Şimdi Ara

VESTEL 49UA9400 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
149
Cevap
3
Favori
16.981
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aslında şu da olabilir, bu bizi enayi yerine koyan firmalarin banding li ürünlerini alalım arkadaşlar, her altı ayda paralarımizi faiziyle geri alalim, böyle böyle bunlar kendini düzeltene kadar badava led tv kullaniriz, kullanir kullanir sonra bir üst modele geçeriz ömür boyu bedava tv

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haha :D hocam çok iyi ama ya gölgelenme yoksa. fiyatın düşmesini bekliyoruz pusuya yattık.
  • hamdd kullanıcısına yanıt
    Birkaç kişi olarak aldığımız tvleri kontrol edelim, birde ben aldım usb mi, banding test videosuyla gittim mağazalara lg lerin çoğunda var bu banding ama vestelin 9400 modelinin dışındakilerde yoktu, diğer 9400 lerde de varsa yüklenin beyler 9400'e kullanıp kullanip geri verelim. Var mı böyle fırsat ya, Vestelin bug ını bulduk, onlarda hazır bizi enayi yerine koyuyor, gönlünüz rahat olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mali24

    Yaptınız mi dikey golgelenme testini acaba? Benim sorunu servis tespit etti ancak vestel merkez bunun bir ariza olmadığını söyledi iade değişim kabul etmediler bende tüketici hakem heyetine başvurdum emsal kararlarla birlikte, bu bir üretim hatasi ve iade veya değişim yapmak zorundalar bir sürü kişi lg tv lerini geri verdiler bundan dolayı,vestel de Türk milletine hatalı seri ürünleri kakalamayi deniyor ama bizler bunu yemeyecez, sizlerde de vestel 49ua9400 tv lerinizde vertical banding varsa, başvurun hakem heyetine 6 ay sonra paranızı geri alın 6 ay sizi kaziklamaya çalışan vestelin ürününü bedavadan kullanın

    test ettim, böyle dalgalanma şeklinde dikey çizgiler fark ettim, tam tarif edemiyorum ama görüntüde bozulma olduğu bariz belli oluyor,
    ben telefonu alalı 3 hafta falan oldu, bu arada kutusunu falan atmıştım, değişim talep etsem sıkıntı olur mu? bilemiyorum. işin bir kötü tarafı da usb 2 girişlerinde sorun var, belliği çoğu zaman görmüyor, neyse ki usb3 girişi sorun çıkarmadı..




  • fz18 F kullanıcısına yanıt
    Cihazda üretim hatasi var bariz, işte o gölgelere vertical banding deniyor ben tüketici hakem heyetine başvurdum, sizde usb arızası da var, değişim taleb edin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mali24

    Cihazda üretim hatasi var bariz, işte o gölgelere vertical banding deniyor ben tüketici hakem heyetine başvurdum, sizde usb arızası da var, değişim taleb edin.

