Şimdi Ara

Unity 2D visual Studio kod hatası

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
55
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Oyunun kodunu girdim ama şu hatayı alıyorum Assets/kod.cs(53,6) error CS1513:} expected hatası alıyorum

    kodum:


    using System.Collections;

    using System.Collections.Generic;

    using UnityEngine;


    public class kod : MonoBehaviour

    {

      int minSayi = 1;

      int maxSayi = 100;

      int tahmin;



      // Start is called before the first frame update

      void Start()

      {

        print("Başlatıyım mı ? (E/H)");

      }


      // Update is called once per frame

      void Update()

      {

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.E))

        {

          print("1-100 arası bir sayı tut");

        }

        else if (Input.GetKeyDown(KeyCode.H)) {

          print("Neden Hayır Dedin!!!");

        }

        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Return))

        {

          Kontrol();

        }


        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.UpArrow))

        {

          minSayi = tahmin;

          tahmin = (minSayi + maxSayi) / 2;

          kontrol();

        }


        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.DownArrow))

        {

          maxSayi = tahmin;

          kontrol();

        } 

         else if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)) {

          print("Buldum");

        }


        void Kontrol() {

          tahmin = (maxSayi + maxSayi) / 2;

          print("Tuttuğun Sayı" + tahmin + "Bu mu ? Daha büyük ise yukarı ok daha küçük ise aşağı ok doğruysa boşluğa bas");

        }

      }  




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yaman Yıldız -- 1 Şubat 2024; 1:55:48 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.