Şimdi Ara

Turknet Online İşlemler Asla Yazdığımı Okumuyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.422
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 2 aydır uğraşıyorum lütfen mesajımı tam olarak okuyun. Önceki destek kayıtlarımda ekran görüntüleriyle bütün kanıtlarını görebilirsiniz. Binamın ankastre kutusunda 10 adet port var ve sadece 5i kullanılıyor. Üst katım da TurkNet YAPA VDSL kullanıyor ve 2 katım hız alıyor. Lütfen Türk Telekom'a iletmeyin. Sadece binama benimle iletişim içerisinde gelip devre numarasını değiştirebilecek birini yollamanızı istiyorum. Ankastrede sorun var diyorsunuz üst kat da aynı ankastreyi kullanıp 2 kat hız alıyor. Lütfen birini yollayın ve birlikte devre numaralarını deneyip üst kattaki hızı alabildiğim bir devre numarasında bırakalım. Ne siz uğraşın ne de ben uğraşayım. Türk Telekom'a arıza kaydı bırakmak hiç bir şeyi değiştirmiyor.
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, 20.09.2020 tarihinde ekipler bina içi ankastre cihazının arızalı olduğu bilgisi paylaşmış. Ankastre cihazı özel mülkiyet alanına girdiğinden müdahale edilememektedir. Bir elektrikçiden destek aldınız mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkNetDestek -- 22 Eylül 2020; 9:34:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, 20.09.2020 tarihinde ekipler bina içi ankastre cihazının arızalı olduğu bilgisi paylaşmış. Ankastre cihazı özel mülkiyet alanına girdiğinden müdahale edilememektedir. Bir elektrikçiden destek aldınız mı?
    20'ye yakın elektrikçi ile konuştum. Hepsi ankastre cihazına dokunmadığını iletti. Arızalı denilen cihazdan bir üst katımdaki Turknet YAPA VDSL kullanıcısı 45 download, 6.5 upload alıyor. Benim ihtiyacım olan sadece devre numarası değiştirebilecek birinin gönderilmesi ve zaten ankastre cihazında hali hazırda boş olan 5 porttan sorunsuz bir tanesinin bulunup hattın o devre numarasında çalışmaya devam etmesi.
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, verdiğiniz bilgiyi teknik arkadaşım ile paylaştım. Sorunun çözümü içinde yerleşik operatör ile görüşüyoruz. Gelişmeleri sizinle paylaşacağız.
  • Ya sadece bina içi ankastreden devre numarası değiştirebilecek birini yollasalar sorun %80 çözülecek. Geri kalan %20 ihtimal ise santraldeki portun değiştirilmesi. 2 aydan uzun süredir bunun yapılmasını istiyorum. Lütfen bunu halledin artık. 2 aydan bahsediyoruz. Birinin yollanması ve bina içi ankastredeki boş olan 5 portu denemek bu kadar zor olmamalı. Lütfen yazılı olarak değil sözlü olarak birilerine iletip artık bu sorundan beni kurtarın.
  • Müneccim Tercüman M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi arkadaşlarıma bildirdim. Arkadaşlarım gelişme olması durumunda sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, ilettiğiniz bilgiyi arkadaşlarıma bildirdim. Arkadaşlarım gelişme olması durumunda sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ben de yakından takip ediyorum.

    2 buçuk aydır uğraşıyorum. Hala hiçbir mesajımı okumadan robot gibi mesaj yazıyor online işlemler ekibiniz. Lütfen mesajımı tam olarak okuyun. Önceki destek kayıtlarımda ekran görüntüleriyle bütün kanıtlarını görebilirsiniz. Binamın ankastre kutusunda 10 adet port var ve sadece 5i kullanılıyor. Üst katım da TurkNet YAPA VDSL kullanıyor ve 2 katım hız alıyor. Lütfen Türk Telekom'a iletmeyin. Hiçbir şey yaptıkları yok. Sadece binama benimle iletişim içerisinde gelip devre numarasını değiştirebilecek birini yollamanızı istiyorum. Ankastrede sorun var diyorsunuz üst kat da aynı ankastreyi kullanıp 2 kat hız alıyor. Lütfen birini yollayın ve birlikte devre numaralarını deneyip üst kattaki hızı alabildiğim bir devre numarasında bırakalım. Yazdığım mesajı bir kez okusanız ne siz uğraşacaksınız ne de ben. Türk Telekom'a arıza kaydı bırakmak hiç bir şeyi değiştirmiyor. Devre numarası değiştirecek birini yollasanız ve boş olan portları o kişi ile birlikte denesek sorun çözülecek. Hiçbir elektrikçi ankastreye dokunmuyor. 20'den fazla elektrikçi aradım. Kaldı ki ankastre bozuk değil, üst katım aynı ankastreden 2 katım hız alıyor. Bozuk olan bina içi portum yani devre numaram. Artık lütfen devre numarasını benimle iletişim içerisinde deneyebilecek, en iyi bina içi portunda (devre numarasında) bırakabilecek birini yollayın. 20 Eylül'de yazılan mesajın aynısını tekrar yapıştırmışlar bugün. Sizin ilettiğiniz bilgi nereye gidiyor, okumuyorlar mı? @TurkNetDestek





  • Merhaba, hız profilinizde yaşamış olduğunuz sorunun tekrar kontrol edilmesi için teknik arkadaşıma bilgi verdim. Hattınızı tekrar kontrol ederek gelişmeleri sizinle paylaşacak.

  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.