Şimdi Ara

ücretsiz Bursa otoyolu resmiyette otoyol değilmiş (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
62
Cevap
0
Favori
3.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Otoyol değilde levhalar ne peki ?
    Yeşil levhalar otoyollarda olur bildiğiniz üzere
  • Yaa levha var ama takan pek yok ama bir arkadaş biraz değinmiş, pek güvenli bir yol değil.

    Rüzgara çok açık, kurp eğimleri (virajlarda merkez kaç için yapılan viraj tersine eğimler) doğru verilmemiş yağmurlu havalarda büyük alanlarda su toplanmaları oluyor.

    özellikle gece ve yolu bilmeyen için tehlike arz ediyor. nerde aydın otoyolu nerde bu (bence) bide daha tam bitmediği için kütt diye yol ayrımları veriyorlar.

    Ben şahsen o yolda çok hız yapmaya tırsıyorum...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    120 km ust sinir var ama takograf olan araclar orada bu hizi yaptiklarini kanitlayamazlar, gercekten cok ince bir noktaya deginmissin, tebrikler valla



    normal araçlar için pek problem yok anlaşılan ancak takografı olan araçlar 120 bile yapsa radar cezası yiyecek
  • devamı gelmemiş bir otoyol,
    sanırım yeni gebze izmir otobanı o yoldan geçecek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: extremeenvy

    Uymayanlarla ilgilensen?

    seni onu bilmem ama hızlı gidince benim elime bişi geçmiyo.en uzun mesafem yalova-izmir (selçuk) yolu...onda bile iki kere mola veriyorum, yemek çay vs.

    ben keyfini böyle sürüyorum.sanki kurallara uyan bi ben varım da yapıp dalga geçiyosun...

    (eğer yazın şaka yollu takılma ise üslubum aramızdaki samimiyeti bilmediğimdendir)



    Aramızdaki samimiyeti yazımın sonundaki gülücükle belirtmek ve bunuda anlayacağını düşünerek koydum




  • en azindan bursa trafigine girmekten kurtariyor insani
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ^Biotech^

    en azindan bursa trafigine girmekten kurtariyor insani

    bencede
  • bu yolun yalovaya kadar uzanacağı söyleniyordu, bu konudaki gelişmelerden haberi olan var mı?
  • Ben sürat denemesi için kullanıyorum. Toplamda 40 50 km lik bi yol . Şehrin içine girmeden istanbuldan izmir e - ankara tarafından gelen araçların izmir yoluna geçmesine olanak sağlıyor. Şehir trafiğini rahatlatmak için yapılmış dışardan bi yol durumda , paralı otoyol olması saçma olur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: 19can84

    bu yolun yalovaya kadar uzanacağı söyleniyordu, bu konudaki gelişmelerden haberi olan var mı?


    Bu yol tem ile birleşecek (yalova üzerinden, hatta eskihisar topçular arasındaki yapılması planlanlana uzun kazıklı köprü bu planın bir parçası) ayrıca ankarada bursa üzerinde bu yolla birleşecek ve izmire kadar devam edecek. Hali hazırda demirtaş üzerinde hummalı bir çalışma var yalovaya ulaşması için. Ankara tarafı içinde yanılmıyorsam yenişehir tarafında çalışmalar devam ediyor.

    bittiği zaman (yada yeterli oranda bittiği zaman) paralı olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi True_Sun -- 26 Haziran 2008; 13:31:13 >
  • bu yol bitince paralı olur zaten,
    şimdilik keyfini çıkarın
  • bursa cevre yolundan bahsediyor arkadaş.
    otoyol gibi yapısı olsada otoyol olarak geçmiyor bu dogru.
    hiz sınırı 120 km/h.
    ancak bunu pek takan yok.ben orada 120 ile gittigimde sağ yada orta seritten gidiyorum genelde.(genelde orta)
    baslarda radar kuruluyordu oraya.ama ben uzun zamandir radar falan gormedim.
  • Tabelalar yeşilse otoyoldur.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yuci

    bu yol bitince paralı olur zaten,
    şimdilik keyfini çıkarın


    Hocam bu yol zaten İsatnbul-İzmir otoylunun bi kısmı. 2013 yılında yolun İzmit körfez köprüsü dahil tamamiyle bitirlimesi planlanıyor. Fakat yol bitince de Bursa çevreyolu ücretsiz olacak. Nasıl ki Ankara, İstanbul ve İzmir çevre yolları ücretsiz ise.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ecar limon


    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci

    bu yol bitince paralı olur zaten,
    şimdilik keyfini çıkarın


    Hocam bu yol zaten İsatnbul-İzmir otoylunun bi kısmı. 2013 yılında yolun İzmit körfez köprüsü dahil tamamiyle bitirlimesi planlanıyor. Fakat yol bitince de Bursa çevreyolu ücretsiz olacak. Nasıl ki Ankara, İstanbul ve İzmir çevre yolları ücretsiz ise.



    Bursada Çevre yolu ayrı otoyol ayrı
    Birbirine paralel şekilde giden yollar fakat birbirinden farklı yollar
    Bu sebeple bu istanbul-izmir otoyolunun bursadan geçen kısmıda mutlaka ücretli olacaktır
    Çünkü şehir merkezindeki yerleşimlere yeni çıkışlar verilecek vede mutlaka gişelerde konacak diye duymuştum ben
    Ama ücretsiz olursa tabiki ne güzel
    Fakat izmit köprüsü hala net değil
    Çünkü bu olursa idonun payı ciddi anlamda düşecek
    Rant meselesi
    Bu memlekette işler halkın rahatı için değilde genelde birileri için yapılır biliyorsunuz




  • quote:

    Orjinalden alıntı: desiya


    quote:

    Orjinalden alıntı: ecar limon


    quote:

    Orjinalden alıntı: yuci

    bu yol bitince paralı olur zaten,
    şimdilik keyfini çıkarın


    Hocam bu yol zaten İsatnbul-İzmir otoylunun bi kısmı. 2013 yılında yolun İzmit körfez köprüsü dahil tamamiyle bitirlimesi planlanıyor. Fakat yol bitince de Bursa çevreyolu ücretsiz olacak. Nasıl ki Ankara, İstanbul ve İzmir çevre yolları ücretsiz ise.



    Bursada Çevre yolu ayrı otoyol ayrı
    Birbirine paralel şekilde giden yollar fakat birbirinden farklı yollar
    Bu sebeple bu istanbul-izmir otoyolunun bursadan geçen kısmıda mutlaka ücretli olacaktır
    Çünkü şehir merkezindeki yerleşimlere yeni çıkışlar verilecek vede mutlaka gişelerde konacak diye duymuştum ben
    Ama ücretsiz olursa tabiki ne güzel
    Fakat izmit köprüsü hala net değil
    Çünkü bu olursa idonun payı ciddi anlamda düşecek
    Rant meselesi
    Bu memlekette işler halkın rahatı için değilde genelde birileri için yapılır biliyorsunuz


    İkisi de aynı yol. İstanbul-İzmit otoyolu Bursa çevre yolunu da kapsayan bir yol. Ücretsiz olmasından kastım şu nasıl ki ben İstanbul'da TEM e çıkınca para vermiyorum Bursalı da çevreyoluna çıkınca para vermeyecek. Basit bi örnekle anltayım. Edirne'den yola çıkan biri gişelerde fişini aldı İstanbul'a girince ücretini ödedi Bu kişi Çamlıca gişeleri'ne kadar ücret ödemez. Ne zman ki İzmit-Ankara istikametine dvm etmek ister gişelerden geçer o zmn ücret öder. Bu da aynı şekilde olacak. İstanbul'dan yola çıkan kişi Bursa'da otoyoldan ayrılmasa bile ücretin Bursa'ya kadar olan kısmını ödeyecek Bursa çevreyolunu ücretsiz geçecek. İzmir'e devam etmek isterde tekrar gişelerden geçmesi gerekecek olay bu.
    Köprü olayına gelince TCK nın sitesine bakabilirsiniz Ekim ayında körfez köprüsü ve otoyol ihaleye çıkıyor. İDO zaten o güzergahta kendini çoktan amorti etti karını da katladı. Eskiden körfezi dolaşmak çok zor iken şimdi 10 km lik bi kısım hariç körfezin etrafı tamamen bölünmüş yol. Bu zaten orasının İDO'dan alınacağına dair ilk sinyaldi. Köprünün 2011 de bitmesi planlanıyor. O tarihe kadar İDO kar etmeye devam eder.




  • Eskiden o yolun her yerinde 90 km tabelaları vardı ve üstelik radar da oluyordu.
    Son zamanlarda 120 tabelalarını koymuşlar. Hatta eskiden de 120 tabelaları vardı ama üzeri kapalıydı.

    Ayrıca arkadaşların belirttiği gibi yol genelde rüzgarlıdır, çok güzel bir yol olduğundan hız yapmak isteyebilir insan ama rüzgara dikkat etmek lazım, o yolda rüzgar esmediğini görmedim daha.
  • Evet,ben o yolu Eskişehir'den Yalova,Balıkesir ve İstanbul'a gitmek için 7-8 kez kullandım,ilk gittiğimde sınır 90'dı ama radara denk gelmedim,ama o yolda sınır 90 iken radar kuruyorlarmış.Zaten bizim teşkilatın da amacı bu,millet otoban zannedip bassın,cezayı çakalım diye kuruyorlardı.Ama 120 olduktan sonra hiç radar görmedim ve duymadım.Yolun sathı gayet iyi bence,ama gerçekten rüzgarlı.93 Vectra ile deneme için 200'e kadar çıkmıştım,onun haricinde 130-140 ile seyrettim,araba gayet stabildi.
  • Devamlı kullanılırım o yolu, şimdiye kadar herhangi bi radar görmedim ama şu son zamanlarda yolun girişinde ve cıkısında ekip otoları görmeye başladım. Bir keresindede karsı istikamette duruyorlardı, yolun ortalarında felan. Bazı insanlar sürat yapıyorlar o yolda, sonucta alabildiğine düz ve pürüzsüz bi yol ve 4 şeritli.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Eskiden o yolun her yerinde 90 km tabelaları vardı ve üstelik radar da oluyordu.
    Son zamanlarda 120 tabelalarını koymuşlar. Hatta eskiden de 120 tabelaları vardı ama üzeri kapalıydı.

    Ayrıca arkadaşların belirttiği gibi yol genelde rüzgarlıdır, çok güzel bir yol olduğundan hız yapmak isteyebilir insan ama rüzgara dikkat etmek lazım, o yolda rüzgar esmediğini görmedim daha.


    evet sürekli rüzgar var
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.