Şimdi Ara

Üyelik kapatma

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
841
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ttnet aboneliğine 2mbit limitsiz ile başladım formu doldururken modemim olduğu için modem istemedim bana 3 ay indirimli ödüceksiniz dediler tamam dedim fakat taahüt verdiğimin farkında değildim. Daha sonra 2mbit limitsizden Netlimitsiz pakete geçtim 6-7mbit civarında kullandım 2 ay önce hattımda arıza başladı ve 2 aydır arızayı gideremediler gideremiyorlar santral dahi tarifemi 1mbit e geçirmemi söylüyor. Bu arada taahüt verdiğimin farkında bile değilim meğersem 24 ay boyunca indirimliymiş üyeliğim yani normal fiyatı 49TL olan Netlimitsiz tarifesin 18 ay boyunca 49TL olarak ödedim indirim felan görmedim. Gelellim asıl konuya internet tarifemi şuan için değiştiremiyorum santraldeki adam bana telekoma dilekçe vererek her ay sizden 4-5TL kesilmesini iste dedi. Bende iletisim@ttnet.com a mail çektim..

    Bugün geri dönüş maili atmışlar mail aynen bu şekilde



    ADSL hattınıza ait bilgileriniz kontrol edildiğinde, yararlanmakta olduğunuz tarifenizin 2Mbps Limitsiz (2048/512Kbps) olduğu ve “Dopdolu İnternet Modemsiz +3 AY İndirim/ 24 Ay Taahhüt”, kampanyasından mevcut aboneliğinize uygun olarak 10.04.2010 tarihi itibariyle TTNET A.Ş. ADSL hizmetimizden yararlanmaya başladığınız görülmektedir.



    24 Aylık Taahhüt süreniz sona ermeden mevcut kampanyalardan yararlanılamamaktadır.

    24 Aylık Taahhüt süreniz içerisindeki indirimli olarak kullandığınız aylarınız içerisinde üst tarifelere geçiş işlemi yapabilirsiniz.

    24 Aylık Taahhüt süreniz sona ermeden ADSL başvurusunda seçilen tarifenizin bir alt tarifesine geçiş işlemi yapılamaz. Sadece ADSL başvurusunda seçilen tarifenize geçiş yapılabilmektedir.



    Yukarıda belirtilen şartlar doğrultusunda, 24 Aylık Taahhüt süreniz sona ermeden ADSL başvurusunda seçilen tarifenizin bir alt tarifesine geçiş işlemi yapılamaz. Sadece ADSL başvurusunda seçilen tarifenize geçiş yapılabilmektedir.



    Kampanyanızın (24 Aylık Taahhüt sürenizin) iptal edilmesi durumunda talep ettiğiniz tarife değişikliği yapılabilmektedir.



    Kampanya iptal talebiniz için, ADSL hat sahibinin ya da noterden vekâleti olan kişinin bağlı olduğunuz Telekom Müdürlüğü veya Telekom Ofislerine şahsi başvurusu gerekmektedir.



    Mevcut kampanyanızın iptal edilmesi durumunda, indirimli olarak yararlanılan ayların ücreti, iptal işlemini takip eden ay itibariyle ADSL faturanızda tarafınıza iletilecektir.



    Detaylı bilgi için, 444 0 375 TTNET Çağrı Merkezimizi arayıp, 3’ü tuşladığınızda ilgili kontroller yapılarak size yardımcı olunacaktır.



    TTNET A.Ş.’ye göstermiş olduğunuz ilgiden dolayı teşekkür eder, her türlü düşünce ve önerinizi bizimle paylaşmanızı dileriz.



    Saygılarımızla,

    TTNET A.Ş.

    Sizlerden ricam kırmızı ile işraetlidiğim cümleyi ve bu durumda ne yapmam gerektiğini söylerseniz sevinirim. Acele olarak yazdım yazım hataları için özür dilerim.







  • Arkadaşım kaç aylık indirim sağlamışsan yapılan indirim kadarlık kısım sana faturalandırılıyor. Başka bişi yok yani. Atıyorum 45 liralık tarifedesin 40 liraya indi. 6 aylık öa indirimden 3 ay yararlandın diyelim 15 TL'lik miktar sana faturalandırılacak olay bu kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SNIPER82

    Arkadaşım kaç aylık indirim sağlamışsan yapılan indirim kadarlık kısım sana faturalandırılıyor. Başka bişi yok yani. Atıyorum 45 liralık tarifedesin 40 liraya indi. 6 aylık öa indirimden 3 ay yararlandın diyelim 15 TL'lik miktar sana faturalandırılacak olay bu kolay gelsin.


    Ya öyle ise pazartesi ilk iş kapattırmak olcak o zaman teşekkürler... Sonra gene bağlattırcam ama bu sefer superonline biri smile gibi kurumlardan alcam merak ettiğim şey yine aynı arızalı porta mı bağlarlar hattımı ?
  • Yok smile adsl ve superonline için kiralanan portlar ayrı oluyor onlar içinden sana uygun olan bir porta bağlanacaksın. Bunun haricinde ip numaran da değişecek tabi doğal olarak fakat 7 günlük bir süre internetsiz kalacaksın bu geçiş döneminde fikir değişikliği olabilir diye portunu boşa çıkarmıyorlar. İptal başvursundan sonra sana yineden dönecekler. Geri dönmek istermisiniiz diye bu ikinici teyitten sonra portunuz boşa çıkıyor ama dediğim gibi 7 gün gibi bir süre internetiniz olmuyor maalesef
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.