    konunun hakimi olmadığım için kafamda soru çok..
    değişim talep ettik diyelim, bu sorunun olmadığı 49ua9400 varmıdır acaba? eğer bu seri komple sorunlu ise değişim talep etmek sorunu çözmeyecektir.( ekran sorunu açısından )
  • fz18 F kullanıcısına yanıt
    Biz 48ua9300 almıştık ölü pikselden yeni 48ua9300 gönderdiler onda da çıktı çoook özür dileyip 49ua9400 verdiler onda da daha kötü olan büyük ihtimalle tüm 9400 lerde olan vertical banding var, ama bunu kabul edemiyorlar ederlerse tüm 9400 leri kabul etmeleri lazım piyasadan çekse daha iyidir, vestel buna yanaşmaz, sizin ilk cihaz olduğu için bir üst model talep edin, hem seri üretim hemde ürün arızası var sizde, hiç olmadı tüketici hakem heyetine ücretsiz başvurun, 6 ay sonra paranızı alın, bedavadan cihazı kullanın 6 ay sonra yeni bir tv alın. Ama kendimizi yedirmeyelim şunlara allah aşkına.
  • Sevgili mali24
    Siz oturduğunuz yerden nasıl arıza tespiti yaptınız da bir de hemen üst model ile değişim kararı bile aldınız anlamak mümkün değil.
    yazdıklarınızı okuyorum da sorun yaşayan arkadaşa hangi belleği kullandığını nasıl bir sorun yaşadığını sorma gereği dahi duymadan televizyonu arızalı ilan etmiş hatta yol haritası bile çizmişsiniz.
    zaten gölgelenme olacak diye yönlendirmişsiniz, vatandaşın ne gördüğü bile belli değil hemen ''hah arızalı işte değişim talep et üst modeli gelsin'' de demişsin, hangi videoyu hangi kalitede indirdiği belli değil. ne gördüğü belli değil hemen değişim talep edin.
    Değişsin sorun değil, firmalar tv değiştirmekle batmaz da siz kesin sorunu tespit ettiniz mi ki? elinizde flash bellekle gidip tüm tv leri denemişsiniz ama yine de sorun yaşıyorsunuz nasıl oluyor şimdi bu iş onu da anlamadım.
    Firmaların iyi niyetli yaklaşımlarını başka şeylerle karıştırmamak lazım. sana üst model tv vereceklerine paranı iade ederlerdi olur biter di, gönlünü almak için üst model ürün vermişler yine yaranamamışlar ki enayi yerine koyduklarını düşünmüşsün.
    Anlattığım sorunlar üretilen panel kalitesine dayanıyor ki bunun da arçelikle vestelle bekoyla ilgisi yok panel üretim kalitelerinin yerlerde süründüğünü aylardır yazıyoruz forumda. hangi samsung da sorun yokmuş hepsi sapır sapır bulutlanma sorunundan dökülüyor.
    böyle şehir efsaneleri ile insanları yanlış yönlendirmeyin lütfen.


    @fz18
    Arkadaşım öncelikle ürününüzde mutlaka yazılım güncellemesi yapın. daha sonra bitrate değeri yüksek bir video ile kullanıcı gözüyle hızlı sahneleri olan video izleyin, belli bir noktaya odaklanmadan ekranda ne hata görüyorsanız onu belirtin. üründe sorun varsa çağırın servisi, değişim istiyorsanız değişim, para iadesi istiyorsanız para iadesi gelen ekip mutlaka yardımcı olur. ürün bozuksa bozuktur nokta. ama şehir efsaneleri ile de hareket etmeyiniz.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Ado Beyfendi, ben bir teknoloji şirketi kurucusuyum ve şu an teknogirişim sermaye desteğiyle kurduğum firmamda yenilikçi ürün tasarımları yapıyorum, hiç bir şey sadece oturulduğu yerden yapılmadığı gibi ancak oturduğumuz yerden yazı yazabiliyoruz, şu an sizinde benimde oturduğum konusunda hem fikir sek ben bilahare tekrar edeyim, gururla yerli sloganın arkasında olabilmek için şirketime elimden geldiğince yerli makine teçhizat alımı yapıyorum ve bundan da çok memnun ve gururluyum, ancak benim donanım haber ahalisine duyurduğum bu tecrübelerdeki bilgi kaynağı tamamen yetkili servislerin kendileridir.Şunu anlıyorum, yani iki adet arızalı televizyondan sonra bir adet üst model veren Vestel'den ben değişim mi talep ettim en baştan beri yoksa onlar mı rica ettiler sizi kaybetmek istemiyoruz, lütfen kabul edin bir daha olmayacak diye? sonrasında zaten çok net bir üretim hatası olduğu bizler gibi mühendis veya teknik uzman olan tüketici hakem heyetlerinin de(ekte belgelendirdim) onayladığı ve iade raporu tuttuğu bu olayda beni nasıl bilgisizlikle itham edebiliyorsunuz ayrıca bunun açıkça bir üretim hatası ve problem olduğunu çağırdığım yetkili serviste onaylamışken?? Peki sizce ben neden hiç bir şekilde Vestel ile konuyu bitirmeden direk burdan insanların aklını karıştırmak için bilgi kirliliği yaratayım? Evet gelelim kalitesiz panel üretimi sözünüze, yahu bu paneli silah zoruyla mı sattılar, panelde sorun varsa ve bu uzmanlarca geri iade raporuyla sonuçlanıyorsa firmada bunu kabul edecek ve büyük zarar ederek malını piyasadan geri çekecek değil mi, burda sanki bedavaya hiç işim yokmuş gibi test etmek için tv almışım muamelesi görüyorum? Yakında onunda hukuk süreçleri başlayacak farklı firmalar üzerinden. Elimde flash bellekle özellikle bu sorunun hangi marka ve modellerde olduğunu tespit için sorunla karşılaştıktan sonra gittim ve gerekli tespitlerimi paylaştım, burda da sizin benim zaten devam eden problemli cihaz tecrübemle ne alaka kurduğunuzu anlayamadım, burda firma iyi niyetli demişsiniz, bu işler niyet minnetle mi yürüyor, Avrupa,Amerika yada Rusya ya giden mallarımız AA bu türkler iyi niyetli geri iade almasalar da olur diye mi karşılanıyor, peki öyle değilse siz nasıl iyi niyet söylemine başvuruyorsunuz? Son olarak şahsıma bu şekilde mesnetsiz yaklaşımınız beni üzdü ama asıl üzen mesnetsiz bilgi paylaşımı yaptığımı iddia ederek bunu yapmanız, işte tamda burda sizin adınıza üzüldüm, ilmi mantık vesilesiyle de şunu söylebilirim ki oturduğunuz yerden bunları yazmanıza çok üzüldüm, teşekkür ederim.Ek olarak@fz18 arkadaşımıza bahsettiğiniz yöntemler şahsım ve servis tarafından çokça tekrar edildi. İşte efsane olanda bu olacak. VESTEL 49UA9400
     VESTEL 49UA9400
     VESTEL 49UA9400
     VESTEL 49UA9400




