Şimdi Ara

Üretim Hatalı Tsi Motor ve D...... Oto'nun Rezaleti! (Son gelişmeler) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
45
Favori
94.235
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TAMİR DEĞİL DEĞİŞİM TALEP EDİN kesinlikle..

    Sıfır aldığınız bu kilometredeki aracınızı garanti dahilinde sıfırlamak en doğal hakkınız.. Sonuçta üretimden kaynaklı bir problemle karşı karşıyasınız.. Hatta direttiğiniz, iyi bir avukat tuttuğunuz takdirde, sıfır araç almaya kadar gidersiniz.. Düşünün, neden parasını ödediğiniz, sıfır aldığınız bir aracın motoru değişsin? Ayıplı mal sayılır, sıfırını istemek hakkınızdır..
  • Şu yaşananları okuyorum üzülüyorum. Her markada yaşayan var. Peugeot , Renault vs. vs... En çok ta DSG , TSI ve VW servislerinin yaşatttıkları. Ben köpek gibi çalışıcam zaten kazanmanın zor olduğu bu ülkede kaliteli olduğunu düşünerek Volkswagen marka bir araç alacağım ülke şartlarına göre yüklü bir miktarda para vererek. Sonra aracımda sorun çıkacak , serviste aracımı kadavraya çevirecekler , daha 13.000 km'de sorun çıkaran ayıplı motoru da değiştirmek yerine sanayiide rektifiye etmeye gönderecekler. Benim paramı çöp edecekler.

    Gerçekten Allah yardımcınız olsun hocam. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Motorunuzu değiştirsinler.
  • yataktan ses geldiği için motor rektefiyeye göndermişler hiç bi servis rektefiyeyi kendi yapmaz sanayide anlaştığı kişilevardır onlar yaparlar.Fiat ve Ford servislerinde çalıştım onlardada durum aynı şuan da Ford servisinde çalışmaktayım ve şunu söyleyebilirim servisler bozulan parçanın tamiri yapmaz.Atıyorum 40 binde bujiler değişcek servisteki usta hemen değiştirir ama sanayideki usta bakar parçaya durumu iyi şu kadar daha gider der değiştirmez onu...

    Edit:ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-390090328 -- 25 Kasım 2012; 7:59:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motorun dışarıda onarılması gayet normal bir durum.Yetkili servisler para kazanma odaklı parça değişimi ve bakım yaparlar.Bunun dışındaki işleri kendi garantörlüğünde dışarıya yaptırırlar.Yapılan işlerde muhatap olarak yetkili servisi bulursunuz.Bunlar ayrı konular.
    Sizin durumunuza gelirsek...
    Motorun onarımını değil değişimini isteyin ve onların söylediklerinin hiçbirini dinlemeyin.hiçbir söylediklerine hak vermeyin.Sakın!
    Eğer arabadan soğuduysanız araç değişimi talep edin.geçmiş olsun.
  • Hiçbir servis torna gerektiren bir işlemi kendi yapamaz. Hangi marka olursa olsun torna işlemlerinin hepsi sanayide yaptırılır. Rektifiye dahil.

    Konuya dönersek bence de durumu takip edin ve sandık motor değişimi isteyin. Çift beslemeli tsi larda çok sık arıza haberi geliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi racerant -- 25 Kasım 2012; 8:35:29 >
  • Benim aracın motoru boxer motor olmasına rağmen (motorun konumu en aşarıda ve yatay) ne ön tampon söküldü nede farlar hiçbişey sökülmedi kaputtan çıkarttılar.Ki bu motor normal sıralı motor....
  • 160hp motorun kronik sorunu diye biliyorum. inanmayabilirsiniz ama benim arkadasin tiguanin motoru 2 kez Almanya dan gelen yeni motorla degisti ve cok sikinti yasamisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TSİ motorlar patlamaktan bikti bizim millet almaktan bikmadi.
    Gecmis olsun...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Ben sizin kullanım şeklinizi bilmiyorum ama bu araba 1.4 turbo motorlu düşük yakıttan elde edebileceği en yüksek gücü çıkaran narin araç, siz gidipte bunla gazlarsanız, gerekli bakım talimatlarınıza uymazsanız, çalıştırmada, kapatmada bi süre turbo için beklemezseniz, elbet bi sorun çıkar, hassas, karmaşık motorlar.

