Bildirim
ve BUGATTi VEYRON Geçildi....!!! (3. sayfa)
Daha Fazla 
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az 

1 Misafir - 1 Masaüstü

Giriş
Mesaj
-
-
-
Puhahahaha -
göktürk safkan
-
mcLaren'i Stig kullanıyordu ondan öne geçmiştir yoksa, acı ama gerçek veyron düzde ruulez -
Hadi Kia ceratoyu geçtiğini anladık. 100 oktan koyunca porch a bile kafa tuttuğuna dair söylentiler var ama bu kadarı da olsa olsa
bu kırmızı jetta olur
quote:
Orjinalden alıntı: BlackEdition
quote:
Orjinalden alıntı: RqJnr
Onur sen anlıyorsun bu işlerden, böyle komple kırmızı olunca kaç beygir oluyor?
Bu aşmış hocam,bunlar F16'lara kafa tutuyor
-
Bu Türkçe yorumu kim yaptıysa ortaya çıksın! -
quote:
Orjinalden alıntı: ahmetcan44
Ünlü pistlerin çoğunun rekoru Bugatti gibi araçlarda değil, GT-R gibi araçlarda.
Bize GTR sevgisi aşıladığınız için gönlümden bir hediye koptu...
3.5 saniye de 100 km/h
Max Speed: 310.6
Buda demektir ki yokuş aşağı süratlerimizde anlık'da olsa kadran kırabiliriz hiç zorlanmadan
220 mil'i geçmek... Ne demek?
BU ARABA ÇOK SAKAT
115.000 lira oldukça uygun bir rakam.
http://www.cars.com/go/search/detail.jsp;?tracktype=usedcc&searchType=21&pageNumber=0&numResultsPerPage=50&largeNumResultsPerPage=0&sortorder=descending&sortfield=PRICE+descending&certifiedOnly=false&criteria=K-%7cE-%7cM-_36_%7cD-_9171_%7cN-N%7cR-10000%7cI-1%2c7%7cP-PRICE+descending%7cQ-descending%7cZ-90001&aff=national&paId=312438272&recnum=47&leadExists=true
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAST_DRIVER -- 1 Temmuz 2009; 12:48:31 >
-
quote:
Orjinalden alıntı: newmonarch
GT90 hiç bir zaman üretime geçmedi ancak, seri üretime çok yakın bir otomobildi ve barındırdığı teknolojiler ciddi manada iyiydi.
Gerçekten aracı çok severdim. Bu aracın üretilmemesi otomobil tarihi için büyük bir kayıptır...
Neden üretime geçmedi, çok merak ettim şimdi...
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LAST_DRIVER -- 1 Temmuz 2009; 12:05:30 >
-
Ben hep bunla oynardım ama tipini sevmezdim.Hâlâ da sevmem. -
bugatti her zaman avans verir sonra basar klasik oldu artık -
bugatti :
0–100 km/h 2.5 sec.
0–200 km/h 7.3 sec.
0–300 km/h 16.7 sec.
0–400 km/h 55.6 sec
mcleren f1:
0-30 mph (48 km/h): 1.8 s[4]
0–60 mph (97 km/h): 3.2 s[4]
0–100 mph (160 km/h): 6.3 s[4]
0–124.28 mph (200.01 km/h): 9.4 s[27]
0–150 mph (240 km/h): 12.8 s[4]
0–200 mph (320 km/h): 28 s[4]
bende videoyu izleyince gaza geldim ama yok malesef bugatti alır aklını -
Sahip oldugu luks ve konforla 400+ km hizi tattiracak baska arac yok. Videoya gelince avans vermis veyron. Ha vermese ne farkeder veya gecilse ? Sahibinin zerre umurunda olur mu ? Butun bakislari uzerinde toplayan, yaninda duran diger supersporlarin havasini alan, dunyanin sayili zenginlerinin koleksiyonuna kattigi superspor luks baska araba var mi ? Yok. -
quote:
Orjinalden alıntı: over and under
Sahip oldugu luks ve konforla 400+ km hizi tattiracak baska arac yok. Videoya gelince avans vermis veyron. Ha vermese ne farkeder veya gecilse ? Sahibinin zerre umurunda olur mu ? Butun bakislari uzerinde toplayan, yaninda duran diger supersporlarin havasini alan, dunyanin sayili zenginlerinin koleksiyonuna kattigi superspor luks baska araba var mi ? Yok.
katılıyorum.
Bugattideki uçurtma rolmu yaptı acaba?
çünkü teknik veriler çok farklı telden çalıyor... -
bu adamların yaptıkları bu tip karşılaştırmalara kesinlikle inanmıyorum. autoshow'la ilgili açılmış başlıkta da belirttiğim gibi ingilizler kendi araçları söz konusu olduğunda tıpkı almanlar gibi başka markalara en ufak şans bile tanımıyorlar hatta bazı yaptıkları gerçeklerle örtüşmüyor dahi. (evet bugatti aslen bir ingiliz ancak artık Vw bünyesinde olduğundan alman markası sayılabilir en azından mclaren daha ingiliz...)
bu adamların sanırım 1999 yılındaki bir programının linkini sizlere veriyorum:
http://www.youtube.com/watch?v=uc0FsApsads
bu video'da jaguar'ın bir pagani zonda'yı nasıl yendiğini bunun nedenin ise jaguar'ın yüksek torku olduğundan bahsediyor elemanımız.
http://www.supercars.net/Comp?sourceList=877&CompList=877-1425
bu link ise iki aracın teknik karşılaştırması. yorumu sizlere bırakıyorum....
komik duruma düştüklerinin farkında değil heralde inglizler. herkesi kendileri gibi aptal sanıyorlar. bütün konularda (dergilerindeki veya bu tip otomobil programlarındaki gibi) biz şöyle iyiyiz biz böyle iyiyiz diyip duruyorlar oysa gerçekler ortada...