  • mali24 M kullanıcısına yanıt
    Kendinizi öven yazınızı okudum, mühendislik bilgilerinizin, görmediğiniz ürüne arıza tespiti yapabilecek kadar yüksek olduğunu da anladım.
    Burada tartıştığımız, sizin panel piksel sorunu nedeniyle değiştirdiğiniz cihazlarınız değil o zaten en doğal hakkınız ve yerine getirilmiş. Burada benim asıl değindiğim nokta sizin tarzınızdı. Ortada gerçek bir sorun olup olmadığı bile belli değilken yeni ürün almış birisine olmayacak kadar negatif yaklaşmışsınız. kendinizi o televizyonu ilk aldığınız günü ve üründeki ölü pikseli ilk gördüğünü anı düşünün siz ne kadar rahatsız olduysanız negatif yaklaştığınız arkadaş da aynı derecede huzursuz olacak ancak ortada henüz gerçek bir sorun olup olmadığı belli değil. Servisi çağırması kontrol ettirmesi gerektiği tavsiye edilebilir de direkt olarak ürünü bozuk ilan edip değişime hem de bir üst modeline yönlendirme kudreti nereden geliyor ben onu anlayamadım sadece. İyi niyet sözüme takılı kalmışsınız onu da açıklayayım. Firmanın iyi niyeti konusunda ısrar ediyorum zira bu sadece yerli firmaların uyguladığı politika değildir. samsung sony lg gibi markalar da müşterilerini kaybetmemek adına jestler yapar ama anlattığınız ölçüde ricalar minnetler etmezler o ayrı konu ben işin orasını da yazınızdan anlaşılan kendinizi ön plana çıkartmaktan hoşlandığınıza veriyorum. ''Ben mi istedim?'' demişsiniz. Sizin Vestel'den değişim istemenize gerek yoktu zaten sistem otomatik işliyor, yasal prosedürler devreye giriyor ve montajda arıza veya 30 gün içi arıza kapsamında yasal statüde işlem yapıyorlar, size özel bir durum değil ki siz değişim isteyesiniz zaten. Söylemek istediğim, en kötü olasılıkla paranı iade ederlerdi olur biterdi neyine minnet etsinler, bunu yapmak yerine üst modeli vermek iyi niyet dir bence. haa zaten senin olanı sana vermekle iyi niyet i göstermiş olurdu? bence hayır.
    Ben sizi bilgisizlikle itham etmedim, geri dönüp diğer üye ile yazışmalarınızı okuyun ne demek istediğimi anlarsınız. yazılımı yüklemesi gerektiği konusunda sebebini yazmayarak ben hata etmişim özür dilerim. arkadaşımız tv nin donup kapandığını belirtmişti buna istinaden yazmıştım yazılımı yükseltmesi gerektiğini. panelin problemli olduğu kısmı ise halen kesinlik kazanmış değil neticede bunu siz de bilemezsiniz ben de, servisi gidip bakacak gerçekler o zaman ortaya çıkacak. bir önceki yazımda da yazmıştım bir ürün bozuksa bozuktur.
    Gelelim paneli kontrol eden yok muymuş bunun kalitelisi yok muymuş vs konusuna. Yok maalesef. gidin bütün siteleri dolaşın, ortalık avaz avaz markaları şikayet eden tüketicilerle dolu ve şikayetlerin temelde kaynağı panel problemleri. 1 inci derecede kaliteli panel üreten firma SHARP dır o da class1 panellerini 4000usd dolaylarında pazarlıyor ki orta segment hiç bir üretici (SAMSUNG LG DAHİL) bu paneli alıp ürünlerinde kullanamaz. kaldı ki class1 olan bu panel için dahi KUSURSUZ kelimesi kullanılamıyor. sonuç itibariyle KALİTELİ PANEL diye bir şey yok, biraz araştırırsanız bunu öğrenirsiniz. Olanı bu, panel üreticilerinden başka kalitede ürün gelmediğinden dolayı ortaya bu sonuçlar çıkıyor zaten ama sizin bahsettiğiniz gibi kronik ve belli bir marka veya modeli kapsayan bir durum değil. vertikal banding,clouding,sehim,ölü piksel,canlı piksel,ölü alt piksel,canlı alt piksel vs vs vs gidin istediğiniz markayı araştırın istediğiniz kaliteyi sorgulayın bunlardan birisi ile aldığınızda değilse bir kaç sene içerisinde karşılaşacaksınız zira üretimin kalitesi artık bu.
    Kendimiz üretebiliyor muyuz? hayır. o zaman senin gibi mühendisler de ''ımmmh bu kalitesiz almıyorum ben bunu'' diyemiyor işte.

