Şimdi Ara

Türknet YAPA dan VAE ye geçiş -TürknetDestek Yardım- (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
4.421
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • şimdi abonemisin vs die soracaksınız yıllardır 16 17 mbit hız alıyordum bu yapa olayı yuzunden hızım önce 11 e sonra 9 a sonra 4 mbit e kdr dustu sonra zorla 9 mbit e cıkarttırdım binbir turlu şikayetle altyapısı turknetin bu işte milenicom turk telekom 75 77 mbit hız veriyor. turknet bize neredeyse aynı paraya 10 size yeter diyor buna turknetmi karar veriyor daha bişey demiyorum pişmanım turknetle gecen kaybettiğim zamana..
  • Naksi kullanıcısına yanıt
    Merhaba, açtığınız destek kaydını kontrol ederek yardımcı olabilmem için kayıt numarasını PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
  • Hocam Turknet Vae'ye geçirmiyor. Ben de çok uğraştım. Sürekli bahane buluyorlar. 7-8 yıllık abonesiyim. Ben de artık netspeed'e geçeceğim. Turknet Telekoma verdiği kirayı yükseltmemek için vdsl vermiyor diye düşünüyorum.
  • fsemihh F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer VAE için kontrolü yapıyoruz ve uygun olması durumunda VAE geçişinizi yapıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Kendi altyapımız olduğu yerde size vdsl veremeyiz tarzında Turknet Oim'den dönüş aldım. Halbuki hattım 50 mbit destekliyor. Siz bana 10 mbit anca veriyorsunuz. 8 yıllık abonezdim. Artık netspeed üzerinden 35mbit hizmeti alacağım.
  • fsemihh F kullanıcısına yanıt
    VAE geçiş uygunluğunuzu kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • arkadaslar YAPA altyapısından VAE altyapısına geçiş yapabilen var mi cok merak ediyorum ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gerard1907

    arkadaslar YAPA altyapısından VAE altyapısına geçiş yapabilen var mi cok merak ediyorum ?
    Bende internette ne kadar aradıysam buna dair herhangi bir bilgi bulamadım.
  • Geçen hafta bu konuda Türk.net destekten kayıt açtım, Yapa'dan VAE geçişini kabul etmediler, hatta Yapa'dan başka şirkete geçmek için önce Türk.net'e iptal talebi yapmam gerektiğini belirttiler. Bugün forumda bu sayfayı gördüm ve Türk.net yetkilisine PM attım. Uzun süredir aboneyim Yapa geçişinden sonra hızım hiç bir zaman 12mbps üstüne çıkmadı. 6 ay kadar önce yan bina önüne yeni büyük bir dolap yapıldı. VAE servisinin oradan verileceğini tahmin ediyorum. Talebime olumsuz cevap gelirse bana da başka şirkete geçiş yolu gözüküyor.
  • fyesilova F kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda arkadaşlarım hız kaybı var mı bunun kontrolünü yapıyor. Varsa vae üzerinde uygun boş port var mı bunun kontrolü yapılıyor. Ve ardından geçiş süreci başlatılıyor. Biz müşterilerimize en iyi hızı sunmayı hedefliyoruz.
  • Hız kaybından kastınız nedir onu anlamadım? yapa geçilmeden önce en fazla 16mbps çalışıyordu o da yine santralden eve kadar hat için geçerli. Güncel durumda yeni yapılan dolaptan bağlar iseler çok kısa kablo uzunluğu olacağı için en kötü şartlarda bile 35mbps çalışacak görünüyor. Telekom üzerinden sorgulandığında 77mbps maksimum gösteriyor. Kıyası 35'e göre yapmak doğru olur, yoksa 16 alıyordun zaten 12'ye düşmüş mü denemez. 35 göre kıyaslarsak 1/3 hızla kullanıyorum şu anda interneti. Şu anda ben en iyi hızı maalesef alamıyorum.
  • Buradaki yazışmalarımızdan sonra, Firma temsilcisinin de yardımı ile VAE geçiş sürecini başlattık ve bugün itibariyle tamamlandı. 11mbps üstünde hız alamıyor iken şu anda 35mbps alıyorum. Geçişteki en önemli sorunu Telekom işini yaptıktan sonra Türk.net ekiplerinin gelip YAPA bağlı olan hattı VAE hattına bina ankastresinde geçirme aşamasında yaşadım. Salı günü VAE sistem tanımlarını yaptılar ve YAPA kapandı, ama Turk.net ekipleri gelemediği için Pazartesi gününe kadar kapalı kaldı, 6 tam gün ev internetini kullanamadım.
    Elektirkçinin yapabileceği bir işlem olduğu bilgisi verdiler öyle çözüldü,
    ben iş Telekom'dan dolayı bekliyor zannediyordum.
    1 hafta kullanama riski başka şirkete geçiş yaparken de mevcut.
    Firma temsilcisi arkadaşa teşekkür ediyorum,
    fakat Türk.net'in bu süreci doğru yönetemeyek çok gereksiz internet kesintisine sebep olduğunu da buraya not olarak düşüyorum.




