Şimdi Ara

Vestel Smart TV netflix ağ sorunum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
360
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • VESTEL 48FB7300 48'' 122 CM FHD SMART LED TV kullanmaktayım. Ayrıca Turkcell Superonline 15 megabit hızında fiber internet kullanmaktayım. İnternet televizyonuma kablo ile bagli. Televizyon ayarlarından ağ ayarlarına girip internet hizini olctugum zaman 15 megabit olarak sonuç alıyorum ve youtubeda veya tarayıcı uzerinden 1080 videolar izlediğim zaman hiç bir sıkıntı yaşamıyorum. Fakat televizyonundan Netflixe girdiğim zaman içerikleri ağ sorunundan dolayı açamıyorum veya sürekli donma, kalitesiz görüntü ile karşılaşıyorum. Netflixin yardım alın kısmından internet hızını olctugum zaman ise 2 ile 3 megabit arasında sonuç gösteriyor. Fakat aynı internet ağını kullanarak telefon, bilgisayar üzerinden netflixe sorunsuz bağlanıyorum ve içeriklerde hiçbir sorun yaşamıyorum. Yani televizyonumdaki Netflix uygulaması internetimi düzgün bir şekilde alamiyor. Bu sorun ile ilgili Netflix ve Superonline ile gorustugumde kendileriyle ilgili bir sorun olmadığını söylediler. Vestel servisini cagirdigimda ise flashbellek üzerinden televizyona güncelleme attılar ama sorunum düzelmedi. Daha önceden böyle bir sorun başına gelen var mı acaba benden başka ? Önerilerinizi bekliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yardımcı olabilecek kimse yok mu arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba hocam. Netflix düşük internet hızıyla bile yüksek kalite görüntü sağlayabiliyor aslında. Netflix paketinizin hangisi; temel, standart vs ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hesabım standart. Ama başka televizyondan veya aynı internete bağlı bilgisayar,tablet vs üzerinden Netflix hesabima giriş yapınca sorun yasamadigim için sorunun bundan kaynaklı olduğunu düşünmuyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graves014 G kullanıcısına yanıt
    Evet söylediğiniz gibi HD görüntü almanız gerekli. Maalesef yardımcı olamayacağım sizlere wifi kartınızda problem olabilir belki...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hala sorunum devam ediyor. Bağlantımdan kesin emin olmak için internetimi 100 megabite cikarttirdim. Tv den ağ ayarlarından hızımı olctugum zaman tam hız alıyorum ve hiç sorun yok. Ama netflixe girdiğim zaman 2megabit hız alıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • graves014 G kullanıcısına yanıt
    Maalesef yardımcı olamıyorum, konu hakkında bilgim yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Samsung smart tv Spotify sorunu
    4 yıl önce açıldı
    Tivibu Go LG Smart TV Sorun
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ++++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu hakkında başka fikri olan yok mu arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ++

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.