Şimdi Ara

Unity'de cpu dizayn + şirket yönetimi RPG/4X hibrit oyun (bedava)[tasarım+resim içerir] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
59
Cevap
2
Favori
1.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    Code Style:https://1drv.ms/u/s!AoW5M7_qP9qimIFKOpEEQ4QzOZFBuQ
    Oyun Mantığı:https://gist.github.com/FurkanKambay/05a58902f1b3f1a47ac09610f0ca804d
    Oyun Mantığı İngilizce:https://gist.github.com/FurkanKambay/48c9ea66c7bdc35986f36ba62cd3b1f2

    İngilizcesi güzel gidiyor bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    Code Style:https://1drv.ms/u/s!AoW5M7_qP9qimIFKOpEEQ4QzOZFBuQ
    Oyun Mantığı:https://gist.github.com/FurkanKambay/05a58902f1b3f1a47ac09610f0ca804d
    Oyun Mantığı İngilizce:https://gist.github.com/FurkanKambay/48c9ea66c7bdc35986f36ba62cd3b1f2

    Richard J Harshman her tur prestij puanını -1 yerine yerine %10 olasılıkla -1 yapalım. Sonra dava açmasın prestijim gitti deyip.




  • Tugrul_512bit kullanıcısına yanıt
    düzenledim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    düzenledim

    Eline sağlık abi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    düzenledim

    İşlemci dizayn sayfasında şöyle classlar gerekebilir(yazım kurallarından bağımsız yazıyorum):

    - SurukleBirak ---> farenin tıklandığı dünya kordinatını alır, sonraki karede son fare kordinatından çıkartır, delta x ve delta y olarak elde edilen vektör kadar kendi bağlı olduğu nesneyi kaydırır ama gene dünya koordinatlarında. Eğer buna bağlı cisimler ve onlara da bağlı başka cisimler varsa hepsini geçici olarak buna bağlar ve bununla beraber onlar da sürüklenir. Farenin basılı olan sol veya sağ tuşu bırakıldığında tıklı olan cisme bağlı olan nesneleri tekrar serbest bırakır ama konumları gene aynı kalır.(ortadaki parçaların yeri değiştirilirken) (arama işlemindeki bağdan kasıt, mantıksal bağ, bağlanmadaki bağ ise grafiksel bağ, oyun motorundaki yani)

    - CevirBirak ---> farenin orta tuşu basılı tutularak yapılır. sağa sola oynattıkça tıklı olan parça ve ona bağlı olanlar onun etrafında (tabi bağlı oldukları için otomatik) dönecekler, orta tuş bırakılınca o açıda kalacak. (böylece kolayca bütün çekirdek döndürülebilecek)

    - HayaletSurukleBirak ---> sürükle bırak gibi ama tıklanan cismin hafif transparan kopyası gelecek ve bırakıldığında gerçek bir kopyası yaratılacak.(toolboxtan alıp ortaya yerleştirme işlemi için mesela)

    - BagliModulleriBul ---> bir parçanın üzerine fare imleci gelir gelmez, ona bağlı olan tüm parçalar bulunacak (atıyorum floodfill yöntemi gibi ama kordinat yerine mantık geçitlerindeki bağları takip ederek bulacak) ve siyah çerçeve oluşacak. Tüm işlemci bağlıysa tüm işlemcinin etrafında bir çerçeve oluşturacak. İki parça birbirine bağlıysa o ikisini içinde tutan bir çerçeve gözükecek yani tüm modülleri tek tek çerçeve değil de kabataslak çevreleyen çerçeve mesela.

    Tabi doğal olarak hayaletli sürükle bırak yapılan cismin hayalet classı silinecek veya türü hayalet olmayana dönüştürülecek. Hatta true/false ile tek classtan bile türetilebilirler belki ducktyping gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 29 Kasım 2016; 21:20:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentrax

    Evet, @serser12 uzun süredir açılan en yararlı ve geliştirici konulardan. Fakat biryerden başlamak lazım 5 yıl bile sürse... :D @Microsoft Specialist GitHub repo bekliyoruz, projenin ismini koyup açarsan birkaç pull atabiliriz, temel class ları felan yazarız. CodingStyle 'da gerekiyor tabiki belirli bir düzen olması gerekiyor bunun için WebKit'i takip edebiliriz :https://webkit.org/code-style-guidelines C#'e çevrilmiş halini tabiki. Repoyu bende açabilirim fark etmez, aynı şekilde üstte verdiğim TeamPorcupine'ı örnek alarak da gidebiliriz. İsmini koyun başlayalım hemen birisi açsın repo. :D

    https://gist.github.com/FurkanKambay/

    şimdi ne yapabiliriz?




  • Tugrul_512bit kullanıcısına yanıt
    Hocam o repo değil, benim hesabımın linki. Gist sadece tek dosya atmak için olan servis. Repolar farklı oluyor.



    Bu arada vaktim olmadığı için ekleme yapamadım henüz, bu akşam yapabilirsem ekleyeceğim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    Hocam o repo değil, benim hesabımın linki. Gist sadece tek dosya atmak için olan servis. Repolar farklı oluyor.