    Panel konusunda benden kat ve kat üstün bilgilere sahip Albani den çok daha kesin bilgiler edinilmiştir. 4K sohbet konusunda tüm açıklamalarını okuyabilirsiniz.

    Akşam akşam bazı yazım hataları olduysa affola artık :D




  • Bu arada, evraklarda karışıklık olabilir mi acaba?
    siz Vestel 9300 iade edip Vestel 9400 almıştınız diye biliyorum ama evraklarda vatan bilgisayar ve LG marka televizyon yazıyor, bir de ben mi konuyu bağlayamadım evrakların birinde 2013 tarihi var, diğerinde 2015. bunlar ayrı davalara mı ait yoksa mahkeme süresi 2 yılı bulmuş veya geçmiş olamaz herhalde?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    Bu arada, evraklarda karışıklık olabilir mi acaba?
    siz Vestel 9300 iade edip Vestel 9400 almıştınız diye biliyorum ama evraklarda vatan bilgisayar ve LG marka televizyon yazıyor, bir de ben mi konuyu bağlayamadım evrakların birinde 2013 tarihi var, diğerinde 2015. bunlar ayrı davalara mı ait yoksa mahkeme süresi 2 yılı bulmuş veya geçmiş olamaz herhalde?

    O belgeler ayrı başka davalardan ve Vestel teknik ekibinin dikey gölgeler oluşuyor, bu görmeye engel ancak bu bir arıza değil iade/değişim yapılamaz dediği durum için ekledim, aslında bu bir üretim hatası, panel ve elektronik diğer donanım arasındaki frekans uyumsuzluğundan kaynaklanıyor(bilirkişi tespiti) ve bu sizin dediğiniz gibi bozuksa bozuktur a giriyor.




