Şimdi Ara

UBER kullanıcıları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
8
Cevap
1
Favori
461
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 5 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 6
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 27 gün 23 saat 1 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 4
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • ennnes58 (2 mesaj) ülkücüadam (2 mesaj) birisidiro (1 mesaj) Kara Komite (1 mesaj) Tükenmiş Kalem (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (2 mesaj) Tablet (2 mesaj) Uygulama (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar uber yapan kullanan kişiler biraz konuşalım. Nedir nasıldır ne kadar kazandırır kaybettirir eksileri artıları var mı tecrübeliler

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Uber taksi olansa güzele benziyor ama tehlikeli güvence yok kaçırılsan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uber XL çok kaliteli 6 kişi alıyor. Taksiden 10-15 tl fazla alıyor. Arkadaşlarla gece vakti beşiktaşa, taksime falan gidersek dönüşte bununla geliyoruz. Kişi başı 15 tl falan ödüyoruz 5-6 kişi oluyoruz. Normal taksisine binmedim hiç zaten teksem normal taksi var. Grupsanız Uber XL öneririm mutlak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Rock N Roll Seven Sinek

    Uber XL çok kaliteli 6 kişi alıyor. Taksiden 10-15 tl fazla alıyor. Arkadaşlarla gece vakti beşiktaşa, taksime falan gidersek dönüşte bununla geliyoruz. Kişi başı 15 tl falan ödüyoruz 5-6 kişi oluyoruz. Normal taksisine binmedim hiç zaten teksem normal taksi var. Grupsanız Uber XL öneririm mutlak

    Ben calıstırmayı düşünüyorum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben bugün kullandım ve pişman oldum. 12 lira geçirdi ayak üstü. Taksi çağırsam daha ucuz ve hızlı bir yolculuk yapardım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birisidiro

    Uber taksi olansa güzele benziyor ama tehlikeli güvence yok kaçırılsan

    Hocam tüm şoförler kullanıcılar belli güzergahlar belli araçlarda gsp var çalışanlara eğitimler veriliyor. Hem can güvenliğin var hem teknolojik hemde seni ordan burdan dolaştıırp kazıklama peşinde değil.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam son zamanlarda dünyada yayılmaya başlayan teknolojik taksi şirketi.
    Şuanda taksiciler bu arkadaşları sürekli dövüyor taciz ve tehdit ediyor. Ama yakında teknolojinin zaferini izleyeceğiniz.
    TEknoloji her zaman barbarları yener. Akılları sıra bir kaç adam döverek eskisi gibi çözeceklerini sanan bu dağ adamlarına neden devletin bir şey yapmadıgı merak konusu.

    Uber dediğimiz korsan bir olay değildir efendim belgeleri izinleri herşeyi tamdır. Bünyesindeki çalışanlar bellidir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Tamamen konuştuğum bir şoförün söyledikleri bunlar. Doğruluğu veya yanlışlığı adına referans olamam. Ödenen ücretin belli bir payını uber alıyor (yanlış hatırlamıyorsam %5ti) kazanç olaraksa 3000-4000 arasında demişti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.