Şimdi Ara

--V\/V\/\/'--Dh VoLKsWaGeN CaDdY TeAm--V\/V\/\/'-- (800. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33.036
Cevap
62
Favori
3.131.474
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 798799800801802
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Oooo Leader hele şükür geldin laynn... En sonunda seni de burada gördüm ya daha ölsem de gam yemem Aynen bayağı uğraştık ama değdi yani bu araç...Ee şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,biraz da benim sayemde bu seviyeye geldi bu araç Hea unutmadan hafta içi bi gün gel de dyno testine sokalım caddy 'i...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Leader01

    buda benim araç arkadaşLar bbs Lm jant var özeL getiriLdi aLmanyadan, Hks bLow off vaLve, chip tuning bişeyLer yaptık eLimizden geLdiğince :)







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bur@k3458 -- 22 Mayıs 2009; 21:22:26 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bur@k3458

    Oooo Leader hele şükür geldin laynn... En sonunda seni de burada gördüm ya daha ölsem de gam yemem Aynen bayağı uğraştık ama değdi yani bu araç...Ee şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,biraz da benim sayemde bu seviyeye geldi bu araç Hea unutmadan hafta içi bi gün gel de dyno testine sokalım caddy 'i...



    vay tırtıl vayy..demekk senin tayfadan bu arkadaş..bu araçta madem birazda senin payın var..tebrik ederim güzel çalışma
    ama yan basamaklar olmayıp ve kromları taktırmayıp gövde rengine boyansa daha güzel olurdu o parçalar.




  • Eyw.İlker'im... İmkanlar el verdikçe ses görüntü+modifiyeyle uğraşıyoruz senin de bildiğin gibi.Krom bölgelerin farkındayız oraları nazarlık bıraktık,aslında işin aslı biraz aceleye geldi o bölge daha uğraşmak istemedik.Kısmet olursa oraya da bi değişiklik uygulayacağız.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bur@k3458

    Oooo Leader hele şükür geldin laynn... En sonunda seni de burada gördüm ya daha ölsem de gam yemem Aynen bayağı uğraştık ama değdi yani bu araç...Ee şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,biraz da benim sayemde bu seviyeye geldi bu araç Hea unutmadan hafta içi bi gün gel de dyno testine sokalım caddy 'i...



    vay tırtıl vayy..demekk senin tayfadan bu arkadaş..bu araçta madem birazda senin payın var..tebrik ederim güzel çalışma
    ama yan basamaklar olmayıp ve kromları taktırmayıp gövde rengine boyansa daha güzel olurdu o parçalar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bur@k3458

    Oooo Leader hele şükür geldin laynn... En sonunda seni de burada gördüm ya daha ölsem de gam yemem Aynen bayağı uğraştık ama değdi yani bu araç...Ee şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,biraz da benim sayemde bu seviyeye geldi bu araç Hea unutmadan hafta içi bi gün gel de dyno testine sokalım caddy 'i...


    quote:

    Orjinalden alıntı: Leader01

    buda benim araç arkadaşLar bbs Lm jant var özeL getiriLdi aLmanyadan, Hks bLow off vaLve, chip tuning bişeyLer yaptık eLimizden geLdiğince :)








    eyw kardeşim :) bu ara işLer yoğun yazın tatiLe geLdiğimde sokarız dyno'ya zaten değişen bişey oLacağını sanmıyorum performans gayet güzeL ve istikrarLı devam ediyor :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bur@k3458

    Eyw.İlker'im... İmkanlar el verdikçe ses görüntü+modifiyeyle uğraşıyoruz senin de bildiğin gibi.Krom bölgelerin farkındayız oraları nazarlık bıraktık,aslında işin aslı biraz aceleye geldi o bölge daha uğraşmak istemedik.Kısmet olursa oraya da bi değişiklik uygulayacağız.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==


    quote:

    Orjinalden alıntı: Bur@k3458

    Oooo Leader hele şükür geldin laynn... En sonunda seni de burada gördüm ya daha ölsem de gam yemem Aynen bayağı uğraştık ama değdi yani bu araç...Ee şimdi yiğidi öldür hakkını yeme,biraz da benim sayemde bu seviyeye geldi bu araç Hea unutmadan hafta içi bi gün gel de dyno testine sokalım caddy 'i...



