Şimdi Ara

TÜRKNET KULLANICI DENEYİMİ (Böyle deneyim olmaz olsun) ''Görseller Eklendi.'' (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
1
Favori
1.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • TürkNet öncesi 2 yıl yalın VodafoneNet sonrası 3 yıl yalın Telekom kullandım 24 saatten fazla mağduriyet yaşamadım. TürkNet'e geçtim 5 yıldır en ufak sorun yaşamadığım iç tesisatım arızalanmış.(İç tesisatımda herhangi bir sorun yok.) An itabiriyle bir hafta oldu internet yok.
  • m.canturkk kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetiniz 2 gün 11 saat online durumdadır. DSL ışığınız yanıyor. Sorun yaşarsanız bana tekrar PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • snlk.85 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplerden gelen bilgide hattın ankastre kutusunda sağlam ve etiketli olduğu bilgisi verilmiştir. İç tesisat kablonuz etiketli hatta bağlı mı? Eğer ki bağlı değilse elektrikçi yardımı alarak bağlantıyı yapabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    iki ay civarı kullanmakta olduğum internet bir anda kesildi. İsim başka yerde kablolar başka yerde kutu herkesin ulaşabileceği bir yerde de değil. Benim var olan internetim gitti. Yerinden sökülen takılan kablo yok. Gelen ekipler test felan yapmıyor. Sadece resim çekip gidiyorlar. Sizinde tek bildiğiniz şey iç tesisat. Telekom ekipleri çalışma yaptıktan sonra gitti zaten.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    PM DEN ilettim.
  • snlk.85 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız sorun ekiplerimizin yaptığı çalışmalar sonucunda giderilmiştir. Hizmetiniz online durumdadır. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    İç tesisatım da sorun var mıydı? 17.02.2020 tarihinden bu yana iç tesisat arızası bahanesiyle oyalandım. (Gelen arkadaşta tesisatımda sorun olmadığını teyit etti.) Yoğun ilginiz! için teşekkür ederim.
  • bykardelenn B kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hizmetinizi kontrol ettiğimde açık destek kaydı bulunmuyor. Arıza kaydınızı açarak içerisine aynı binada hizmet alan aboneliğin olduğunu ileterek hizmet numarasını da ekleyebilir misiniz?

    Sonrasında kayıt numarasını benimle paylaşmanız yeterli olacaktır.
  • snlk.85 S kullanıcısına yanıt
    Bu konuda yerleşik operatör saha ekiplerinden aldığımız bilgiyi sizinle paylaştık. Hatta bir çok kez kontrol edilmesini talep ettik. Bu konuda kullanamadığınız günlerin indirimini arkadaşlarımın tanımlayabilmesi içinwww.turk.net/oim sayfamızdan fatura inceleme kaydı oluşturabilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Saha ekiplerinin sizi ciddiye almayıp sağlıklı bilgi vermemesinden dolayı kullanıcılarınızı mağdur ediyorsuz. TürkNet'e geçiş yapacağım zaman benimle görüşen arkadaş özellikle Telekom aboneliğimi kapatmadan geçiş sağlayalım sorun yaşamazsınız demişti. Bende arkadaşınızın söylediği gibi yaptım ve iki ay civarı sorun olmadı. Ancak 17.02.2020 tarihinde bağlantım bir anda gitti. Saha ekipleri veya sorumlu kimse bu kadar süre sonra portun veya bağlantı noktasının değiştiğini niye bildirmiyorlar. Ondan sonra iç tesisatımız arızalı oluyor.
  • snlk.85 S kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza durumlarında yerleşik operatör saha ekiplerden gelen bilgiyi size aktarmadan tekrar kontrol edilmesini talep ediyoruz. Ve ardından teknik uzmanlarımız bizden kaynaklı problem olup olmadığını kontrol ediyor. Zaman zaman bunun gibi problemler yaşanabiliyor. Biz bir çok kez yazışma başlatarak sorunu çözmek adına iletişime geçiyoruz.

    Bu konuda yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle özür dileriz. Tekrar yaşanmaması için elimizden geleni yapacağız.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.