Şimdi Ara

Vialle LPi sistemi hakkında bilgi? (39. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.617
Cevap
12
Favori
228.846
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • savunmak bana düşmez amaaaa..2 aydır yabancı siteleri turk sitelerini inceledim...vialle en kesinlikle sorunsuz sistem...herkes sadece hala ancak olabilecek, olması muhtemel sorunlardan bahsediyor...avrupada 4 yılını doldurdu bu sistem sanırım..bizde de 2 yıl doldu..hala önemli bir sorun okumadım ben...sistemi sadece pahalı olduğu için eleştirebilirsiniz ki bence haklı eleştri de bu olur...her yeni şeyde olduğu gibi bunun da temkinli karşılanması doğal ancak ayakları yere basmayan eleştiriler haksız oluyor kanaatindeyim..teknik konularla ilgili eleştrilere de yanıt verecek kapasitedeyim ama onu uzmanlara bırakıyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kaandogru

    SEVGİLİ ERDAL BEY; BİR MESLEKTAŞINIZIN VİALLE İLE İLGİLİ YORUMUNU AYNEN AKTARIYOR DEĞERLİ YORUMUNUZU BEKLİYORUM..sevgili kaan bey: bu sektürde herkes ben diyor..yada benim cihazım diyor..yada ilk diyor..biz montajcı servisler öncelikle yaptığımız işten emin olmalıyız ki öyle konuşalım..öncelikle sıralı sistemle sıvı püskürtme arasındaki fark nedir ona bakalım..redüktür yok viallede..redüktür kadar büyük dağıtıcı var. vialle lpg yi sıvı halde emme manifolduna direk püskürtür ve gemleşme patlama ve yanma aynı anda olur..bu husus çok önemli ..aynı anda 3 evreden geçiyor..dahice bir proje .ama bence kendi şahsi fikrim boş bir proje..redüktür olsaydı ve aynı şekilde yine genleşmiş gazı püskürtseydi daha mantıklı olurdu..gazı dışarda yanmaya hazır hale getirmek yani..ben vialleyi incelemdim..ama avrupada bile bir çok sıradan markanın gülgesinde kalıyor..çok basit bir örnek vereyim: viallede olası bir enjektür arızasında ne gibi bir tepki verir..düşünün gaz enjektürlerinden biri açık kaldı .. sıvı haldeki gaz direk manifolda boğar araç olduğu yerde aşırı yakıttan ötürü istop eder..ve o aracı uzun zaman sonra çalıştırabilirsiniz..zorlanırsa aşırı yakıtttan ötürü patlatma yaşatabilir..ha aynı arıza sıralı sistemlerde olursa aynısını yapmazmı diyeceksiniz..yapmaz..çünkü belirli bir bar basınçla gittiği için araçta hemen kendini belirgin eder..araç hafiften tekler ve ağırlaşır..istop yok..müşteri isteği doğrultusunda düğmeden benzin konumuna alıp kesici vaşlfteki gaz bitene kadar teklemeli gitsede benzinde araç sağlıklı çalışır..kendini en yakın servise atar..vialle kalite olarak tartışılmaz çok kaliteli bir cihaz..ona diyeceğim yok..ancak ne kadar kaliteli olsada kul yapısıdır ve arıza vermeyeceğini kimse idaa edemez..bu gün en kaliteli cihazların başında gelen telefleks ve ve prins bile zaman içinde çok büyük arızalar veriyor..en kaliteli enjektür olarak bildiğimiz khein enjektür bile arızalanıyor..ben yine söylüyorum.. viallenin geçmişi ne kadar bilmiyoruz..açıkcası benim içime sinmiyor..dibini görmediğim denize atlamam misali..


