Şimdi Ara

vivense.com rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 14 Mart 2020 tarihinde vivense.com üzerinden hafta sonuna özel düzenlenmiş olan “SINIRLI STOKLAR ÖZEL FİYATLAR” kampanyasından faydalanarak dört adet sipariş oluşturdum. Aynı gün oluşturmuş olduğum bu siparişlerden gardırop ve konsol ürünü tarafıma teslimat süresi içerisinde teslim edildi. 30 Mart-02 Nisan tarihleri arasında teslim edilmesi gereken ee2201401112 sipariş nolu "Berna Country 6 Kapaklı Aynalı 2 Çekmeceli Genç Odası M. Aytaşı Sonomo” ürünü tarafıma bilgi verilmeden 05 Nisan 22:19da iptal edilerek mail adresime tedarik sağlanamamaktadır diyerek mail gönderilmiştir.

    06 Nisan tarihinde 08504802535 numaralı vivense müşteri hizmetlerinden Emin Beyle yaptığımız görüşmede tedarikçi firmanın (kiraz mobilya-sanalmobilya.com) 04 Nisan’da konkordato ilan ettiğini ve fabrikada üretimin durduğunu söylemesi üzerine siparişi 14 Mart tarihinde oluşturduğumu en geç 02 Nisan tarihinde teslim edilmesi gerektiğini iptali kabul etmeyerek genç odasını kullanacağım odayı boşalttığımı çocuğumun odasını beklediği ona karşı zaten mahcup olduğumu asıl ürünün gönderiminin sağlanmasını mümkün olmaması durumunda en ivedi şekilde muadil ürünün gönderilmesini talep ederek görüşmeyi sonlandırdım.

    Ürünün hala e-ticaret siteleri ve tedarikçi firmanın (kiraz mobilya) sanalmobilya.com sitesinde satışta olması üzerine tedarikçi firma ile telefonda irtibat kurdum ve fabrikanın kapatılması gibi bir durumun olmadığını üretimin hala sürdüğünü ilgili panelden kontrol edildiği zaman siparişimin üretim aşamasında iken Vivense tarafından iptal edildiğini ve kendi siteleri üzerinden ürünü sipariş vermem durumunda teslimatın yapılabileceğini beyan ettiler.

    Tedarikçi firma ile yapmış olduğum bu görüşmeden sonra Vivense MH Takım Lideri Binnur hanımla görüştük ilk başta kendisi de MH Emin beyin söylediklerini ilettikten sonra tedarikçi firma ile yapmış olduğum görüşmeyi söyleyince kendisinin de tedarikçi firma ile görüşüp bilgi vereceğini söyledi. Tedarikçi firma ile yapmış olduğu görüşmeden sonra özür bile dilemeden siparişimi yeniden aktif hale getirdiğini ve üretimin Nisan ayının sonuna doğru tamamlanacağını söyledi ne kadar geçte olsa ürünün geleceğini umut ederek teşekkür ettim ve görüşmeyi sonlandırdım.
    07 Nisan tarihinde tarafıma tekrardan siparişimin iptal edildiği maili gelmesi üzerine Vivense MH Takım Lideri Binnur hanımla yaptığımız görüşmede sanki dünkü görüştüğüm kişinin kendisi değilmiş gibi siparişimin tedarik sebebiyle iptal edildiğini ve teslimatının mümkün olmadığını isterseniz hemen ücret iadenizin karta yansıtılacağı söylemesi üzerine yasal haklarımı arayacağımı beyan ederek görüşmeyi sonlandırdım.

    Şimdi çocuğuma karşı mahcup olduğuma mı yanayım, ürün gelecek diye odadaki eşyaları başkasına verdiğime mi yanayım, parasının peşin olarak ödediğim ürünün yalanlarla iptal edildiğine mi yanayım bilemedim dostlar

    Konunun daha çok kişiye ulaşılması konusunda bana yardımcı olarak benim gibi diğer insanlarında bu firmadan uzak durması konusunda yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler

    .
    vivense.com rezaleti
    vivense.com rezaleti







  • Aynısı benim başıma geldi. Daha önce alışveriş yaptığım kendi hesabımdan kayınvalideme masa almıştım. Sipariş ten 20 gün sonra aradım, masanın ayağı taşıma esnasında kırılmış dendi tedarik edilip Nisan başında teslim edilecek dediler. Nisan başında bir mail attılar siparişinix iptal diye. Üstelik para iadesini de yapmadan pişkin pişkin alışveriş tutarının üzerine 50 TL ekleyip çek oluşturmuşlar. Arıyorum, para iadesini hediye olarak gönderdiğim teslimat adresindeki alıcı ararsa yaparız diyorlar. Hesap benim ödeme benim karttan. Velhasıl insanı sinir hastası yapar bu kendini bilmez beceriksizler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.