Şimdi Ara

Tutanak Kararına İtiraz Etmek [SON DURUM] (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
31
Cevap
1
Favori
10.188
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Erhan E kullanıcısına yanıt
    Olayı tüm detaylarıyla anlatıp kimlik ve araç bilgilerinizle beraber email ile ethica'ya gönderin. Hatta sitesinde bölge müdürlükleri mailleri falan da var. Onlara da gönderin. Bu aşamada tekrar değerlendirme yapılacakken ne kadar uğraşırsanız o kadar iyi ve hızlı sonuç alırsınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Hocam itiraz edin, hatta itiraz dilekçesine "Kendi aracımın sağ tarafı ile trafikteki bir başka arabanın sol tarafına 'Arkadan' nasıl vurabilirim?" diye ekleyin. Olmadı "Sağdan sollamak kurallara aykırıdır" dan da dem vurun. Bu ne saçmalıktır yahu benim sinirlerim hopladı. Arkadan vurmada sizin arabanın burnunda o arabanın da kıçında hasar olur, çamurluklar tokuşmuş, bunu arkadan vurma olarak değerlendirmek için sizin de çarptığınız aracın da "Drift" yapıyor olması lazım.

    Cidden neyin kafasını yaşayarak inceliyorlar anlamadım.

    Hocam itiraz mailleri yazdım her yere, maildede sizden bir alıntı yaptım "benim bu hasarı yapabilmem için drift yapıyor olmam gerekiyor" diye. Kaza komitesinin hatasını geçtim, karşı tarafın gerek kaza esnasında gerek kaza sonuçlandıktan sonra yaptığı küstahça konuşmalar gerçekten zoruma gitti. O yüzden her yerde hakkımı arıyorum şu anda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nacker

    Olayı tüm detaylarıyla anlatıp kimlik ve araç bilgilerinizle beraber email ile ethica'ya gönderin. Hatta sitesinde bölge müdürlükleri mailleri falan da var. Onlara da gönderin. Bu aşamada tekrar değerlendirme yapılacakken ne kadar uğraşırsanız o kadar iyi ve hızlı sonuç alırsınız.

    Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim, oturmuş yeni sonucu bekliyordum.

    Şimdi hem Ethica'ya hem Anadolu Sigortaya olayı tüm detaylarıyla açıklayan bir destan yazdım.
  • Arkadaşlar servis tarafında da problemler yaşıyorum, bu konudada tecrübelilerin görüşünü almak isterim.

    Ben 3-4 yıllık şöförüm ve o zamanlar abimle birlikte yaşadığımız için bir yerle mücadele edilmesi gerekiyorsa o işlerle abim uğraşırdı. Şimdi iş başa düşünce bir işi kazıklanmadan kandırılmadan yapmaya çalışıyorum ama firmaların bu anlayışlarıyla kandırılmamak ne mümkün.

    İlk sayfada paylaştığım hasar resmini burada da paylaşıyorum yeniden.

    Sorum ise şöyle, bir arkadaşım tavsiyede bulunmuştu servis hemen değiştirmeye kalkar, bu onarılabilir bir parça eğer değiştirmek isterlerse onay istesinler diye belirt dedi. Bende bu tavsiyeye uydum aracımı teslim ederken parça değişimi söz konusu olursa lütfen beni arayın diye belirttim.

    Fakat Peugeot'un en sorumsuz yetkili servisi Can Otomotiv'e denk gelmişim. Adamlar ne telefonuma çıkıyor, telefona çıkmayı bıraktım telefonu açıp suratıma kapatıyorlar telefonu, ne aracım hakkında bilgi veriyorlar 10 günü aştı arabam hala serviste. Bir gün defalarca aramamın sonunda canlı kanlı birisine ulaştım ondan bilgi almaya çalıştım, parça siparişleriniz geldi aracınıza montajlandı boyası yapılıyor dediler. Bu insanların herhangi bir hak hukuk kavramı yok, kaskodan 1000 lira fazla alıcaz diye insanları mağdur etmekten çekinmezler ama benim bu aracı satacağım zaman insanlara o değişimi izah ederken çekeceğim çile kimsenin umrunda değil.

    Bende önce Peugeot Türkiye'ye şikayetimi bildirdim sonrasında Şikayet Var'a sorunumu yazdım. Ama bir an için kafama takıldı ben mi yanlış düşünüyorum acaba diye, başta belirttiğim gibi burada gerçekten bu konularda aşırı bilgili uzman kişiler var. Sizlerin yönlendirmesi benim için çok önemli, bu parça sizce muhakkak değişime gitmeli mi? yoksa bu onarılabilir bir parça ben sitem etmekte haklı mıyım? Eğer haklıysam beni arayan kişilere karşı nasıl bir yol izlemeliyim?

