|
Oyun bu ekranda kalıyor. Ne kadar beklesemde açılmadı. Bu ekrandayken de oyunu kapatamıyorum sadece görev yöneticisi ile kapanıyor. Dün böyle birşey yoktu bu gece güncelleme geldi ve geceden beri böyle. ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bs12 -- 26 Haziran 2024; 11:3:12 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler









