Şimdi Ara

Ubisoft hesabım çalındı

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
1
Favori
404
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Birkaç gün önce Ubisoft hesabım çalındı destek bileti oluşturdum hesabın sahibi olduğuma dair tüm kanıtları gösteriyorum faturalar anahtarlar vs. ancak sadece otomatik yanıt alıyorum. Nasıl bir yol izlemem gerekiyor hesabımın içi de doluydu.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • İşin çok zor, geçen de redditte bi yabancı hesabının çalındığını ve her bilgi ile ticket açtığını söylemiş, sürekli olumsuz yanıt geliyormuş hiçbir şekilde yardımcı olmayacağız diye. En son bi tane daha ticket açmış, bir daha ticket açarsanız hiçbir açtığınız ticketa yanıt alamayacaksanız demişler.


    Ubisoft bu, çöplüğün en büyüğü. Geçmiş olsun yalan oldu hesabınız.

    _____________________________
    If you place your hopes in anything, they will be betrayed.

    Promises will go unfulfilled and faith will be let down.
  • Kage. kullanıcısına yanıt

    Yaklaşık iki yıl önce de aynı durumu yaşamıştım o zaman sadece bir dille çalındığını ifade ettiğimde benden steam üzerinden aldığım oyunun faturasını istediler gönderdim anında hesabı verdiler bu defa hiçbir şekilde muhatap dahi olmuyorlar dediğiniz gibi çok büyük bir çöplük çalınması değil muhatap bulamamam zoruma gidiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • omerkaraoglu kullanıcısına yanıt
    Hocam nasıl sürekli çalıyorlar hesabı. 2 adımlı doğrulama yapmadınız mı ? Çalındıktan sonra eposta adresinizi değiştirmediniz mi?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Uzun zamandır girmiyordum hesaba 2023 yılında girdiğimde çalındığını fark ettim tüm güvenlik adımlarını aktifleştirmiştim kodsuz girilmiyordu EA hesabım da çalındı bu defa sanırım direkt gmail patlatmışlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Eğer session hijack olursa 2 adım bir şeye yaramıyor.

    _____________________________
    -- --Bilgisayar 1--
    MSI MPG X570 GAMING EDGE WIFI, AMD Ryzen 5900x, G.SKILL Trident Z Neo 64GB (4 x 16GB)DDR4 3600, MSI Radeon 6800 XT, Corsair HX1200, Corsair Air 540, 2x ST8000DM004 Seagate 8TB 5400RPM, WDC WD40EFRX WD RED 4 TB 5400 RPM, KXG50ZNV256G NVMe TOSHIBA 256 GB,Sandisk ULTA NVMe 1 TB, 2x ST1000DM003 1 TB 7200 RPM, SteelSeries RIVAL 100, Audio-Technica ATH-M50x, Samsung 28 UE590D, AOC Q3279VWF
  • Hocam geçmiş olsun. Korsan oyun yazılım kullanınca bunlar oluyor. Benim de eskiden olurdu. Kaliteli bir tuş şifreleme programı kullanın. Ben kyscrambler öneririm ücretsiz sürümü de var. Bir önlem olur. Umarım hesabınızı geri alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    MSI RTX 5080 GAMİNG TRİO OC
    ASUS TUF GAMİNG X870E PLUS
    AMD RYZEN 7 9800X3D
    MSI MAG CORELIQUID I360
    Kingston BEAST 32GB 6000MHZ
    ASUS TUF GAMİNG GT302
    MSI MPG A1250GS 1250W 80+ GOLD
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Hesabım çalındı
    7 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Benm steam hesabım çalındı ve 250 dolarım gitti hesabı kurtardım parayıda bankayla hallettik ucuz atlattım ama yaşadığım stresin haddi hesabı yok bird daha da korsan oyun indirmedim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    asdad
  • osmandemi2 kullanıcısına yanıt

    o ne demek oluyor ilk kez duydum


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • erkinakkas E kullanıcısına yanıt

    benim gmail hesabım ele geçirildi o maile bağlı tüm hesaplarım değiştirildi veya denendi bu korsan oyundan mı oluyor bilgisayarda korsan oyun yok ki


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • omerkaraoglu kullanıcısına yanıt
    Virüs ana nedeni

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    asdad
  • erkinakkas E kullanıcısına yanıt

    kaspersky ile tarama yaptım ancak herhangi bir virüs çıkmadı


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.