    erdal beyden önce ben cevap vereyim. vialle sisteminde diğer sıralı sistemlerden farklı olarak sadece buharlaştırıcı (evoparatör) yok. redüktürden (ki doğrusu redüktördür ve makinecı lisanında devir değiştirici, 1000 deviri 500 e düşüren ya da tersi mesela) kasıt sanırım basınç regülatörü olacak. Ve vialle sisteminde basınç regulatörü mevcuttur. yani arıza yapsa bile herhangi bir sıralı sistemden farklı bir arıza yapmaz. sonuçta basınç regulatörü tanktan basılan sıvı haldeki lpg'nin basıncını düzenler ve hep aynı seviyede tutmaya çalışır.
    tıpkı pnomatik sistemlerde olduğu gibi (sonuçta hava da akışkan kabul edilir) mekanik bir sistemdir ve akışkanın basıncını yine akışkanın kendi basıncı ve bir yay yardımı ile ayarlar. böylelikle tanktan gelen akışkanın basıncı değişkenlik gösterse bile regülatörden geçtikten sonra belirli ve sabit bir basınçla yoluna devam eder. basınç yüksekse yay sıkışır ama bu sıkışma esnasında akış yolunu daraltır, basınç düşükse akış yolu daha fazla açılır. bu şekilde debi (birim zamanda birim kesitten akan akışkan miktarı) sabit tutulmaya çalışılır. debi sabit olduğu ve kesit değişmediği sürece de basınç değişmez.
    hatta söyle söyleyeyim sıvıların sıkıştırılma oranları gazlardan daha az olduğu için sıvılarda bu regulatör sistemi daha düzgün çalışır.
    O zaman soruyorum: sıvı lpg ile çalışan vialle sistemindeki regulatör mü, sıralı sistemdeki gazın basıncını ayarlayan regulatör mü daha düzgün çalışır?
    vialle sisteminde backfire riskinin olmamasının nedeni bu olmasın sakın? Sıralı sistemler neden backfire riski taşıyor olaki?
    Neyse lafı uzatmayayım. Vialle sisteminde regülatör vardır. ve sıvıyı regüle ettiği için de daha başarılı çalışır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: kaandogru

    SEVGİLİ ERDAL BEY; BİR MESLEKTAŞINIZIN VİALLE İLE İLGİLİ YORUMUNU AYNEN AKTARIYOR DEĞERLİ YORUMUNUZU BEKLİYORUM..sevgili kaan bey: bu sektürde herkes ben diyor..yada benim cihazım diyor..yada ilk diyor..biz montajcı servisler öncelikle yaptığımız işten emin olmalıyız ki öyle konuşalım..öncelikle sıralı sistemle sıvı püskürtme arasındaki fark nedir ona bakalım..redüktür yok viallede..redüktür kadar büyük dağıtıcı var. vialle lpg yi sıvı halde emme manifolduna direk püskürtür ve gemleşme patlama ve yanma aynı anda olur..bu husus çok önemli ..aynı anda 3 evreden geçiyor..dahice bir proje .ama bence kendi şahsi fikrim boş bir proje..redüktür olsaydı ve aynı şekilde yine genleşmiş gazı püskürtseydi daha mantıklı olurdu..gazı dışarda yanmaya hazır hale getirmek yani..ben vialleyi incelemdim..ama avrupada bile bir çok sıradan markanın gülgesinde kalıyor..çok basit bir örnek vereyim: viallede olası bir enjektür arızasında ne gibi bir tepki verir..düşünün gaz enjektürlerinden biri açık kaldı .. sıvı haldeki gaz direk manifolda boğar araç olduğu yerde aşırı yakıttan ötürü istop eder..ve o aracı uzun zaman sonra çalıştırabilirsiniz..zorlanırsa aşırı yakıtttan ötürü patlatma yaşatabilir..ha aynı arıza sıralı sistemlerde olursa aynısını yapmazmı diyeceksiniz..yapmaz..çünkü belirli bir bar basınçla gittiği için araçta hemen kendini belirgin eder..araç hafiften tekler ve ağırlaşır..istop yok..müşteri isteği doğrultusunda düğmeden benzin konumuna alıp kesici vaşlfteki gaz bitene kadar teklemeli gitsede benzinde araç sağlıklı çalışır..kendini en yakın servise atar..vialle kalite olarak tartışılmaz çok kaliteli bir cihaz..ona diyeceğim yok..ancak ne kadar kaliteli olsada kul yapısıdır ve arıza vermeyeceğini kimse idaa edemez..bu gün en kaliteli cihazların başında gelen telefleks ve ve prins bile zaman içinde çok büyük arızalar veriyor..en kaliteli enjektür olarak bildiğimiz khein enjektür bile arızalanıyor..ben yine söylüyorum.. viallenin geçmişi ne kadar bilmiyoruz..açıkcası benim içime sinmiyor..dibini görmediğim denize atlamam misali..