    Tutanak Kararına İtiraz Etmek [SON DURUM]




  • Bu yazacaklarım konuyu açan arkadaşa değil, kendisine geçmiş olsun, allah daha beterinden korusun.
    Umarım sigorta ile verdiğiniz haklı mücadeleyi kazanırsınınz.

    İkinci elde galericiler yıllar önce arabaları ucuza alacaz diye, "değişen" diye bir bahane uydurdular, sonra kendileri de inandılar. Halk olarak paranoyak olduk.

    Bir çamurluğun, arka kapının, hasar almış bir saç parçasının, saatlerce çekiçlenerek, ısıtılarak, kaynak makinası kullanılarak, tamir edilerek sonra da formu tam tutturamayınca kalınca macunlanarak boyanması mı daha sağlıklıdır, yoksa birkaç civatanın sökülerek aynı fabrikada yapılmış sıfır parçanın takılarak boyanması mı daha sağlıklıdır. Ben değiştirmeyi tercih ederim.

    Ama insanımızın birbirine güveni de kalmadı. Değişen deyince hortlak görür gibi kaçmaya başladık.
    Çamurluk değişen arabaya pert muamelesi yapmaya başladık.

    Değişmesin de ne olursa olsun.
    Tramerde gözükmesin de ne olursa olsun.
    Çünkü satarken söylenmeyecek kaza yaptığı, farketmezse kaktırılacak birine.
    Hele bir de galericiyse, öyle güzel kaktırıyorlar ki...
    Bir de km'yi de düşürdüler mi, tamamdır gitti...

    Özetle, değişmiş parçalı arabaya pert muamelesi yapmayın, hasarın içine bakın, şaseyi, derinleri kontrol ettirin.

    Şirkette eşek niyetine binilen bir tane Fiesta Van vardı, motoru sorunlu, yürüyeni sorunlu, içinde plastikleri kırılmış, ayna kolları kırık, koltuk yerinden oynuyor vs.vs.
    Adam geldi baktı, 10 dakikada aldı. Çünkü kazasız-boyasızdı.
    Yapacağı mekanik masrafı görerek aldı. "olsun, boyasız bu" dedi ve aldı gitti. Ucuz da değildi hani.
    Ki alan adam galerici-alsatçı değil, plastik kalıp işi yapan bir usta.

    Herkese selamlar ve iyi forumlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bal974

    Bu yazacaklarım konuyu açan arkadaşa değil, kendisine geçmiş olsun, allah daha beterinden korusun.
    Umarım sigorta ile verdiğiniz haklı mücadeleyi kazanırsınınz.

    İkinci elde galericiler yıllar önce arabaları ucuza alacaz diye, "değişen" diye bir bahane uydurdular, sonra kendileri de inandılar. Halk olarak paranoyak olduk.

    Bir çamurluğun, arka kapının, hasar almış bir saç parçasının, saatlerce çekiçlenerek, ısıtılarak, kaynak makinası kullanılarak, tamir edilerek sonra da formu tam tutturamayınca kalınca macunlanarak boyanması mı daha sağlıklıdır, yoksa birkaç civatanın sökülerek aynı fabrikada yapılmış sıfır parçanın takılarak boyanması mı daha sağlıklıdır. Ben değiştirmeyi tercih ederim.

    Ama insanımızın birbirine güveni de kalmadı. Değişen deyince hortlak görür gibi kaçmaya başladık.
    Çamurluk değişen arabaya pert muamelesi yapmaya başladık.

    Değişmesin de ne olursa olsun.
    Tramerde gözükmesin de ne olursa olsun.
    Çünkü satarken söylenmeyecek kaza yaptığı, farketmezse kaktırılacak birine.
    Hele bir de galericiyse, öyle güzel kaktırıyorlar ki...
    Bir de km'yi de düşürdüler mi, tamamdır gitti...

    Özetle, değişmiş parçalı arabaya pert muamelesi yapmayın, hasarın içine bakın, şaseyi, derinleri kontrol ettirin.

    Şirkette eşek niyetine binilen bir tane Fiesta Van vardı, motoru sorunlu, yürüyeni sorunlu, içinde plastikleri kırılmış, ayna kolları kırık, koltuk yerinden oynuyor vs.vs.
    Adam geldi baktı, 10 dakikada aldı. Çünkü kazasız-boyasızdı.
    Yapacağı mekanik masrafı görerek aldı. "olsun, boyasız bu" dedi ve aldı gitti. Ucuz da değildi hani.
    Ki alan adam galerici-alsatçı değil, plastik kalıp işi yapan bir usta.