  • mali24 M kullanıcısına yanıt
    O bilirkişilerin kimlerden oluştuğunu ve kalibrasyonlarını siz de benim kadar iyi biliyorsunuz.
    Panel ile donanım arasındaki frekans uyuşmazlığı diye bir tabir bizim literatürde dahi yoktur. frekans bir televizyonun hemen her ünitesinde vardır ve ayrı protokoller ile çalışır. panel üreticisinden televizyon üreticisine kadar herkes bilir ki, LCD TV lerde likit kristallerin hareketi bir mekanik harekettir, mekanik hareketler bir zaman gerektirdiğinden dolayı panel yenileme hızlarını HW ile de SW ile de belli bir limitin altına asla indiremezler. Sizin yaşadığınız sorun mudur? bence sorundur. Arıza mıdır? kusura bakmayınız arıza değildir, yetersizliktir. refeshrate değerleri burada etkendir zaten. sahne ne kadar hızlı ise panel o derece yetişememeye başlar ki bu da yenileme hızının düşük olduğu anlamına gelir, ürünün bozuk olduğu anlamına gelmez maalesef.
    Anlıyorum ki siz bu anlamda seri üretim arızası kanısına varıyorsunuz. eğer öyle ise size bir haberim var ki sahadaki SAMSUNG LG PHILIPS VETSEL BEKO ARÇELİK vs hepsi seri üretim hatalıdır ve toplanmalıdır.

    Asıl Televizyon markası kimdir biliyor musunuz?
    LOEWE dir. televizyonun atasıdır, kalitenin ata babasıdır. Bir hocam vardı kulakları çınlasın, derslerde durur durur bunu söylerdi ama haklıydı. Ben LOEWE nin LOEWE/OPTA zamanlarını bilirim yani renkli televizyonların yeni çıktığı, bırakın renkliyi bir çok evde halen lambalı televizyonların kullanıldığı zamanlar, 30-35 yıl öncesi yani. O zamanların bile markasıdır LOEWE.

    Sizi anlıyorum, daha doğrusu anlamaya çalışıyorum hak vermeye çalışıyorum ama bir noktada elbette fikirlerimiz birbirinden anlıyorum, ben içini bildiğim için üretim tarafından, siz canınız yandığı içn tüketici gözü ile bakıyorsunuz ama açıkça söylüyorum, siz görmek isteyin o televizyonlarda daha çoook hata bulursunuz. Hatta şimdi gidin açın lütfen televizyonu, kapatın tüm ışıkları karartın ekranı bakın her bölgesinden ayrı lümende ışık göreceksiniz. bunları bilir ve görmek isterseniz televizyon izleyemezsiniz.
    Kabullenin demiyorum size, kabullenmeyin, ama o televizyonları da kullanmayın. MARKASI ne olursa olsun kullanmayın. Önünde ne yazdığının zerre kadar önemi yok içleri hep aynı, üreticileri hep aynı. Bu teknoloji bu maalesef. sizin tek yamanız gereken, geleceği belli olmayan OLED alıp bu sorunların hepsinden kurtulmak. ne clouding, ne banding ne başka dert. ama kaç sene kullanırsınız bakın onu bilemem işte