  • 29 Ekim 2020 tarihinden beri evimizde internet yok. Vae geçişi olmadan Millenicom'a taşıyamadık. Türk Telekom ile ev telefonu üzerinden taşıyalım dedik, ev telefonu Türk Telekom sistemi tarafından görünmüyor.

    64 yaşındaki babam Türk Telekom il binasına gidip işlem yapılabilir mi onu öğrenecek, telefondaki Türk Telekom yetkisi il merkezine başvuru yapın dedi.

    Bu süreçte bugün Türknet müşteri temsilcisi aradı, boş port var taşıyalım dediler. Tamam dedik ama bu sefer telefon numarası değişir diyorlar.

    Ev telefonumuzu herkes biliyor. 91 yaşındaki dedem rahatça arıyor. (aabbaac şeklinde telefonumuz)

    Müşteri temsilcisi başka numara öneriyor. Numaramız değişmesin diyoruz, ev telefonu taşıyın diyorlar. Hiçbir yere taşıyamıyoruz.

    Salı günü ben babamı Türk Telekom binasına bırakacağım. Sonrası bakalım ne olacak.

    Muhtemelen konuyu sırasıyla Tüketici Hakem Heyeti, sonra Tüketici Mahkemesi nereye gidiyorsa artık takip edeceğiz.

    Türknet meydanı boş bulmuş, kafasına göre YAPA altyapısına taşıyıp, çıkmak isteyene çile çektiriyor.

    İnşallah emsal bir karar alabilirsek hepimizi bu çileden kurtarmış olacağız.

    Avukat arkadaşlar ile görüşme yapacağız, umarım başarırız.

    Konu çok basit, Türknet sizi YAPA altyapısına geçirip kendisine mecbur bırakıyor. Buna birinin dur demesi lazım, belki toplu itiraz daha efektif sonuçları kısa sürede almak için yardımcı olabilir.

    Müsait zamanda kapsamlı bir konu açıp burada ve başka sosyal medya sitelerinde duyuracağız.


    @TurkNetDestek takip etmek için süreci okumak isterseniz:
    Destek Numarası
    37866349

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • skd13 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bulunduğunuz bölgedeki kablo arızası devam ediyor. Genel arıza olduğundan dolayı çözümleneceği net bir tarih bilgisi verilmemektedir. Vae altyapısına geçiş yapılması durumunda maalesef telefon numarası değişmektedir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, bulunduğunuz bölgedeki kablo arızası devam ediyor. Genel arıza olduğundan dolayı çözümleneceği net bir tarih bilgisi verilmemektedir. Vae altyapısına geçiş yapılması durumunda maalesef telefon numarası değişmektedir.

    Bu durum yüzünden taşıyamıyoruz.


    Bana göre bu zamana kadar kimsenin ses çıkarmamış oluşu anlamsız. Diğer operatörler de bu konuda gereğini yapmalıydı. VAE geçişi olmadan örneğin Millenicom'a taşıma işlemi yapılamıyor.


    Türk Telekom da ev telefonu görünmüyor diye ev telefonu üzerinden taşıma yapmıyor. Yani ev telefonuna veda etmeden Türknet sizi bırakmıyor.


    Mevcut durumda seçim hakkımız gasp edilmiş durumda.


    Umarım hukuka derdimizi anlatabiliriz, emsal bir kararın peşinde koşacağız.





  • skd13 S kullanıcısına yanıt

    Ben de sizinle aynı durumayım. Bu konuda bir ilerleme sağlayabildiniz mi ?

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.