    vay tırtıl vayy..demekk senin tayfadan bu arkadaş..bu araçta madem birazda senin payın var..tebrik ederim güzel çalışma
    ama yan basamaklar olmayıp ve kromları taktırmayıp gövde rengine boyansa daha güzel olurdu o parçalar.





    jant seçimini iyi yaptım ama sen ava diodun :) biraz tuzLu oLdu ama bbs güzeL oturdu




  • açıkcası bu tip caddy'ler hiç favorim değil bunu defalarca dile getirdim.
    bu tip jantlar ve caddy'i bu şekil yere basmak bana göre biraz abes.
    sonucunda ticari araç ve o kadar çok abartıya gerek yok
    ama zevk meselesidir leader01 arkadaşım hoşuna gidiyodur.
    bişey diyemem o duruma..saygılarımı sunarım..

    @@BUr@k3458

    acele işe şeytan karışır burakcım..yavaştan yavaştan benim gibi.
    bak 1.5 senede bi anfi bi woofer + camlar film port bagaj yan basamaklar hallettik..
    yavaş yavaş çelik jantlar xenon falanda gelecek merak etme.




  • Valla bilmiyorum ama madem araca bişeyler yapacaksın benim düşüncem 1 kere ve en kalitelisindendir...Ya İlker'im bu araca daha bişey yapmadık yani daha ne modifiye giderdi buna fakat ticari olduğundan o işlere girmedik,ah bi binek araç olsaydı bak o zaman şenliğe sen O parçaların acelesini msn den konuşuruz bi ara Hea bu arada sende çok yavaştan gidiyorsun valla,sen caddy'i tamamen bitirmeye yakın ben 2.aracı çekiyorum Allah'ın izniyle..

    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==

    açıkcası bu tip caddy'ler hiç favorim değil bunu defalarca dile getirdim.
    bu tip jantlar ve caddy'i bu şekil yere basmak bana göre biraz abes.
    sonucunda ticari araç ve o kadar çok abartıya gerek yok
    ama zevk meselesidir leader01 arkadaşım hoşuna gidiyodur.
    bişey diyemem o duruma..saygılarımı sunarım..

    @@BUr@k3458

    acele işe şeytan karışır burakcım..yavaştan yavaştan benim gibi.
    bak 1.5 senede bi anfi bi woofer + camlar film port bagaj yan basamaklar hallettik..
    yavaş yavaş çelik jantlar xenon falanda gelecek merak etme.




  • ==>KAPADOKYALI<==

    açıkcası bu tip caddy'ler hiç favorim değil bunu defalarca dile getirdim.
    bu tip jantlar ve caddy'i bu şekil yere basmak bana göre biraz abes.
    sonucunda ticari araç ve o kadar çok abartıya gerek yok
    ama zevk meselesidir leader01 arkadaşım hoşuna gidiyodur.
    bişey diyemem o duruma..saygılarımı sunarım..

    --------------------------------------

    ben o açıdan bakmıyorum nasıL şahin hastaLığı varsa bende de caddy hastaLığı var :) ticari oLabiLir ama yoL tutuşu birçok sedandan daha güzeL, TDI motorun kaLitesi zaten tartışıLamaz, benim aracımda chiptuning var 145 hp'ye çıkarttıLdı yırtınarak geçmeye çaLışan sedanLarı aynadan seyredince caddy'i daha çok seviyorum :) yani zevk meseLesi hayaLimde de caddy speed 2.0 FSI 200 hp var iLeride oda oLur inş.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Leader01

    ben o açıdan bakmıyorum nasıL şahin hastaLığı varsa bende de caddy hastaLığı var :) ticari oLabiLir ama yoL tutuşu birçok sedandan daha güzeL, TDI motorun kaLitesi zaten tartışıLamaz, benim aracımda chiptuning var 145 hp'ye çıkarttıLdı yırtınarak geçmeye çaLışan sedanLarı aynadan seyredince caddy'i daha çok seviyorum :) yani zevk meseLesi hayaLimde de caddy speed 2.0 FSI 200 hp var iLeride oda oLur inş.



