Şimdi Ara

TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade! (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.431
Cevap
29
Favori
161.852
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
325 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Birkaç sorum vardı.
    Şu an VAE altyapısında 35Mbit/3Mbit download/upload hızlarını sorunsuz alıyorum. Hattım 55e kadar alacağını gösteriyor. Zaten sitede 15TL farkla teklif sunuyorsunuz. İlk sorum VAE de 50Mbit download yanında upload kaç veriyorsunuz? İkinci sorum ise diyelim ki yüksek hıza ihtiyacım kalmadı tekrar 64,99 TLlik 35Mbit/3Mbit tarifeme geri dönebilir miyim?

    @TurkNetDestek
  • Selamlar, VAE santrallerinden 50 Mbps ile bağlantı gerçekleştirmeniz durumunda alabileceğiniz upload hızınız 4 Mbps'dir. İkinci sorunuz için ise evet bir kereye mahsus paketinizi eski tarifenize çekebiliriz.
  • darkwood0 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, Levent BNG01, Levent BNG03 ve G.tepe BNG01’den hizmet alan kullanıcılarımız ping ve performans sorunu yaşıyor. Bu durumu fark ettik. Aksiyonlarımızı hızlıca aldık ve çalışmalarımıza başladık. Sorunlara şimdilik geçici çözümler üretiyoruz. Uzun vadeli olarak sorunu kökten çözmek için yeni cihaz siparişlerimizi geçtik. Yeni cihazlarımız elimize ulaştıktan sonra devreye alacağız ve yaşanılan satürasyon sorunu nedeniyle ping artışlarına son vereceğiz.

    Bu cihazların elimize ulaşması ve updateleri yaklaşık olarak iki, iki buçuk ay kadar sürebilir.

    Bu tabii şu demek değil, herkes problem yaşamıyor.

    Bu konu hakkında bir gelişme olması durumunda size bilgi vereceğim.
  • mrnick M kullanıcısına yanıt
    Selamlar, destek kaydı açamamanızın sebebi nedir? Öğrenebilir miyim? Bir yerde hata varsa hemen düzeltelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Selamlar, destek kaydı açamamanızın sebebi nedir? Öğrenebilir miyim? Bir yerde hata varsa hemen düzeltelim.
    Efendim destek kaydinda hiz testi yapin diyor hiz testi yapamıyorum. Yeni abonelik sayfasına aktarıyor. Her neyse benim sorunum akşam 8 den sonra gece 1 2 ye kadar yavaşlama olması. Küçükçekmece Cennet mahallesi konumum. Lütfen sorunu dikkate alın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın yetkili;
    Bilindiği üzere turk.net çatısı altında, müşteri temsilcisi fonksiyonu yerine sesli yanıt sistemi ve online teknik destek başvurusu sistemi bulunmakta. Bahsettiğiniz bu özellikle bir noktada güzel olsada içinde bir sorun daha barındırıyor.
    Teknik destek başvurusu yaptıktan sonra bu başvuruyu okuyan ve değerlendirmeye alan arkadaşların, yazılan destek başvurusu formunu dikkatli okumamaları problemi bulunmakta. Açtığım destek kaydında; bağlantımın gece geç saatlerde nedensiz yere 15-20 dakikayı geçen bir süre zarfında kopması ve internete bağlanamaması konusundan bahsettim. İçerikte, "sık sık" değil " arada sırada" olduğunu yazdım. Bana dönüşlerde, ilk cevap veren arkadaş, " 1 gün~ saat" civarı bağlantım olduğunu ve herhangi bir kopma olmadığını belirtti. Geri dönüş yapıp tekrar kontrol edilmesini ve gün içinde loglara tekrar bakılmasını istedim. Bu cevaba geri dönüş yapan arkadaş ise " 8~ saat" civarında süre online olduğumu ve herhangi bir kopma tesbit edemediğini bildirdi.
    Şimdi şunu düşünmenizi rica ediyorum: İlk bağlantı "1 gün x ~ saat" iken ikinci bağlantı "8 saat~" civarında ise aradaki bağlantıya ne olduğuna neden bakılıp düşüşün olduğu tesbit edilemiyor?