    erdal beyden önce ben cevap vereyim. vialle sisteminde diğer sıralı sistemlerden farklı olarak sadece buharlaştırıcı (evoparatör) yok. redüktürden (ki doğrusu redüktördür ve makinecı lisanında devir değiştirici, 1000 deviri 500 e düşüren ya da tersi mesela) kasıt sanırım basınç regülatörü olacak. Ve vialle sisteminde basınç regulatörü mevcuttur. yani arıza yapsa bile herhangi bir sıralı sistemden farklı bir arıza yapmaz. sonuçta basınç regulatörü tanktan basılan sıvı haldeki lpg'nin basıncını düzenler ve hep aynı seviyede tutmaya çalışır.
    tıpkı pnomatik sistemlerde olduğu gibi (sonuçta hava da akışkan kabul edilir) mekanik bir sistemdir ve akışkanın basıncını yine akışkanın kendi basıncı ve bir yay yardımı ile ayarlar. böylelikle tanktan gelen akışkanın basıncı değişkenlik gösterse bile regülatörden geçtikten sonra belirli ve sabit bir basınçla yoluna devam eder. basınç yüksekse yay sıkışır ama bu sıkışma esnasında akış yolunu daraltır, basınç düşükse akış yolu daha fazla açılır. bu şekilde debi (birim zamanda birim kesitten akan akışkan miktarı) sabit tutulmaya çalışılır. debi sabit olduğu ve kesit değişmediği sürece de basınç değişmez.
    hatta söyle söyleyeyim sıvıların sıkıştırılma oranları gazlardan daha az olduğu için sıvılarda bu regulatör sistemi daha düzgün çalışır.
    O zaman soruyorum: sıvı lpg ile çalışan vialle sistemindeki regulatör mü, sıralı sistemdeki gazın basıncını ayarlayan regulatör mü daha düzgün çalışır?
    vialle sisteminde backfire riskinin olmamasının nedeni bu olmasın sakın? Sıralı sistemler neden backfire riski taşıyor olaki?
    Neyse lafı uzatmayayım. Vialle sisteminde regülatör vardır. ve sıvıyı regüle ettiği için de daha başarılı çalışır.






  • sistem hakkında olumlu seyler okuyoruz ancak kullanıcı agzından sıstemle ılgılı ıncelemelere hıc rastlayamadım acıkcası hala gızemını koruyor sıralı sıstemler hakkında yorum yapan we kullananların oranına bakarsak yok denecek kadar az taktıran bırı cıksada sole detaylı bır tanıtsa sogu kımse bılmıyor bıle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: webber

    sistem hakkında olumlu seyler okuyoruz ancak kullanıcı agzından sıstemle ılgılı ıncelemelere hıc rastlayamadım acıkcası hala gızemını koruyor sıralı sıstemler hakkında yorum yapan we kullananların oranına bakarsak yok denecek kadar az taktıran bırı cıksada sole detaylı bır tanıtsa sogu kımse bılmıyor bıle

    Aga ben bu yine bu sayfalarda kullanıcı yorumlarımı ve tüeketim değerlerimi paylaşmıştım. dersen başka yok ona bir şey diyemem. sayfalarda geriye gidersen benimkileri bulabilirsin.
  • baştan itibaren okumaya çalıştım konuyu CEvap veren arkdaşlara ve yetkili servilere teşekkürler, kafamı kurcakayan şudur ki manifold deliniyor mu delinmiyor mu ? bazı resimlerde delinmiş gözülüyor ve aracın enjektorleri değilde stemin kendi enjektörleri kullanılmış gözüküyor? Bu sistem aracın enjektörlerini kullanmıyormuydu? emme manifolduna herhangi bi mudahale yok denilmişti?

    resimlerle anlatılanlar biraz karışık gibi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackEmperor

    baştan itibaren okumaya çalıştım konuyu CEvap veren arkdaşlara ve yetkili servilere teşekkürler, kafamı kurcakayan şudur ki manifold deliniyor mu delinmiyor mu ? bazı resimlerde delinmiş gözülüyor ve aracın enjektorleri değilde stemin kendi enjektörleri kullanılmış gözüküyor? Bu sistem aracın enjektörlerini kullanmıyormuydu? emme manifolduna herhangi bi mudahale yok denilmişti?

    resimlerle anlatılanlar biraz karışık gibi?

    lpi ve lpdf de deliniyor. vw grubu araçlarda alttan deliniyor. onun için fark edilmiyor olabilir. lpdi sisteminde ise araç enjektörü kullanılıyor. ama uygulaması henüz yapılmadı kimseye. tsi moterlar için zaten.
  • quote:

    NISSAN XTRAIL 2.0 ARACA YAPILAN VİALLE LPFI MONTAJI.

    Erdal bey inanın bu montajı gördüğüme çok sevindim, şöyle açıklıyayım; benimde 2003 model X-trail Luxury 2.0 aracım var, aracıma vialle taktırmak istiyordum fakat izmirdeki vialle montajı yapan yerle görüştüm ve benim aracımın motor koduna uygun ( QR20DE ) yazılım viallede olmadığını ve montaj yapılamayacağını duyunca bende lpg taktırmaktan vazgeçmiştim ,sizin montajını yaptığınız araçta acaba QR20DE kodlu motoramı sahip ? eğer öyleyse sizinle iletişime geçip montaj yaptırmak istiyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackEmperor

    baştan itibaren okumaya çalıştım konuyu CEvap veren arkdaşlara ve yetkili servilere teşekkürler, kafamı kurcakayan şudur ki manifold deliniyor mu delinmiyor mu ? bazı resimlerde delinmiş gözülüyor ve aracın enjektorleri değilde stemin kendi enjektörleri kullanılmış gözüküyor? Bu sistem aracın enjektörlerini kullanmıyormuydu? emme manifolduna herhangi bi mudahale yok denilmişti?

    resimlerle anlatılanlar biraz karışık gibi?

    lpi ve lpdf de deliniyor. vw grubu araçlarda alttan deliniyor. onun için fark edilmiyor olabilir. lpdi sisteminde ise araç enjektörü kullanılıyor. ama uygulaması henüz yapılmadı kimseye. tsi moterlar için zaten.



    Teşekkürler, O zaman internet sitesi dahil bazı noktarda verilen bilgilerin güncellenmesi lazım. Konu başlığında LPİ i açılmış ve açıldığı zaman sistem teleflex ve prinsten farklı oalrak manifoldun delinmediği ve aracın kendi enjektörlerini kullanıyor ibaresi ile reklam yapılmıştı. Şimdi iş değişti o zaman. Suan için bu sistemin teleflexin sisteminden bi farkı yok Aynı mantık sadece yakıtı sıvı olarak püskürtüyor deniliyor ,teleflexden farkı ne acaba diye bir soru aklıma geldi ? enjektör hızı mı yoksa araca göre orjinal programlı beyin mi? LPİ için...
    Peki orjinal program var ise şehirden şehire ( rakım ,nem ) ve yakıt kalitesi değişkenliğine göre o araca göre tune işlemi yapılmayacak mı ? Eğer yapılacaksa Orjinal program cıkacak diye kendı aracıma benzr bi uygulamanın yapılmasını niye beklemek gerekiyor?

    TSI veya Turbo Fsi araçlarda hatta ve hatta genel oalrak tüm turbo araçlarda lpdi sistemini kullanabilmek için mesela : Astra 1.6 GTC turbo bu araca göre uygulamanın çıkmasını mı bekleyeceğiz? ki anladğım kadarıyla öyle Suan teleflex araç ayırımı yapmadan manifoldu sökerek lpi siteminin aynısını yani bu uygumayı yapıyor.

    Vialle için daha zaman var benim anladğım kadarıyla en azından turbo araçlar için Heleki benim gibi aracında yazılım olaran kişiler suna teleflexden yana meyil gösterir. her ne kadar arabamı satmış olsamda :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackEmperor


    quote:

    Orijinalden alıntı: sinir kupu


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackEmperor

    baştan itibaren okumaya çalıştım konuyu CEvap veren arkdaşlara ve yetkili servilere teşekkürler, kafamı kurcakayan şudur ki manifold deliniyor mu delinmiyor mu ? bazı resimlerde delinmiş gözülüyor ve aracın enjektorleri değilde stemin kendi enjektörleri kullanılmış gözüküyor? Bu sistem aracın enjektörlerini kullanmıyormuydu? emme manifolduna herhangi bi mudahale yok denilmişti?

    resimlerle anlatılanlar biraz karışık gibi?

    lpi ve lpdf de deliniyor. vw grubu araçlarda alttan deliniyor. onun için fark edilmiyor olabilir. lpdi sisteminde ise araç enjektörü kullanılıyor. ama uygulaması henüz yapılmadı kimseye. tsi moterlar için zaten.