    tabiki kaptan dediğim gibi..bu senin zevkin ve sana kalmış bişey..aracının heryerini beğenmedim demiyorum
    sadece araç sanki gereğinden fazla yere basılmış ve jantlar çok abartılmışş..
    çoğu sedan aracı tokatlayabilmesi tabiki bi avantaj..
    sende bizdensin artık kaptan bilgilerini yolla ilk sayfaya ekleyim senide..

    aracın modeli rengi
    isim yaş meslek bulunduğun şehir bilgilerii

    iyi geceler herkese.




  • Resimleri mail adresine attım abi.Saygılar
    quote:

    Orjinalden alıntı: ==>KAPADOKYALI<==

    kardeşim fotoları gönderiyodun ama msn'i kapattın gelmedi fotolar sanırım..
    bi müsait olduğunu ayarlarız artık sorun değil..

  • zirve93'ün arkadaşımızın aracı arkadaşlar.

    Kardeşim Allah kaza bela vermesin..güle güle binin..






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İlker Yıldız -- 23 Mayıs 2009; 12:04:08 >
  • aracı yere basmak daha güzel olmuş


    bizimki 235/45/18 çok havada duruyo genede çok güzel
  • Aracın bana göre çok güzel olmuş, allah nazarlardan saklasın. Jantların fiyatı nedir, ön ve arka ofsetleri kaç, aracı alçaltmak için ne kullandın ve o da ne kadar tuttu bilgilendirirsen memnun olurum...

    quote:

    Orjinalden alıntı: Leader01

    buda benim araç arkadaşLar bbs Lm jant var özeL getiriLdi aLmanyadan, Hks bLow off vaLve, chip tuning bişeyLer yaptık eLimizden geLdiğince :)







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmetgurbuz -- 23 Mayıs 2009; 14:35:59 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ==>burak7777<==

    aracı yere basmak daha güzel olmuş


    bizimki 235/45/18 çok havada duruyo genede çok güzel


    yuhhhh 235 mi naptınız burakcım yaa normalinden 40 mm daha geniş hea
    yakıt sarfiyatı ne durumda peki araçta.




  • 235 45 18 enteresan bi lastik ebatı olmuş. yani orjinal lastik çapına göre çok değişik olmuş. en ideali 225 40 18 dir 235 oluyosa 40 yanak olmalıydı hatta o bile kurtarmıyor lastiğin çapı büyümüş oluyor.
  • Bir çoğumuz çelik jant dendiğinde otomobilimizin spor ve sükseli bir görünüm kazanmasını hedefleriz. Ancak bu tür aksesuarlar sadece dış görünüme kazandırdıkları sportif görünüm dışında otomobilimizin performansına ve yol tutuşuna önemli katkıda bulunur. Otomobil teknolojisinde sürede yaşanan gelişmeler, motor ve karoser kadar jantların tasarımında da hissedilmekte.
    Özellikle jantın ağırlığı, ölçüleri, konstrükisyonu ve dizaynında yapılan değişiklikler, otomobillerin performansını ve yol tutuşunu önemli ölçüde arttırıyor. Ayrıca , son yıllarda araştırmalar jantın, fren sisteminin soğutulmasında da etkili olduğunu tespit etmiş durumda. Araç yol alırken, jantın rotasyonuyla sirküle edilen hava, kolların arasından fren diskine iletiliyor, böylece frenlerin daha verimli olması sağlanıyor.





    Peki Jant Ölçüsü Nasıl Olmalı ?