    sizce turbo motorlu araç sahiplerinin % kaçı her sabah motoru ısıtıyordur, ben klasik olarak sabahları işe giderken genelde evden geç çıkarım, kontağa bastıktan 3 saniye sonra 2. vitese takmış olurum ))



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dionysos_07 -- 25 Kasım 2012; 9:36:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    Tam olarak 1 yaşında ve 14000 km olan Tiguan TSİ 160 bg'lik aracımın motorundan ses gelme şikayetiyle doğuş otoya götürdüm (aracımın yıllık bakımını da aynı yerde yaptırdım).İlk önce genç bir eleman (27 yaşlarında) verdiler test sürüşüne çıktık, eleman sesin gayet normal olduğunu ve dert etmememi söyledi.İşin açıkçası sinirlendim çünkü sanki bir tek ben bu sesi duyuyormuşum gibi bir tavır içerisine girdi.Neyse sonra içeri girdim ve bu işten GERÇEKTEN anlayan bir usta istedim.Murat isminde bir usta geldi ve test sürüşüne çıktık.Usta sesi duydu ve bir problem olduğunu kabul etti. Bu kadar uzatmamın nedeni siz siz olun ISRARCI olun eğer ben geri dönseydim aracım ileride garantisi bittiğinde sorun verecek ve beni binlerce tl zarara sokacaktı. Neyse usta aracı bırakmam gerektiğini söyledi ve bende bıraktım ona göre ses motordan değil yan aksamlardan geliyordu ve bir parça değişimiyle halledilebilecekti (bende sorunun erken bulunmasından dolayı memnun oldum ve aracı bıraktım).

    Asıl konu burada başlıyor arkadaşlar.Doğuş oto aracı bırakmamdan 2 gün sonra beni aradı ve sesin motorun içinden geldiğini tespit ettiklerini söylediler. Servis temsilcisi sesin enjektörlerden geldiğini ve benden ENJEKTÖRLERİ AÇMAK için izin istedi ve bende sorun çözülsün diye gayet normal bir şekilde izin verdim.Bugün aklıma takıldı ve şu araca bir bakayım dedim ve servisin yolunu tuttum. Aracımın yanına gittiğimde şok oldum çünkü ön tampon, farlar, motor bölümü (akü,fanlar,motor suyu kabı ,silecek suyu kabına kadar) komple sökülmüştü. Şok içersin de servis elemanına neden söktüklerini sordum, o da bana sizden izin aldık dedi ben öylece kaldım. Motorun anlaşmalı bir şirkete gönderildiğini(BUGÜN BU ŞİRKETİN NUMARASINI İSTEDİM VERMEDİLER ÖZEL KİŞİLERE ZATEN BİLGİ VERMEZ DEDİLER) kendilerinin motoru yapamadıklarını söylediler. Bende ustaya sorunun ne olabileceğini sordum oda motorun yatağında problem olabileceğini söyledi.

    SORUM şu arkadaşlar bir tüketici olarak bundan sonra haklarım nelerdir yeni motor mu talep edebilir miyim yoksa aracın farkını verip yeni araç talep edebilir miyim? Açıkçası araç bana artık güven vermiyor çünkü daha önce de bir kaç defa her şey normal iken kendi kendine stop etti şükür ki yüksek hızlarda gitmiyordum.Yardım edin lütfen. VOLKSWAGEN İYİ KÖTÜ ALANI OLMASIN!!!!!

    Ekleme: Servis bana aracımı bıraktığımda tahsis araç verdi.En azından bu konuda mağdur olmadım çok şükür.

    Motor komple alındığı için aracın bu kadar aksamının sökülmesi normaldir. Ayrıca yetkili servislerde motorun rektifiyesi gibi durumlarda anlaşmalı oldukları yerlerde yaptırılır. Nedeni ise rektifiye işlemi için gerekli teçhizatların çokluğu ve apayrı bir ustalık gerektirdiği içindir. Tüketici olarak yapabileceğiniz bir şey yok sanırım yeni araç vs vermezler bence.




  • Allah bunlara gün yüzü göstermesin inşallah.

    Dişinden tırnağından artırarak araç al, sonra böyle rezilliklerle uğraşarak rezil ol.

    Yetkili servis dışında işlem yapıldığını ıspatlayın ve aracı teslim almayın kesinlikle.

    Hem para verdiğim motoru "Ahmet-Mehmet Usta"ya gönderecekler, sonra prensip (!) saçmalıklarına girip motorun nerede olduğunu söylemeyecekler.