    Teşekkürler, O zaman internet sitesi dahil bazı noktarda verilen bilgilerin güncellenmesi lazım. Konu başlığında LPİ i açılmış ve açıldığı zaman sistem teleflex ve prinsten farklı oalrak manifoldun delinmediği ve aracın kendi enjektörlerini kullanıyor ibaresi ile reklam yapılmıştı. Şimdi iş değişti o zaman. Suan için bu sistemin teleflexin sisteminden bi farkı yok Aynı mantık sadece yakıtı sıvı olarak püskürtüyor deniliyor ,teleflexden farkı ne acaba diye bir soru aklıma geldi ? enjektör hızı mı yoksa araca göre orjinal programlı beyin mi? LPİ için...
    Peki orjinal program var ise şehirden şehire ( rakım ,nem ) ve yakıt kalitesi değişkenliğine göre o araca göre tune işlemi yapılmayacak mı ? Eğer yapılacaksa Orjinal program cıkacak diye kendı aracıma benzr bi uygulamanın yapılmasını niye beklemek gerekiyor?

    TSI veya Turbo Fsi araçlarda hatta ve hatta genel oalrak tüm turbo araçlarda lpdi sistemini kullanabilmek için mesela : Astra 1.6 GTC turbo bu araca göre uygulamanın çıkmasını mı bekleyeceğiz? ki anladğım kadarıyla öyle Suan teleflex araç ayırımı yapmadan manifoldu sökerek lpi siteminin aynısını yani bu uygumayı yapıyor.

    Vialle için daha zaman var benim anladğım kadarıyla en azından turbo araçlar için Heleki benim gibi aracında yazılım olaran kişiler suna teleflexden yana meyil gösterir. her ne kadar arabamı satmış olsamda :)



    lpi sisteminde coğrafi konuma göre bir ayarlama yapılmıyor. sadece motor koduna ve araç modeline göre standart bir yazılım yükleniyor. diğer sıralı sistemlere göre avantajı: performans kaybı olmaması (kendimden biliyorum), soğuk motorda benzin-lpg geçişini hızlı bir biçimde yapması, ayar gerektimediğinden ve araca özel olduğundan usta maharetine bakmaması, periyodik bakımının olmaması, backfire riskinin bulunmaması diyebiliriz.

    TSI araçlar için olan sistemde (lpdi) lpi den farklı olarak benzin enjektörleri aynen kullanılıyor. bir de bence önemli bir ayrıntıdır araç benzinle başlamak zorunda değil. adamlar benzin deposunu söktürebilirsiniz diyecek kadar iddialı bu konuda. ama şu an için uygulama yaptıran bilmediğimden bir şey diyemem.

    Başka markaların turbo motorları için zaten lpi sistemi uygulanıyor diye biliyorum. tsi motor diğer turbolardan farklı bir sistem olduğundan ve de yaygın olduğundan (düşününce vw, audi, seat, skodam kullanıyor) sadece tsi sistemler için geliştirilmiş bir sistem sanırsam. ama yabancı sitelerden okuduğum diğer markalar ve hatta atmosferik motorlar için de lpdi sistemi çalışmaları sürüyormuş. Ama şu an için tsi motorlar hatta sadece 1.4 tsi motorlar için var lpdi sistemi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xibabla511

    quote:

    NISSAN XTRAIL 2.0 ARACA YAPILAN VİALLE LPFI MONTAJI.

    Erdal bey inanın bu montajı gördüğüme çok sevindim, şöyle açıklıyayım; benimde 2003 model X-trail Luxury 2.0 aracım var, aracıma vialle taktırmak istiyordum fakat izmirdeki vialle montajı yapan yerle görüştüm ve benim aracımın motor koduna uygun ( QR20DE ) yazılım viallede olmadığını ve montaj yapılamayacağını duyunca bende lpg taktırmaktan vazgeçmiştim ,sizin montajını yaptığınız araçta acaba QR20DE kodlu motoramı sahip ? eğer öyleyse sizinle iletişime geçip montaj yaptırmak istiyorum

    artık vialle lpfı sistemde yazılımın olup olmaması sorun değil çünkü ünıversal calibrasyonlar var ve 3.4.5.6 silindir 300bg araçların tamamına lpfı montajı yapılabiliyor onun için düşünmenize gerek kesinlikle yok.ve şuan 15 gün süre ile doluyuz tamamen vialle montaj anlamında ve yorumlarımında bu aralar düşük olduğunu görüyorsunuzdur kimse kusura bakmasın lütfen işlerin yoğunluğu ve yorgunluk beni biraz uzak kıldı.

    sizin aracınıza tekrar söylüyorum montaj yapılabilir.görüşmek üzere.