-
quote:
Orjinalden alıntı: Patch
bu adamların yaptıkları bu tip karşılaştırmalara kesinlikle inanmıyorum. autoshow'la ilgili açılmış başlıkta da belirttiğim gibi ingilizler kendi araçları söz konusu olduğunda tıpkı almanlar gibi başka markalara en ufak şans bile tanımıyorlar hatta bazı yaptıkları gerçeklerle örtüşmüyor dahi. (evet bugatti aslen bir ingiliz ancak artık Vw bünyesinde olduğundan alman markası sayılabilir en azından mclaren daha ingiliz...)
bu adamların sanırım 1999 yılındaki bir programının linkini sizlere veriyorum:
http://www.youtube.com/watch?v=uc0FsApsads
bu video'da jaguar'ın bir pagani zonda'yı nasıl yendiğini bunun nedenin ise jaguar'ın yüksek torku olduğundan bahsediyor elemanımız.
http://www.supercars.net/Comp?sourceList=877&CompList=877-1425
bu link ise iki aracın teknik karşılaştırması. yorumu sizlere bırakıyorum....
komik duruma düştüklerinin farkında değil heralde inglizler. herkesi kendileri gibi aptal sanıyorlar. bütün konularda (dergilerindeki veya bu tip otomobil programlarındaki gibi) biz şöyle iyiyiz biz böyle iyiyiz diyip duruyorlar oysa gerçekler ortada...
Rating için sanırım herşey
birde düzeltme yapalım:Bugatti aslen bir İtalyan markası. Firma, Ettore Bugatti tarafından 1910 yılında kurulmuş. Alman Volkswagen 1998 yılında marka ve isim hakkını satın almış. 1993'te çalışmalarına başlamışlar, 2005 yılında ise ilk seri üretim Bugatti Veyron'u Tokyo Araba Fuarı'nda göstermişler.
-
Peki S70'e 4 turbo taksak neler olur sizce?
Hadi 4'e gerek yok 2 de yeter -
quote:
Orjinalden alıntı: Tubo
Arkadaşlar, prodüksiyon özellikle de kurgu ile ilgilenmiş olanlar video'nun gerçek olmadığını anlayacaktır.
İki aracın da; Kağıt üzerindeki hızlanma verilerini detaylı bir şekilde yazan olursa kanıtlayabilirim.
*Topgear'dan bu tarz bir şov beklemezdim o yüzden takıldım..
İlk sayfanın altlarında kalmış..
Çok kötü saçmalamışlar, rating de bir yere kadar..
Dün gece Video'yu sessiz izlediğim için görüntülere takıldım.. Kalkışta zaten tam gaz kalkmıyorlar, yarış hesapta 50 saniye civarında sürüyor... Bazı görüntüler bilgisayar destekli vs vs..
-
quote:
Orjinalden alıntı: over and under
Sahip oldugu luks ve konforla 400+ km hizi tattiracak baska arac yok. Videoya gelince avans vermis veyron. Ha vermese ne farkeder veya gecilse ? Sahibinin zerre umurunda olur mu ? Butun bakislari uzerinde toplayan, yaninda duran diger supersporlarin havasini alan, dunyanin sayili zenginlerinin koleksiyonuna kattigi superspor luks baska araba var mi ? Yok.
Harbiden yok... Veyron'un imajı, diğer araçlarla mukayese kabul etmez. Gaz tenekesi demediğim nadir araç modellerinden biridir. Sayısaldan yakalasak nakitide, şöyle güzelce giyinip, Metalik Kaşmir Beyazı LP640 Murcialogo'muz ile, Beverly Hills Ogara nın yerinden bir adet Bugatti Siparişi versek İtalyadan. Döşeme rengine artık karar vermiş olsak çoktan
7.000.000 İkamet Edilecek Ev.
2.000.000 Ulaşım sağlanacak Otomobiller.
5.000.000 Mercedes Yetkili Satıcılığı İşi.
1.000.000 Cep Harçlığı
Toplamda 15.000.000 dolar para, beni Bugatti'ye doyasıya bindirir.
http://images.google.com.tr/imgres?imgurl=http://www.notcot.com/images/2008/08/lambo9.jpg&imgrefurl=http://www.notcot.com/archives/2008/08/lamborghini_bug.php&usg=__ofE_TySvDAhzOE_pKtfv40KYshw=&h=390&w=600&sz=79&hl=tr&start=5&um=1&tbnid=65MpKw6PsxR-IM:&tbnh=88&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dphoto%2Bof%2Bogara%2Bcoach%2Bcom%26hl%3Dtr%26rlz%3D1R2GPCK_tr%26sa%3DN%26um%3D1
-
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X