    Herkese selamlar ve iyi forumlar

    Siteminizde haklısınız, beni dışarıda bırakmışsınız ama aslında bende eleştiri grubuna dahilim. Fakat dediğiniz gibi toplumdaki alışkanlıklar böyle olmaya itiyor.

    Bir önceki aracım Fiat Punto idi; kapıda ufak bir göçük mü var götürüyorum yeni kapı takıyorlar, bagajda hasar mı var götürüyorum bagaj tampon değişiyor. Bende gayet sıcak bakıyorum araba fabrikadan sıfır parça ile değişiyor, alıcı içinde büyük bir fırsat diye. Parçaları da pahalıymış, en azından bana öyle dediler. Böyle böyle 2-3 yıllık kullanımın sonunda 3 hasarda(sol ön kapı, bagaj, ön tampon) 13 bin hasar oldu arabanın üzerinde ve inanın arabayı satmak istediğim zaman aylarca satamadım ve sonunda ederinin 2 bin lira aşağısında satmak zorunda kaldım.

    Bu bana tecrübe oldu, paylaştığım hata onarılabilir bir hata mı bilmiyorum ben bir kaç kaynağa danıştığımda ciddi bir hasar olmadığını onarılabileceğini belirtti ama dediğim gibi burada gerçekten işin uzmanı kişiler var bilgi danışmak istedim. Servise sitemim ise en azından telefon açıp, bakın böyle bir onarıma gideceğiz parça fiyatı budur sizde onaylıyor musunuz deseler yine tamamım. Ama böyle olunca kendimi kandırılmış gibi hissediyorum.




  • Arkdaşlar güzel gelişmeler var, beyanım komisyona iletilmiş. Umarım hak yerini bulacak bu sefer.

    Tutanak Kararına İtiraz Etmek [SON DURUM]
  • sistemi tasarlıyan salağın salaklığından sizde bulunmuş hata

    sistemi yazan sağdan carpanda hata diyor böyle birşeyin olacağını hayal edemeyen bir geri zekalı cünkü tasarlayan

    sonuc uğraşıp duruluyor

    geçmiş olsun
  • Erhan E kullanıcısına yanıt
    Banada benzeri sorun geöen hafta başıma geldi. Yüzde 100 hatalı ben gözüküyorum. Karşı taraf hatalı oldugunu kabul edip tutanağa yazdığı halde. İtiraz edemiyorum çünkü bilgisayar sisteminde itiraz butonu izin vermiyor. Pazartesi günü karşı tarafın sigortasıyla iletişime geçeceğim.
  • Arkadaşlar karar belli oldu. Bir hafta içinde gerek uğradığım haksızlık, gerek yetkili servisin fazladan parça değiştirmesi, aracı 7 günde veririz deyip her cumaya söz verip 2 hafta sonumu rezil etmesi derken mücadele etmediğim kurum kalmadı.

    Bir hafta boyunca işi gücü bırakıp; Donanımhaber'de üç başlık, Şikayetvar'da 4 başlık, Anadolu sigortada 7-8 kere yardım talebi, Ethica sigortadan 1 kere yardım talebi, yetkili servise hiç telefonla ulaşamadım, Peugeot Türkiye ile 3 kere konuştum. Bu mücadeleler gerçekten beni çok yordu ve hiç birisinde hakkımı tam anlamıyla geri alamadım bu üzücü oldu.

    Komisyon en azından 50/50 sonuçlandırmış konuyu. O kadar şey ile mücadele ettim ki, bunu diretip 100/0'a çevirecek gücüm kalmadı. Sizinle son durumu paylaşmak istedim çünkü en azından bu itirazlar nasılsa bir işe yaramaz diye düşünen olursa bir nebze daha iyi hale geldiğini göstermek istedim.

    Tutanak Kararına İtiraz Etmek [SON DURUM]




  • Erhan E kullanıcısına yanıt
    Öncelikle geçmiş olsun,

    Sürekli söylüyorum hocam şirketin kötüsü iyisi olmaz, kötü ve ilgisiz acente olur. Şirketten daha çok acente önemlidir.

    Siz Anadolu sigortadan yaptırdınız sigortanızı sorun yaşamayın diye lakin sorunun Allah'ını yaşamışsınız.

    Özelden cep numaramı yazıyorum arayın yönlendirmeye çalışayım.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.