olduğu. Vodafone'un kapsama alanı AVEA'dan daha az. Hele birde Akıllı kapsama alanı olayına geçtikten sonra Vodafone kapsama alanı daha fazla sorunlu olmaya başladı.

    Şöyle bir teknik bir bilgi vereyim;
    Cep telefonları ne kadar iyi çekerse o kadar az enerji harcar. Yani kapsama alanı ile cep telefonunun iki şarj arasındaki süresi ters orantılıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mens Rea

    4-5 ay önce Vodafone'a geçmiştim. Çekim seviyesi çoğunlukla 5'te olduğu için şarjın çabuk bitmesini operatöre bağlamamıştım hiç. Telefona format attım, gereksiz bütün programları sildim, bütün senkronizasyonları da kapattım ama hala 1 günü zor çıkarıyordum. Son bir haftadır konuyu araştırdım ve bugün de reel testlerimi yaptım. Aynı telefona Vodafone takılıyken ekranı bir kez bile açılmayan sürekli beklemede olan telefonun şarjı, 3 saatte %7 düştü. Daha sonra Vodafone hattı çıkardım ve Turkcell'i taktım yine 3 saat içerisinde bu sefer 1-2 mesajlaşma ve 30 dakikalık arabayla yolculuk dahil azalan şarj miktarı %1. Bu arada ne kadar azalmış acaba diyerek 15 dakikada bir ekranı da açıp kontrol ettim telefonu kurcaladım biraz. Buna rağmen sadece %1 düştü 3 saat içerisinde. 4-5 aylık işkenceden sonra sorunu bulmak güzel, sorunun telefonda olmadığını bilmek daha da güzel ama böyle bir sorun olduğunu bilseydim asla ve asla geçmezdim ayda 10-15 lira az vericem diye. Telefon beklemedeyken neredeyse kullanıyormuşum gibi şarj harcıyor resmen saçmalık.

    128kb'lık sim card'la çözülebilecek bir sorun mudur bilemiyorum açıkçası ama artık ilk işim dönem sonunda Vodafone hattımı başka bir operatöre taşımak olacak. Ayrıca bu sorunla ilgili ilk mesajların tarihi 2010 yılına kadar uzanıyor ve Vodafone hala hiçbir düzeltme yapmamış 3 yılda sorun yokmuş gibi davranıyorlar. Bravo onlara da.

    Dediğim gibi sorun kapsama alanıyla ilgili.

    Kapsama alanı ne kadar iyiyse telefonun şarjı daha uzun dayanıyor.

    Teknik bilgisi olmayanlar sorunu simkart ile ilgili olduğunu söylüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarski

    quote:

    Orijinalden alıntı: Mens Rea

    4-5 ay önce Vodafone'a geçmiştim. Çekim seviyesi çoğunlukla 5'te olduğu için şarjın çabuk bitmesini operatöre bağlamamıştım hiç. Telefona format attım, gereksiz bütün programları sildim, bütün senkronizasyonları da kapattım ama hala 1 günü zor çıkarıyordum. Son bir haftadır konuyu araştırdım ve bugün de reel testlerimi yaptım. Aynı telefona Vodafone takılıyken ekranı bir kez bile açılmayan sürekli beklemede olan telefonun şarjı, 3 saatte %7 düştü. Daha sonra Vodafone hattı çıkardım ve Turkcell'i taktım yine 3 saat içerisinde bu sefer 1-2 mesajlaşma ve 30 dakikalık arabayla yolculuk dahil azalan şarj miktarı %1. Bu arada ne kadar azalmış acaba diyerek 15 dakikada bir ekranı da açıp kontrol ettim telefonu kurcaladım biraz. Buna rağmen sadece %1 düştü 3 saat içerisinde. 4-5 aylık işkenceden sonra sorunu bulmak güzel, sorunun telefonda olmadığını bilmek daha da güzel ama böyle bir sorun olduğunu bilseydim asla ve asla geçmezdim ayda 10-15 lira az vericem diye. Telefon beklemedeyken neredeyse kullanıyormuşum gibi şarj harcıyor resmen saçmalık.

    128kb'lık sim card'la çözülebilecek bir sorun mudur bilemiyorum açıkçası ama artık ilk işim dönem sonunda Vodafone hattımı başka bir operatöre taşımak olacak. Ayrıca bu sorunla ilgili ilk mesajların tarihi 2010 yılına kadar uzanıyor ve Vodafone hala hiçbir düzeltme yapmamış 3 yılda sorun yokmuş gibi davranıyorlar. Bravo onlara da.

    Dediğim gibi sorun kapsama alanıyla ilgili.

    Kapsama alanı ne kadar iyiyse telefonun şarjı daha uzun dayanıyor.

    Teknik bilgisi olmayanlar sorunu simkart ile ilgili olduğunu söylüyor.

    sonucta sorun vodafonede yani simkartta olsa cekim alanıda olsa vodafone simkart veya baz istasyonlarda sorunu cözmedikce bu böyle gider




  • Birimiz bu konunun linkini Vodafone'a gönderebilir mi? Adamların ilgilendiği yok bari şu konuyu görsünler de şikayetleri okusunlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende vodafone a geçeli 1 hafta falan oldu. aveadayken telefonu 3g açıkken gece bırakınca sabaha %3 falan gitmiş oluyodu. vodafone da sabah en az %10 gitmiş oluyor. sim 64 lük .
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.