Şimdi Ara

Turneo Connect ve Transit Connect arasında ne fark var?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
9.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben bi fark göremedim dışarıdan. Yanyana da göremedim ikisini bir türlü. Özellikle dış görünüm farklarını soruyorum. (Almayacağım sadece merak ettim, o yüzden.) Bir de hangisi daha üst model?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sanal Bellek -- 2 Ocak 2007; 17:01:06 >



  • bildiğim ve gördüğüm kadarıyla turneo ' nun yüksekliği daha fazla diğer modele göre 25 / 30 cm.
  • evet bu da aracın test bilgileri...(milliyet.com.tr / otomobil den alıntıdır.)

    TURNEO CONNECT
    Size bir sır vereyim mi? Son dönemlerde sizlere tanıttığım test araçları arasında en eğlendiklerimden biri, kuşkusuz Transit Tourneo Connect. "Neden?" derseniz, aslında özel bir nedeni yok! Pek çok nedeni var...
    Ford Otosan'ın Gölcük fabrikasından doğma, "Transitgiller" Ailesi'nden gelme Tourneo Connect, otomobil gibi kullanılabilen, yüksek oturma pozisyonu ve yüksek tavanı sayesinde kamyonet hissi veren, uzun yola çıktığınızda, kendinizi "uzun yol sürücüsü" gibi görebildiğiniz bir araç...
    Bir kere (başkalarını bilemem ama!) bu aracı kullanırken, asla hızlı gitme isteği duymuyorsunuz. Zaten limitleri belli... Sürücü koltuğundaki açılabilen kol dayanağı, ayrıca biraz kalın tutulmuş, dolayısıyla elinizi dışarı çıkartmadan da kolunuzu rahatça koyabileceğiniz kapı içi döşeme çıkıntısı (böylesi tarif dostlar başına, ama başka da cümle kuramadım!), Turneo Connect'i yorulmadan kullanmanızı sağlıyor. Teybe de takın bir kaset!.. Sıcak ise, çalıştırnın klimayı da, "püfürtü"lü yolculuklar olsun!...

    Pratik ayrıntılar var
    Biz, binek tipi olarak nitelenebilecek Transit Tourneo Connect'in, "uzun boylusu"nu kullandık. Dolayısıyla iç mekanın ferahlığını anlatmaya zaman yetmez. Üstelik pratikliğini de yaşamak gerek. Ön göğüsteki eşya koyma bölümleri, pek bir hoşuma gitti! Kapı içi cepleri de, bölümlere ayrılmış, istediğini doldurun... Bardaklıklar biraz geride kalıyor olsa da, sorun yok.
    Koltukları rahat olan aracın, görüş açısı için de bir kez daha "ferah" kelimesini kullanmamızı gerektiriyor! Otomobilleri aratmayan bir gösterge paneli ve direksiyona sahip Tourneo Connect'te, zaten direksiyon Fiesta'dan alınırken, müzik sistemi, Focus'la aynı. Kullandığımız araçta, sürücü koltuğundaki bel desteği ise, uzun yol yapan ya da bütün gün araç üzerinde direksiyon sallayanlar için ideal. Yan aynaların iki parça ve değişik açıları gösterdiğini de ekleyeyim. Bir başka nefis ayrıntı örneği...
    Bununla birlikte, yeri değil ama, arka koltuklar gerektiğinde yatırılıp katlanabildiği gibi tamamen de çıkartılabiliyor. Böylece bagaj hacmi genişlerken araç ticari vana dönüşebiliyor.

