|
Unreal Engine 5.6 ile performansta büyük sıçrama: Yüzde 30’a varan artış



-
-
RTX5080 ile 4K da 42FPS Ultra settings, az be, artık 80-90 FPS ler lazım
-
UE5 ten nefret ediyorum. Stutter simülatör
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Her yıl gelişen teknoloji olduğu için çok daha iyisini yapacaklardır.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Ue 4 gibi kusursuz bir motordan nasıl bu motoru ürettiler insan hayret ediyor
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
4 millet için daha iyiydi , piyasada bunla yapılan oyunları ne yazıkki her sistem oynatamıyor, tek seçenek ps5 alacaksın, pc tarafı çok pahalı
-
Yahu bu motorla yapılan demolar kadar gerçekçi, güzel grafikli oyun çıktı mı? Ya ben bilmiyorum ya da gerçekten UE5 ile tam gaz yapılan oyun yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Yıllardır sadece tech demo izleyip beğeniyoruz. Oyun motorundan mıdır, implementasyon sıkıntısından mıdır bilmiyorum ama bu nesilde o vaat edilen muhteşem grafikli akıcı oyunları bir türlü göremedik.
-
"Unreal Engine 5.6 ile performansta büyük sıçrama: Yüzde 30’a varan artış"
Sıçraya sıçraya vardığımız yer 30 fps, 640p (upscale ile 1080p) oyunlar.
Ben zaten X360 ile native 720p oynuyordum. 30 fps i de daha akıcıydı.
Ağa ile Maraba" fıkrasındaki gibi
"Biz bu *oku niye yedik"
-
Motor kısmı performans için genelde sanılanın aksine tek belirleyici unsur değil. Performansı belirleyen asıl kısım yapımcının becerisi. Takılmaların, kasmaların normalde motorla doğrudan ilgisi yok yani. Ya da şöyle desem net anlaşılır: Sorun motorun kendisinde değil, işi bilmeyen yapımcılarda. Aynı motorla yapılmış aynı türden iki oyundaki performans farkını görmek çok da zor değil. (Meraklısına The Bus ve City Transport Simulator. İkisinde de grafik çok iyi, takılma yok ama The Bus kesinlikle daha performanslı. Demek ki olay sadece motor değil.) Ama bu haberdeki durum farklı. Bu da mümkün elbette.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bkaakco -- 24 Haziran 2025; 11:50:23 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
UE5 guclu bir motor olsada suan halen stabil bir oyun motoru degil yapilan projeler cok fazla hata ile karsilasiliyor yani unreal engine deneysel halen. Hic yapilmiyor degil cikarilan oyunlar var ama tam kapasitesini kullanamiyorsun halen
-
Multi threading olmamasından kaynaklı. Artık UE6 ile çözülecek. Bunu çözmek yıllar sürecektir.
-
UE 5 tam bir fiyasko.
Bunu kullanıp oyuncuyu mağdur etmeyen oyun yok.
5070Ti ile Marvel Rivals'da DLSS + FrameGEN + Düşük ayarlarda ancak stabil fps alabiliyorum.
-
Unreal demoları çok gösterişli ama yapılan oyunlar genelde leş.
-
Yanlış hatırlamıyorsam Robocop: Rouge City unreal engine 5 ile yapılmıştı.
Performans açısından da 4K herşey ultra high'da sorun çıkartmadı ve grafik olarak da beni tatmin ediyordu. Bazı sahneler filmi aratmıyordu.
Stalker 2 de unreal engine 5 oyunu, bu oyun da 4K ve herşey ultra high'da grafik olarak hakikaten görsel şölendi. Ben performans olarak sıkıntı yaşamadım ancak gameplay olarak hatası çoktu.
-
Hocam yani sonuç olarak üstte dediğim gibi aslında. Yani iş yapımcıda bitiyor, motor işin kılıfı bir yandan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

UE5 ten nefret ediyorum. Stutter simülatör
|
Ue 4 gibi kusursuz bir motordan nasıl bu motoru ürettiler insan hayret ediyor
|
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X