    Şimdi size her türlü kibarlığı yapacaklar, "bir şey olursa mal bizim" yalanlarına başlayacaklardır.
    Sakın kanmayınız.

    Geçmiş olsun,
    Selamlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaç sayfadır okuyorum. Çıldırmamak elde değil.

    Neymiş, aracın motorunun dışarıda yapılması gayet doğalmış.

    Garanti süresince aracın içine servis harici 1 litre yağ koysan o aracı garanti dışı bırakmayı biliyorlar ama.

    Bir lpg taktırsan, daha sonra fren balatasında sorun çıksa garanti kapsamına girmez çünkü lpg li demeyi biliyorlar ama.

    Dünyanın parasını ver, aracın motorunda 1 senede sorun çıksın, aracın sahibine hiç haber vermeden komple motoru sök, hiç haber vermeden koskoca onlarca milyarlık motoru kimsenin bilmediği bir yere gönder.

    Sonra da utanmadan araca servis bakımlı damgasını vur.

    Nerde kardeşim motor? Nasıl söylemezler. O adamın içi nasıl rahat etsin.

    Arıza nedir?

    Niye serviste yapılamaz?

    Nereye gönderilir?

    Ne gibi işlem uygulanır?

    Dışarda yapılmış motora nasıl garanti verilir?

    Aracın sahibine nasıl bilgi verilmez?

    Madem öyle desinler ki "biz bunu burada yapamayacağız, şuraya gitmesi lazım " arabanın sahibi kendisi götürsün başında dursun.

    Bu ülkede servis sektörü kadar cehalet, sorumsuzluk, umursamazlık,fahiş fiyat, bilgisizlik üzerine dönen başka bir sektör yoktur.

    Yüzlerce milyarlık mal alan müşteri, aracı almadan önce peşinde koşulan müşteri aracı aldıktan sonra tek başına koskoca bir mafyavari bir yapının karşısında kalıyor.

    En ufak çırağından, servis müdürüne, telefondaki müşteri hizmetleri yetkilisinden, servisin avukatına, ustasından, sekreterine zaten mağdur durumda olan müşteri muhatap olmak zorunda kalıyor.

    Bu ülkede bir çok şey gibi bu sistem de değişmeli. Aracında sorun çıkan kişilere direkt servisle muhatap olacak birer temsilci atanmalı. Güvenilir ve müşteriye karşı sorumlu olacak kişiler olmalı.

    100 milyar, 80 milyar para veren adamlar servisteki usta peşinde koşup aracının motorunun hangi tamirhaneye gittiğini öğrenmeye çalışmak zorunda değiller.

    Böyle rezil ve saygısız bir yapı olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc

    yataktan ses geldiği için motor rektefiyeye göndermişler hiç bi servis rektefiyeyi kendi yapmaz sanayide anlaştığı kişilevardır onlar yaparlar.Fiat ve Ford servislerinde çalıştım onlardada durum aynı şuan da Ford servisinde çalışmaktayım ve şunu söyleyebilirim servisler bozulan parçanın tamiri yapmaz.Atıyorum 40 binde bujiler değişcek servisteki usta hemen değiştirir ama sanayideki usta bakar parçaya durumu iyi şu kadar daha gider der değiştirmez onu...

    Edit:ekleme

    Hocam peki motoru dışarıda yaptırdıklarını kanıtlasam ve yetkili servis dışında yapıldığı için kabul etmeme hakkım var mı?Şu anda en azından sıfır motor almak istiyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc

    yataktan ses geldiği için motor rektefiyeye göndermişler hiç bi servis rektefiyeyi kendi yapmaz sanayide anlaştığı kişilevardır onlar yaparlar.Fiat ve Ford servislerinde çalıştım onlardada durum aynı şuan da Ford servisinde çalışmaktayım ve şunu söyleyebilirim servisler bozulan parçanın tamiri yapmaz.Atıyorum 40 binde bujiler değişcek servisteki usta hemen değiştirir ama sanayideki usta bakar parçaya durumu iyi şu kadar daha gider der değiştirmez onu...

    Edit:ekleme

    Hocam peki motoru dışarıda yaptırdıklarını kanıtlasam ve yetkili servis dışında yapıldığı için kabul etmeme hakkım var mı?Şu anda en azından sıfır motor almak istiyorum.