    Sürüş performansı yeterli
    Dış tasarımında pek ayrıntıya girmeyişimin nedeni, elbette ki yollarda bu araca sıkça rastlamanızdan kaynaklanıyor. Görmemiş olsanız, anlatırdım... Ancak tasarımın, yine Türkiye'de de satılan Fiesta ve Fusion ile büyük benzerlik taşıdığını, bir minik parantez olarak vereyim. Hatta motor kaputunun, anahtarla açıldığını da söyleyeyim, bu konuyu kapatmış olalım...
    Gelelim performans ve konfora. Aslında konforla da ilgili yukarıdakilere eklenecek özel bir şey yok. Sadece ticari kökenli aracın süspansiyonlarının yumuşak olmasını beklemeyin. Tabii sizi içeride zıplatıyor demiyorum. Sertlik dozu çok iyi ayarlanmış. Hatta araç doluyken, daha konforlu oluyor...
    Yol tutuş konusunda da olumsuzluk yok. Zira aracın öncelikle ticari araç olarak tasarlandığını hatırlayıp, ona göre davranırsanız sorun çıkmaz! Ancak yine de virajlarda çizgisine sadık olduğunu belirtmeliyim.
    Tourneo Connect, 1.8 TDCi turbo dizel motor kullanıyor. Yani bizimki öyleydi. 90 beygirlik motor, araç için yeterli sayılacak güçte. Isındıktan sonra, motorun oldukça sessiz çalıştığını belirteyim. Hatta, aracı ilk aldığımda, benzinli mi, dizel mi diye kafamı camdan dışarı çıkarttığımı dün gibi hatırlıyorum! Zaten birkaç gün oldu... 1.5 tona yakın aracı yeterli performansta kullanmak için "biçilmiş kaftan" durumundaki motorla, bir depoyla (60 litre), 700 kilometre civarında yol katettik. Bunun üzerine de çıkmanız, 800 - 900 km. civarında gitmeniz de olası. Klima açıp, arada performansını denedik de ondandır!.. 160 km/s'ye kadar da zorlanmadan çıktı... Frenleri de oldukça başarılı.
    Kullandığımız araçta neler mi vardı? Sürücü ve yolcu havayastığı, klima, direksiyondan kumandalı radyo - kasetçalar, yükseklik ve derinlik ayarlı hidrolik direksiyon, elektrikli ön camlar, uzaktan kumandalı merkezi kilit, yükseldik ayarlı, bel destekli sürücü koltuğu, çift sürgülü kapı standarttı.

    TRANSIT TURNEO CONNECT
    Motor hacmi 1753 CC. TDCİ
    Motor Gücü 90 HP
    0-100 km / s 15.8 sn.
    Azami hız 160 km/s
    Tüketim (lt / 100) 7.5 lt.



    not: konu açmadan önce biraz araştırma yapsak?....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gendarme -- 2 Ocak 2007; 17:35:44 >




  • teşekkür ederim
  • transit connect van modelidir camsız

    tourneo connect combi van camlı modelidir yükseklik ise tamamen uzun şasi modeline bağlıdır

    hem tourneo nun hem transitin uzun şasi modeli vardır

    gendarme söylediklerinin tıpkısının aynısını bende yaşadım
  • ARKADAŞLAR CAMLA KAPALI KASAYLA, ARKA KAPININ TEK YADA ÇİFT OLMASIYLA YADA BAŞKA BİŞEYLE ALAKASI YOK. BENDE ŞİRKET ARACI CAMLI ÇİFT SIRA KOLTUKLU TRANSİT CONNECT TURNEO DEĞİL SONRADAN YAPILMA DA DEĞİL. FABRİKA ÇIKIŞI. AYRICA POLİS ARABALARINA BAKARSANIZ ÇOĞU CAMLI KOLTUKLU VE TRANSİTTİR.

    TURNEO YURT DIŞI ÜRETİM, TRANSİT CONNECT YURT İÇİ ÜRETİMDİR......