  • bir kaç mesaj önce olmasıda dahil hala vialle lpi sisteminin dünyada 4 yıl olduğu gibi yanlış anlatımlar var,bu tamamen yanlış vialle lpi sistemi 1995 yılında üretilmiş ve piyasada kullanılmaya başlanmıştır.fakat türkiyeye gelişi 2.5 yıl olmuştur bu hatayı düzeltmek istedim,ayrıca hollanda,dan gelen gurbetçi bir müşterimizin 11 yıl önce taktırmış olduğu lpi sistemin tank,ı burada mmo sızdırmazlıktan geçmediği için değişimini yapmak üzere bize başvurdu ve şuan siparişte 10 gün içersinde değişim yapılacak bununla ilgili resimleride sizlerle paylaşırım daha iyi bilgi olur.
    ve şuan taleplerin yoğunluğu nedeni ile 15 gün boyunca randevulu müşterilerimizin araçlarına montaj yapacağız.umarım zamanla dahada artar ve insanlar kalitesine ve rahatlığına ererler. ben sistemin montajını 2.5 yıldır yapıyorum ve çokta memnunum her nekadar her araçta manifold söksekte,ki her sistemde sökülmesi gerekir ve doğrusuda budur ama varmıdır söken hadi bakalım söylesin bu erdemli cesareti göstersin tabiki yok ben zaman açısındanda işçilik olarakta yorulsamda bir usta olarak benim cebime ekstra giren birşey olmasa bile yıllardır bu sektörde olan birisi olarak sonunda doğru yolun bulunmasından yana çok sevinçliyim.
    çünkü sorun neredeyse sıfır katalitik konvektör tıkandı pistonlara çapak gitti çalışmaz yada pistonları sibopları yaktı,araç çekişten düştü olmadı mevsim değişti ayar yap gösterge yanlış gösterdi hadi değiş yada ayarla ithalatçı firma ile problem yaşa müşteri ile problem yaşa garanti formu doldur onu takip et parça 3 gün yerine 15 günde gelir yada elinde olmaz,yada hatalı yakıt kullandı garantiye girmez arada kalırsınız müşteri ile ithalatçı,nın vs.vs.vs tabiki tamamen benim fikrimdir ben içinde olduğum için her yorumcununda fikrine tabiki saygılıyım.
    umarım onlarda zamanla bunu daha iyi inceler ve daha iyi bilgiye ve fikre sahip olurlar.ayrıca yine belirteyim kalite olarak bu fiyata kesinlikle değecek bir sistem bu tabiki insan,ın alım gücü ile endeksli ülke ekonomisinide düşünürsek tabiki yüksek ancak avrupada bu sistem 2000 ila 2500 euro civarındadır bunuda unutmayalım,ve en önemli noktalardan biri depo dahil en küçük vidasına kadar tamamı ithaldir.tank için yalıtım malzemesi bile sistem içinden çıkıyor.




  • Sayın Sinirküpü ( isminizi bilmediğim için kusura bakmayın ) cevaplarınız tekrardan teşekkürler Umrım benim gibi otomobil ve modifiye tutukunu kişilerin cebi yanmadan yaktığı yakıtı dert etmeden kullanacaği bir sistem olur. 2 yıldrıd dizel arac kullandım oda yazılımli ve hafiften modifiyeliydi ama insan bi yerden sonra devir çevirtmek ve egszo sesine hasret kalıyo :) özellikle turbo araç montajlarını takip edeceğim 250 bg+ sınıfı araçları özellikle

    Suan için dediğim gibi teleflex ve lpi sistemi ve ilerde dediğiniz gibi manifold delmeden orj enjektör kullanılan lpdi inşallah sorunsuz bir sistem olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlackEmperor -- 20 Eylül 2010; 1:06:34 >
  • 4 AYDIR 2001 525İA 6 SİLİNDİR 200 BEYGİR ARACIMDA KULLANIYORUM

