Şimdi Ara

Vefat nedeniyle abonelik iptali (2025)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
1
Favori
214
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 5 ay önce babamı kaybettim. Şu ana kadar elim gitmiyordu ama artık mecburen bazı şeyleri yapmak zorundayım.


    Bunlardan birisi de babamın hattını iptal etmek. Forumdaki en yeni konu 7-8 yıllık. Gördüğüm kadarıyla bu konuda çok sorun yaşayan var. Bize en yakın cep merkezine gitmeyi düşündüm ama çok yoğunlar ve bir şeyler satın almayacaksanız çok da ilgilenmiyorlar. Vefatla ilgili belgeleri (veraset ilamı, ölüm belgesi) hemen işleme alacaklarını pek olası görmüyorum.


    Kasım 2025 tarihi itibariyle bu konuyu cep merkezlerindeki yoğunluğa girmeden halletmenin bir yolu var mı?


    Bilgisi ve deneyimi olanlar bunları aktarabilirse hem bana hem de bu durumda olan insanlara katkısı olacaktır.




    _____________________________
    Şüpheci oku, şüpheci dinle, şüpheci gör. Alçakgönüllü düşün...
  • Öncelikle başın sağolsun. Allah cennetinde kavuşmayı nasip etsin tüm sevdiklerimizle.

    Benim babamın hattı turktelekomdu. Ölüm belgesi ile turktelekom merkezinde 5 dk işlemle iptal ettirmiştim.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • cemrek kullanıcısına yanıt

    Amin, çok teşekkür ederim. Senin de başın sağolsun.


    Telekomda bu işler daha kolay sanırım, vodafone'da çok sayıda şikayete rastladım süreçle ilgili.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timurlénk -- 12 Kasım 2025; 23:47:37 >
    _____________________________
    Şüpheci oku, şüpheci dinle, şüpheci gör. Alçakgönüllü düşün...
  • Öncelikle başınız sağ olsun. Kasım 2025 itibarıyla, vefat eden bir kişinin adına kayıtlı GSM hattının iptali işlemi mirasçı veya yasal temsilciler tarafından yapılabiliyor ve bu işlem için veraset ilamı (mirasçılık belgesi) ile ölüm belgesi yeterli kabul ediliyor. İşlemi illa fiziksel bayide yapmak zorunlu değil; BTK düzenlemeleri uyarınca, hattın bağlı olduğu operatörün (Türk Telekom, Turkcell veya Vodafone) mirasçı işlemleri birimi üzerinden veya e-Devlet > BTK Başvuru Merkezi aracılığıyla operatöre yazılı bildirim gönderilerek de başvuru yapılabiliyor. Mirasçılardan herhangi biri (tek başına) ölüm belgesi ve kimliğiyle hattın iptali talebinde bulunabilir; ancak numaranın devrini talep ediyorsa diğer mirasçıların muvafakati gerekir. Uygulamada bayilerde yoğunluk yaşandığı doğru olsa da, e-Devlet veya operatör müşteri hizmetleri üzerinden dilekçe ve belgelerin taranarak iletilmesi en hızlı ve hukuken geçerli yoldur; operatörler bu başvurulara genellikle 5 iş günü içinde dönüş yapmakla yükümlü

    _____________________________




  • avukatfatihozdemir kullanıcısına yanıt

    Dediğiniz gibi BTK kanalıyla başvuru yapmayı deneyeceğim. Baş sağlığı dileğiniz ve bilgilendirme için teşekkür ederim.

    _____________________________
    Şüpheci oku, şüpheci dinle, şüpheci gör. Alçakgönüllü düşün...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.