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Yazım övgü olarak algılanıyorsa ne mutlu, umarım şahsım, her birimiz ve neslimiz milletimize, dünya ya ve insanlığa değer katabiliriz. Söz konusu videoda kişilerin görecekleri görüntüde sorunlu panelde oluşacak tek şey var, kafayı pek karıştırmaya gerek yok, konu basit, zaten prosedürde belli, bu yardımlaşma platformunda konuyla hemhal olmuş arkadaşlardan malumat alıp servisi çağırmak, burada içinde bir hiçlikle boğuşmaktansa önden gidenlerin hafızasını kullanmak aksine forumdaşlarımızı rahatlatacaktır, bashi geçen hiç bir genel panel sorunu yangın çıkarmaz, ancak servis ve yasal prosedür işlemeye başladığında tüketici kanuna göre yasal hakkınız olan 4 seçimlik haktan biri olan ürünü iade etmek istediğinizde çağrı merkezinin çook özür dileyerek ricalarla lütfen yeni üst modeli kabul edin bir daha olmayacak kesinlikle dediği ses kayıtlarıyla sabittir. Bakın kendimizi Firmaların eline bırakmamızı bize öğrettiler, açın tüketici kanununu 4 adet şeçimlik hak tüketiciye verilmiş üreticiye değil, burada üreticinin tercihi değil ancak önerisi olur, sizde iyi niyetli olarak!!, değişim yada tamirat seçeneğini kabul edersiniz, isterseniz direk iade talep edebilirsiniz, ancak firmalar insanlar bunları bilmiyor diye iyice rahatlar, sizlerde bilerek yada bilmeyerek onların ekmeğine yağ sürüyorsunuz, yasal prosedür diyorsunuz ancak altını doldurduğunuzda insanların tüketici sıfatıyla nasıl korunduğunu göreceksiniz. Firmalar açısından bakalım, neden peki bile bile üretim hatalı panelleri satıyorlar bizler bu kadar korunuyorken, işte orda biliçsiz tüketici olmamız ve bilgi talep edilen platformlarda da yasal haklarımızın aksi yada firma yöntemleri ve aldatmacaları paralelinde bilgiler pompalayan insanlar karşımıza çıkıyor, sebebi de ne acıdır ki kanıksanmış çaresizlik, panelleri kabul eden ve dikkat edemeyen kullanıcılardan dolayı bu paneller piyasaya sunulabiliyor çünkü satılıyor ve geri dönmüyorsa bu bir ticari başarıdır, ahlak gerekmez, ancak yüzdesi çok az olan bilinçli kullanıcıyı da mağdur etmek için direnecek kadar bizi hiç gören bu düzene ayak uydurmayalım, araştırmalarımız, sadece tecrübelerden oluşmasın çünkü bu süregelen hataları bizimde devam ettirmemize sebep oluyor, haklarımızı sıfırdan gözden geçirelim. Bir de Vestel her seferinde panelleri biz üretiyoruz diye bilgi geçti :-) Bende hep üzüldüm. Tekrar söylüyorum arıza tespiti onlardan ne yapılacağına(4 seçimlik hakk olan; Satılanı geri vermeye hazır olduğunu bildirerek sözleşmeden dönme, Satılanı alıkoyup ayıp oranında satış bedelinde indirim isteme, Aşırı bir masrafı gerektirmediği takdirde, bütün masrafları satıcıya ait olmak üzere satılanın ücretsiz onarılmasını isteme, İmkân varsa, satılanın ayıpsız bir benzeri ile değiştirilmesini isteme.) karar vermek sizden olay bu.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Şu an bu elimdekinde inanın ışık sızması da yok, genel bilinen diğer problemlerin hiçbiri yok, şu banding olması o kadar canımı sıktı ki, buda olmasa her şey çok güzel, siz teknolojik yönünden baktığınız için bir bilge gibisiniz ama bizde Allaha isyan eden insanoğlu, teşbih yerindeyse



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali24 -- 1 Haziran 2016; 2:42:55 >
  • mali24 M kullanıcısına yanıt
    29 Mayıs 2014 tarihinde biz toplantısını yaparken yürürlüğe giren o kanunu (her ne kadar kabulü 2013e dayansa da) madde madde bilirim. Bu nedenle zaten size dedim ki ''en fazla paranı iade ederler neyine minnet etsinler? üst model veriyorsa iyi niyet tir'' kanunda yazıyor mu ''üst model vereceksin'' diye? hayır. Kanun der ki ''ayıpsız misli ile'' yani senin ürünün aynısı. senin 4 seçimlik haklarından birisinde ''üst modeli'' ibaresi var mı? yok. demek ki para iadesi yerine üst model teklif edip ses kayıtlarındaki gibi çooook özür dilemeleri iyi niyet tir.