    * PERFORMANS DÜŞMEDİ
    * YAKIT BENZİNLE ŞEHİR İÇİ 15 LİTRE İDİ LPG İLE ŞU ANDA AYNI YANİ KM DE 300 KURUŞ CİVARI ŞEHİR DIŞI KULLANIMA BAĞLI 9-10 LİTREYE KADAR GERİLİYOR YANİ 200 KURUŞ CİVARI BENZİNLE 500-600 KURUŞLARDAN BURALARA GERİLEMESİ BENCE MÜKEMMEL
    * ARIZA OLARAK AŞIRI SERİ KULLANIMDA BİR KERE LPG SİGORTASI ATTI. 1,5 VOLT OLAN SİGORTAYI 3 YAPTIK VE SORUN ÇÖZÜLDÜ.

    * ŞÖYLE BİR HANDİKAP TA EĞER ARACIN BENZİNİ BİTERSE VE MOTOR SOĞUKSA İLK KULLANIMDA BENZİNLE ÇALIŞTIĞINDAN ARAÇI BAYAĞI BİR ZOR ÇALIŞTIRDIM. BİR KEZ BAŞIMA GELDİ VE ARACI BENZİNSİZ BIRAKMAMAK LAZIM (ZATEN NORMALDEDE BU ARACA ZARARLI BİR DURUM)


    BENDE BU KİTİ TAKTIRMADAN 2 AY KADAR ARAŞTIRDIM. VE UZUN VADELİ BİR YATIRIM OLACAĞINI DÜŞÜNÜP 1400 EURO + KDV Yİ ÖDEDİM. (BAZILARI BU PARAYA ARABA ALIYOR) ARACINIZ BUNA DEĞERSE HİÇ DÜŞÜNMEYİN. AMA ARACINIZI YAKINDA SATACAKSANIZ VEYA ARACINIZA ÇOK AZ BİNİYOR İSENİZ ZATEN LPG YE BİLE GEREK YOK.

    PERFORMANS KONUSUNA SAKIN TAKILMAYIN BENZİNLE HİÇ BİR FARKI YOK.
    ERDAL BEY'DE ÇOK DEĞERLİ VE İYİ BİR USTA. KENDİSİ NE ZAMAN ARASAM YARDIMCI OLUYOR.
    BURDAN SELAMLARI İLETİYORUM.


    ERCAN. B.




  • Arkadaşlar ; aracım opel astra j A16XER.viallenin resmi sitesinde bu motor kodlarına http://www.vialle.nl/fileadmin/user_upload/Applicaties_15_-_DU_1_.pdf sitesinde görüldüğü gibi (en altta planlanan bölümünde) mart ayında planlama yapılacak denilmiş..
    SORU.1. Planlanan konu araca ait özel bir kitmi yoksa yazılımmı..?

    SORU.2. Sözkonusu planlanan durum yazılım ise sinirküpünün ve erdal beyin dediği Universal yazılımın her araca uygulanma meselesi nedir?

    SORU3. Aracıma o tarih kadar en uygun kiti monte ettirsem örneğin Z16XER veya A18XER (hangisi daha uyumlu olur bilemiyorum ama bu motorlara vialle takılabiliyor ) söz konusu kit gelince ufak tefek değişiklikler yaparak A16XER'e çevirme şansım yokmu kitler birbirinden çokmu farklılık gösteriyor..?

    SORU.4.Almancam yok ama bir sitede yazan konu benim aradığım cvapmı..?
    http://www.autogas-einbau-umbau.de/modules.php?name=News&file=article&sid=814 veya
    http://www.firmenpresse.de/pdf-pressinfo190338.pdf....Sn


    Konu ile ilgili olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum teşekkür ederim..




  • Herkese Selamlar...

    2009 model passat 1.6 102hp aracıma ait olan vialle verilerini bende yazmak istiyorum.

    Yaklaşık 5 aydır kullanıyorum ve 11000km yaptım. Sanırım bu sürede yarısını amorti ettim.

    5 aylık sürede 2 kez uzun yola çıktım toplam 3000km uzun yol 8000km şehir içi

    Yakıt ortalamalarım şehir içinde 100km/10lt 35ltlpg 350km yol

    Yakıt ortalamalarım şehir dışı 100km/8.5lt 35lt lpg 410-430km yol

    Depo hacmi daha çok söylenmesine rağmen 35-38lt arası alıyor.

