Arkadaşlar merhaba. Bundan 6 ay önce vestelcell e geçiş yaptım 2 ay sonrasında kızıma aldığım akıllı saat için tekrar vestelcell e gidip bir hat daha aldım. hattı 2 ay aktif kullandık. sonrasında kızımın akıllı saatinde sıkıntılar olmaya başladı bozuk diye bizde uğraştık bayağı. sonra hattın operatör tarafından aramaya kısıtlandığını farkettik. borçlarımızın olmadığını gördük 4 aydır otomatik ödemede tıkır tıkır ödenmiş. durumu farkedince müşteri hizmetlerini aradım. bana hattın eksik evraktan dolayı BTK tarafından kapatıldığını söyledi. bende hattın tüm evrakları tamamlanmadan açılmadığını. zaten alınan evraklarında sistemde olduğunu halihazırda başka bir hattıda kullandığımı belirttim. yineden beni Zorlu Center deki Vestel bayisine evrak tamamlamaya yönlendirdi. Zorlu center bayisi sistemlerin kapatıldığını artık vestelcell girişinin hiçbir bayi tarafından yapılamadığını yapabilecekleri birşey olmadığını beyan etti. tekrar müşteri hizmetlerini aradım , yapabilecekleri birşey olmadığını söyledi. şikayet oluşturmasını istedim yapamam dedi. bana verilmeyen hizmetten fatura çıkarıyorsunuz ama dedim tek taraflı hizmetiniz açık aranabiliyorsunuz dedi. çok sinirlerindim. çözüm üretmelerini istedim BTK ile görüşün dendi. BTK ile görüştüğümde hat kısıtlaması yapılmadığını sadece cihaz kısıtlamaları yapıldığını söyledi. cihazımı kontrol ettiler ve beyaz listede olduğumu sorun olmadığını operatör ile iletişime geçmemi söylediler. tekrar operatör ile iletişime geçtim. yapabilecekleri birşey olmadığını şikayette alamıyacaklarını söylediler. e o zaman hattımı kapatın bari dedim. o zaman ceza yansıtırız dediler. ne yapacağımı bilemedim. Çok sinirlerndim Allah bunların topunun blasını versin dedim . Aman diyorum ben yandım siz yanmayın akışına bıraktım bakalım ne olcak BTK cimer vs heryere yazdım. |
Bildirim