    Diğer sorunuzun cevabı belli, tüketiciyi koruma kanunu var ancak uluslararası üreticiyi koruma kanunu diye bir şey yok. uluslararası geçerliliği olan ticari anlaşmalar yapılır ki bunlar da yine firmaları uluslararası 2 yıl geçerli olan garanti koşullarına tabi kılar. Tabi uluslararası hukuk benim işim değil detayını bilemem. Kaldı ki siz yine konuya üretim hatalı diye girmiş ve ''neden firmalar üretim hatalı panelleri satarlar'' demişsiniz. Açıklamıştım bu bir üretim hatası değil, üretimin teknolojisinin gereğidir (LCD teknolojisi) aynı problem PDP teknolojisinde de vardır ancak bu sefer clouding/ banding değil maldischarge veya burn olarak karşınıza çıkacaktır, sonuçta sorunları vardır. tabanı PDP olan OLED teknolojisi de zaten bu nedenle henüz rüştünü ispat edememiştir.
    Sonuç şu oluyor ki, siz yarın gidip PİONEER televizyon dahi alsanız, sizin mantığınıza göre o televizyon üretim hatalıdır peşinen söylüyorum.
    Arıza ile üretim hatasını, üretim hatası ile yetersizliği karıştırmamak lazım. Zaten sizinle sohbete başlamamızın sebebi buydu

    Hocam çok kafana takma. bu forumda uzun zamandır yazarım, her arkadaşa diyorum ki az para verin, uzun garantili ve istediğiniz özelliklerde cihaz alın zira zaten kullanacağınız maksimum 4-5 yıldır.
    Mümkünse kullanmayacağınız özellikler olmasın alacağınız televizyonda, hele ki mümkünse 3D hiç olmasın.
    Panelin panel vazifesini yapmasını sağlayacak olan ana işlemciye ne kadar iş yüklerseniz, panel, panel işini yapmaya enerji bulamaz.
    Panel teknolojisi zaten sorunlu bir teknolojidir, üstüne bir de ''kek yapan televizyon'' dediler mi ben çıldırıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ado

    29 Mayıs 2014 tarihinde biz toplantısını yaparken yürürlüğe giren o kanunu (her ne kadar kabulü 2013e dayansa da) madde madde bilirim. Bu nedenle zaten size dedim ki ''en fazla paranı iade ederler neyine minnet etsinler? üst model veriyorsa iyi niyet tir'' kanunda yazıyor mu ''üst model vereceksin'' diye? hayır. Kanun der ki ''ayıpsız misli ile'' yani senin ürünün aynısı. senin 4 seçimlik haklarından birisinde ''üst modeli'' ibaresi var mı? yok. demek ki para iadesi yerine üst model teklif edip ses kayıtlarındaki gibi çooook özür dilemeleri iyi niyet tir.

    Diğer sorunuzun cevabı belli, tüketiciyi koruma kanunu var ancak uluslararası üreticiyi koruma kanunu diye bir şey yok. uluslararası geçerliliği olan ticari anlaşmalar yapılır ki bunlar da yine firmaları uluslararası 2 yıl geçerli olan garanti koşullarına tabi kılar. Tabi uluslararası hukuk benim işim değil detayını bilemem. Kaldı ki siz yine konuya üretim hatalı diye girmiş ve ''neden firmalar üretim hatalı panelleri satarlar'' demişsiniz. Açıklamıştım bu bir üretim hatası değil, üretimin teknolojisinin gereğidir (LCD teknolojisi) aynı problem PDP teknolojisinde de vardır ancak bu sefer clouding/ banding değil maldischarge veya burn olarak karşınıza çıkacaktır, sonuçta sorunları vardır. tabanı PDP olan OLED teknolojisi de zaten bu nedenle henüz rüştünü ispat edememiştir.
    Sonuç şu oluyor ki, siz yarın gidip PİONEER televizyon dahi alsanız, sizin mantığınıza göre o televizyon üretim hatalıdır peşinen söylüyorum.
    Arıza ile üretim hatasını, üretim hatası ile yetersizliği karıştırmamak lazım. Zaten sizinle sohbete başlamamızın sebebi buydu