    AYRICA ŞUNU DA BELİRTEYİM HİÇ KAPALI KASA TURNEO GÖRMEDİM. KAPALI KASALARIN HEPSİ TRANSİT. UZUN ŞASİ DE KISA ŞASİ DE. BELKİ BANA DENK GELMEMİŞTİR
  • alakası yok

    işkiside kocaelide üretiliyorr

    çok kısa açık

    panelvan (camsız) transit

    combivan(camlı) Tourneo

    tourneonun ruhsatındada transit tourneo connect yazar
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    connect ama hangisi
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hocam hem camlı hem transit yazıyor diyorum.
  • oyle bir sey olamaz

    ama gördüm diyorsan şu ihtimalleri goze alalım

    1-sonradan camlıya çevrilmiştir
    2-tourneo connect yazısı bi şekilde düşmüştür kırılmıştır transit connect yapıştırtmıştır(doğan görünümlü şahin)

    en iyisi git gördüğün arabanın sahibine sor

    ben çok iddalıyım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: SentemenT@L

    oyle bir sey olamaz

    ama gördüm diyorsan şu ihtimalleri goze alalım

    1-sonradan camlıya çevrilmiştir
    2-tourneo connect yazısı bi şekilde düşmüştür kırılmıştır transit connect yapıştırtmıştır(doğan görünümlü şahin)

    en iyisi git gördüğün arabanın sahibine sor

    ben çok iddalıyım


    Arkadaşım,
    Her gün işyerinde beraber çalıştığım iş arkadaşımın aracı 2004 model Transit Connect

    Ve Camlı

    Sonradan Cam taktırma veya yazıyı değiştirme yok...

    Buna ne dersiniz?




  • arkdaşlar bnmki de 2003 transit connect fakat fabrika çıkışı camlı ama koltukları yok arkada onuu tourneo dakinin tıpatıp aynısından sonradan taktırdık. ve direk binek almamış olup yıllık vergi yarıya düştü
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xenox



    Arkadaşım,
    Her gün işyerinde beraber çalıştığım iş arkadaşımın aracı 2004 model Transit Connect

    Ve Camlı

    Sonradan Cam taktırma veya yazıyı değiştirme yok...

    Buna ne dersiniz?

    arkadaşım araç kaç model ilk çıkanlardansa 2002-2003 olabilir diyeceğim ama hiç sanmıyorum

    ben neden hiç camlı transit görmüyorum ya
  • dostum var. sen görmemişsin. polis arabalarına dikkatli bak. camlı transit.
  • ya bi resim çek koy
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bestwill

    dostum var. sen görmemişsin. polis arabalarına dikkatli bak. camlı transit.


    Bildiğim kadarıyla arka kapıları yan tarafa acılan camlı connectlerin arkasında transit connect yazıyo
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow35


    quote:

    Orjinalden alıntı: bestwill

    dostum var. sen görmemişsin. polis arabalarına dikkatli bak. camlı transit.


    Bildiğim kadarıyla arka kapıları yan tarafa acılan camlı connectlerin arkasında transit connect yazıyo


    onlar uzun şasi modelidir

    kapıları yana açılnlar sadece uzun şasi modelleridir
  • kısa şasilerdede var. t200 diye bi model

    şu adrestende bakabilirsin.

    http://arabam.milliyet.com.tr/testDetay.aspx?id=102
  • fordun sitesinden bak artık T200 LER panelvan

    olayı çözdüm

    Bunlarda ilki fabrika çıkışlı binek versiyonolan Tourneo Connect. Diğer modelse fabrikada camlı karosertipiyle üretilerek Ford bayileri tarafından koltuk eklenenTransit Connect Camlı Van. Testini gerçekleştirdiğimiz TransitConnect Camlı Van ülkemizde 1.8 litre 75 HP ve 1.8 litre 90HP TDCi dizel motor seçenekleri ile satılıyor.

    bu transit connectler bayilere yapılan özel siparişlerle böyle çıkartılıyor

    o sitede yazıyor yoksa seri üretimde camlı transit connect yok tourneo connect var

    anladınızmı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GkhnFB -- 1 Şubat 2007; 16:22:45 >
  • O.K. Kardeş
  • sorun değil

    şükür sonunda
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.