    Hocam bu işlerden hiç anlamam ama çok üzüldüm yaşadığınız duruma. Çok geçmiş olsun, hakkınızı mutlaka arayın..




  • arkadaşım durum ne olursa olsun o motordan artık hayır gelmez hele rektefiye felan olacaksa hiç hayır gelmez....

    servis bile olsa orada çalışanlar bazen okadar mankafa okadar kalitesiz oluyorki durum şansınıza kalmış benim 1500 kmdeki aracıma kış lastiği takarken yetkili vw servisi janta dayadı levyeyi soydu attı boyayı hıyar bebenin teki.....

    hiç alttan almayın bana enjektörleri sökeceğiz deyip (enjektörler motor yerindeyken sökülür)benim aracın önünü indirip sanayiye yollasalar veririm mahkemeye olur biter...

    tekrar söylüyorum o motor tamir felan olmaz zaten rektefiye denen olay başlıbaşına bir saçmalık bence kimse sötküğü vidayı fabrikanın sıktığı değerde (saatli tork anahtarı v.s) ile bile sıkmıyor..
    17000 kmde bir aracın motoru rektefiye oluyorsa bunun fabrikasyon bir hatadan olma olasılığı yüksektir....
  • Yahu anlamıyorum forumu burjuva özentileri basmış burjuva olmayan. Motorun sanayiye gitmesi çok kötü bir şey olarak gösterilmiş. Biriside demiş, amerikada olsa anında değiştirirlerdi diye, evet ddeğiştirirlerdi çünkü ABD de işçilik maliyetleri çok yüksek, 3000-4000 dolardan fazla etmeyecek sandık motorla hiç bir mekanik tamir için uğraşmaz, gider yenisini ister VW den. Burda etik olmayan tek şey var oda motorun izin alınmadan sökülmesi. Bendede 100 milyarlık araç var, ön tampondaki vuruğu gidip beleşe yetkili servisde boyatabilcekken meşhur laz picasso ya boyattım sanayide. m3 sahipleri panamera sahipleri bu adama gidiyor aracına boya atmak için, adamın namı var, yapılan boyayı makinalar bile anlayamıyor

    Konu sahibinin izleyeceği yol, motorun kendisinden izin alınmadan sökülmesini belgeleyip 0 araç ile değişim istemek olcaktır, en mantıklı yol budur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: krmlfc

    yataktan ses geldiği için motor rektefiyeye göndermişler hiç bi servis rektefiyeyi kendi yapmaz sanayide anlaştığı kişilevardır onlar yaparlar.Fiat ve Ford servislerinde çalıştım onlardada durum aynı şuan da Ford servisinde çalışmaktayım ve şunu söyleyebilirim servisler bozulan parçanın tamiri yapmaz.Atıyorum 40 binde bujiler değişcek servisteki usta hemen değiştirir ama sanayideki usta bakar parçaya durumu iyi şu kadar daha gider der değiştirmez onu...

    Edit:ekleme

    Hocam peki motoru dışarıda yaptırdıklarını kanıtlasam ve yetkili servis dışında yapıldığı için kabul etmeme hakkım var mı?Şu anda en azından sıfır motor almak istiyorum.

    onların anlaşması vardır tam bilmiyorum o konuyu salı günü gidicem servise orda sorarım ama size enjektörler arızalı demişler onun için onay almışlar motoru sökmek için değil bunu kanıtlayabilirseniz değiştirebilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halleluja

    Ben sizin kullanım şeklinizi bilmiyorum ama bu araba 1.4 turbo motorlu düşük yakıttan elde edebileceği en yüksek gücü çıkaran narin araç, siz gidipte bunla gazlarsanız, gerekli bakım talimatlarınıza uymazsanız, çalıştırmada, kapatmada bi süre turbo için beklemezseniz, elbet bi sorun çıkar, hassas, karmaşık motorlar.

    TSI motorlu araç almayı düşünenlere "VW fanatiği-sevdalısı bir arkadaş TSI motorlarla ilgili şunları yazmıştı" diye bu yazdıklarını göstermek lazım.

    - Narin araç.
    - Hassas, karmaşık motorlar.

    Hımm.




    Konu sahibi arkadaşa geçmiş olsun.