    Bu tamamen otomobilin motor gücü, ağırlığı ve büyüklüğü gibi unsurlarca belirlenmekte. Yüksek güç üreten bir motorun gücünü yola aktarabilmesi için çekişinin iyi olması, bunun için de lastik yüzeyinin uygun genişlikte olması gerekiyor. Dolayısıyla lastikle jant genişliği uyumlu olmalı. Küçük sınıftaki otomobiller için 12 inçten başlayan jant çapı, büyük ve yüksek performanslı otomobillerde 20 inçe kadar çıkıyor. Jant malzemesinin dayanıklılığı da önemli bir faktör.
    Ülkemiz yol şartları göz önüne alınacak olunursa, sağlamlığı daha da önem kazanıyor. Kalitesiz bir jant, darbelere dayanıklı olmadığı taktirde ölümcül kazalara neden olabilir. Çelik ve hafif metal alaşımlı olmak üzere iki gruba ayrılan jantlar, motorsporlarından elde edilen tecrübelerle geliştiriliyor. Böylece daha sağlam ve uzun ömürlü olması sağlanıyor.





    Avantajlı Olan Hangisi?



    Çok parçalı olan Jant kesinlikle daha avantajlıdır. İki veya üç parçadan oluşan bir jantın, tek parçalıya göre önemli bir avantajı, daha sağlıklı ve tamir edilebiliyor olmasıdır. Herhangi bir darbe nedeniyle jantın kenarı hasar gördüğünde, sadece o parçanın değiştirilmesi mümkün olabiliyor. Ancak tek parçalı bir jant zarar gördüğünde yenisiyle değiştirmek gerekiyor. Çok parçalı jantın bir diğer kolaylığı, her tip otomobilde kullanılabilmesi.
    Farklı ölçülerdeki ara parçalar kullanılırken, jantın karosere göre içeri veya dışarıya doğru konumlanması sağlanıyor. Böylelikle iz genişliği de değiştirilerek, aracın yere tutunma gücü artırılabiliyor. Göbek olarak adlandırılan bölüm de yine lastiklerin öz genişliğini etkiliyor. Uluslararası olarak ET harfleriyle simgelenen ofset değeri, jant dış kenarının (O çizgisi) poryaya olan uzaklığını ifade ediyor.

    Jant alırken dikkat edilmesi gereken en önemli unsur üreticilerin belirlediği değerlerin dışına çıkılmaması. Türkiye'de hem yerli hem de ithal birçok jant markası var. Jantların TSE EN ve CE belgelerine dikkat edilmeli Din ve GS ise Avrupa'da geçerli normlardandır.




  • İyi Geceler Arkadaşlar ..!

    Arabamız 2004 Model ve Lastikleri Hiç Değişmemiş ..! Öncelikli Onları Değiştireceğiz Ancak İlerde 17' Jant Taktırmak İstiyoruz Aracımıza ..!

    17' Jant İçin Hangi Ölçülerde Lastik Almalıyız ..!




  • quote:

    Orjinalden alıntı: quneshlee

    İyi Geceler Arkadaşlar ..!

    Arabamız 2004 Model ve Lastikleri Hiç Değişmemiş ..! Öncelikli Onları Değiştireceğiz Ancak İlerde 17' Jant Taktırmak İstiyoruz Aracımıza ..!

    17' Jant İçin Hangi Ölçülerde Lastik Almalıyız ..!


    lastikçi 225/45 demişti 17 için. bu arada lastik sesini epey özlemiştim asr yi kapattm bir iki viraja girerken 3 den 2 ye alınca derin bir ah çektim keşke arka itiş olsaydıda yan yan gidebilseydm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi s1Lv3r -- 24 Mayıs 2009; 1:01:46 >




  • ince yanaklı lastikler dayanmıyo ki..jantada hasar veriyor
  • inec yanaklı lastikler ağır yük karşısında virajlarda falan yanaktaki esnemeyi kaybedip jantları
    asfalta sürtme ihtimalini ortaya çıkarabilirler...ama karar biz kullanıcılarındır.isteyen istediğini takar.

    @quneshlee

    abicim şimdi ilerisi için düşünüyorsan ya biraz daha bineceksin yada şimdiden 17inch alacaksın
    iki seçimden birisini yapıp içinde bulunduğun duruma göre değerlendir kendini.

    @S1Lv3R

    gökhancım naptın sen ya arkadan itişli falan..yanlar falan boşver kardeşim bu tip olayları.
    ayrıca fazla patiye kalkma aracın debriyajı çabuk bitirirsin mazallah.

    herkese iyi geceler.
  • 
Sayfa: önceki 798799800801802
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.