    Bu arada vaktim olmadığı için ekleme yapamadım henüz, bu akşam yapabilirsem ekleyeceğim.

    Sağolasın.
  • Projede son durum nedir hocam biraz log atsan buraya eğer uğraşıyorsan ? Birde başlığı değiştirsen daha iyi olacak. :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dentrax

    Projede son durum nedir hocam biraz log atsan buraya eğer uğraşıyorsan ? Birde başlığı değiştirsen daha iyi olacak. :D

    İstediğim şeyi daha iyi tanıtabilmek için javascript+html ile birşeyler yapıyorum, şu anda toolbox modülleri yazıyorum:

    karakter seçimi:

    Unity'de cpu dizayn + şirket yönetimi RPG/4X hibrit oyun (bedava)[tasarım+resim içerir]

    Unity'de cpu dizayn + şirket yönetimi RPG/4X hibrit oyun (bedava)[tasarım+resim içerir]

    işlemci tasarımı(kullanılan parçalar modem ışıkları gibi yanıp sönüyor. Durgun olanlar gri renk.):

    Unity'de cpu dizayn + şirket yönetimi RPG/4X hibrit oyun (bedava)[tasarım+resim içerir]

    1-2 gün içerisinde mantıklı bir şeyler yapabilirsem youtube a tutorial olarak koyacağım.

    Şu anda control modülü bellek kontrolcüsüne emir yolluyor, ondan gelen datayı decodere yolluyor, bugün decoderin micro-op açma işlemini bitirip yarın bunun kontrol modülünde sıraya konması ve toplayıcıya gönderilmesi+diğer bellek işlemlerini yapması gibi işlemleri halledeceğim, en son video olarak youtube a koyacağım. Yanına görsel benchmarkı da koyacağım. Modüllerin pipeline derinliği ve gecikme süreleri ayarlanabiliyor. Toolbox yani sol kısımdan sürükle bırak yapılıyor, sağ tarafta modüller seçilebiliyor, bugün yapabilirsem birbirlerine fareyle bağlama özelliğini ekleyeceğim.

    Unity kısmına hiç dokunmadım daha. Tüm bunlar sırf tanıtım için. Atıyorum kickstarter gibi birşey için sunum olabilir youtube linki ile.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 12 Aralık 2016; 16:8:28 >




  • Güzel şablon olmuş. Unity için de şöyle iyi bir grafik tasarımı ve shader kullanmasını iyi bilen biri olsa hatta 3D olarak efsane olabilir. İşin diğer kısmı içinde grafiğe göre kod yazmak mı yoksa kod'a göre grafik yapmak mı ? 3D mi 2D gibi sorular geliyor. :D
  • up

    dökümantasyona boş vakit bulunca devam edeceğim. türkçede bir kısım düzenlenecek, sonra ingilizceye devam ederim.

    repo açılmadı yalnız hala onu birisi açması lazım güzel yönetebilecek birisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Microsoft Specialist

    up

    dökümantasyona boş vakit bulunca devam edeceğim. türkçede bir kısım düzenlenecek, sonra ingilizceye devam ederim.

    repo açılmadı yalnız hala onu birisi açması lazım güzel yönetebilecek birisi.


    Ben de sunumla ilgili geliştirme yapıyorum. Şu anda 1 kontrolcü + 1 toplayıcı + 1 dekoder + yeterli miktarda bellek okuyucu + yazıcı kullanınca IPC=1.0 oluyor (c=a+b komutu için). Kontrolcüleri toplayıcıları dekoderleri arttırınca IPC değeri 2 3 olabiliyor.

    Branch ve retire kısımlarını da tam yapınca video yükleyeceğim. Şu aralar kalabalık buralar ilerleyemiyordum.
  • Proje de son durum nedir hocam ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karmixs

    Proje de son durum nedir hocam ?

    4 adet bellek okuyucu kontrolcüsünü kontrol modülüne bağlıyorum, onu aynı zamanda 1 dekodere de bağlıyorum, 1 adet toplayıcı da bağlıyorum, toplayıcıya 3 bellek kontrolcüsü(2 okuma + 1 yazma), IPC=1 yani hala aynı yerdeyim, buralar kalabalık son zamanlarda fırsat olmuyor.
  • İsterseniz, githubda Unity için bir repo açabilirim. Daha önce 2-3 adet Unity projesini yönetmiştim githubda.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerCD741

    İsterseniz, githubda Unity için bir repo açabilirim. Daha önce 2-3 adet Unity projesini yönetmiştim githubda.

    Olur, bunun telif hakkını da yakında alırım, yabancılar kapmadan.
  • Tugrul_512bit kullanıcısına yanıt
    Repoyu açtım. Bana Github daki kullanıcı adlarınızı gönderin, sizi Collaborator olarak ekleyeyim. Github Sayfası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OmerCD741

    Repoyu açtım. Bana Github daki kullanıcı adlarınızı gönderin, sizi Collaborator olarak ekleyeyim. Github Sayfası
    https://github.com/tugrul512bit

    resimdeki benim eski fotoğrafım, şu anda patates gibi gözüküyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Tugrul_512bit -- 11 Ocak 2017; 13:8:1 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.