  • " TurkNet’te 2017 Eylül’den beri AKN yok, kota yok! İnternet de yok! Bundan sonra da olmayacak#

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 23005568 destek kaydım ile ilgilenilmesini istiyorum

    ben 14 yıldır aynı adsl hattı kullanıyorum ve bu kadar zamandır şu son 1aydır yaşadığım sorunu hiç yaşamadım. 1 aydır internetim sık sık gidiyor ve destek kayıtlarında saçma sapan mesajlar yazıyorsunuz 5saattir kesilme olmadı session bağlantı problemibulunamadı diyip destek kaydını kapatıyorsunuz. dalgamı geçiyorsunuz? son 1 aydır türknetten nefret etme durumuna geldim. yılda internetim 1-2 kez giderdi maksimum ama sayenizde günde 15 kere gidiyor. teşekkürler TÜRKNET
  • Senelerdir sorunsuz kullandığım hat 4 5 gündür berbat durumda online işlemlerden başvuruda bulundum sorun yok diyor 1mb hızı zor görünüyor ping deli gibi arttı netfilix çamur gibi görüntü sayfalar açılmıyor ama online hizmetler sorun yok diyor evet modemde 16mb bağlantı gözüküyor ama hız yerlerde buradaki arkadaş ilgilenir belki


    TurkNet’te kotasız, taahhütsüz, yüksek hızlı İnternet! Beğenmezseniz 30 gün içinde paranız iade!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • bLind kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sorununuzu bana PM üzerinden daha detaylı bir şekilde GSM numaranız veya müşteri numaranızla birlikte iletir misiniz?
  • bLind kullanıcısına yanıt
    Selamlar, sorununuzu arkadaşlarım arka planda takip ediyorlar. İlgili ekip arkadaşlarıma ulaşarak sorununuzu detaylı bir şekilde ilettim. Öncelik oluşturdum. Gün içerisinde size bu konu hakkında detaylı olarak bilgi vereceklerdir. Bana istediğiniz zaman PM üzerinden ulaşabilirsiniz. Elimden geldiği kadarıyla size yardımcı olmaya çalışacağım.
  • PSN_vs_XBOXLive P kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bir sorun mu yaşıyorsunuz?
  • Sanırım bende artık TurkNet ailesinden ayrılacağım. 1 Hafta oldu evde internetim yok belli ki bu ilgi ve alaka ile en az 1 hafta daha olmayacak.

    TurkNet iyimi evet iyi, fakat problem yaşarsanız en kötü internet servis sağlayıcısı arkadaşlar.
  • 1 haftadır bende abone iptal ettiremedim fax numaraları sürekli meşkul rezalet

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Darion

    1 haftadır bende abone iptal ettiremedim fax numaraları sürekli meşkul rezalet
    mng kargo ile gönderin ben yeni gönderdim bakalım ne yapacaklar
  • d4hi kullanıcısına yanıt
    Btk ve şikayet var üzerinden işlemler yaptım beklemedeyim hocam

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Evraklarımı dün teslim almanıza rağmen (Emel Kaplan adlı çalışan almış.) dün akşam belgelerinizi bekliyorum diye mesaj attınız destek kısmına yazmama rağmen cevap alamadım. 23155655 Numaralı Destek kaydı 1299061 Numaralı Müşteri no.
    Evimde tesisat var önceden sadece siz onayladıktan sonra telekom ekibi gelip port verecek
  • Skasus S kullanıcısına yanıt
    Belgeler ellerine ulaştıktan sonra 24 saat sonra falan sisteme giriliyor. Size attıkları maili/mesajı dikkate almayın. Benim de öyle oldu ilk gönderdim ellerine ulaştığını gördüm kargo sitesinden akşam mail attılar belgeler ulaşmadı/eksik diye. Ertesi sabah tekrar gönderdim bu sefer de daha dağıtıma bile çıkmadan elimize ulaştı diye mail attılar. Acele etmeyin, ellerine ulaştıktan sonra sisteme düşmesi 24 saat civarı alabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.