    Hocam çok kafana takma. bu forumda uzun zamandır yazarım, her arkadaşa diyorum ki az para verin, uzun garantili ve istediğiniz özelliklerde cihaz alın zira zaten kullanacağınız maksimum 4-5 yıldır.
    Mümkünse kullanmayacağınız özellikler olmasın alacağınız televizyonda, hele ki mümkünse 3D hiç olmasın.
    Panelin panel vazifesini yapmasını sağlayacak olan ana işlemciye ne kadar iş yüklerseniz, panel, panel işini yapmaya enerji bulamaz.
    Panel teknolojisi zaten sorunlu bir teknolojidir, üstüne bir de ''kek yapan televizyon'' dediler mi ben çıldırıyorum

    İşte böyle yorumlar görmek istiyoruz. Bağırarak anlatıyoruz ama yok herkes uçan kaçan televizyon istiyor. Sonra da gelip ağlıyorlar.

    Hiç unutmam LG'nin o meşhur 3D'li 1080P televizyonuna ne methiyeler dizmişti buradakiler. Yok şöyle olacak yok ejderha yanımdan geçecek falan, sonra n'oldu? Üvey evlat muamelesi çekildi. Yüksek çözünürlüğün neresi teknoloji gerçekten anlamıyorum. Elindeki tv eskimeden yenisini almanın derdindeler. Nasıl bir akıl tutulması yaşıyorlar anlayamıyorum.




  • Ado kullanıcısına yanıt
    Öyle yada böyle konuyu konuştuk, benim önüme vaad edilen gibi, görüntüyü hareketli hareketsiz oynatan, sesi olan bir cihaz koymayı vaad edip paramı alıyor mu? Evet peki panel teknolojisinin yetersizliği burda beni ilgilendirir mi? hayır, 2699 tlye aldığım tv yi alırken X-y firması bana"bakın beyfendi biz bunu yaptık ama teknoloji şu an böyle, hareketli sahnelerde görüntüye perde iniyor ona göre diyor mu? Hayır. Peki tüketici konuya hakim olmak zorunda mi? Ona da Hayır. İşte tamda bu sebebten seri üretim hatasi diye tekrar ediyorum detaya girmeye gerek yok, tabiki teknolojinin bir gereği bu sorunlar şu an için. Benim önüme insan gözü fizyolojisine aykırı bir ürün koymadigi sürece problem yok, artık nefes alsın yeter, birde şu müşteriyi sanki şu da olsun buda olsun budalasi gibi gösterme kafasını anlamıyorum Ado bey sizi tenzih ederim, yahu özelliği yazmış herif fiyatıda yazmış onun bir tv olduğunu iddia etmiş, benim anadolu insanımın suçu ne yahu. Millet özgür iradesiyle firmanın vaadine talip olmuş, hata kullanıcıda mi yani? Adam zorla para kazanıyor tv alıyor meğer tv tamda tv değilmiş, yok yaa. Sonra bizde sanki günah işliyor gibi muamele gorelim. Herşey olsun istiyormuşta müşteri bilem Neymişte, yahu adam vaad ediyor bunları, müşteri özel makine mi yaptırtiyor sanki firmaya, bende ilerde marka ma böyle müşteri kitlesi istiyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mali24 M kullanıcısına yanıt
    Talep olmayan yere arz olmaz hocam, En azından bu kadarını biliyor şirketler. çift tüneli televizyon yapıldığında tüketicilerden ilk gelen soruların başında ''3 tünerli ne zaman çıkacak?'' olmuştu 2005 li yıllarda. Günümüz dünyasından hele ki cep telefonu dünyasında tüketicilerden gelen taleplere aklınız hayaliniz durur, ''bu sadece cep telefonu, bunlar nasıl beklenir bu makineden'' dersiniz. O yüzden örnek verdiğiniz yer yanlış yer üstadım.

    Uzatmayacağım siz haklısınız diyeyim konu kapansın
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
  • Ado kullanıcısına yanıt
    Estağfurullah haklı haksız meselesi değil bu, tabiki talep olacak ki arz olsun bu ticaretin özü, amma arz ederken, asıl özden feragat etmemek lazım gelir, edersek ki o zaman buna televizyon dememek gerek kanımca Bilgi paylaşımlarıniz için çok teşekkür ederim. Her geçen gün yeni şeyler öğreniyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.