    Başka akadaşların da bahsettiği gibi onarım değil sandık motor konulmasını ya da yeni araç verilmesini talep edin ve bunun için de önerilen yolları izleyin mutlaka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    Yahu anlamıyorum forumu burjuva özentileri basmış burjuva olmayan. Motorun sanayiye gitmesi çok kötü bir şey olarak gösterilmiş. Biriside demiş, amerikada olsa anında değiştirirlerdi diye, evet ddeğiştirirlerdi çünkü ABD de işçilik maliyetleri çok yüksek, 3000-4000 dolardan fazla etmeyecek sandık motorla hiç bir mekanik tamir için uğraşmaz, gider yenisini ister VW den. Burda etik olmayan tek şey var oda motorun izin alınmadan sökülmesi. Bendede 100 milyarlık araç var, ön tampondaki vuruğu gidip beleşe yetkili servisde boyatabilcekken meşhur laz picasso ya boyattım sanayide. m3 sahipleri panamera sahipleri bu adama gidiyor aracına boya atmak için, adamın namı var, yapılan boyayı makinalar bile anlayamıyor

    Konu sahibinin izleyeceği yol, motorun kendisinden izin alınmadan sökülmesini belgeleyip 0 araç ile değişim istemek olcaktır, en mantıklı yol budur.

    Ben sanayiye güvenmiyorum aracım şahin, toros olsa neyse motoru basit yapılabilir ama tsi öyle değil fabrikanın yaptığı araçlar bile yüzlerce sorun verirken bu adamlar ne yapabilecek ki. İkincisi biz garanti kapsamındaki aracımıza dışarıda en ufak bir şey yaptırsak hop garanti dışı oluyor ama servis bana sormadan motorumu söküp başka bir servise yolluyor ve bu servisin adını numarasını bana vermiyor.Şimdi ben ne yapayım?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: orgozgur

    quote:

    Orijinalden alıntı: SamsClient

    Yahu anlamıyorum forumu burjuva özentileri basmış burjuva olmayan. Motorun sanayiye gitmesi çok kötü bir şey olarak gösterilmiş. Biriside demiş, amerikada olsa anında değiştirirlerdi diye, evet ddeğiştirirlerdi çünkü ABD de işçilik maliyetleri çok yüksek, 3000-4000 dolardan fazla etmeyecek sandık motorla hiç bir mekanik tamir için uğraşmaz, gider yenisini ister VW den. Burda etik olmayan tek şey var oda motorun izin alınmadan sökülmesi. Bendede 100 milyarlık araç var, ön tampondaki vuruğu gidip beleşe yetkili servisde boyatabilcekken meşhur laz picasso ya boyattım sanayide. m3 sahipleri panamera sahipleri bu adama gidiyor aracına boya atmak için, adamın namı var, yapılan boyayı makinalar bile anlayamıyor

    Konu sahibinin izleyeceği yol, motorun kendisinden izin alınmadan sökülmesini belgeleyip 0 araç ile değişim istemek olcaktır, en mantıklı yol budur.

    Ben sanayiye güvenmiyorum aracım şahin, toros olsa neyse motoru basit yapılabilir ama tsi öyle değil fabrikanın yaptığı araçlar bile yüzlerce sorun verirken bu adamlar ne yapabilecek ki. İkincisi biz garanti kapsamındaki aracımıza dışarıda en ufak bir şey yaptırsak hop garanti dışı oluyor ama servis bana sormadan motorumu söküp başka bir servise yolluyor ve bu servisin adını numarasını bana vermiyor.Şimdi ben ne yapayım?

    Bu saçmalığa onay vermediğin için herşey senin lehinde kardeşim. Resmi yollarla belgelersen 0 araç koparabilirsin, yaptıkları çok ciddi bir suç. Sen aracını arıza tespiti için emanet ediyorsun adamlar motoru söküp bilinmeyen bir yere yolluyorlar. Borusan aracıma böyle bir şey yapsa heralde katil olurdum, şimdi hukuk la pek aram yok zaten business law dersini 3. kez zar zor verdim olayı resmiyete dökmeye bak.

    Günerkanat bey var forumdan, kendisi vw uzmanı ve aynı zamanda avukat, size yardımcı olcaktır, bir iletişime geçin derim ben, cihanair de hep doğuşdaki tanıdıklarını met eder bari forumda saçmalıcağına işe yararsın o tanıdıklar da sorunun çözülsün. Günerkanat bey ile iletişime geçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kim Jong Un -- 25 Kasım 2012; 12:08:45 >




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.