    Aracı kullanırken kesinlikle bir fark hissetmiyorsunuz lpg de oldugunuzu sadece bittiğinde ikaz sesi çalıyor o

    zaman anlıyorsunuz.

    Montajını mar otodan Erdal Bey yaptı gerçekten bu işin ustası düşünenler gönül rahatlığıyla yaptırabilir.

    Bu sisteme geçtiğimden beridir yaşadığım tek sıkıntı ise bagajdaki stepne gerçi tüm sistemlerdede bu sorun

    var.Onada bir çözüm bulursam süper bir sistem diyebilirim.




  • arkadaşım şehir dışı ortalama KM hızın ne? bu yakıt tüketimini değiştirir. Yazarsan menmun oluruz. teşk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdalmar

    bir kaç mesaj önce olmasıda dahil hala vialle lpi sisteminin dünyada 4 yıl olduğu gibi yanlış anlatımlar var,bu tamamen yanlış vialle lpi sistemi 1995 yılında üretilmiş ve piyasada kullanılmaya başlanmıştır.fakat türkiyeye gelişi 2.5 yıl olmuştur bu hatayı düzeltmek istedim,ayrıca hollanda,dan gelen gurbetçi bir müşterimizin 11 yıl önce taktırmış olduğu lpi sistemin tank,ı burada mmo sızdırmazlıktan geçmediği için değişimini yapmak üzere bize başvurdu ve şuan siparişte 10 gün içersinde değişim yapılacak bununla ilgili resimleride sizlerle paylaşırım daha iyi bilgi olur.
    ve şuan taleplerin yoğunluğu nedeni ile 15 gün boyunca randevulu müşterilerimizin araçlarına montaj yapacağız.umarım zamanla dahada artar ve insanlar kalitesine ve rahatlığına ererler. ben sistemin montajını 2.5 yıldır yapıyorum ve çokta memnunum her nekadar her araçta manifold söksekte,ki her sistemde sökülmesi gerekir ve doğrusuda budur ama varmıdır söken hadi bakalım söylesin bu erdemli cesareti göstersin tabiki yok ben zaman açısındanda işçilik olarakta yorulsamda bir usta olarak benim cebime ekstra giren birşey olmasa bile yıllardır bu sektörde olan birisi olarak sonunda doğru yolun bulunmasından yana çok sevinçliyim.
    çünkü sorun neredeyse sıfır katalitik konvektör tıkandı pistonlara çapak gitti çalışmaz yada pistonları sibopları yaktı,araç çekişten düştü olmadı mevsim değişti ayar yap gösterge yanlış gösterdi hadi değiş yada ayarla ithalatçı firma ile problem yaşa müşteri ile problem yaşa garanti formu doldur onu takip et parça 3 gün yerine 15 günde gelir yada elinde olmaz,yada hatalı yakıt kullandı garantiye girmez arada kalırsınız müşteri ile ithalatçı,nın vs.vs.vs tabiki tamamen benim fikrimdir ben içinde olduğum için her yorumcununda fikrine tabiki saygılıyım.
    umarım onlarda zamanla bunu daha iyi inceler ve daha iyi bilgiye ve fikre sahip olurlar.ayrıca yine belirteyim kalite olarak bu fiyata kesinlikle değecek bir sistem bu tabiki insan,ın alım gücü ile endeksli ülke ekonomisinide düşünürsek tabiki yüksek ancak avrupada bu sistem 2000 ila 2500 euro civarındadır bunuda unutmayalım,ve en önemli noktalardan biri depo dahil en küçük vidasına kadar tamamı ithaldir.tank için yalıtım malzemesi bile sistem içinden çıkıyor.


    erdal bey fsi motorlar için lpfi sistemlerden haber var mı montajına başlandımı türkiyede?




  • Şehir dışı ortalama 110-120km arası
  • Tüm astra J kasalara olmaması çok kötü.
    1.4 T veya 1.6 T modelleri gerçekten cezbedici ve 1.4 T modelinin otomatik versiyonu da gelecek, Vialleyi bununla denemek isterdim açıkçası.

    Bu modeller için bir gelişme olabilir mi acaba? Yakında araç almayı planlıyorum ve ona göre bir yatırım yapmayı düşünüyorum.
  • 
Sayfa: önceki 3738394041
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.